نقدی بر تغییر حالات روحی افراد با رفتار اشتباه | مراقب رفتار خود باشید

با سلام و درود خدمت همراهان همیشگی علی لند. امروز من (آلیتا) میخواهم روشی موثر برای تغییر حالات روحی افراد را به شما ارائه دهم. از شما دعوت میکنم تا انتهای این مقاله با علی لند همراه باشید…

آیا میدانستید رفتار شما میتواند حالات روحی و حتی آینده افراد را تحت تاثیر قرار دهد؟

در جواب به این سوال باید بگویم قطعا بله! نه تنها تغییر حالات روحی افراد با رفتارمان امکان پذیر است بلکه در بعضی شرایط رفتار ما آینده افراد را هم تغییر می‌دهد و حال آنکه این تغییر میتواند در جهت مثبت یا منفی باشد!

بیشتر بخوانید:
رشته دانشگاهی متافیزیک | اطلاعات کامل درباره رشته تحصیلی متافیزیک

چگونه با رفتارمان حالات روحی انسان ها تغییر میکند؟

برای تغییر حالات روحی انسان ها نیاز به کارهای خاصی نیست فردی حرفه ای در متافیزیک باشید، به قدرت ماورایی نیاز ندارید، حتی نیاز نیست بر روی ذهن فرد تمرکز کنید. احتمالا میپرسید چطور ممکن است؟ پس ادامه مقاله را بخوانید تا متوجه شوید چگونه با یک رفتار اشتباه ساده میتوانید زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهید! ابتدا بگذارید مثالی در این زمینه برای شما بزنم:

فکر کنید شما امسال باید برای انتخاب رشته نهم به دهم اقدام کنید. شما علاقه ی زیادی به ریاضی دارید و وقتی کارنامه خود را می‌بینید می‌فهمید که نمره ریاضی شما ۲۰ شده است، خیلی خوشحال میشوید و تصمیم میگیرید به رشته ریاضی بروید. وقتی به دوستتان می‌گویید که نمره شما کامل شده و می‌خواهید به ریاضی بروید او شمارا مسخره می‌کند و می‌گوید رشته ریاضی کار ندارد، تو استعداد نداری شانسی بوده، معلم فقط به تو یک نمره داده زیاد جدی اش نگیر، من تورا میشناسم تو به درد ریاضی نمیخوری. شما از او می‌پرسید او میخواد به چه رشته ای برود؟ او به شما میگوید رشته انسانی خیلی بهتر است و دوستتان می‌خواهد به رشته انسانی برود!

بیشتر بخوانید:
خرافه گرایی و تمایل شدید افراد به آن! بررسی علل گرایش به خرافات

پس شما هم با حرف های او تصمیم می‌گیرید به رشته انسانی بروید درصورتی به ریاضی علاقه مند هستید. چندماه بعد وقتی مدارس داشت بار میشد و به کلاس دهم می‌رفتید همان دوستتان به شما می‌گوید نظرش خیلی وقت پیش تغییر کرد و با اینکه نمره ریاضی او از شما کمتر شده بود به ریاضی رفته و فهمیده در رشته انسانی هیچ کاری وجود ندارد، مهلت تغییر رشته هم تمام شده است. در آن لحظه چه حالی می‌شوید؟ دوست شما فقط یک حرف زده بود و نه طلسمی کرده بود و نه جادو، پس چرا حالا اینقدر ناراحت هستید؟ دیدید که چه راحت رفتار دوستتان زندگیتان را تحت دتاثیر قرار داد!

بیشتر بخوانید:
رفتار هیجانی سهامداران چگونه باعث ضررهای سنگین آنها میشود؟

چگونه آینده افراد را با یک جمله تغییر می‌دهیم؟

حال بهتر است ببینیم چگونه آینده افراد تنها با یک جمله میتواند تغییر کند! شاید با مثال بالا همین حالا از سایت خارج شوید که طبیعی‌ست. ما همیشه همه چیز را دست کم میگیریم. می‌دانستید افراد خیلی زیادی فقط بخاطر کامنت های منفی دیگران خودکشی می‌کنند؟! یعنی شما فقط در کامنت می‌نویسید خیلی بد بود که همش چهار ثانیه طول می‌کشد، چهار نفر دیگر هم کار شما را انجام می‌دهند، اما بدون لحظه ای فکر آن کامنت را نوشته اید و خیلی اوقات آن فرد انقدر این کامنت رویش تاثیر می‌گذارد که افسردگی می‌گیرد، فکر نکنید فقط شما بوده اید شاید صدها نفر مثل شما آن کامنت را گذاشته باشند، لحظه ای فکر کنید یک تازه کار هستید و وقتی وارد صفحه خود میشوید می‌بینید تعداد زیادی کامنت فقط به شما گفته اند فعالیت نکن، هیچی نیستی، فقط تقلید میکنی و…

بیشتر بخوانید:
چاکرا چیست؟ آیا چاکرا حقیقت دارد؟ آزمایش علمی چاکرا ها

نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد اگر به یوتیوبر های تازه کار نگویید برو بچه تو فقط تقلید میکنی؟ چه‌ اتفاقی می‌افتد وقتی کشی موفق می‌شود فقط یک لبخند کوتاه بزنیم و به او نگوییم خب اینکه چیزی نیست من کلی مسابقه بردم تو هیچی نیستی؟ چه‌ اتفاقی می‌افتد اگر وقتی کسی یک لباس متفاوت ک س دوست نداریم می‌پوشد به او نگوییم لباست خیلی زشت است و بدسلیقه ای؟

سخن پایانی:

لطفا بگذارید دیگران هم زندگی کنند. نیاز نیست حتما وقتی از کسی خوشتان نمی‌آید به او بگویید ازت بدم می‌آید. چه چیزی قرار است به شما برسد؟ چرا نمی‌گذارید دیگران خودشان باشد؟ چرا باید حتما همه آنطور که شما دوست دارید باشند؟ چرا از نظر شما فلانی باید بد باشد و فلانی خوب باشد؟ فکر نمی‌کنید شاید شما برای رفتار های خودتان به دیگران انگ می‌زنید؟ چرا نمی‌گذارید دیگران آزادانه همانطور که می‌خواهند باشند؟ چرا وقتی میتوانید لبخند بزنید بی توجهی میکنید؟ چرا با رفتار اشتباهتان تاثیر منفی روی زندگی دیگران میگذارید؟ چرا اجازه نمیدهید استعدادها شکوفا شوند؟ چرا… چرا… و صد چرای دیگر…

بیشتر بخوانید:
شیفتینگ چیست؟ راهنمای کامل شیفت کردن

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۵ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • درود👌🏻 واقعا خیلی خوب میشه ادما یادبگیرن به خودشون بگن به تو چه! ولی متاسفانه فقط به دیگران میگیم.

    پاسخ
  • چون خودشون اسیر هستن.
    میخوان دیگران رو هم اسیر ببینن.

    قضاوت نکنیم، زندگی کنیم.

    البته کار سختی هستش😔
    ولی میشه قضاوت خودمون رو واسه خودمون نگهداریم، لازم نیست جار بزنیم.
    شاید قضاوت ما نادرست باشه.
    بین امر به معروف و نهی از منکر
    با امر به منکر و نهی از معروف
    خیلی فاصله هستش.
    ما قاضی نیستیم. عالم هم نیستیم و نخواهیم شد.
    هممون مسافر این بخش از بودنیم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

1 + 14 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: