سایرن هد چیست؟ بررسی سایرن هد مشاهده شده در ایران + فیلم

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله می خواهم به شما همراهان گرامی این سایت در رابطه با موجودی وحشتناک به نام سایرن هد یا همان کله آژیری مطالبی را ارائه کنم که ممکن است موجب ترس و وحشت بسیاری از شما خوانندگان گرامی این مقاله شود. از این رو درخواستم این است که در صورتی که از تنها بودن میترسید و یا حالات پنیک دارید از خواندن این مقاله صرف‌نظر کنید و به زندگی روزمره خود ادامه دهید. در پایان خوشحال می شوم که در بخش کامنت ها نظر خود را در رابطه با این مقاله بنویسید. با علی لند همراه باشید…

هشدار: در این مقاله صداها و فیلم های واقعی از حضور سایرن هد در ایران قرار دارند که قطعا موجب ترس و وحشتتان خواهند شد. از این رو درخواست میکنیم درصورتی که دچار حملات پنیک هستید به هیچ وجه این مقاله را نخوانده و سریعا این صفحه را ترک کنید!

بیشتر بخوانید:
چی کونگ چیست؟ بررسی صحت و سقم تمرینات چی کنگ

سایرن هد چیست؟

سایرن هد یا همان کله آژیری موجودی افسانه‌ای با قدی بلند و اندامی کشیده و لاغر اندام می باشد که دو عدد بلندگو نقش سر را برای او ایفا کرده که در داخل هر کدام از این بلندگو ها لثه و دندان های سایرن هد قرار دارند و به هنگام فریاد زدن صدایی همچون صدای وحشتناک آژیر خطر دارد که این صدا از کیلومتر ها نیز قابل شنیدن است. سایرن هد این توانایی را دارد که صدای قربانیان خود را حتی ضبط کند و عینا با کمی تغییر آن را پخش کند. صدای این موجود اهریمنی به گونه ای است که هر کس نداند فکر میکند با کامپیوتر ساخته شده است! کله آژیری به صدای آژیر مانند علاقه بسیاری دارد چرا که اکثرا صدایی همچون آژیر از خود ساطع میکند. در صورتی که میخواهید صدای وحشتناک این موجود اهریمنی را بشنوید با در نظر گرفتن حالات روحی خود صدای ضبط شده زیر را پلی کنید:

 

این موجود قدی بلند دارد به طوری که قد او بیش از ۱۰ الی ۴۰ متر و یا حتی بیشتر نیز میباشد و اندامی لاغر و کشیده دارد. بدن این موجود به گونه ای است که گویی پوست بدنش به استخوان های او چسبیده است. در توصیف سر او باید بگویم گردنی باریک و نسبتاً دراز دارد که در دو جهت آن دو عدد بلندگو آنطور که به نظر میرسد وجود دارد که خلاف جهت یکدیگر قرار گرفتند و ریسمان هایی همانند سیم این بلندگوها را به بخش نامعلومی از ابتدای گردن او متصل کرده اند. بدن این موجود از آنجا که شباهت بسیاری به تنه درخت دارد به راحتی میتواند خود را در میان درختان پنهان کرده و استتار کند, به طوری که به قربانی خود نزدیک میشود و قربانی تا آخرین لحظه نیز متوجه حضور سایرن هد کنار خود نمیشود تا اینکه کار از کار میگذرد. به تصاویر زیر که بیانگر سایرن هد می باشد توجه کنید:

تصویری به ظاهر غیر واقعی از سایرن هد که در فضای مجازی منتشر شده است
تصویری به ظاهر غیر واقعی از سایرن هد که در فضای مجازی منتشر شده است

بیشتر بخوانید:
سونو کینزی چیست؟ بررسی تخصصی کنترل صدا با قدرت ذهن

تصویری به ظاهر غیر واقعی از سایرن هد که در فضای مجازی منتشر شده است
تصویری به ظاهر غیر واقعی از سایرن هد که در فضای مجازی منتشر شده است

بیشتر بخوانید:
نیمه تاریک ماه ایستگاه فضایی فرازمینی ها

تصویری کاملا واقعی از سایرن هد در کلیپی ضبط شده توسط یک گردشگر
تصویری کاملا واقعی از سایرن هد در کلیپی ضبط شده توسط یک گردشگر

سایرن هد از توانایی بدنی و سرعت عمل بشدت بالایی برخوردار بوده به طوری که به راحتی می تواند خود را به یک ماشین درحال حرکت برساند و با یک ضربه ساده ماشین را در هم بکوبد. به عبارتی در صورت مشاهده سایرن هد اگر بخواهد شخص را از بین ببرد هیچ راه گریزی برای شخص وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:
هیپنوتیزم چیست و چگونه انجام میشود؟ حتما بخوانید!

سایرن هد چگونه اهداف خود را شکار می کند؟

‏سایرن هد این توانایی را دارد که هر هدفی را که شکار می کند صدایش را تقلید کند و بدین ترتیب در اکثر موارد با پخش کردن صدای یک قربانی و طلبیدن کمک او سایرین را به محل مورد نظر کشیده و در همان محل افرادی که به آن سمت کشیده است را تکه پاره می کند. حائز اهمیت است که بدانید صدای این موجود کله آژیری از فرکانس بالایی برخوردار است به طوری که از کیلومترها دورتر به راحتی قابل شنیدن است. لازم به ذکر است که قربانی در مواجهه با سایرن هد هیچ شانس فراری نداشته و قطعاً به دست این موجود اهریمنی تکه پاره خواهد شد چراکه این موجود کله آژیری از سرعت و قدرت به شدت بالایی برخوردار است. همچنین صدای سایرن هد آنچان بلند است که در صورتی که شخص به آن نزدیک باشد و آژیر بکشد قطعا دچار ایست قلبی یا سکته مغزی شده و خواهد مرد.

بیشتر بخوانید:
آیا استفاده از ۱۰۰ درصد قدرت ذهن امکان پذیر است؟

سایرن هد در کجا زندگی می کند؟

بنا بر شواهد سایرن هد یا کله آژیری در جنگلهای دارای درخت های بلند زندگی می کند و در برخی موارد حتی وارد شهرهای نزدیک به جنگل ها نیز می‌شود. حتی در یکی از موارد در یکی از کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی نیز یک مورد وجود دارد که صدای وحشتناک سایرن هد شهر یزد را فرا گرفته است. به کلیپ های زیر که توسط یک شخص یزدی آماتور و یک شخص اصفهانی آماتور و یک شخص کانادایی آماتور گرفته شده اند و در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان و همچنین در خبر ۲۰:۳۰ نیز منتشر شده اند توجه کنید. لازم به ذکر است که این گونه صداها در چندین کشور نیز شنیده شده اند! هرچند ناسا دلایل مضحکی را برای این صداها آورده است!

شخصیت سایرن هد اولین بار چگونه خلق شد؟

شخصیت سایرن هد اولین بار در سال ۲۰۱۸ توسط یک طراح کانادایی به نام “تریور هندرسون Trevor Henderson” باز طراحی شد که به شدت بر زبان ها افتاد! و این در حالی است که بعدها کلیپ ها و تصاویر بسیاری منتشر شد که برخی از این کلیپ ها و تصاویر به شدت واقعی جلوه کرده و در آن ها سایرن هد یا کله آژیری به وضوح قابل مشاهده بودند و این در حالی است که این تصاویر و کلیپ ها متعلق به سالها قبل از طراحی کله آژیری توسط تریور هندرسون بودند که این موجب موج عظیمی از ترس و وحشت بین ساکنین شهرهای نزدیک به جنگل ها شد و بهتر است این را بدانید که همچنان نیز این ترس و وحشت وجود دارد چرا که گزارش های بسیاری به ثبت رسیده است که حکایت است شنیدن صدای سایرن هد توسط ساکنین شهرها و یا جنگل گرد ها دارند.

بیشتر بخوانید:
رپتایل چیست؟ آیا زمین تحت سلطه رپتایل ها قرار دارد؟

آیا وجود سایرن هد یا کله آژیری حقیقت دارد؟

در خصوص اینکه آیا سایرن هد وجود دارد یا خیر باید بگویم نظر خاصی ندارم چراکه وجود چنین موجودی آنچنان حقیقی جلوه نمی کند ولی از طرفی نیز شواهدی دال بر وجود کله آژیری در جنگلها وجود دارد. در این خصوص می خواهم به ماجرایی اشاره کنم که متعلق به بیش از ۲۵ سال پیش می باشد. در آن هنگام من با پدرم و برادرم و دایی ام در جنگل بودیم که با هم درحال بازی کردن بازی استتار بودیم. وقتی من به همراه دایی ام در بین درختان قایم شده بودیم و خود را استتار کرده بودیم ناگهان صدایی به شدت بلند از دور دستها شنیدیم که دقیقاً همانند صدایی بود که در ابتدای این مقاله از سایرن هد شنیدید! صدا آنقدر وحشتناک بود که خودمان را به ماشین رسانده و سریعاً بساط را جمع کرده و از جنگل متواری شدیم! آن موقع ما با وجود احساس خطر کردن نمی‌دانستیم آن صدا چه بود، ولی به مرور زمان در سال های اخیر متوجه شدم صدایی که ما سالیان سال پیش شنیدیم بدون شک صدای سایرن هد یا کله آژیری بوده است.

بیشتر بخوانید:
رسومات به شدت چندش آور رمالان و جادوگران!

سخن پایانی:

در پایان باید بگویم این بستگی به خود شما خواننده گرامی دارد که وجود سایرن هد را قبول داشته باشید یا خیر. تنها توصیه ای که در این خصوص می‌توانم به شما ارائه دهم این است که به هیچ وجه تنهایی و حتی گروهی به جنگلهایی که شناخت کافی از آنها ندارید قدم نگذارید.

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۸۶ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سایرن هد واقعیه اما سازه دست بشر نیست انسان ها کپی کردنش و ساختنش بیشتر به آفریقای جنوبی و روسیه رفته
    مغز شم داخل میله یی یه که بلندگو ها بهش وسله سایرن هد کوره اما شنوایی قوی داره و میتونه صدای راه رفتن انسان رو گوش بده …..

    پاسخ
  • سایرن هد واقعیه اما سازه دست بشر نیست انسان ها کپی کردنش و ساختنش بیشتر به آفریقای جنوبی و روسیه رفته
    مغز شم داخل میله یی یه که بلندگو ها بهش وسله سایرن هد کوره اما شنوایی قوی داره و میتونه صدای راه رفتن انسان رو گوش بده

    پاسخ
  • Avatar
    amirmohamadtavakole
    ۳ بهمن ۱۴۰۱ ۰۲:۵۶

    راستش من خودم از نزدیک صداش رو شنیدم خیلی وقت پیش من توی یه باغ رستوران کار میکردم که تقریبا دور از شهر بود یه چند وقتی اونجا بودم که یروز داشتم توی حیاط راه میرفتم این صدا رو شنیدم و خیلی عجیب و ترسناک بود و تقریبا صدای بلندی بود بعد از اسمون فیلم گرفتم و صداش رو گرفتم بعد رفتم در باره این موضوع با کارکنان دیگه اونجا صحبت کردم و گفتن که ماهم خیلی این صدارو میشنویم و فکر میکنیم بخاطر صدای هوا پیما باشه چون اون اطراف یک پایگاه نظامی بود ولی اصلا منطقی نبود چون صداش اصلا شبیه هوا پیما نبود بیشتر شبیه صدای فیل بود الان ۲ سال هست که دیگه اونجا کار نمیکنم ووقتی وارد سایت شما شدم تازه فهمیدم این صدای چی بوده والان خیلی پرام ریخته

    پاسخ
    • ممنون دوست عزیز بابت کامنتتون. اینطور مواقع باید خیلی احتیاط کنید.

      پاسخ
    • سلام داود هستم پژوهشگر علوم غریبه و پارانورمال درکتاب رستاخیز مردگان یک صفحه از این کتاب درمورد موجود اهریمنی با قد بلند و باریک و صوت عجیب و غریب اشاره شده،سایرن هد موجود ماورایی میباشد که جادوگران فوق سری ناسا منطقه ۵۱ و scp با انجام مراسم احضار باعث شد که موجوداتی را احضار کنن بعضی ها بر روی زمین و بغضی ها در غار جنگل اقیانوس زندگی میکنند این کار باعثه دخالت در امور بشر میشه فقط خواستم بگم بله اینها واقعیت دارن بنده شخصاً همه نوع موجودات اهریمنی و ماورایی و… دیدم دنیا بدجور داره به بُعد دیگه میره که فکرشم نمیکنید
      بنده حقیر بیشتر از این اجازه ندارم توضیح بدم دچار مشکلات روحی و ضعف میشم باسپاس فراوان از همه عزیزان

      پاسخ
  • اقا سایرین هد دروغه و چطور وقتی ساندویچ تموم نشدنی یا پیتزا ای که حرف نمیزنه چطور ۲ تا بلند گو بتونن صدا تقلید کنن بعدشم نباید بترسیم اگه وجود داشته باشه خدا همیشه مواظبمونه و سایرین هد هم نمیتونم قلطی بکنو چون اگه بکنه خودم ……………………………………………………………………ش میکنم ولی عالی بود

    پاسخ
    • 😂😂😂👍 ما نه تایید کردیم وجودشو و نه رد. ممنون بابت کامنت رک و روراستتون😂👍

      پاسخ
    • نه واقعی من این پست رو باور نکردم ولی الان واقعا خوش حالم و شجاعم چونکه الان واقعا دارم صداشو بیرون از خونه می شنوم و از پنجره ی خونه مون می بینمش. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ایسگاتون کردم بابا معلومه که واقعی نیست ولی من هنوزم به موجودات فضایی و موجوداتی که از جهان موازی هستند اعتقاد دارم.

      پاسخ
  • در زبان محلی (مازندران) به این موجودات می گوییم (ونگ زن) یعنی موجودی که میتواند صدا های زیادی را تقلید کند/ برای جذب فرد با اهدافی که اطلاعی در دست نیست

    پاسخ
    • ممنون بابت نظرتون

      پاسخ
    • باحاله بنظر من ساین هد وجود داره چون خدا تنها افریدگار نیست پشتش یک شیطانی بوده که اینا رو خلق کرده شاید هم خدا با خلق این موجودات میخواد به ما هشدار هایی رو بده من که میگم هشدار سایرن هد اینه که به جنگل اسیب نرسد و الا خودمونی و سایرن هد گوش کر کن

      پاسخ
  • Avatar
    محمد عظیمی
    ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۵۳

    با سلام اگر کله آژیری وجود داشته باشد و من یا هرکس دیگه ای آن را ببیند می تواند از خود در برابر او دفاع کند؟

    پاسخ
  • برای کسایی که نمیدونن این صدا ها چی هست میگم و امیدوارم مدیر این سایت هم ببینه با احترام🌹 این صدا مربوط به پروژه هارپ هست کسی نمیدونه تحقیق کنه هیچ ربطی به موجود غول پیکر نداره

    پاسخ
  • Avatar
    سردار سورنا
    ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۰۹

    با سلام. جالبه سایتی که می خواد در مورد متافیزیک روشنگری کنه و خیلی موارد رو با اتکا به دلایل علمی رد کرده وجود همچین موجودی رو محتمل می دونه! موجودی با اندامی غیر زنده ساخته دست بشر !! حتی دریغ از یه دلیل علمی در رد یا تاییدش. تو جنگل انبوه زندگی می کنه اما انسانها این همه جنگل رو نابود کردند به خودش زحمت نداده بیاد بیرون!
    موفق باشید.

    پاسخ
    • ممنون بابت نظرتون. ما در رابطه با موارد متافیزیکی میتونیم با قطعیت نظر بدیم. ولی چنین مواردی رو ترجیح میدیم نظر ندیم هرچند تو کامنت ها اعلام کردیم که “فکر نکنیم وجود داشته باشه”.
      موفق و پیروز باشید

      پاسخ
  • ایرانم دیگه امن نیست

    پاسخ
  • اسکلمون کردید چرا سایرن هد باید تو اصفهان بگه : شلوارمو تازه شستم نکون خراب میشه

    پاسخ
  • این یک افسانه هست یا کاریکاتر یا فیلم تخیلی یا نقاشی هر چیز که داخل واتساپ اینستا یوتوپ هست باور نکنید

    پاسخ
    • ممنون بابت نظرتون🌹

      پاسخ
    • باحاله بنظر من ساین هد وجود داره چون خدا تنها افریدگار نیست پشتش یک شیطانی بوده که اینا رو خلق کرده شاید هم خدا با خلق این موجودات میخواد به ما هشدار هایی رو بده من که میگم هشدار سایرن هد اینه که به جنگل اسیب نرسد و الا خودمونی و سایرن هد گوش کر کن

      پاسخ
  • سلام راستیتش باید بهتون بگم که من این موجود رو در مازندران یکی از جنگل های شناخته نشده دیدم و شانس آوردم که سریعا از آنجا فرار کردم ولی بقیه باور نکردند

    پاسخ
  • آقا تیتراژ خبر ۲۰.۳۰ رو ادیت کردین…. صدای گوینده تابلوئه….. ملت رو چی فرض کردین……؟؟؟؟

    پاسخ
  • ممنون از اطلاعاتی که دادید یک سوال باید توی کدوم جنگل ها باشیم که سایرن هد رو نبینیم؟

    پاسخ
  • نظرتون در مورد اسلندر من چیه؟
    واقیعه؟

    پاسخ
  • Avatar
    آرین دهقانیان
    ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۲۶

    سایرن هد داشت میگفت والله

    پاسخ
  • سایرن هد هیچ گو…ی نمیتونه بخوره من کلش رو میکنم تو ک…نش

    پاسخ
  • سایرن هد وجود نداره مگه نمی گی صداش شبیه اژیره خب یه نفر برداشته صدای اژیرو دست کاری کرده و گفته این سایرن هده

    پاسخ
  • اونی که برای خبر اصفهان بود خیلی چرت بود که قشنگ معلومه ساختگی بوده
    ما هر شب اخبار ۲۰:۳۰ رو میبینیم حتی تکرارش رو 🤣

    پاسخ
  • من که از ترس خشکم زد ولی باور میکنم

    پاسخ
    • جنگل کلا ترسناکه مخصوصا موقع شب. حس وحشتناکیه وقتی صدای سایرن هد شنیده بشه. امیدوارم حقیقت نداشته باشه

      پاسخ
  • خوبه بدرد محافظت از درختان و جنگل ها میخوره ک بعضیا نرن طبیعت خرابکاری کنن

    پاسخ
  • به نظر من حتی اگه سایرن هد هم وجود نداشته بشه نباید به یه جنگل ناشناخته بریم حیوان وحشی ، دزد ، قاتل هایی که ممکنه ماسک زده باشند و …

    پاسخ
  • کاملا الکی

    پاسخ
  • سلام
    همچنین موجودی وجود نداره
    فکر کنید خودتون رو با خرافات گول نزنید این چجور موجودیه ک ن شبیه آدمه ن ربات!
    چجوری میشه موجودی خلق یا ساخته شده باشه ک بدنش مثل ربات باشه و لثه و دندانم هم داشته باشه
    اینا زاییده ذهن انسان هستند
    هیچ موجودی هوشمندتر از انسان، در کره زمین خلق نشده
    اصلا ک این موجود توسط انسان ساخته شده ک چی
    برای چی چه استفاده ای جز کشتن و ترساندن مردم میتونن داشته باشن
    از بحث خارج نشم
    اسلندرمن هم شاید واقعی باشه ی انسان ک مشکل روانی داشته باشه لباس اسلندرمن رو بپوشه و دست ب کارای شیطانی بزنه
    اما در نظر داشته باشید ک اگه انسان باشه
    چجوری قدش ۳ متره و شاخک داره!!
    اگر خوب دقت کنید می بینید ک این موجودات خیالی و زاییده ذهن انسان هستند
    اما فراموش نکنید ک ذهن انسان قادر است با موجوداتی ارتباط برقرار کنید ک وجودشان در این جهان غیر ممکن است
    یاعلی… ✋🏻

    پاسخ
  • احتمال دارد که واقعی باشد اما چطور ممکنه اصلا با عقل جور در نمیاد اما ویدیو های زیادی و مدرک های زیادی پیدا شده و احتمال وجود داشتنش ۴۰/۱۰۰ اما احتمال وجود نداشتنش ۶۰/۱۰۰ هنوز معلوم نیست .
    ،

    پاسخ
  • Avatar
    یاسین محمدی
    ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۵:۵۰

    من اولش باورم نمیشد…
    دیروز مثله همیشه سره تختم نشسته بودمو با گوشیم ور میرفتم یک دفه صدای سایرن هدو شنیدم خیلی هم واضح بود اولش خیلی ترسیدم با خودم گفتم اصلاً امکان نداره ولی بازم نمیدونم واقعی بود یا توهم
    اونچه که خودم فکر میکردم واقعی بود چون انقد واضح بود که قشنک تونستم حسش کنم😳😶😵

    پاسخ
  • سلام خیل خوب بود میشه در باره بقیه scp ها بزارید

    پاسخ
  • سلام مطمئنا وجود ندارد چون خودتون گفتید افسانه افسانه که وجود ندارد ولی باید جدی بگیریم و سریع از جنگل ها دوری کنیم
    با تشکر

    پاسخ
    • احتمال وجود نداشتنش خیلی زیاده. البته افسانه یعنی چیزی که احتمال نبودنش بیشتر از بودنشه. به عبارتی احتمالی برای وجود داشتنش هست.
      ممنون بابت نظرتون🌹

      پاسخ
  • Avatar
    والا چه بگم
    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۰۴

    من واقعا اینو دیدم به خودم گفتم که چیزی در دنیا نیست که غیر ممکن باشه من به خودم میگم ای خدا ** **** ***** چرا باید اینکارو میکردی هزار میلیون بدبختی تو دنیا است اما راه چاره نیست این چه ****** نمیفهمه حال مارو بمیریم یه جور هزار اتفاقه نمیریم یه جور هزار اتفاقه باز من که دیگه تو دایره ام موندم

    پاسخ
  • ممنون.اطلاعاتتون خیلی جامع بود👌🏻

    پاسخ
  • دروغه

    پاسخ
  • یزد و اصفهان جز خشک ترین شهر های ایران هستند در صورتی که در مقاله ذکر شده سایرن هد در مناطق جنگلی اغلب زندگی میکند و به همین دلیل این موجود مضحک فقط ساخته ذهن یکسری آدم بیکاره. و ناگفته نماند که دیدن این ویدیو ها در یوتیوب فقط سود برای طراحش دارد.

    پاسخ
  • حتی تصاویر هم میتونن فتوشاپ باشن!درباره ویدیو بگم که در خارج از کشور فقط در روستای آستارا صدا شنیده شد.فک کنم آستارا توی کناداست. در ایران فقط یزد و اصفهان. فک نکنم سایرن هد باشه اگه بود ینفر سمت اون صدا میرفت یا منبع اون پیدا میشد.صدا فقط از آسمان شنیده شده.پلیس فتا ینفرو دستگیر کرده که این صداهارو در فضای مجازی پخش کرده….حتما دروغ میگن ولی میگم سایرن هد نیست.اگه بود توی شهرهای بیشتری شنیده میشد و کلی شاهد داشت که کل مردم اون شهر صدا رو باگوش خودشون بشنون نه اینکه سه یا چهارنفر.

    پاسخ
  • Avatar
    میلاد پروینی
    ۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۵۴

    آقای بیک میرزایی درود.
    مقاله ایی بسیار عالی و خواندنی است فقط جسارتا در یک جا دچار یک اشتباه علمی شده است در آنجا که گفته شده: “صدای این موجود کله آژیری از فرکانس و طول موج بالایی برخوردار است” در حالیکه طبق فیزیک، طول موج و فرکانس عکس یکدیگر هستند و بالا بودن فرکانس معادل با پایین بودن طول موج است و بالعکس.
    با تشکر.

    پاسخ
  • عالی بود،جالب بود، استاد تو بخش موفقیت هم مقاله های بیشتری بزارید 🙏❤️

    پاسخ
  • الهه ربانی
    الهه ربانی
    ۱ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۱۵

    خیلی ممنون از مقالات خوب و مفیدتون🌸
    خیلی جالب بود. پیروزباشید.

    پاسخ
  • سلام.
    خوبه، خبرمون میکنه، بنده خدا. 😅

    پاسخ
  • و راستیاتش اون تصویر هم کهواقعی هست بنظرم ادمچون تو فکرش هست تصویر سازی میکنه شبیه سایرن هده

    پاسخ
    • والا نظر خاصی ندارم در این خصوص همونطور که در مقاله هم اشاره کردم. اون بخش خاطره خودم رو هم در مقاله با دقت مطالعه کنین.

      پاسخ
  • استاد سایرن هد که یه کریپی پاستا بود.اینجور داستا نا رو تواینترنت برای ترسوندن میتوشتن.نظرم اینه شاید یه افکت کامپیوتری داریم کهبتونیم همچین فیلمی بگیریم.والانمیدونم!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هفت + دو =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: