رپتایل چیست؟ آیا زمین تحت سلطه رپتایل ها قرار دارد؟

مقالات یوفو
۶۶ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند امروزمن علی بیک میرزایی در این مقاله می خواهم به شما دوستان و عزیزان بنا به درخواست برخی از شما ها مقاله ای را در رابطه با خزندگان فرازمینی یا همان رپتایل ها و یا خزندگان فرازمینی انسان نما (Reptile) ارائه کنم که واقع شود. توجه داشته باشید که محتویات این مقاله تنها برگرفته از یک نظریه تحت عنوان رپتاتیل ها می باشد و این مقاله دال بر تایید یا رد نظریه وجود رپتایل ها توسط ما نمی باشد. همچنین در این مقاله در بروزرسانی اخیر به معرفی روش های کشتن رپتایل ها نیز اشاره کرده ایم. از شما دعوت می کنم با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
آیا فرازمینی ها در گذشته به کره زمین آمده اند؟!

رپتایل یا خزنده انسان نمای فرازمینی چیست؟

رپتایل ها یا خزندگان انسان نمای فرازمینی بر اساس یک نظریه خزنده های فرازمینی هستند که شکل و شمایل انسان ها را دارند و در بین مردمان کره زمین زندگی می کنند. بر اساس نظریه رپتایل ها این موجودات خزنده انسان نما که فرازمینی باشند قابلیت تغییر شکل و ساختار فیزیکی دارند و یکی از باورها در رابطه با رپتایل ها این است که رپتایل ها درحال کنترل و تعیین سرنوشت کره زمین می باشند. به طوری که برخی حتی بر این باور می باشند که برخی سیاستمداران بزرگ جهان از جمله باراک اوباما رپتایل می باشند! البته لازم به ذکر است که نظریه رپتایل بودن سیاستمداران آمریکایی و… در جهان پرواضح است که به هیچ عنوان حقیقت نداشته و تنها ساخته و پرداخته مجلات زرد جهت جذب مخاطب حد اکثری میباشد.

باراک اوباما
باراک اوباما

بیشتر بخوانید:
رویدادهای واقعی و شواهد حضور بیگانگان در زمین!

آیا وجود خزندگان فرازمینی انسان نما یا رپتایل ها حقیقت دارد؟

در پاسخ به این سوال که آیا خزندگان فرازمینی انسان نما یا همان رپتایلها حقیقت دارند یا خیر باید به شما بگویم که من حقیقتاً نه می توانم وجود رپتایل ها را تایید کنم و نمیتوانم وجودشان را تکذیب کنم. ولی در این میان اسناد و مدارک بسیاری وجود دارند مبنی بر اینکه رپتایل ها می توانند وجود داشته باشند و یا اینکه حداقل در گذشته وجود داشته اند. وجود رپتایل ها به این معنی نیست که آنان خود را به شکل انسان درآورده اند و… بلکه میتواند بدین معنی باشد که رپتایل ها حد اقل در گذشته دور در میان انسان ها میزیسته و به یاری آنان میپرداخته اند. چنان چه در نقاشی های باستانی و مجسمه های کشف شده متعلق به عصر باستان شاهد موجودات انسان مانندی هستیم که سرشان با انسان متفاوت است.

بیشتر بخوانید:
آیا ویروس کرونا یک توطئه فرازمینی است؟

مستندات وجود رپتایل ها در کره زمین:

بزرگترین و مستند ترین سند مبنی بر وجود رفتار ها مجسمه ها و نقاشی های باستان میباشند. نقاشی ها و مجسمه هایی به شکل انسان با سر حیوان یا حیوان با سر انسان و مجسمه های دارای شکل های عجیب و غریب که به باور من نمی توانند ساخته و پرداخته تخیلات انسان‌های آن زمان باشد. تصویرسازی و تصور چیزی که وجود ندارد بسیار سخت و مشکل است مخصوصاً برای مردم زمان های باستان که مثل این زمان نبودند! منظورم از این زمان این است که ما انواع فیلم های مختلف و داستان های مختلف را در عصر حاضر مشاهده کرده‌ایم و از این رو می توانیم تصویرسازی‌های ذهنی زیادی انجام داده و مجسمه هایی دارای شکل های مختلف بسازیم. ولی این موضوع در رابطه با داستانی آن صدق نمی کند چرا که آنان هرگز همچین چیزهای تخیلی ای را ندیده بودند که بخواهند آن را تصویرسازی نیز بکنند! مگر آنکه آنان مشاهدات واقعی ای داشته و سپس با توجه به مشاهدات واقعی شان مجسمه ها را ساخته اند! حتی یکی از آشکار ترین نقش برجسته ها متعلق به بنایی میباشد که ب رروی سر در آن تصاویر “تانک” , “هلیکوپتر” و یک “جت جنگی” یا “سفینه فضایی” حکاکی شده است! البته کلیپ هایی نیز وجود دارند که لحظات وجود رپتایل ها را شکار کرده اند و تنها کافی است در بخش ویدیوهای گوگل عبارت “رپتایل” را سرچ کنید تا مشاهده کنید!

بیشتر بخوانید:
ارتباط با موجودات فضایی از طریق قدرت ذهن و متافیزیک

چگونه رپتایل ها را بکشیم؟

درصورتی که فرض را بر حضور رپتایل ها در کره زمین قرار دهیم بدیهی است که بدن آنها ساختار و بافتی فیزیکی داشته و بدین ترتیب میتوان با هدف قرار دادن اندام های حیاتی آنها ازجمله سر, گردن, قلب و… آنها را از پای درآورد. البته توجه داشته باشید که حضورت رپتایل ها در کره زمین تنها یک نظریه است و به هیچ وجه اثبات نشده است! بدیهی است که طریقه کشتن رپتایل ها در این مقاله صرفا جنبه معلوماتی داشته و ما به هیچ وجه هیچ گونه خشونتی را توصیه نمیکنیم حتی اگر رپتایل بر فرض حقیقت داشته باشد و شما با یکی از آنها مواجه شدید بهترین گزینه تماس با پلیس است.

آیا رپتایل ها یا همان خزندگان انسان مانند فرازمینی در حال کنترل و تعیین سرنوشت کره زمین هستند؟

راستش را بخواهید در رابطه با این موضوع که آیا رپتایل ها در حال کنترل و تعیین سرنوشت کره زمین می باشند باید بگویم راستش را بخواهید مستنداتی وجود دارند که حتی خودم را نیز به شک انداخته اند! یکی از مستنداتی که واقعاً من را به این شک انداخته است که شاید وجود رپتایلها حقیقت داشته باشد و این نیز حقیقت داشته باشد که آنها در حال کنترل و تعیین سرنوشت زمین هستند همین ویروس کورونا است! البته نه خود و ویروس کرونا بلکه کتاب “پیشگویی سیلویا براون” که شیوع ویروس کرونا را در سال ۲۰۲۰ پیش بینی کرده بود!

بیشتر بخوانید:
مزیت های فعال شدن چشم سوم | حتما بخوانید

بر اساس نظریه ای که خود من ارائه کرده اند در رابطه با زمان و مکان باید به شما بگویم سفر به آینده هرگز امکان پذیر نمی باشد و دلیل آن را نیز در در این مقاله ” پیشگویی چیست و چگونه انجام میشود – مقاله ای متفاوت! ” گفته ام. پس ها چگونه این کتاب توانسته است شیوع ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ را پیش‌بینی کند؟ شاید دلیل آن است که این کتاب خود نوشته یک رپتایل بوده و یا حداقل این که نویسنده آن با یکی از رپتایل های تعیین کننده سرنوشت زمین در ارتباط بوده و می دانسته که در سال ۲۰۲۰ این رپتایل ها برنامه‌ای جهت شیوع ویروسی کشنده در سرتاسر کره زمین را دارند!

بیشتر بخوانید:
چگونه متافیزیک را یاد بگیریم؟ روش صحیح یادگیری متافیزیک

سخن پایانی:

در پایان باید بگویم کلیه محتوایی که در این مقاله مطالعه کردید تنها بر مبنای تئوری ها و نظریه های وجود رپتایل ها می باشد. ما در این مقاله سعی کردیم به صورت بی طرفانه خزندگان انسان نمای فرازمینی یا همان رپتایل ها را مورد بررسی قرار دهیم و برای آنکه محتوای این مقاله خسته کننده نباشد برایتان این مقاله را کوتاه و مختصر نوشته ایم. ما نمی توانیم وجود رپتایل ها را تایید کنیم نمی‌توانیم وجودشان را تکذیب کنیم. در پایان قضاوت وجود رپتایل ها را به شما خواننده گرامی می سپارم و خوشحال می شویم که نظر خود را در زیر این مقاله کامنت بگذارید.

بیشتر بخوانید:
تسخیر ذهن چگونه انجام میشود؟ بررسی تسخیر ذهن افراد

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۶۶ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام درود بر شما منتظریم برای مقاله جدید 😉

    پاسخ
  • رپتایلا وجود دارن و عین مردم عادی دارن بین مون زندگی میکنن و همه شون هم تو دنیای سیاستن و تو سیستم دست دارن و درواقع نمیشه گفته که زمین برا رپتایل هاس بلکه زمین برای ایلومناتی عه و رپتایل ها زیر دست ایلو هستن
    رپتایلا میتونن خودشونو به شکل انسان ظاهر کنن و سلول های بدنشون رو مثل به شکل سلول های انسان تغییر بدن

    پاسخ
  • آقا ب قول ما مشهدیا”هرچی هست،هست”😂

    پاسخ
  • خیلی مطالبتو جالب بود مثل یه جرقه تو ذهن ادم

    پاسخ
  • سلام استاد عزیز واقیعتش من میخواستم تو واتساپ مزاحم بشم اما دیدم نوشتید پیامهای غیر از سفارش بلاک منم ترسیدم دوباره برگشتم تو سایت .
    استاد عزیز تا چند وقت پیش من کاملا یک انسان بی اعتقادی بودم که هیچ چیزی را قبول نداشتم تا اینکه سه سال پیش یه حرفهای از عمه همسرم شنیدم که بعدها اتفاق افتاد و اینکه الان حدود ۱۵ ماه میشه که به مسائل متافیزیک و فرازمینیان و راههای ارتباط با آنها هم علاقه پیدا کردم و هم تو اینستا و یوتیوپ خیلی تحقیق میکنم تا اینکه یه زمانی یک جایی خوندم که از سال ۲۰۲۰ به بعد در کره زمین کودکانی متولد میشوند که فوق العاده خوش یمن هست و اینکه برای کمک به زمین میان تا سطح آگاهی مردم زمین را به بعد پنجم برسونن تا قبل از اینکه دیر بشه و طبیعت بخواد مثل دفعه های قبلی دست به یک پاکسازی بزرگ بزنه . و راستشو بخواهی من یک مشکلی داشتم که صاحب اولاد نمیشدم اما دقیقا فکر کنم سه ماه بعد از اینکه این مطلب را خوندم بطور معجزه آسایی همسرم باردار شد و همون ماه اول متوجه شدم بچه من پسره و از زمان جنینی و تولد کارهای خارق العاده زیادی میکنه که باعث تعجب هممون شده که یه دفعه یاد اون مطلبی افتادم که خونده بودم . من امروز کاملا اتفاقی با شما آشنا شدم و از اونجایی که دیگه یاد گرفتم نشونه ها را دنبال کنم گفتم خودشه باید با شما در میان بزارم منت سر بنده میزارید اگه تو همون واتساپ با من ارتباط برقرار کنید . با درود فراوان
    *****@gmail.com
    ********** مهدی *****
    استاد گرانقدر فقط اگه امکان داره شماره تلفن و ایمیل من محرمانه بمونه . سپاسگذارم

    پاسخ
    • سلام. لطفا همون واتس پیام بدین.

      پاسخ
    • با سلام.
      الان که این پاسخ رو میذارم در سال ۱۴۰۱ هستیم و من تا چند ماه اخیر هیچ اعتقادی نداشتم یعنی چیزی نشنیده بودم تا اینکه یکی از بیمارام یه سری مطالب راجع به من و گذشته ام گفت..اون شخص فردی غریبه بود و برای اولین بار می دیدمش.اما حرفاش خیلی خیلی جالب بود.حتی در مورد کودکی من و چیزهای که من از بچگی می دیدم ولی جرات بازگو کردنش رو نداشتم. استاد من الان دقیقا وسط یک برهوت هستم گیج و درمانده .. یه سری اتفاقات میفته در رویا در بیداری و … اتفاقاتی که اگه بگم در جمع عادی من رو سایکوز میدونن در صورتی که اون خانوم گفت چشم سومم باز هست و برای همین خاطر من یو سری چیزها رو می بینم. فقط میخوام راهنماییم کنید . بی صبرانه منتظر ایمیل تون هستم. شماره ام میذارم ممنون میشم کمکم کنید.
      **********

      پاسخ
  • اگه باشن سیاره اصلی انها زمین

    پاسخ
  • استاد سایتش *** هست نمیشه لینک گزاشت ولی اگه بزنید سایت *** میادش.
    سپاس بابت وقت گذاشتن شما🙏

    پاسخ
  • استاد چرا از راه ارتباط با فرازمینی ها استفاده نکردین تا ببینین هستن یا نه یا ارتباط ذهنی در صورت وجود انها و تئوری کنترل زمین خطرناک بود؟

    پاسخ
  • استاد سلام یک فردی بود به نام ا…ن ص..ق. که تو کار متافیزیک بود و اینا،الان یک سایتی زده قفط در نورد تقویت حافظه و اینا،نمیدونم میشه به سایتش اعتماد کرد یا نه چون قبلا الکتروکینزی و کالبد و …میزاشت متحول شده یا الکی نمیدونم(خودم میگم الکی).میخواستم بدونم نظر شما چیه

    پاسخ
  • من اینو هم باور دارم به نظرم وجود دارن😂

    پاسخ
  • دوست عزیز من برا درست کردن یه پست از مطالبت استفاده کردم
    نگران هم نباش اسم سایت هم زکر کردم•-•

    پاسخ
    • سلامت باشین دوست عزیز ممنون بابت اطلاع رسانی. قرار دادن محتوای سایت ما با ذکر منبع مشکلی نداره. کاش لینکش رو هم میذاشتین همه استفاده میکردن

      پاسخ
  • سرنوشت را تا جایی که من میدانم فقط خدا تعیین میکند و همه آنچه که در آسمانها و زمین هستند مطیع اراده خدا هستند وبس . بنابراین اگر احیانا رپتایل هم وجود داشته باشد یا هر چیز دیگر بدون اذن خدا کاری از دست رپتایل بر نمی‌آید

    پاسخ
  • چرا کلیک راست سایت رو غیرفعال کردید *** ها؟

    پاسخ
  • سلام آقای بیک میرزایی… چندتا مثال بزنید از رپتایل ها؟؟؟🙏🏽♥️

    پاسخ
  • دابه الارض می فرمایند از هرچه ترسیدی به داخلش برو تاواقعیتش رو درک کنی هرچقدبترسی دچار مالیخولیا می شی داخل می کنی
    غیر خداوند قدرتی در جهان نیست
    واین چیزا چرندیادتی بیش نیست
    خود را با چرندیات سر کار نگذارید
    بالاترین موجود خود انسان است وهیچ موجود زنده ای بر اوبرتری ندارد انسان خلیفه الله است وهیچ موجودی غیر خدا برتر از انسان نیست.

    پاسخ
  • تا حالا به این فکر کردید که عده ای ممکنه برای ترساندن من و شما بیان و اعمال شومشون رو بر اساس کتبی که قبلا نوشته شدن یا یک انیمیشن تلویزیونی مثل سیمپسون ها انجام بدن؟

    پاسخ
  • ب نظرتون ندا یاسی رپتایلنه؟؟؟

    پاسخ
  • با سلام و ممنون از زحماتتون
    یه چیز میگم و تمام، سریال the arrivals این پدیده رو کاملا توضیح داده
    خزندگان و این چیزا که سهله اینا مطالب کوچیکی شدن، بیا ببین دنیا دست کیه، و چرا و هدفشون چیه و این رپتایل ها رو کی به مردم معرفی کرده

    فقط یه سوال، اگه این خزندگان به این قدرتی که تو مطلب گفتین باشن، آیا به راحتی نمیتونستن وجودشون رو مخفی نگه دارن؟ و کسی به وجود و ماهیتشون حتی شک هم نکنه؟ چه برسه به اینکه درموردشون اطلاعات داریم و از خصوصیاتشون حرف میزنیم… اینکه تغییر شکل مسدن و این چیزا…

    راستی تغییر شکل و حالت فیزیکی(از نظر علمی میخام وارد بشم) کاریه که از انرژی بر میاد نه از ماده، خب میدونین چی از انرژی ساخته شده؟ جن
    خب سرتون رو درد نیارم
    سریال the arrivals رو با دقت هرچه تمام‌تر ببینید…

    تشکر از آقای میرزایی بابت این سایت و مطالب و روحیه بیداری‌اندیشه امیدوارم خوش بدرخشید

    پاسخ
  • استاد شما راجب فرزندان ستاره ای هم میدونید؟؟ ژن کریستالی و …
    من خودم مطالب راجب فرزندان ستاره ای خوندم و حس میکنم که یکی از اونهام با توجه به نشانه ها

    پاسخ
  • نمیدونم چرا زیاد به وجودشون اعتقادی ندارم .به نظرم تمام اتفاقات و حوادث کره زمین کار موجود دوپایی به نام انسان هست.

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: آیا رپتایل ها وجود دارند؟ خزندگان فرازمینی انسان نما […]

    پاسخ
  • سلام به نظرم شما باید کتاب نکات سری رو تو گوگل سرچ کنید بخوانید خیلی چیز های عجیبی نوشته هرچند اشکالاتی داره ولی درست به نظر میرسه

    پاسخ
    • با سلام
      پیشگویی درباره بوقوع پیوستن حوادثی در آینده نزدیک یا دور غیر ممکن نیست.
      روایات زیادی درباره پیشگویی‌ها از اولیاء خدا ثبت شده که قابل تأمل هستن، مثل اتفاقات آخرالزمان.
      اما برنامه‌ریزی برای اجرای وقایعی که از قبل ثبت شده مسئله‌ای هست که در حال حاضر وود داره مثل همین پیشگویی سیلویا براون.
      قبلا هم اتفاقاتی از این سبک پیشگویی‌ها رخ داده، مثل حمله به برج‌های دوقلو.
      برای اطلاعات بیشتر می‌تونید درباره الیستر کرولی و ملاقاتش با جنی بنام ایواس و ثبت دستورات ایواس در کتابی بنام «شریعت» مراجعه کنید.

      پاسخ
  • Avatar
    منوچهر کلهر
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۴۳

    عالی بود،
    از نظر این حقیر ، از بس موضوعات پوچ و بی ارزش به خوردمون دادن، ذهنمون تشنه موضوعاتی از این قبیل موارده که شما زحمتشو کشیدین…. ازتون ممنونم و بهتون خسته نباشید میگم

    پاسخ
    • سلامت باشید

      پاسخ
      • مردم عاشق چیزایی ماورائی غیر طبیعی هستن چیزی ک ب چالش بکشونتشون و بخوان ب قول معروف ماجرایی شگفت انگیز رو تجربه کنن ی ماجراجویی حسابی این ذاته ادمه ک میخواد فرا تر از بعد خودش بدوته و بخواد ب نحوی از این دنیا ب جای شگفت انگیزی بره میل ب بینهایت طلبی و کشف اسرار
        گاهی ادما داستانایی میسازن ک ترجیح میدن توی اون دنیای خیالی بمونن و همونحا زندگی کنن
        ما موقع کشف اثار اونجا نبودیم ک صحتشو برسی کنیم و اون کتابم ندیدیم
        دانشمندا از دنیای موازی رپتایل ابعاد وجودی مختلف صحبت میکنن درصورتی ک خودشون میگن دست پیدا کردن بهشون غیر ممکنه کسایی ک اینقدر باهوشن چرا باید خودشونو در گیر نظریاتی کنن ک حتی واقعیتم پیدا نمیکنه؟
        معلومه چون میخوان ذهن مارو درگیر و کنترل کنن ک بتونن ب کارای خودشون با خیال راحت برسن….
        ولی من بازم خوراکم خبرای دست اول ماورائی عجیب غریبه 😑
        نمیدونم دنبال چی میگردم…

        پاسخ
        • دقیقا همینطوریه که میخوان ذهن ماهارو درگیر همچین داستانهایی بکنن که بتونن کارخودشون رو پیش ببرند

          پاسخ
  • خب اونجور که میگن کتاب پیشگویی نوشتن و طبق اون دارن دنیا رو میچرخونن که بگن ماهم میتونبم معجزه کنیم و معجزه داریم ، کار شیطان پرستاس دیه مثل حادثه ۱۱سبتامبر برجای دوقلو که خودشون اینکارو کردن ، ویروسم میتونن خودشون پخش کنن تا بگن ما در حال پیگویی هستیم ، ولی عجیب اینه که در عقاید شیطان پرستی که نگاه می‌کنی،شیطان رو خدای تمدن میدونن، نگاهم کنی هر چی شرکت بزرگه حامی شیطان پرستیه به طوری که نباشه دنیا لنگ میمونه ، بنظرم اونجور که من شنیدم خدا در ادیان خدای ترس هستش که در صورت خوب بودن سمتته ، شیطان خدای لذت های و وابستگی زمینی هستش ، والا من گیج شدم سر این چیزا نمدونم چی درسته چی غلط،ولی واقعا دنیا رو دارن اونا میچرخونن. داستانش طولانیه دیه😑نمیدونم من به همشون شک دارم😑

    پاسخ
    • چرا همه چیو به همه چی ربط میدین؟ تا ویروس رو هم به یه چیزی مثل شیطان پرستی ربط میدین؟ چه ربطی داره آخه عزیز من اینقدر همه چیو به هم ربط ندین پس فردا میگین گوشی رو هم ‌‌شیطان پرستا ساختن چشمامون ضعیف بشه😑

      پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: آیا رپتایل ها وجود دارند؟ خزندگان فرازمینی انسان نما […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نه + سیزده =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: