۷ مکان شگفت انگیز که میتوانند توسط بیگانگان فرازمینی ساخته شده باشند!

کره زمین محل یادگارهای دیدنی از دوران باستان است. بناهایی که به نظر می رسد به دلیل توانایی های تکنولوژیکی ضعیف زمان خود در برابر بزرگ بودن، سنگینی یا پیچیدگی زیاد آنها نمیتوانند ساخته دستان بشر در آن زمان ها باشند. بدین ترتیب برخی بر این باورند که سازندگان قدیمی اهرام مصر، خطوط نسکا و دیگر مکان های اینچنینی از دستورالعمل های بیگانگان فرازمینی پیروی می کردند. شاید کسانی که این مکان ها را ایجاد کرده اند واقعاً از این دنیا نبوده اند!

بیشتر بخوانید:
رویدادهای واقعی و شواهد حضور بیگانگان در زمین!

مطمئن باشید که تفکر درباره اینکه آیا بیگانگان از زمین بازدید کرده اند یا خیر سرگرم کننده است. به هر حال انسانها در آستانه توسعه دسترسی به فضا هستند و مکانهایی مانند مریخ در حوزه دید ما هستند. اما حقیقت این است که هیچ مدرک قطعی ای دال بر وجود بیگانگان تاکنون وجود نداشته است. همچنین استناد به توضیحات ماوراء طبیعی برای برخی از مهمترین دستاوردهای بشری به معنای نادیده گرفتن روشهای شگفت انگیزی است که تمدنهای ماقبل تاریخ موفق به ساخت برخی از بزرگترین و معمایی ترین سازه های روی زمین شده اند.

۱- ساکسیاهامان

ساکسیاهامان
ساکسیاهامان

خارج از پایتخت قدیمی اینکاها (کوسکو) قلعه ای به نام Sacsayhuamán (ساکسیاهامان) در آندهای پرو قرار دارد. برخی به این قلعه ساکسای هوامان نیز میگویند. این مکان از سنگ‌های عظیمی ساخته شده است که مانند یک پازل روی هم چیده شده‌اند. این قلعه میتواند کار تمدنی باستانی باشد که از دوستان فرازمینی ساکن دیگر کرات کمک گرفته باشند. دیوارهای قلعه بهم پیوسته ۱۰۰۰ ساله از صخره هایی ساخته شده اند که وزن هر کدام از انها ۳۶۰ تن (۳۶۰ هزار کیلو گرم!) است و این سنگ ها قبل از مستقر شدن بیش از ۲۰ مایل حمل شده و با دقتی شبیه به لیزر در جای خود قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید:
آیا فرازمینی ها در گذشته به کره زمین آمده اند؟!

اینکه چگونه یک فرهنگ باستانی چنین شاهکاری مهندسی ای را انجام داده است بسیار جای تعجب دارد. این امر نشان میدهد که اینکاها در ساختن خانه ها و مجموعه های مستحکم همانطور که در رصد آسمان و ساختن تقویم ماهر بودند مهارت داشتند. در واقع Sacsayhuamán تنها نمونه از سنگ تراشی پیچیده باستانی نیست! دیوارهای مشابهی در سراسر امپراتوری اینکا وجود دارد که از جمله آنها دیوار کوسکو که بر آن یک سنگ ۱۲ زاویه ای با دقت چسبانده شده است میباشد. اخیرا باستان شناسان آثاری از سیستم طناب کشی و اهرمی را که اینکاها برای حمل سنگ از معادن خود به شهرهای خود استفاده می کرد کشف کرده اند. سیستمی که به جای معماران بیگانه بر قدرت و نبوغ اینکاها متکی بود.

۲- خطوط نازکا

خطوط نازکا
خطوط نازکا

در یک فلات مرتفع و خشک در حدود ۲۰۰ مایلی جنوب شرقی لیما بیش از ۸۰۰ خط سفید طولانی و مستقیم در صحرای پرو حک شده است که آنطور که مشخص است ترسیم این خطوط به صورت رندوم است. این خطوط شامل ۳۰۰ شکل هندسی و ۷۰ شکل حیوانات ازجمله عنکبوت، میمون و مرغ مگس خوار میباشند.

طولانی ترین این خطوط به صورت یک فلش های مستقیم چند مایلی میباشند. بزرگترین شکل ها تقریباً ۱۲۰۰ فوت امتداد دارند و تنها از هوا قابل مشاهده هستند. دانشمندان بر این باورند که نقاشی های ناسکا حدودا دو هزار سال قدمت دارند و به دلیل قدمت زیاد، اندازه بسیار بزرگ، دید از بالا و ماهیت اسرارآمیز آنها این خطوط اغلب به عنوان یکی از بهترین نمونه های دست ساز بیگانگان روی زمین قلمداد می شوند. اگر چنین نبود چگونه یک فرهنگ باستانی می توانست چنین طرح های عظیمی را در بیابان بسازد بدون اینکه بتواند پرواز کند؟ اصلا چرا؟؟؟

بیشتر بخوانید:
نیمه تاریک ماه ایستگاه فضایی فرازمینی ها

مشخص است که درک چگونگی این موضوع بسیار آسان است. این طرح های معمایی که ژئوگلیف نامیده می‌شوند با برداشتن لایه های بالایی سنگ‌ها و نمایاندن شن‌های سفید درخشانتر زیر آنها ساخته می‌شوند. اولین بار این طرح ها در اوایل دهه ۱۹۰۰ مورد مطالعه قرار گرفتند. در ابتدا گمان می رفت که این طرح ها با صورت های فلکی یا انقلاب ها همسو باشند اما تحقیقات جدیدتر نشان می دهند که خطوط ناسکا به مکان های تشریفاتی یا آیینی مرتبط با آب و حاصلخیزی اشاره دارند. این اشکال علاوه بر این که از هوا قابل رویت هستند از کوهپایه های اطراف نیز قابل مشاهده است.

۳: اهرام مصر

اهرام مصر
اهرام مصر

درست در خارج از قاهره در جیزه، معروف ترین اهرام مصر در صحرا قرار دارند. اهرام موجود در جیزه بیش از ۴۵۰۰ سال پیش ساخته شده اند. این اهرام مقبره هایی هستند که ملکه ها و فراعنه باستانی در آنها دفن شده اند. اما دقیقاً چگونه مصری ها این بناها را ساخته اند؟ این هرم های بزرگ از میلیونها سنگ دقیق تراشیده شده ساخته شده اند که وزن هر کدام حداقل دو تن است! حتی با وجود جرثقیل های امروزی و سایر تجهیزات ساختمانی نیز ساختن هرمی به بزرگی “هرم خوفو” یک چالش بزرگ خواهد بود!

بیشتر بخوانید:
پشت پرده پنهان منطقه ۵۱ نوادا – آیا حضور فرازمینی ها حقیقت دارد؟

موضوع دیگری که در رابطه با اهرام مصر حائز اهمیت است پیکربندی نجومی اهرام است! گفته می شود این اهرام با ستارگان کمربند جبار همسو هستند. همچنین نظریه پردازان بیگانگان فرازمینی اغلب به این حقیقت اشاره می کنند که این سه هرم به مراتب بهتر از بقیه هستند چرا که قرن ها بعد ساخته شده اند (اهمیتی نمی دهند که در چند قرن گذشته برای حفظ آنها تلاش شده است). بنابراین آیا اهرام مصر آثار بیگانگان فرازمینی هستند؟ دقیقا نمیشود چیزی گفت! درست است که دانشمندان از نحوه ساخت اهرام مصر باستان مطمئن نیستند بخصوص اینکه چگونه این کار را به سرعت انجام داده اند، اما شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد ;i این مقبره ها کار هزاران دست زمینی هستند.

۴- استون هنج

استون هنج
استون هنج

یک دایره عظیم از سنگها که برخی از آنها به وزن ۵۰ تنهستند در حومه انگلیس در خارج از سالزبری قرار دارد. بنای نوسنگی معروف به استون هنج الهام بخش نویسنده سوئیسی اریخ فون دانیکن بود تا ادعا شود که این یک مدل از منظومه شمسی است و همچنین به عنوان یک پلتفرم فرود بیگانه عمل می کند! در هر صورت شگفتی این است که چگونه این سنگ های عظیم صدها مایل دورتر از محل استخراج خود قرار گرفته اند؟! هیچ کس نمی داند منظور بنای استون هنج دقیقاً چیست اما مانند سایر مکان های این مجموعه، توضیح مربوط به این بنا بیگانگان نیست. دانشمندان ثابت کرده اند که ساخت چنین بنایی با استفاده از فناوری هایی که حدود ۵۰۰۰ سال پیش وجود داشتند (زمانی که اولین سازه های این محل ساخته شده بودند) امکان پذیر است. اکنون به نظر می رسد که سنگهای استون هنج با کسوف و خسوف هم تراز هستند و این نشان می دهد که سازندگان استون هنج حداقل حواسشان به آسمان بود، حتی اگر فرازمینی ها از آسمان نیامده بوده باشند!

بیشتر بخوانید:
۷ حقیقت قابل تامل در رابطه با منطقه ۵۱ نوادا

۵- تئوتیهواکان

تئوتیهواکان
تئوتیهواکان

Teotihuacán به معنی “شهر خدایان” شهری وسیع و باستانی در مکزیک است که بیشتر به دلیل معابد هرمی و ترازهای نجومی شناخته شده است. سن، اندازه و پیچیدگی تئوتیهواکان که بیش از ۲۰۰۰ سال پیش ساخته شده است می تواند این بنا را همانند یک دنیا به نظر برساند اما واضح است که ساخت این بنا کار بشر است. دانشمندان گمان می کنند که طی قرن ها ترکیبی از فرهنگ ها از جمله مایا، زاپوتک و میکستک شهری را ساخته اند که می تواند بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر را در خود جای دهد. تئوتیهواکان با نقاشی های دیواری، ابزارها، سیستم حمل و نقل و شواهدی از شیوه های پیشرفته کشاورزی اغلب از نظر تکنولوژیکی بسیار بیشتر از آنچه در مکزیک قبل ازتک بود توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید:
ارتباط با موجودات فضایی از طریق قدرت ذهن و متافیزیک

۶- جزیره ایستر

جزیره ایستر
جزیره ایستر

معماهای پیرامون “موآی” ناوگان ایستر ساخته شده از پیکره های سنگی بزرگ، تقریباً همانند روایتی که در رابطه با سایر مکان هایی که در اینج مقاله توضیح داده شده اند میباشد! چگونه راپا نویی ها این مجسمه ها را بیش از ۱۰۰۰ سال پیش ساخته اند؟ چگونه موآی در جزیره ایستر به پایان رسید؟ نزدیک به ۹۰۰ پیکره انسانی که از سنگ های غول پیکر تراشیده شده اند در کناره های آتشفشان های خاموش جزیره پراکنده شده اند. این مجسمه ها به طور متوسط ​​۱۳ فوت قد و ۱۴ تن وزن دارند و به نظر می رسد که از توف نرم آتشفشانی موجود در معدن Rano Raraku ساخته شده باشند. در محل این آتشفشان بیش از ۴۰۰ مجسمه در حال ساخت وجود دارند که نصفه رها شده اند و برخی از مجسمه های تکمیل‌شده هم در انتظار انتقال به محل استقرار مورد نظر خود باقی مانده اند.

بیشتر بخوانید:
دکتر استیون گریر – بنیانگذار مرکز مطالعه اطلاعات فرازمینی!

دلایل کنده کاری موآی مرموز است اگرچه احتمالاً به دلایل مذهبی یا آیینی حجاری شده اند. همچنین دقیقاً مشخص نیست که چه اتفاقی برای ساخت سنگ راپا نویی افتاده است اما یک نظریه معروف نشان می دهد که تمدن آنها در معرض یک فاجعه زیست محیطی قرار داشته و احتمالا بیگانگان باستانی دانش خود را در اختیار آنان قرار داده بودند.

۷- چهره موجود در سیاره مریخ

چهره موجود در سیاره مریخ
چهره موجود در سیاره مریخ

اگر ایلان ماسک مسیر خود را ادامه بدهد انسان ها خواهند توانست در همین قرن از «چهره روی مریخ» دیدن کنند. این چهره که در سال ۱۹۷۶ توسط مدارگرد وایکینگ ۱ مشاهده شد، نزدیک به دو مایل طول دارد و در منطقه ای به نام سیدونیا در مریخ قرار دارد که دشت های هموار شمال مریخ را از زمین های دهانه دار در جنوب آن جدا می کند. در آن زمان دانشمندان به این چهره با عنوان اینکه تنها یک سایه است اهمیتی نمیدادند اما در طول دهه ها این چهره در میان کسانی که گمان میکردند که بیگانگانی که تمایل زیادی به ساختن چیزهایی دارند از منظومه شمسی بازدید می‌کنند بسیار محبوب شد.

بیشتر بخوانید:
تئوری زمین تخت! چرا زمین تخت گرایان فکر میکنند زمین تخت است؟

در سال ۲۰۰۱ “نقشه‌بردار جهانی مریخ” ناسا با استفاده از دوربینی با وضوح بسیار بالاتر نگاه دقیقی به چهره موجود در مریخ انداخت و در کمال ناباوری هیچ چهره‌ای را مشاهده نکرد! چنین بود که معلوم شد که آن چه که به نظر میرسید یک چهره باشد تنها یکی دیگر از اثرهای سطحی قدیمی خسته کننده مریخی است همانند مانند اشکال زمینی که در جنوب غرب ایالات متحده قتح و فراوان است!

موفق و پیروز باشید…

منبع: نشنال جئوگرافیک مترجم: علی لند

مقالات مرتبط

۱۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هشت + 15 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: