چشم سوم چیست؟ آیا چشم سوم حقیقت دارد؟ همه چیز درباره چشم سوم

مقالات
۹۸ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی سایت علی لند. دوستان بنا به درخواست تعدادی از دوستان در این پست میخواهم به شما دوستان و عزیزان در رابطه با چشم سوم توضیحاتی را ارائه کنم که جای تامل دارند نه توهین و ناسزا گویی! از آن دسته از عزیزان خرافاتی ای که توانایی درک علم را ندارند و با مطالعه مقالات علمی شروع به دشنام و ناسزا گویی میکنند خواهشمندم این سایت را ترک کرده و تحت هیچ شرایطی این مقاله را مطالعه نکنند چرا که ذهنشان گنجایش علم را نداشته و تنها با توهین عقده های خود را سرکوب خواهند کرد. امیدوارم این مقاله مورد پسند شیفتگان علم و حقیقت واقع شود. از شما دعوت میکنم این مقاله را تا انتها خوانده و با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
بررسی تخصصی غده پینه آل (چشم سوم) – اثبات کاملا علمی

چشم سوم چیست؟

در حقیقت چشم سوم توانایی های متافیزیکی ذهن میباشد که فعال میشود یا بهتر است بگویم چشم سوم در حقیقت توانایی های ذهنی است که کاملتر میشود! چشم سوم بدین معنی نیست که در پیشانیتان یک چشم دیگر وجود دارد! ذهن توانایی های بی نهایت بسیاری دارد که در صورت فعال شدنشان انسان قادر خواهد بود به انجام امور نسبتا ناممکن معقولی بپردازد که یک ذهن معمولی توانایی انجام آنها را نخواهد داشت. توانایی هایی همچون ذهن خلاق و قدرتمند و… توانایی هایی همچون شهود بالا و حتی ذهن خوانی و… . در دنیا هستند افراد زیادی که بر این باورند با باز شدن چشم سوم قادر به ارتباط با جهان های ماورایی و موازی هستند! همچنین برخی بر این باورند که چشم سوم در عمق سر و در بین دو چشم وجود دارد که نیاز به باز شدن دارد!!! 😕 به باور برخی افراد چشم سوم پل ارتباطی بین فیزیک و متافیزیک است!!! البته اهل علم به خوبی میدانند که چنین چیزی کاملا ساخته و پرداخته تخیلات افراد است. چنانچه در متن زیر که از سایت “های دکتر” برداشته شده است چنین آمده است:

چشم سوم پل ارتباطی فیزیک و متافیزیک، ظاهر و باطن، جسم و روح، تن و روان، مغز و ذهن و خودآگاه و ناخودآگاه است.

حال بگذارید من (علی بیک میرزایی) تحلیل خودم را از چشم سوم برایتان بازگو کنم! در پاسخ به متن نقل قول شده در بالا باید به شما بگویم تنها پل ارتباطی بین فیزیک و متافیزیک ذهن و منطق است! حال نظر شما را به نقل قولی دیگر از همین سایت جلب میکنم:

بیشتر بخوانید:
آیا دعا نویسی حقیقت دارد؟

وقتی جسم ما در یک مکان است، نمی تواند هم زمان در مکان یا مکان های دیگر باشد. این محدودیت ها برای ابعاد متافیزیک وجود ما مصداق ندارد. پس انسان می تواند از طریق چشم سوم به ماورای بُعد مکان و زمان سفر کند. در اصل می توان با کمک آجنا به مکان ها و زمان های دیگر در عالم فیزیکی و حتی در عوالم دیگر اشراف پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:
رسومات چندش آور رمالان, دعا نویسان و جادوگران – لطفا بالا نیاورید!

در نقل قول بالا فارغ از این حقیقت که جسم نمیتواند همزمان در دو مکان باشد, در رابطه با بخش دوم که میگوید “انسان می تواند از طریق چشم سوم به ماورای بُعد مکان و زمان سفر کند.” باید بگویم دوست عزیز وقتی در رابطه با چیزی نمیدانید بهتر است سکوت اختیار کنید و مطالب غیر واقعی به خورد بازدیدکنندگان ندهید! وقتی در رابطه با چیزی نمیدانیم بهتر آن است که سکوت اختیار کنیم! قدرت ماورایی غده پینه آل (همان چشم سوم) کجا بود! بد نیست در رابطه با این غده کمی در سایت های علمی پزشکی تحقیقاتی مطالعه کنید و بدانید که یک عمر است بازیچه دست عده ای متافیزیک دان نما شده اید!

بیشتر بخوانید:
ایرادات و خرافات مضحک وارده بر متافیزیک

آیا چشم سوم حقیقت دارد؟

تا اینجای این مطلب آمده ایم ولی همچنان مشخص نکرده ایم که بلاخره چشم سوم حقیقت دارد یا خیر؟ در جواب به این سوال باید بگویم متاسفانه مردم زیادی در جهان وجود دارند که به خرافه علاقه وحشتناکی دارند و ایرانی جماعت نیز از این قاعده مستثنا نیستند! چشم سوم تنها زاده ذهن عده ای افراد خرافاتی میباشد! این افراد عملکرد ذهن را به چشم سوم نسبت میدهند بی آنکه ذره ای به این موضوع فکر کنند! ( حق هم دارن آخه اینشکلی ماورایی تره! مثلا نِگا: چشششممم سووومممم یوهاهاهاها 😀 )

بیشتر بخوانید:
عرفان حلقه چیست؟ بررسی ابعاد مختلف عرفان کیهانی

حال از شما میخواهم به این نقل قول از یکی از مقالات همین سایت توجه کنید:

غده پینه آل یا غده کاجی یا غده صنوبری که برخی از آن تحت عنوان چشم سوم یاد میکنند و غده رومغزی هم قلمداد میشود در حقیقت یک توده بافتی که به شکل مخروط است میباشد و به وسیله یک ساقه به قسمت بالایی بطن سوم مغز متصل است! محل قرار گیری این غده در عمق مغز میباشد و و از سلول های پینه آل و بینابینی تشکیل شده است. این غده با چرخه روزانه خواب و بیداری ارتباط مستقیمی دارد و دلیل آن ترشح هورمونی به نام ملاتونین و ماده شیمیایی ای به نام سروتونین میباشد که توسط این غده انجام میشود.

علت اینکه وجود این غده مخروطی شکل موجب این میشود که عده ای تصور کنند به مسایل ماورایی مربوط است این است که این غده دارای گیرنده های مخدر بسیاری است که جاذب مخدر میباشند. این مخدرها عموما انواع خاصی از مشتقات آمفتامین ها میباشند و این گیرنده ها موجب کاهش یافتن زمان خواب میشوند. وجود اختلال در این غده عموما موجب اختلال در بلوغ زودرس میشود! از این رو است که اکثر کسانی که تصور میکنند دارای قدرتهای ماورایی هستند دارای انحرافات شدید جنسی میباشند. (مشاهده مقاله کامل)

بیشتر بخوانید:
ترس چیست؟ چگونه بر ترسمان غلبه کنیم؟

سخن پایانی:

متاسفانه خرافات همچون ویروسی کشنده در جهان درحال گسترش میباشد! بوده اند و هستند و خواهند بود کسانی که علاقه شدیدی به باور کردن خرافات دارند! این افراد همواره تمایل دارند حقیقت را کنار گذاشته و تنها سراغ مباحثی بروند که در آن گنده بازی و چاخان بیشتر باشد! هرچه گنده بازی بیشتر اشتیاق بیشتر! این افراد خرافات را چنان قاطی متافیزیک کرده اند که دیگر متافیزیک در حال از دست دادن معنی و تعبیر واقعی خود میباشد. به امید روزی که خرافات از جهان ریشه کن شود.

بیشتر بخوانید:
بختک چیست؟ همه چیز درباره پدیده فلج خواب (بختک)

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۹۸ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • من گیج شدم، اینجا آموزش باز کردن چشم سوم گذاسته شده و توضیحاتش در مورد تحربک غده پینه ال بعد میگید چشم سوم نیست بلکه افزایس قدرت ذهن هست، و توهمات واین چیزا،
    روح انسان فدرتهای زیادی داره، با انجام دادن و با انجام ندادت یکسری کارها و اعمال ادم ها میتونن به اون قدرتهای روحی برسن، این قدرتها منحصر به پیامبران و امامان نمیشه، طبق مطالب قرآن و تجربه عرفای بزرگ دینی و حتی قدرتهای ناقص مرتض ها این قابلیت ها در انسان وجود داره، من نمیدونم دقیقا رسالت این سایت چیه

    پاسخ
    • دوست عزیز در خوندن محتوا کمی دقت کنین.
      رسالت این سایت بیان واقعیاته.
      با احترام

      پاسخ
    • دوست عزیز چشم سوم سوم درواقع همون قدرت های ذهن انسان هستن و برای اینکه بعضی افراد با عنوان فعال شدن ذهن آشنایی ندارن به ناچار اسمش دوره رو گذاشتن فعالسازی چشم سوم و تو توضیحات هم نوشتن لطفا کامل بخونین. در رابطه با اینکه روح انسان قدرت داره دوره چشم سوم مربوط به توانایی های ذهن ما میشه نه روح ما. لطفا بادقت بخونین

      پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: چشم سوم چیست؟ آی&#1575… […]

    پاسخ
  • Avatar
    امیر حسین
    ۱۶ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۲۸

    علی بیک میرزایی واقعا می خواین خودتونو با ی دکتر مقایه کنی واقعا جای تاسف اره

    من حقتون رو فهمیدم شما از مقاله های اینجوری استفاده می کنید چون مقاله هایی که نمونش تو هیچ جای دنیا دیده نشده ارزش بالاتری توی موتور جستجوی گوگل دارن به خاطر اختصاصی بودنش و بدونید به جای اینکه مردم رو با این چیزایی که می نیویسید گمراه کنید لطفا شما که حرف از اگاهی می زنید برید تا ۳ سال تحقیق کنید اونوقت می فهمید چه کار اشتباهی کردید شما هیچ منبعی از خودتون نمی زارید اما تو ی کامنت دیگه گفتید منبعتون عقل سلیمه یعنی اینکه شما هر چیزی که دارید می نویسید فقط ساخته ی عقل سلیم شماست و هیچ منبع معتبری نداره

    (خواهشا این کامنتو منتشر کنید مهم نیست چه جوابی بهم میدید مهم اینکه خیلی ها با دیدن این کامنت متوجه حقیقت می شن)

    پاسخ
    • چشم دوست عزیز کامنتتونو منتشر کردیم. ضمن تشکر بابت کامنتتون باید بگم برای بالا اومدن تو گوگل خیلی تکنیک های بیشتری وجود داره که ما پیاده کردیمشون و کاملا هم موفق بودیم و هستیم. هدف این سایت ارائه معلومات واقعی هستش نه خرافات هندو. شما یه منبع موثق برای من بیارین که چشم سوم حقیقت داشته باشه؟! احتمالا تو جواب میگین فلان دکتر گفته وجود داره! کدوم دکتر؟! دکتری که منبع حرفش نوشته های هندوئه؟! نوشته های آئینی که میگه غسل گرفتن با ادرار گاو شفابخشه و گناهان رو میبخشه؟ بر پایه و اساس چه علمی کتاب های هندو گفتن چشم سوم وجود داره؟ پیشنهاد میکنم تو پیج اینستاگرام ما عضو بشین و لایوهای من رو ببینین. شما مشکلتون اینه که مثل طوطی فقط تکرار میکنین بدون اینکه بدونین چی دارین میگین. شما تحقیق و تحلیل منطقی رو گذاشتین کنار و فقط به مطالعه پرداختین و حال اینکه وای به وقتی که منابعی که مطالعه میکنین اشتباه و ناصحیح باشن! شما علاوه بر مطالعه باید تحلیل منطقی هم بکنین که متاسفانه در مطالعاتتون تحلیل منطقی و عقل رو بوسیدین گذاشتین کنار و به جاش میگین چون فلانی فلان چیزو گفته پس درسته!
      شگفتا…

      پاسخ
  • سلام من نمیدونم چشم سوم،حس ششم یا چ اتفاقی، سنم پایین نیست ک تلقین کنم یا توهم،تا الانم اطلاعی نداشتم از وجود چشم سوم فکر میکردم فقط جوری رسم ک تو بعضی فیلم هاو…کشیده شده، اما ۱ سالی میشه حس عجیبی داشتم البته الان کم شده چندماهه، مثلا قبل اومدن کرونا ۱ ماه تموم حداقل هفته ای ۲ بار خواب میدیدم قیامت شده، هربار یه شکلی و تو خوابم میدیدم ک مردم تموم جهان مثلا دارن تو سونامی میمیرن یا زمین لرزه شدید و…در حدی بود ک برای همه تعریف کرده بودم و خیلی میترسیدم برام عجیب بود ک ویروس کرونا اومد همه گفتن تعبیر اون بود، و بعدش دیگه ندیدم، یا نتایج فوتبال میگفتم همون میشد ۹۰ درصد قشنگ نتیجه میومد جلو چشمم، ولی الان بعضی وقتا برای برخی اشخاص میتونم از گذشتش ببینم بدون اینکه بگه جوری ک طرف شک میکنه ک آشنا هستم؟؟؟نمیدونم واقعا چیه، چ حسیه ولی هرچیه بدون اینکه کاری کنم خیییلیی آروم پیش میره و همیشگی نیست

    پاسخ
  • چشم سوم و این قدرت در قرآن و دیگر کتاب های ادیان اومده ، و کل دنیا چشم سوم رو قبول دارن ، خیلیا این قدرت رو مزخرف میدونن ، اما پیشنهاد میشه از محدوده اطلاعاتی که برای خودمون ساختیم خارج بشیم و در این مورد در سایر کشور ها تحقیق کنیم

    پاسخ
  • اگه قدرت ذهنه که فعال میشه پس چیزایی که با این قدرت ذهن حس میکنیم یا از آینده میبینیم درسته؟

    پاسخ
  • باسلام وقت بخیر چطور میتونیم قدرت ذهن رو فعال کنیم ممنون میشم توضیح بدید

    پاسخ
  • راستش رو بخوای من چند روز پیش به شیراز رفته بودم اونجا با یه استاد آشنا شدم که کلاسهای متافیزیک و چشم سوم برگذار میکرد
    وقتی با چشم سوم آشنا شدم یکم از اون استاده مشورت خواستم بهم یه راه و روشهایی رو پیشنهاد کرد که بعد از چند روز انجام اون‌تمرینات خود به خود وسط پیشونیم درد میکنه یه جور فشار میاد. این
    نشانه ی باز شدن چشم سومه؟ یا برم پیش دکتر

    پاسخ
  • خیلی ممنون میشم اگه بدونم که آیا تو کلاساتون از فرکانس هم استفاده میکنین؟
    لطفا پاسخ بدین😁😁✌

    پاسخ
  • چشم سوم یا توانایی ذهنی در چه مدتی باز میشه؟
    پاکسازی چک را ها ضروریه یا نه؟
    خیلی ممنون میشم که جوابم رو بدین.

    پاسخ
  • من کاملا گیج شدم نمیدونم باید کدومو قبول کنم…ولی یع سوال ..میگن اونایی که چشم سوم یا همون غده هرچی اصلا روش کارمیکنن میتونن ذهن خوانی و پیش بینی آینده کنن..
    نظرتون راجب این چیه؟😕

    پاسخ
  • سلام در کل میخواستم بدانم از نظر شما سابلیمینال و تاثیرات آن روی دی ان ای از نظر شما واقعیت دارد یا خیر ؟ سپاس بیکران

    پاسخ
  • باسلام و عرض ادب … یه سوال داشتم . با باز شدن چشم سوم علم شخص افزوده میشه ؟ منظورم علم معنوی نیست . علمی که در حال حاضر همه باهاش سروکار دارن رو میگم . ممنون میشم پاسخ بدید .

    پاسخ
  • سلام میشه یه کتاب در رابطه باهمین موضوع معرفی کنید که هم معتبر باشه وهم اینکه توی کتابخونه ها در دسرس باشه

    پاسخ
    • سلام. خیلی از کتابا در رابطه با چشت سوم اشتباه نوشتن!

      پاسخ
      • اولا شما که مدارک گذاشتی هیچ مدرکی وجود نداره که ایتاد یا درس خونده متافیزیک باشی بعد هم جواب هات منطقی نیست فقط حمله میکنی به هندو ها نیگی هندیه اگه بلدی دلیل منطقی بیار ن حرف مفت دوما هیچ مدرکی نداری که نفی کنه این نطلبو فقط هندی هندی میکنی اینم شد جواب منطقی !!

        پاسخ
  • سلام میبخشید این چشم سومی که میگن من وقتی توی مقاله دیگه خونده بودم نوشته بود که این یه اصطلاحه ولی در اصل همون غده پینه ال هستش
    میشه یه راهنمایی بکنید که من کاربر باید حرف کدومتون رو باور کنم اخه هر کسی یه چیزی میگه من هم اولش یکبار همین تمریناتی رو که برای باز کردن چشم سوم گفته بودند رو انجام دادم واحساس میکنم که موقع سجده توی نماز یا توی مواقع دیگه یه نوری اخساس میکنم ویا اینکه بعضی مواقع روی پیشونیم یه چیزی مثل نبض میزنه
    میشه لطفا یه کتاب درمورد متافیزیک وچشم سوم معرفی کنید که توی کتابخونه ها در دسرس باشه ومن دیگه توی گوگل و اینستا به دنبال حرفای شما که معلوم نیست کی راست میگه کی دروغ مطالعه کنم وخودم در این مورد تحقیق کنم

    پاسخ
  • پس فال گیر ها چجوری یه سری حرف هایی رو میزنن مثل فال احساسی یا تاروت و غیره بدون اینکه حتا اسم شخص مورد نظر رو بدونن میارن و دقیقا اونی یمشه که گفته بودن این به کمک چه نیروییه میشه در رابطه با این بیشتر توضیح بدین استاد

    پاسخ
  • سلام…وقتتون به خیر…ایا ممکنه کسی چشم سوم کسی دیگرو بدونه اجاز فعال کنه؟چطور؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز در حقیقت چیزی به نام چشم سوم وجود نداره و این قدرت ذهنه که فعال میشه. از اونجا که همه (۹۹/۹۹۹۹۹۹ درصد) به اشتباه این رو چشم سوم میدونن ما هم ناچارا اسم دوره فعال سازی ذهن رو گذاشتیم چشم سوم! جز خود شخص کس دیگه ای نمیتونه قدرت ذهن شخصو فعال کنه.

      پاسخ
  • شرمنده ولی چشم سوم شیشمین چاکدا بدن

    پاسخ
  • […] […]

    پاسخ
  • […] […]

    پاسخ
  • چشم سوم رو بیخی چهارمیو پیدا کردم!

    پاسخ
  • دمت گرم علی اقا😂

    پاسخ
    • 😂

      پاسخ
      • خیلی جالبه برام شما میگین چشم سوم خرافاته و میگی هندوها اختراع کردن و موافق اینی که ایرانی جماعت عاشق خرافاته آخه قربونت برم تو که همه اینا رو میدونی و آگاهی دیگه چرا؟؟!!! بعد در جواب دوستمون که میگه پیامبران دارای چشم برزخی بودن میگی نه اونا قدرتشون الهی بوده و خدا می‌خواسته و … آخه جوان تحصیلکرده فرق اونکه به خرافات ماورایی اعتقاد داره با شما که اسمش رو عوض کردی و الهی گذاشتی چیه؟؟بابا همش مغازه بوده واسه سرکیسه کردن من و شما! هنوزم نمی‌خوایم بیدار شویم! دمت گرم از مطالب خوبت به امید آگاهی

        پاسخ
        • ممنون بابت نظرتون ولی بهتره اینطور مسایل رو اینجا مطرح نکنین. هرکسی باوری داره و همه ما به خدا و پیامبرا اعتقاد داریم.

          پاسخ
          • Avatar
            مجاهد بلوچ
            ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۸:۲۲

            با سلام.من خودم توهمات هندوها یا همان برهمنان را قبول ندارم.ولی اینکه گفتین ائمه و پیامبران دارای قدرت الهی هستند هم باید بگم که ائمه هم دارای هیچ گونه قدرت الهی نبودند بندگانی صالح بودند بدون قدرت مافوق بشری و پیامبران هم به غیر از داشتن معجزات که آن هم به اذن خدا انجام میگرفت دارای هیچگونه قوه فوق انسانی نبودند..ممنون از روشنگری هایتون..

          • سلام.
            ممنون بابت کامنتتون. منم دقیقا منظورم از قدرت الهی ای که داشتن همین معجزات پیامبرا بود که به اذن خدا انجام میشدن. وگرنه اونا دارای هیچ قدرت ماورایی ای نبودن و من همیشه اینو به هر کسی که بهم زنگ میزنه گفته ام.
            با احترام

          • Avatar
            حسین مقدم
            ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۲۱

            سلام
            در جواب به شما بگم درسته که شما میگی خدا این قدرت رو بهشون داده ولی خدا برای هر دلیل معنوی یه دلیل منطقی هم گذاشته.

        • Avatar
          حسین مقدم
          ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۲۵

          سلام
          باشما موافقم خدا هر چیزی که تو این دنیا گذاشته با دلیل منطقی گذاشته:
          برای مثال خدا میگه زمین رو فرشته ها نگه داشتند اما دلیل علمیش اینکه زمین رو خورشید نگه داشته پس قدرت چشم بصیرت دلیل منطقی هم تو بدن داره و همینطور سجده کردن باعث باز شدن چشم سوم یا همون چشم بصیرت میشه.

          پاسخ
      • اقا علی درواقع این قسمت از بدن یک چشم نیست چون این غده در مغز به صورت حلالی مانند یا بیشتر شبیه به چشم هست به اون چشم سوم میگن و باید بگم که نمیشه گفت که وجود نداره چون از طریق اجنا (چشم سوم) میشه برون فکنی ارامش روحی و یوگا و مدیتیشن تمرکز های تنفسی و بیشمار تمرین انجام داد که بنا بر این نمیشه که وجود نداره ممنونم که نظر من رو میخونید اقا علی خسته نباشید.

        پاسخ
  • Avatar
    امیر حسین
    ۱۹ دی ۱۳۹۸ ۱۱:۲۰

    چشم سوم مسخره ترین چیزیه که شنیده ام

    پاسخ
    • والا چرت و پرته

      پاسخ
      • به نظر من کاملا درسته،چشم سوم ی چیز الکیه،الان توضیح میدم.من خودم یکم پیگیر شدم و ی جا خوندم که باید وسط پیشونیتون رو ماساژ بدین و یکم این کار رو کردم و دیدم احساس خواب به آدم دست میده فقط،و با توجه به نظرات کاربران متوجه شدم اکثر بی خواب شدن،می خوام بگم این ها همه چرت و پرت و مزخرفه و ساخته ذهن هندو هاست و چشم سوم هیچ وجودی نداره و بعضی ها میگن چشم سوم داریم و شب ها صداهایی رو میشنویم و ….،باید بگم که تمرینات برای باز کردن چشم سوم باعث بی خوابی میشه و این ها باعث توهم زدن میشه،غده پینه آل مربوط به خواب و بیداری هست ،و در نتیجه تمرینات این غده دچار اختلال میشه و ممکن شب ها بیدار بشین و دیگه نتونی بخوابید یا ممکنه از بی خوابی بیهوش بشید،و در نتیجه اون گوشه گیر میشید،کمتر غذا می خورید،توهمات وحشتناک میزنید و فک می کنید ماورایی شدید و می توانید ذهن دیگران را بخوانید درصورتی که این یک توهم بیشتر نیست،هر چه توهمات و افکار باطل بیشتر بشه در زندگیتون از دین دور میشید.

        پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: چشم سوم چیست؟ آیا حقیقت دارد؟ همه چیز درباره چشم سوم […]

    پاسخ
  • لایک

    پاسخ
  • Avatar
    امیر حسین
    ۷ دی ۱۳۹۸ ۱۸:۰۷

    من قاطی نمیکنم فقط دارم واقعیت رو میگم
    اگه میخوای واقعیت رو بدونی برو قرآن سوره
    قاف آیه ۲۲ میفهمی

    پاسخ
    • مزخرفات هندوها رو به قرآن ربط ندین

      پاسخ
      • Avatar
        امیر حسین
        ۷ دی ۱۳۹۸ ۲۱:۴۳

        من خودم استاد دارم تو شیراز میگه دنیای ماورا
        از اینا خیلی بالاتر هست پس الکی تلاش نکنید
        اینارو مزخرفات جلوه دهید

        پاسخ
        • متاسفامه استادتون احتمالا یه معتاد منقل نشینه! ایشون باید بستری بشن

          پاسخ
          • Avatar
            امیر حسین
            ۷ دی ۱۳۹۸ ۲۲:۱۶

            زبونتو گاز بگیر زبانم لال همهی شیرازی ها حرفشو قبول دارن
            تازه اون کافه کتاب درمورد متا فیزیک داره

          • اصلا همینکه از آدم خدا میسازین و چون همه خودشونو تو چاه میندازن شما هم خودتونو تو چاه میندازین دلیل بدبختی ۹۰ درصد ایرانی جماعته

          • من باید بگم که من هم این گفته دوستمون امیر حسین رو تأیید میکنم تو قران یه همچنین گفته ای بیان شده ولاکن هیچکس نمیدونه منظور از تو آن پرده را برداشتی تا چشمانت تیز بین شود چیه یا منظور چشم برزخی هست که تو قران تاکید شده یا پرده از دروغ و کفر هست که به وجود خداوند تأکید میکنه

          • چرا مزخرفات هندو ها رو به فرمایشات قرآن کریم ربط میدین؟؟؟!
            دوست عزیز اون غده پینه آل هستش! این غده عملکرد تنظیم خواب رو داره و از اونجا که قدرت جذب مخدر بالایی داره طرف حس میکنه ماوراییه! همچنین شکل این غده مخروطی هستش! در رابطه با غده پینه آل بعدا واستون یه مقاله کامل مینویسیم!

    • چشم دل باز کن ک جان بینی انچه نادیدینی است ان بینی

      پاسخ
  • Avatar
    امیر حسین
    ۷ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۴۷

    سلام
    شما دارید دنیای متا فیزیک رو با فیزیک کاتی میکنید
    خداوند توی قرآن گفته که:(تو آن پرده را برداشتی و چشمانت تیز بین شد )یعنی آن پرده چشم سوم بسته است و وقتی آن را باز کنی میتونی همه کار بکنی مثل (تله کینزی خواب روشن برون فکنی تله پاتی غیب بینی و هاله بینی

    پاسخ
  • چطور دیدگاه شما از هندوها کفر نیست ولی پیامبر و ائمه اطهار به اذن خداوند اینجوری شدن ولی اگر بخوای در نظر بگیری شما یا جرات بیان این رو ندارید که اعتراف کنید چشم سوم در همه ادیان بوده یا واقعا معلومات شما در این زمینه کمه ببینید داشتن مدرک تحصیلی و رده تحصیلی ربطی به مقدار معلومات شما در زمینه ای ناشناخاته نداره ببینید متافزیک یعنی فراتر از باور شما میتونی بگی توهم ولی در همه ادیان پیامبرها چشم سوم داشتن و با عالم غیب در ارتباط بودن خوب حالا چرا میگن عالم غیب چون چیزی که شما با چشم نمیبینی میشه غیب اینو میگم که حداقل تحلیل حرف داشته باشی میخوام از خود دین اسلام واست این مسئله رو توصیف کنم
    ببین ائمه اطهار چشم سوم داشتن و ارتباط با عالم غیر داشتن و ندایی از خدایی میدادن که خوشون فقط اونو دیدن و انتظار دارن که ما باور کنیم اونم چشم بسته و اونم به وسیله قرآن که کتاب ارشاد این دین به حساب میاد الان ما در دوره ای زندگی میکنیم که سطح دسترسی به مطالب خیلی آسونتره اسلام یه زمانی گفته بود که شک به وجود خدا و شرک ورزی و باطل دونستن این دین کفره و ارتداده و حکمش مرگه و عذاب جهنم یعنی علنن گفته فراتر از چارچوب دینت رو تصور کردن حرامه خوب حالا قومیتی در هندوستان بهش میگن چشم سوم در دین اسلام چشم برزخی ببین چشم سوم یک نوعه دیده مختلفه که این نظر بندست در ضمن چشم سوم ابداع و یا شاید هم اکتشاف فراماسون هاست و این هم بگم فاماسون ها قومی هست که وجود خدا رو رد میکنن و زندگی از دید اونها دارای ابعاد موازی هست که تقریبا علم با تحقیقات و حتی مستند سازی در این رابطه تقریبا به اثبات این نظریه نزدیک شدن
    ما و زما مستند ساخته شده توسط کشور آمریکا با حمایت نشونال جئوگرافیک و ناسا
    میتونید ببینید ممنون

    پاسخ
    • دوست عزیز شما کلا قاطی کردین همه چی رو باهم و یه طومار ساختین و ارسال کردین! پیامبرا وحی هایی که بهشون میومد دلیلش چشم سوم یا چشم برزخی نبود! اونا به اذن خدا این توانایی ها رو داشتن! بدون دستور خدا یه آدم معمولی بودن! شما چیزی که به اذن خدا هستش رو با توهمات هندوها یکی میگیرین؟؟؟ یکم معلوماتتونو بالا ببرین! یکم فکر کنین ببینین کدوم عقل سلیمی چشم سوم رو قبول میکنه! سعی کنین خودتون تحقیق کنین نه تقلید! (نگین چون فلانی اینو میگه منم باید قبول کنم!) در هر حال وظیفه ما بیان واقعیاته و خوشال بشین یا ناراحت بشین در هر حال حقیقت حقیقته! شما میخواین تو گمراهی زندگی کنین این دیگه مشکل ما نیست! ما حقایقو میگیم شما هم خواستین قبول میکنین و نخواستین قبول نمیکنین! درضمن فکر کنم اندازه سنتون در این زمینه مطالعه داشته ام! چشم سوم توهماتی بیش نیست و ساخته و پرداخته عده ای بیسواد کند ذهنه.
      موفق باشین

      پاسخ
  • بیشتر پیامبران دارای چشم برزخی بودند که خدا به ان ها داده است و نادیده ها را میدیدند و دعای ارتباط با دنیای برزخ دعای بسیار قوی و کار امد در همه موارد لا الاه الا انتَ سبحانکَ انیِ کنتُ منَ الظالمین. است.
    با تشکر

    پاسخ
    • دوست عزیز به دلیل برخی توهین ها و تهمت هایی که زده بودین بخشی از کامنتتونو حذف کردم و مطلب اصلی کامنتتونو قرار دادم. در جواب به شما باید بگم دوست عزیز این موضوع چه ربطی به چشم سوم (ساخته توهمان هندوها) داره؟ مساله ائمه و پیامبران کاملا جدا از این مسایله! اونا به اذن خدا قدرتایی داشتن که فرای بشریته! مسایل قدرت الهی رو قاطی مسایل متافیزیک ذهنی بنده های معمولی خدا نکنین! همینکه پیامبرا رو با آدمای عادی یکی میگیرین و مثال زدنی از ائمه اطهار مثال میزنین خودش نوعی کفر گوییه! به هیچ وجه نباید برای توهمات هندوها بیاین از ائمه اطهار و پیامبران مثال بزنین.
      با احترام

      پاسخ
      • Avatar
        مجاهد بلوچ
        ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۸:۳۶

        باسلام.استادمن چیزهایی که درباره چشم سوم میگن رو از بین هندوها دیدم باورشم ندارم چون این آمیخته شده دردین برهمایی هاست هر هندویی را که ببینی یا سه خط سفید کشیده بین پیشانی اش یا که یه خط قرمز چون خودشان هم میگویند این خط بصیرت مارا زیاد میکنه حتی بعضی از هندوها که من باهشون دوستم میگویند این مثل همان کرامات اولیا شماهاست اگر بتوانیم فعالش کنیم.عزیزان باور کنید این چشم سوم را که ما بهش میگیم چشم سوم این ریشه در دین هندوها داره .اگر مسلمانی باورت بر قران وعلم باشد و احادیث نبوی نه دین برهمایی ها..هر هندو بندیا (همان خط قرمز وسط پیشانی )زده آیا از خودتان پرسیدید این بندیا چیه ؟پس به قول استاد واقع نگر و منطقی باشیم ..چشم سوم نه به قول دوستی اگر چشم چهارم داشته باشی انسان نباشی هیچی

        پاسخ
      • چرا در مورد چیزی که نمیدونید نظر میدید واقا چشم سوم وجور داره من تجربش کردم *********** اینم شمارم چرا چون چیزی نمیدونی وانمود به وجود نداشتنش میکنی

        پاسخ
      • سلام ..من اینو قبول ندارم پیامبرا چجوری از جانب خدا برگزیده شدن؟؟؟؟۴۰روز حضرت محمد تو غار حرا چکار میکرده ک یهو ب پیامبری برگزیده میشه و جبرییل رو میبینه ؟؟؟ اینا بهم ربط دارن ما انسانها اشرف مخلوقاتیم و مغز ما کارهایی میتونه بکنه ک کشف نشدن پیامبرا چاکراهاشون به روش صحیح باز کردن و دیدن و به بقیه توضیح دادن ک خدا یکیه فرشتگانی وجود دارن و ایه قران نازل شد تا کسایی ک براشون اینکار سخته و ظرفیتشو ندارن هم خدارو بشناسن ..چاکرا انرژی درمانی و چشم سوم و ماورا وجود داره تو قران هم گفته شده همانا از خودتان پیامبری برگزیدیم بحث پیامبرا جدا نیست ما هممون این قدرت و داریم که با خدا ارتباط برقرار کنیم قبلا شیطان کلام الله بود مقرب درگاه الهی بود تا اینکه انسان افریده شد و خدا گفت اشرف مخلوقات انسانه در ظاهری ساده ولی توانایی بالاتر اونجا بود که شیطان مغرور شد گفت این؟!!!
        دوستان ما توانایی های بالایی داریم ..هیچوقت خودتونو دست کم نگیرید و به علم موجود قرن حاضر اکتفا نکنین …زمانی بود میگفتن زمین مستطیله الان فهمیدن گرده

        پاسخ
      • مگه فرق دارن پیامبر گفت من هم مثل شمام فقط بهم وحی میشه والسلام چرا سعی می کنه اون ها رو فرا انسان نشون بدی در ضمن چشم سوم زاییده ی هندو ها قبول چشم برخی هم زاییده ی هندو هاست ما داریم با ریاضت چشم برخیمون رو باز می کنیم آیا باز هم می تونی بگی نه چشم برخی وجود نداره

        پاسخ
  • سلام خسته نباشید جناب چشم سوم که بعضی از افرادی که توی متافیزیک کار میکنن درست یا غلطشونو نمیدونم ولی چجوری مثلا چشم سوم رو فعال میکنن بعد طرف میگه فلان چیز میبینم و ایناها و آیا توهم هست یا اگه توهمه چرا بعضی وقتا یه چیزایی که وجود داره رو توصیف میکنن راهنمایی کنین ممنون میشم

    پاسخ
    • چشم سوم وجود نداره. در واقع یه قدرت ذهنیه که فعال میشه. این اشخاصی که میگین دو حالت داره. یا دچار اختلالات روانی هستن و یا اینکه قدرت ذهنی شون فعال شده

      پاسخ
      • ولی در مصر باستان هم به چشم سوم اشاره کرده. بعدشم حالا ما بگیم نیست. پس چرا وقتی تمرکز میکنیم درست وسط پیشانی باید بسوزه. یا وقتی چشم بسته با خودم میگم بزار ببینم میتونم جلومو ببینم همون موقع پیشونی شروع ب سوزش میکنه. هیچ چیزی بی دلیل نمیشه که اگ شما دلیلشو میدونین ممنون میشیم بگین

        پاسخ
        • دوست عزیز اون غده پینه آل هستش! این غده عملکرد تنظیم خواب رو داره و از اونجا که قدرت جذب مخدر بالایی داره طرف حس میکنه ماوراییه! همچنین شکل این غده مخروطی هستش! در رابطه با غده پینه آل بعدا واستون یه مقاله کامل مینویسیم!

          پاسخ
      • سلام میشه راجب ۱۰۰%مغز مطلبی بزارید
        لطفا

        پاسخ
        • سلام اصلا مشخص نیست چه اتفاقایی میفته با عملکرد ۱۰۰ درصدی مغز. از طرفی هیچوقت به عملکرد ۱۰۰ درصدی مغز نمیرسیم چون به صورت یک عدده که بی نهایت اعشار داره. باز سعی میکنم یه مقاله در این زمینه بنویسم

          پاسخ
      • سلام،اون قدرت ماورایی که ازش حرف میزنید توی من فعال شده،طوری که تمام اشناها و دوستام متوجه شدن!فقط انقدر این روزا احساسای جدید دارم که کم کم داره ازاردهنده میشه،یه قدرت عجیب توی نیزو فرستادن به بقیه،فکرشو بکنید به هر کس فکر کنید تا چند ساعت بعد مطمئنا بهتون زنگ میزنه یا یه خبری ازش میشه،فقط موج هجومش به ادم یکم ترسناکه چون حجم اتفاقات زیاده.

        پاسخ
      • به نظر من کاملا درسته،چشم سوم ی چیز الکیه،الان توضیح میدم.من خودم یکم پیگیر شدم و ی جا خوندم که باید وسط پیشونیتون رو ماساژ بدین و یکم این کار رو کردم و دیدم احساس خواب به آدم دست میده فقط،و با توجه به نظرات کاربران متوجه شدم اکثر بی خواب شدن،می خوام بگم این ها همه چرت و پرت و مزخرفه و ساخته ذهن هندو هاست و چشم سوم هیچ وجودی نداره و بعضی ها میگن چشم سوم داریم و شب ها صداهایی رو میشنویم و ….،باید بگم که تمرینات برای باز کردن چشم سوم باعث بی خوابی میشه و این ها باعث توهم زدن میشه،غده پینه آل مربوط به خواب و بیداری هست ،و در نتیجه تمرینات این غده دچار اختلال میشه و ممکن شب ها بیدار بشین و دیگه نتونی بخوابید یا ممکنه از بی خوابی بیهوش بشید،و در نتیجه اون گوشه گیر میشید،کمتر غذا می خورید،توهمات وحشتناک میزنید و فک می کنید ماورایی شدید و می توانید ذهن دیگران را بخوانید درصورتی که این یک توهم بیشتر نیست،هر چه توهمات و افکار باطل بیشتر بشه در زندگیتون از دین دور میشید.

        پاسخ
    • وجود داره بیسواد

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

شانزده − 4 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: