آیا فرازمینی ها در گذشته به کره زمین آمده اند؟!

مقالات یوفو
۲۳ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند من (علی بیک میرزایی) در این مقاله می خواهم به شما دوستان و عزیزان در رابطه با مقوله فرازمینی ها و اینکه آیا فرازمینی ها یا بهتر است بگویم یوفوها قبلاً به کره زمین آمده اند یا نه؟ دوستان و عزیزان توجه داشته باشید که کلیه محتویات این مقاله صرفاً نظر شخصی اینجانب می باشد و این مقاله به معنی آمدن فرازمینی ها به کره زمین و یا نیامدن آنها نیست. من در این مقاله تنها نظر خودم و هم چنین استدلال هایی که بر پایه آن ها بر این باور هستم که قبلاً موجودات فضایی به کره زمین آمده اند را ارائه می‌کنم. در این مقاله به جهت ارائه اسناد و مدارک حضور فرازمینی آن بر روی کره زمین از مواردی همچون اهرام ثلاثه مصر و علم ستاره شناسی فوق العاده قوی باستان فاکتور میگیریم چرا که درصد خیلی کمی احتمال وجود دارد که این علم ناشی از ذهن و عقل مردم آن زمان باشد نحوه حضور فرازمینی ها در زمین و تعلیم مردم آن زمان توسط آنان. از شما دعوت می کنم با علی لند همراه باشید و در پایان مقاله در صورتی که نظر خاصی دارید می توانید نظرات خود را در بخش کامنت ها ارسال کنید.

بیشتر بخوانید:
ارتباط با موجودات فضایی از طریق قدرت ذهن و متافیزیک

فرازمینی ها یا یوفو ها چیستند؟

در حالت کلی به هر موجود جانداری که متعلق به کره زمین نباشد فرازمینی می‌گویند. بهتر است بدانید که یوفو متشکل از سه عبارت انگلیسی Unidentified Flying Abject به معنی شیء پرنده ناشناس می باشد که این عنوان در اصل متعلق به وسیله ای است که فرازمینی ها توسط آن به کره زمین آمده اند. در حالت کلی عبارت یوفو چنان رواج یافته است که عده زیادی از مردم در سر تا سر جهان حتی به موجودات جاندار فضایی نیز یوفو (یو اف او) می گویند. ما نیز به تبعیت از این عبارت جا افتاده در جوامع بین الملل در بخش هایی از این مقاله احتمالا به موجودات زنده غیر زمینی یوفو بگوییم.

بیشتر بخوانید:
هیپنوتیزم چیست و چگونه انجام میشود؟ حتما بخوانید!

استدلال های وجود فرازمینی ها در گذشته در زمین:

دوستان و عزیزان در رابطه با وجود یوفو ها یا بهتر است بگویم وجود فرازمینی ها بر روی کره زمین در گذشته، استدلال ها و اسناد و مدارک و شواهد بسیاری وجود دارند که دال بر وجود فرازمینی ها در گذشته بر روی کره زمین می باشند. اگر بخواهم به برخی از این اسناد اشاره کنم می توانم به وجود “خطوط نازکا” نقاشی های بسیار بزرگ بر روی زمین اشاره کنم که این نقاشی ها آنچنان بزرگ هستند که از روی زمین قادر به مشاهده آنها نیستیم و این در حالی است که برای مشاهده این نقاشی ها می بایست از ارتفاعی بیش از چند کیلومتری به این نقاشی ها نگاه کنیم تا بتوانیم شکل و حالت آن ها را مشاهده کنیم. نکته جالب در رابطه با این نقاشی ها این است که این نقاشی ها متعلق به هزاران سال پیش می باشند. با توجه به اینکه در آن زمان علمی برای پرواز حتی چند متری در آسمان وجود نداشت پس کاملا مشخص است که این نقاشی ها در واقع پیام هایی رو به آسمان جهت مشاهده توسط فرازمینی ها از آسمان می باشند. نکته دیگر جالب توجه در رابطه با این نقاشی ها وجود نظم در آنها می باشد بسیار عجیب است که چگونه توانستند نقاشی‌هایی با این عظمت را که بیش از چند کیلومتر طول و عرض دارند را بدون هیچگونه نقصی ترسیم کنند؟!

بیشتر بخوانید:
قانون جذب چگونه عمل میکند؟ نکات شگفت انگیز قانون جذب

استقلال دیگری که در رابطه با نظریه سفر فرازمینی ها به کره زمین وجود دارد نقاشی های نقش بسته در داخل دیواره های غارها توسط انسان های نخستین و همچنین نقاشی های خاص بر روی دیوارهای ساختمان ها و صخره ها و دیگر نقاط توست انسان های زمان قرون وسطی میباشند که اشاره مستقیم به بشقاب پرنده ها و سفینه های فضایی و حضور اشخاصی با شمایل مختلف در داخل این سفینه های فضایی میباشند.

تصاویر و مجسمه های فضانوردان باستان
تصاویر و مجسمه های فضانوردان باستان

بیشتر بخوانید:
تجربه ماورایی من از دوره آموزشی نفوذ در خواب علی لند

استدلال دیگری که صرفاً نظر شخصی من در رابطه با حضور فرازمینی ها در کره زمین در گذشته می باشد این است که وقتی در تصاویر باستان سخن از خدایان می شود ما همواره تمامی اشاره ها را به سمت آسمان می بینیم بدین ترتیب که در برخی از این نوشته ها آمده است که خدایان از آسمان بر روی زمین آمده و به ما آداب و رسوم صحیح زندگی کردن را آموختند و نکته جالب در رابطه با این نوشته ها وجود تصاویر سفینه های فضایی و خارج شدن موجودات فضایی از داخل این سفینه ها میباشد که در این متون چنین تعبیر شده است که خدایان با ارابه های خود از آسمان بر روی زمین آمده اند!

شاید خدایان باستان موجودات فضایی بوده اند
شاید خدایان باستان موجودات فضایی بوده اند

بیشتر بخوانید:
چگونه متافیزیک را یاد بگیریم؟ روش صحیح یادگیری متافیزیک

امروزه علم پیشرفت کرده است و تکنولوژی جای خود را به خرافات داده است و ما به راحتی می توانیم متوجه این اصل شویم که کلیه این تصاویر به سفینه های فضایی و موجودات فضایی داخل آن سفینه ها اشاره دارند نه خدایانی که از آسمان بر روی زمین می آیند! بسیار شگفت انگیز است که مردم آن زمان که حتی رویای پرواز را هم در سر نداشتند و حتی نمی دانستند برای پرواز کردن به چه چیزی نیاز است و تنها تصورشان از پرواز وجود بال بود چطور توانسته بودند مجسمه ها و تصاویری را با جزئیات دقیق از فرازمینی ها و سفینه های فضایی ترسیم کنند! در برخی از این مجسمه ها و نقاشی ها جزئیات آنقدر دقیق است که علم امروزی نشان می دهد برای پرواز دقیقاً به این جزئیات به صورت فیزیکی نیاز داریم!

بیشتر بخوانید:
عرفان حلقه چیست؟ بررسی ابعاد مختلف عرفان کیهانی

دوستان و همراهان عزیز اینها تنها اسناد و مدارک دال بر وجود فرازمینی ها بر روی کره زمین در گذشته نیستند بلکه صدها مورد از انواع اسناد و مدارک دال بر حضور فرازمینی ها در گذشته بر روی کره زمین وجود دارند که در این مقاله به آنها اشاره نکرده ایم چرا که در این مقاله تنها خواسته ایم برجسته‌ترین اسناد و مدارک دال بر حضور فرازمینی ها در کره زمین در گذشته را برای شما ارائه کنیم. احتمالا در آینده در مقاله دیگر به ارائه اسناد و مدارک و شواهد بیشتری در رابطه با حضور فرازمینی ها در کره زمین در گذشته بپردازیم.

بیشتر بخوانید:
موکل چیست؟ آیا موکل حقیقت دارد؟ بررسی انواع موکل ها

سخن پایانی:

در پایان باید بگویم هستند افراد زیادی که بر این باورند که فرازمینی ها هرگز به زمین نیامده اند افراد زیادی هم هستند که خلاف این نظر را دارند و می‌گویند فرازمینی ها قطعاً بر روی زمین آمده اند که یکی از این افراد که موافق نظریه صفر فضانوردان باستان به کره زمین هستند خود من میباشم. انکار حضور فرازمینی ها بر روی کره زمین امری بسیار ساده لوحان است چرا که حتی در اثر حاضر نیز اسناد و مدارک و شواهدی دال بر حضور فرازمینی ها و یوفو ها در کره زمین وجود دارند. یکی از نمونه های مبنی بر حضور فرازمینی ها در کره زمین مشاهده چند بشقاب پرنده در آسمان شهر من (اردبیل) سال ها پیش توسط خود من و بسیاری از همشهریانم بود که حتی فردای آن شب در روزنامه محلی شهرمان نیز این خبر منتشر شد. چیزی که من آن زمان مشاهده کردم چهار شیء نورانی در ارتفاع بسیار بالایی در آسمان بود که به صورت ثابت یک جا مانده بودند وقتی دو شیء دیگر کیلومترها جلوتر از دو طرف به یکدیگر رسیدند آن چهار شی نورانی نیز خود را به آن دو شیء نورانی دیگر رساندند و پس از رسیدن به یکدیگر حدوداً ۳۰ ثانیه در یک جا متوقف شده و سپس با سرعت بسیار بسیار بالایی به سمت جلو حرکت کردند طوری که قوس آسمان را در کمتر از سه ثانیه طی کرده و در آسمان محو شدند. اشیا پرنده نورانی ای که آن شب بر فراز آسمان اردبیل مشاهده شدند کاملا مشخص بود که آن چنان از زمین دور بودند که گویی همچون ماهواره ای مستقر در مدار زمین بودند. حال آنکه ماهواره هرگز نمی تواند در یک جا ثابت بمانند و عجیب تر آنکه ماهواره ها هرگز نمی توانند در یک جا دور هم جمع شوند! هرچند ناسا تا به حال حضور فرازمینی ها بر روی کره زمین را انکار کرده است ولی حال این برای بسیاری از افراد کاملا واضح است که پشت این ادعای ناسا عوامل سیاسی وجود دارند که مانند مطرح کردن حقیقت به جهانیان می شود.

بیشتر بخوانید:
ساب تون یا زیر صوت چیست؟ علت اصلی مشاهدات ماورایی خود را بشناسید!

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۲۳ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ممنون از شما استاد عزیز بابت این مقاله خیلی زیبا بود
    این سیاره و این منظومه شمسی مثل یک قاشق آب از کل اقیانوس هست
    و ما تو اون قاشق زندگی می‌کنیم
    خب صد درصد خیلی ها میگن بیرون از این قاشق هیچ موجودی جز ما نیست درحالی که هزاران و هزاران ماهی و موجودات دیگه ای در جهانی بزرگ تر از اون قاشق وجود دارند
    استاد لطفا از این مقاله باز هم بذارید ممنون از زحمات شما ❤🌹🌹

    پاسخ
  • استاد بنظرتون در گذشته انسان بالدار وجود داشته ؟؟ 🤔

    پاسخ
  • نظرات بسیار کوته فکرانه و درآمیخته با خرافاته مذهب و تعصب هستن من از جانب بچه های چهارده ساله ای که تو وبسایتتون دارن راجع به موجودات فرازمینی میخونن که فردا برای همکلاسی هاشون تعریف کنن معذرت میخوام کاش مخاطب این مباحث تنها جماعت زیر ۱۸ سال نبودن، از نظر من بحثی که بیان کردین دو رو داره میتونه تمام تصورات ما از یوفو ها و آدم فضایی ها نشاُت گرفته از تصاویر باستانی و تصورات پیشینیانمون راجع به اونها باشه و حتی میتونه نشون از تمدن نابود شده گذشته بشر در زمین باشه که بخشی از اون در کهکشان سفر کردن

    پاسخ
  • دکتر استیون گریر ادعا میکنه که میتونه با یه تمرینی به اسم ce-5 با ادم فضایی ها ارتباط بر قرار کنه حتی چند نفر هم انجام دادند اون تمرینو و شی ناشناخته تو اسمون دیدند نمیدونم راسته یا نه تو یه مقاله بود

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: آیا فرازمینی ها &#1583… […]

    پاسخ
  • درباره ی نقاشی ها:
    اگه برید قبر حضرت آدم(ع) رو نگاه کنید می بینید که خیلی دراز و عظیم الجثه هستش
    پس میتونه این نقاشی ها کار اون ها باشه

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: آیا فرازمینی ها در گذشته به کره زمین آمده اند؟! […]

    پاسخ
  • من از بچگی علاقه مند یوفو بودم و کلی کتاب خوندم درموردش و قضایای زیادی رو هم شنیدم ولی خودم یک بار یه شئ تخم مرغی شکل دیدم ک توی هوا شناور بود (راهنمایی ک بودم تو حیاط مدرسه) توی زاویه ای نبود ک به راحتی دیده بشه ولی وواضح بود به یکی از دوستام نشونش دادم، دیدش و اونم تعجب کرد ولی وقتی اومدیم به نفر بعدی نشونش بدیم هیچ اثری ازش نبود انگار ک توهم بوده ولی اون روز همه خیال کردند ما دونفر دست به یکی کردیم ک بقیه رو بترسونیم ولی خب چون به چشم خودم دیدم به نظرم واقعیه شاید حتی فرازمینی نبودند و مسافران آنیده بودند ولی هرچی بودند زمان یا مکانشون درست نبود

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: آیا فرازمینی ها در گذشته به کره زمین آمده اند؟! […]

    پاسخ
  • این که نور اومد داخل اسمان بعد بالا رفت دلیل نمیشه چون بیشتر شبا داخل اسمان بیت المقدس یه نور سفیدی از بالا میاد پایین بعدش با سرعت خیلی زیادی بالا میره

    پاسخ
  • هیچ آدم فضایی وجود نداره
    Alister croly آلیستر کرولی کسی است که کتاب شیطان رو نوشت از گفته ی او در یکی از هرم های مصر نشستم شیطان جنی رو به من احضار کرد که از گفته های او من کتاب را نوشتم نقاشی که او از جن کشیده بود شبیه آدم فضایی های هالیوود هستش که گروه های شیطان پرست اونارو مدام به ما در رایانه نشون میدن گروه های شیطانی کسانی هستند که زمین رو اداره میکنن حتی از قوم یاجوج و ماجوج

    پاسخ
    • 😐 شما یه بار با خودتون نمیگین نویسنده اون کتاب، شیطانی که دیده شاید همون فضایی ها بودن و از اونجا که آدمای اون زمان “اُمل مَنِش بودن” گفتن شیاطین؟!

      پاسخ
      • نه زن حضرت سلیمان رو همین شیطان پرست با یه نفرین قوی کشت اگر بری فیلم حضرت سلیمان رو گوش کنی می فهمی کیه

        پاسخ
    • اون یه شیطان پرسته که به پیامبرا توحین کرده میگه وقتی داشته با شیطان ارتباط بر قرار می کرده یه پیغمبر از طرف شیطان احضار میشه که میگه در اینده باید یه قانونی رو پیروی کنن مردم اونم پرستش شیطانه در یکی از انیمیشن های خارجی یه موجود فضایی هست که قیافش خیلی شبیه اون پیغمبره که از طرف شیطان احضار شده

      پاسخ
    • Avatar
      ابوالفضل محمدی لندی
      ۱۸ تیر ۱۴۰۰ ۱۹:۳۳

      تمام زندگی مو صرف نوشتن راجب یوفو ها کردم و فهمیدم فقط یک آدم فضایی وجود نداره هزاران گونه پیشرفته و غیر پیشرفته در کهکشان وجود داره…
      حق با استاده

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

16 − 16 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: