نکات مهم پاکسازی و فعال سازی چاکراها

مقالات
۱۵۵ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) با توجه به یک سری مسایل که تحت عنوان پاکسازی چاکراها متاسفانه در بین مردم بسیار رایج میباشند تصمیم گرفتم در رابطه با پاکسازی چاکراها مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار دهم که هم معلوماتتان بالا برود و هم حقایق برایتان روشن شود! از شما دعوت میکنم با علی لند همراه باشید…

پاکسازی چاکراها چیست؟

دوستان منظور از پاکسازی چاکراها در واقع انجام فرآیندهای خاص جهت از بین بردن انسداد انرژی و خالی کردن انرژی های منفی و سپس به قول عده کثیری از خرافاتی جماعت باز کردن چاکراها و به جریان درآوردن انرژی است! (فاضلابه دیگه! باید لوله بازکنی بیاریم دهانه شو باز کنه! :mrgreen: ) این افراد به منظور پاکسازی چاکراها تمرینات خاصی را در نظر گرفته اند که به ادعای همین اقشار کثیر این تمرینات شامل یوگا و مدیتیشن و… میباشند.

بیشتر بخوانید:
آیا چاکراها واقعا وجود دارند؟ حتما بخوانید!

پاکسازی جریان انرژی منفی (به اصطلاح پاکسازی چاکراها):

از بین بردن انرژی های منفی امری کاملا واقعی میباشد! ولی نه به آن شکل که عده ای ادعا میکنند! متاسفانه عده ای سودجو در جهت عوامل علمی قد علم کرده و با ترکیب کارهای مزخرف و خنده دار خود با مسایل علمی سعی در بخشیدن جنبه علمی به اعمال مزخرف خود دارند! نمونه هایی از این اعمال سر تا پا مزخرفات را برایتان در زیر آورده ایم:

  • تمرینات یوگا جهت پاک سازی و فعال سازی چاکراها
  • مدیتیشن های پاک سازی و فعال سازی چاکراها
  • تمرینات تنفسی جهت پاکسازی و فعال سازی چاکراها
  • سابلیمینال مسیج های پاکسازی و فعال سازی چاکراها
  • و …

چیزی که برای من واقعا عجیب است این است که این افراد با تکیه بر چه عامل و علمی ادعا میکنند که بدن دارای مراکز انرژی خاصی بوده و سپس آمده و برای این مراکز تمرینات خاصی را هم ترتیب داده اند تا به اصطلاح پاکسازی شوند!

بیشتر بخوانید:
کلاهبرداری کریستال تخت خواب پاکسازی چاکراها با نور کریستال

اینکه جهان در واقع انرژی است درست, ولی آیا انجام حرکات موزون و… مگر آزاد کننده و یا پاکسازی کننده و یا خالی کننده انرژی هستند؟؟؟ با تکیه بر چه علمی عده ای می آیند و ادعا میکنند فلان حرکات و کارها موجب فعال شدن انرژی میشوند؟؟؟ این عده افرادی که برای پاکسازی جریان انرژی و… آمده و حرکات موزون را به شما پیشنهاد میکنند عده ای افراد جاهل و نادان هستند که علمشان تقلیدی میباشد نه تحقیقی!

استنباط عدم وجود چاکراها و منتفی بودن عمل پاکسازی چاکراها:

دوستان من (علی بیک میرزایی) برای اثبات وجود نداشتن چاکراها و در پی آن منتفی بودن پاکسازی چاکراها استنباط های خاصی دارم که خواندن این استنباط ها خالی از لطف نیست. دوستان و عزیزان هیچ با خودتان فکر کرده اید که حرکات خاص (یوگا) آخر چه تاثیری میتواند روی انرژی موجود داشته باشد؟ کدام فرمول علمی ای گفته است تکان دادن دست ها با فلان زاویه و یا چرخش و… موجب آزاد شدن انرژی و یا از بین رفتن انرژی منفی میشود؟ خداوند به ما عقل داده است! ازش استفاده کنید!

عزیزان اگر کمی به مسایل توجه کنید متوجه میشوید کلیه اعمال در جهت پاکسازی و فعال سازی چاکراها تنها ساخته و پرداخته ذهن عده ای افراد در روزگار کهن بوده است! و حال آنکه این مسایل دهان به دهان پیچیده و مکتوب شده و تا به امروز پابرجا مانده اند! اصلا همین موضوع که آنان حرکات خاصی را با تکیه بر تصورات ذهنی خود ساخته اند نشانگر این است که تنها مرکز انرژی بدن ذهن ما بوده و در جریان پاکسازی انرژی های منفی ما تنها ذهن خودمان را از افکار و انرژی های منفی خالی میکنیم همین!

بیشتر بخوانید:
انرژیِ چی چیست؟ همه چیز درباره نیروی چی

بهترین روش پاک سازی انرژی های منفی:

پیرو همین موضوع در جهت پاکسازی انرژی های منفی و… از ذهنمان ما حتما و حکما لازم نیست حرکات مضحک یوگا و… را انجام دهیم! دوستان برای پاکسازی ذهنتان شما از هر روشی که موجب خرسندی و آرامش شما میشود میتوانید استفاده کنید! این اعمال میتوانند شامل پیاده روی, گوش دادن به موسیقی, تماشای فیلم و… باشند!

متاسفانه عده ای کاسه به دست با مشاهده عقاید و باورهای اشتباه و خرافی مردم و اینکه مردم دوست دارند به سمت چیزهای خاص بروند, فرایندهای مزخرفی را ابداع کرده و تحت عنوان اصول متافیزیکی یوگا و مدیتیشن جهت پاکسازی چاکراها و فعال کردنشان به خورد مردم ساده لوح داده و جیب هایشان را از پول ملت پر میکنند!

این افراد کاسه به دست (کلاهبرداران) آمده اند و اصل کاری که ذهن است را رها کرده و به بررسی مضحک اندام های بدن که به ادعایشان مراکز تولید انرژی هستند پرداخته اند! آیا فکر نمیکنید تنها دلیل آن این است که میخواهند تجربه خیالی ای نوین را به مشتریان خود ارائه کنند؟ چرا که مساله ذهن دیگر برای همه عادی شده است و انسان اصولا تنوع طلب بوده و در این راستا چه چیزی بهتر از ارائه کردن ادعای وجود چاکراها و پیرو آن عملیات پاکسازی و فعال کردن آنها!!!

بیشتر بخوانید:
بیوکینزی چیست؟ تغییر ساختار DNA توسط قدرت ذهن!

یک سوال!

دوستان شما چگونه میتوانید اندامی را که خودشان تحت امر مرکز انرژی ای به نام ذهن شما هستند را مرکز انرژی بدانید؟ واقعا با تکیه بر چه دلیلی این اندام ها را مراکز دارای انرژی بدن مینامید؟ آیا غیر از این است که هر عملی که انجام میدهید کار ذهنتان است؟ آیا غیر از این است که هر چیزی که میگویید و حتی تفکراتتان همه و همه کار ذهنتان است؟ (کمی تفکر…) خالی از لطف نیست که به نقل قول زیر از مقاله چاکرا چیست؟ آیا چاکراها واقعا وجود دارند؟ توجه کنید!

اگر دقت کنید باور عده ای بر این است که چاکراها مراکز انرژی بدن میباشند! از آنجا که اعضای بدن تحت امر مرکز انرژی ای به نام مغز و ذهن میباشند پس عضوی که خود تحت امر یک مرکز انرژِ میباشد هرگز نمیتواند خودش یک مرکز انرژی باشد! در پاسخ به این نقض بزرگ وجود چاکراها عده ای گفته اند خیر! چاکراها مراکز انتقال انرژی هستند! حال سوال این است که یک هادی چگونه میتواند یک مرکز باشد؟!!! حتی در صورتی که بگویند چاکراها مرکز تجمع و توزیع انرژی هستند باز هم این امر شدنی نیست چرا که این اعضا تحت امر مغز هستند پس فرایند توزیع انرژی نیز میبایست بسته به فرمان مغز انجام شود! عده ای گفته اند یکی از دلایل وجود چاکراها این است که در صورتی که به چاکراهای مختلف بدنمان فکر کنیم میتوانیم آنها را حس کنیم! در پاسخ به این افراد نیز باید بگویم این افراد لطف کرده و با گفتار خودشان وجود چاکراها را نقض کرده اند! دقت کنید میگویند که در صورتی که به این بخش ها “فکر و تمرکز” کنید! همین نشان میدهد که این عمل توسط ذهن است که انجام میشود و این ذهن ماست که با تلقین موجب شده این بخش ها را حس کنیم! شما حتی اگر به انگشتتان فکر و تمرکز کنید این تلقین موجب میشود تا انگشتتان را نیز همانند یک مرکز انرژی حس کنید! هر بخشی از بدنتان همین است! اینها تنها بخش کوچکی از دلایل علمی عدم وجود چاکراها هستند!

بیشتر بخوانید:
رپتایل چیست؟ آیا زمین تحت سلطه رپتایل ها قرار دارد؟

سخن پایانی:

در آخر باید خدمتتان عرض کنم متاسفانه ما مردمی هستیم که علت را رها کرده و معلول را چهار دست و پا میچسبیم! ملتی هستیم که دوست داریم ذهنمان محدود باشد! ملتی هستیم که دوست داریم مزخرفات را باور کنیم و به عبارتی هرچه مزخرف تر دلپذیر تر! تا زمانی که ما عقاید و باورهایمان را اصلاح نکنیم کلاهبرداری های اینچنینی پابرجا خواهند بود و مردم روز به روز بیشتر و بیشتر در دام کلاهبرداران متافیزیکی گرفتار خواهند شد. من به عنوان یک متافیزیک دان علمی وظیفه خود دانسته ام شما مردم را از حقایق متافیزیک آگاه کنم. ولی به خاطر داشته باشید که وظیفه من آگاه سازی شما میباشد نه تحمیل کردن حقایق! پس انتخاب با خودتان است… آزاد و رها شوید یا در دام کلاهبرداران گرفتار شوید…

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۱۵۵ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام خسته نباشید آقای بیک میرزایی عزیز
    یه سوال دارم میخواستم بدونم سابلیمینال هایی که گذاشتن تو فروشگاه حقیقت داره اگه حقیقت داره باید چند روز گوش بدیم تا به نتیجه برسیم یه توضیح کوچکی میدید راستش در این موارد زیاد اطلاعی ندارم با احترام دوست عزیز

    پاسخ
  • سلام آقای بیک میرزایی من خودم چند وقتی خودمو درگیر این چاکرا ها کرده بودم،چیزایی که تو سایتتون خوندم کاملا منطقی بود و خداروشکر از منجلاب جفنگیات هندو بیرون اومدم یه سوالی برام مونده که خاستم از شما بپرسم:اینکه اصلا روح انسان که تکه‌ای از خداست قدرت ی از خودش داره؟و اون قدرت چیه(جدا از قدرت ذهن)

    پاسخ
  • سلام به همه،آقای میرزایی من مقاله رو خوندم و راستش چند مدتی داشتم روی این چاکرا ها تمرکز میکردم که با دلایل منطقی تون واقعا از باتلاق این خرافات بیرون اومدم و چند روزی هست که کلا به چاکرا فکرهم نمیخام کنم یه سوالی داشتم اینکه روح ما که تکه از خداست آیا قدرتی از خودش داره؟(جدا از قدرت ذهن)یا اصلا میشه اون قدرت های روح رو تقویت کرد و کلا با روح میشه کاری انجام داد؟

    پاسخ
    • سلام ممنون سلامت باشین. راستش در رابطه با روح نظر خاصی ندارم.
      با احترام

      پاسخ
      • 🌹🌹🌹🌹

        پاسخ
      • مسائل چاکرا حتی به هالیوود هم راه پیدا کرده تا به مردمشون بفهمون که دنیا فقط ماده نیست و بدن فقط فیزیکی نیست ،،، اون وقت مردم ازدم گمراه ما هنوز سعی در انکار حقیقت دارن چه قدر با خوندن این مقاله یاد سکانس دکتر استرنج افتادم ، که میگفت بدنه ما فقط مغزه ، دنیا فقط مادست و و اینجور چیزا….
        و در آخر متاسفم برای خودم که با خوندن این مقاله بار انرژی منفی این ذهنیت مسموم رو به خودم انتقال دادم

        باشد که بیدار شوید 👁️

        پاسخ
        • دقت کنین گفتین “فیلم”. دقت کردین؟؟؟ “فیلم”.
          درصورتی که با دونستن حقایق بار منفی بهتون میاد حتما به یک روانپزشک مراجعه کنین.
          با احترام

          پاسخ
  • هندوها واقعا ادم های احمقی هستند متاسفم که خیلی از مردم جهان اعتقادات هندوها باور می کنند

    پاسخ
  • سوال:شما چطور به این نتیجه رسیدید که چاکرا یه خرافی بیش نیست؟

    پاسخ
  • از اون بالاها فحش میباره ولی آب میشه میره زیر زمین!….شما زیر زمین دارین؟ هرکی میگه چاکرا واقعیه آیدیشو بزاره…. چرا مطالب بیشتری میخونم بیشتر گیج میشم؟

    پاسخ
  • اتفاقا اگه عقل گرا بودی مدیتشن و‌یوگارو مسخره نمیکردی! با مدیتیشن حواس معطوف به نفس کشیدن میشه و ذهن آروم‌میشه و‌ همین استاپ شدن نشخوارهای ذهنی و رسیدن به سکوت ذهن باعث‌استراحت مغز و بدن میشه و انرژی منفی هم از بین میره. هم حرکات موزون هم حرکات یوگا باعث تاثیر بر غدد لنفاوی ، مخچه و اعصاب و‌گر‌دش خون و‌… میشه و‌ در نهایت آرامش ذهن و بدن رو‌در پی داره… . راجع به چاکرا هم هر نقطه ای که میگن چاکراست یه غده درونزیز اون قسمت هست که فعالیتهای مختلف و متفاوت دارن اون غدد. حالا اینکه میگن چاکرا خارج بدنه و در راستای اون غدد رو هاله است و … اینا رو به چشم ندیدم که بگم هست یا نیست! البته هاله رو دیگه ثابت شده که هست و داریم و با دستگاه های مخصوص ظبط و ثبتش کردن!

    پاسخ
    • حاج خانم جوش نزن. درست و حسابی بخون مقاله رو داری اشتباه میزنی! راجب چاکراهام بهتره یکم آناتومی بدن رو مطالعه کنی. غده زیر محل چاکراها چیه آخه؟!😐

      پاسخ
      • Avatar
        امیر حسین
        ۸ دی ۱۳۹۹ ۲۰:۵۵

        ببین تو همش به دیگران توهین می کنی انتظار داری به غیر از احمقایی که دارن دنبالت می کنن کسی بهت می پیونده فحاش پول دوست؟

        پاسخ
  • 😂😂
    شما سه نوبت سز وقت داندانتان را مسواک بزنید مخصوصا صبح بعد از بیدار شدن از خواب لباهاتونم خوب مسواک کنید
    دهانشویه فراموش نشود
    نمازهای اول وقتتان را بخوانید
    حداقل دو آیه از قرآن را بعد نماز قرائت نمایید
    در صورت امکان دوش اول وقت و صبحانه به موقع فراموش نشود
    در ماه یک بار روزه بگیرید
    مطالعه و موسیقی دلخواه گوش کنید
    و در نهایت پیاده روی همراه با موسیقی انجام دهید و همیشه به غیر از راضی نگه داشتن جماعت سعی کنید پدر و مادر را از خودتان فوق العاده راضی نگه دارید
    چاکراها که سهله زندگی و خوشبختی و هرآنچه که می‌خواهید برای شما باز می‌کند برای رسیدن به سعادت

    پاسخ
  • اون داستان رو شنیدید که کدوم حضرت دقیق هستش ولی فک کنم موسی به خداوند میگه خدایا چرا این پادشاهان خرافه پسرتو سرنگون نمیکنی خداوند میگوید چون دارند به مردمشان سود میرسانند.

    پاسخ
    • بحث ما اینه که چاکرا هست یانه, قدرت ذهن که صددرصد هستش و همه بدن تحت کنترل ذهن هستش وچاکرا ها و عصب های بدن انتقال دهنده انرژی هستن حالا این چاکرا ها محل های مهمی هستن که انرژی رو هدایت میکنن و باز به قدرت ذهن برمیگرده که چگونه هدایتش کنن. و ذهن به وسیله انرژی جمع شده مثلا در چاکرای تاج به قدرتی و تمرکز و عشق میرسه مرسی انشالله خداوند ما رو از اشتباه باز دارد و اگر خرافه است ما رو هدایت کند و اگر درست,است مارو شکوفاو زیبا تر گرداند.

      پاسخ
    • عاااالی

      پاسخ
  • سلام.ضمن تشکر از مطالب مفید و روشن گرایانتون.ممنون میشم اگه چند تا منبع برای افزایش اطلاعتمون معرفی بفرمایید.سربلند باشید

    پاسخ
  • سلام ، من ۱۴سالمه و میخواستم ازتون کمک بگیرم و خواهش کنم که چطور چاکرای چشم سوم رو باز کنم!؟ ، و میخواستم بگم که من یک دوره ی از زندگیم رو عاشق فردی بودم و به طرز عجیبی چیز هایی رو میگفتم از گذشته ی ایشون که بار ها خودم در مبهمی فقط به سر می بردم ، خیلی ممنون دارتون میشم که در این راه من رو همراهی کنید

    پاسخ
  • فک کنم اثبات نقاط انرژی در بدن خیلی ساده تر از اثبات خدا باشه.پس شما خودتون به یه چیز موهوم تر و اثبات ناپذیر تر اعتقاد دارید.

    پاسخ
  • هر وقت تونستید خدا رو اثبات یا رد کنید میتونید چیزی رو که دیگران قبول دارن رد یا اثبات کنید

    پاسخ
    • اونقد کوتاه فکری که وجود خدا رو با چرندیات هندوهای متوهم مقایسه میکنی! یه نگاه به دوروبرت بندازی خدا رو قشنگ میبینی

      پاسخ
  • با عرض سلام وخسته نباشید خدمت اقای علی بیک میرزائی
    من به قدرت ذهن ایمان دارم و حتی تونستم با امواج ذهنی و فرکانس های ارسالی از طریق ذهن که به نام تله پاتی مرسوم است با چندین نفر ارتباط برقرار کنم و یک سیر موقت در ذهنشون داشته باشم واین کار را بدون استاد و دوره انجام دادم
    والان خیلی دوس دارم سیر روح از طریق ذهن رو امتحان کنم فقط با بعضی از نظرات بازدارنده مواجه شدم
    ایا واقعامنو با مشکل مواجه می کنه؟

    پاسخ
  • و این راه خوبیه اعتقاد دارم بهش

    پاسخ
  • سلام میشه ی کتاب برای فراگیری متافیریک پیشنهاد بدین
    ممنون

    پاسخ
  • ببخشید شما نظرتون راجع به فالگیر ها چیه؟ درباره اینکه چیزی که می گن حقیقت داره چی؟
    و در آخر اینکه من تقریبا نزدیک ۲۰۰ کتاب در مورد چاکرا دیدم.یکی در مورد خطر باز شدن اون گفته و دیگری در مورد باز کردنشون. یعنی تمام این افراد فقط از روی خرافه حرف زدن؟ و اینکه مرتاض ها اگر از این قانون استفاده نمی کنن پس از چه چیزی استفاده می کنن؟ و اینکه معمولا مطالب خرافی بعد از گذشت یه بازه زمانی از بین می ره پس چرا این موضوعی که شما اون رو خرافی پنداشتین هنوز بر سر زبان هاست؟
    با احترام
    ممنون می شم اگه سوالامو جواب بدین تا منم بتونم دیگران رو در مورد خرافی بودن چاکرا قانع کنم.

    پاسخ
    • دوست عزیز فال از پایه و اساس اشتباهه.
      چاکراها هیچ دلیل علمی ای مبنی بر وجود داشتنشون وجود نداره. مرتاضا از دم کاراشون شعبده بازیه (البته اشاره نکردین چه کاراییشون و منم معلق موندنشونو گفتم). شنیدین میگن یه مسیرو کج بری تا ثریا کج میری؟! قضیه همین کتاباییه که راجب چاکراها نوشتن! یه خرافاتو چسبیدن و تا قیامت تو جهل خودشون پیش میرن! یادتون باشه رای اکثریت مبنی بر درست بودن چیزی نیست! یه چیزی اشتباه باشه تریلیونها نفر هم بگن درسته هیچ فرقی به حالش نمیکنه و همچنان اشتباهه!

      پاسخ
  • سلام اقای بیک میرزایی من خیلی وقته که میخوام ب قدرت چشم سوم برسم ولی متاسفانه از اونجایی ک علمشو ندارم میخواستم از شما کمک بگیرم ایا برای این کار باید هزینه ای تقبل کنم ممنون میشم جواب بدین🙏هرچقدر ک باشه میپردازم🙏

    پاسخ
    • سلام. برای اینکه به قدرت ذهن (همون چشم سوم که میگن!) برسین هم میتونین تو دوره چشم سوم شرکت کنین (۱۰۰ تومنه) و هم میتونین خصوصی تلفنی یاد بگیرین که مزیتاش خیلی خیلی زیاده
      با احترام

      پاسخ
  • ببخشید اینم اگه میشه بگید راهی برایه ارتباط با ارواح یا جن وجود داره ؟
    اگه این راه هست این ارتباط با حضوره خودشون انجام میشه یا تصوری در ذهن ماست
    این ارتباط تنها با قدرت ذهن انجام میشه یا نیاز به ابزار هایه دیگری هم هست ؟
    و آیا این موجودات در حین ارتباط میتونن ان آسیبی به انسان وارد کنند یا خیر ؟
    و آیا خوده شما تجربه ای در این زمینه دارین ؟

    پاسخ
    • دوست عزیز ۹۹/۹۹۹ درصد مواردی که جن مشاهده میشه ساخته ذهن و ناشی از وجود “ساب تون ها” و یا کم خونی و… هستن.

      پاسخ
      • دین یه روش علمی برای رسیدن به سکوت قلب و سکوت قلب یعنی نداشتن شرک و شرک نداشتن یعنی گفتگوی درونی غیر آنچه الله گفته نداشته باشی واین مستجاب شدن دعا وقتی دعا گفته میشه یه مثال از این خلوص و تمرکز در آیه مظطر اذا دعا یکشف سو که خود یک شرط برای استجابت دعا هم است
        مظطر یعنی کسی دلش از اسباب دیگر خالی شده و امیدی جز الله ندارد دقیقا مانند تمرکز کی میگه همه فکرها باید خالی شود و باید بر یک چیز تمرکز داشته باشد الله گفته من از رگ گردن نزدیک تر هستم پس چرا هنوز احساس دوری میکنیم دلیل اینکه الله نزدیک این انسان که دوره وقتی انسان در حالت خواب و بیداری هست میتونه جریان سیال انرژی رو حس کنه زیرا فکرش به اندازه حالت بیداری مملو از فکر نیست و ایکنه روح هر شب موقع خواب از بدن جدا میشه الله گفته مرگ یعنی نگه داشتن روحی که به سمت من آمده و زندگی یعنی اجازه برگشت دادن به اون در قرآن که برای قلب چشم است که کار اصلی دیدن او انجام میدهد نه این دو چشم و رسول الله گفته قلب دو گوش دارد یکی شیطان در آن گفتگو میکند و یکی فرشته رسول الله گفته شیطان با وسوسه و گفتگوی که ایجاد میکند مانع از دیدن عجایب آسمان میشود خب این یعنی گفتگوی درونی عامل ندیدن و باز نشدن چشم حقیقت بین میشه همچنین تلقین قدرتی همانند کن فیکون ولی متاثر از زمان یعنی نیاز به تکرار داره انسان چون خلیفه الله است چیزی کوچکی مانند تلقین دارد که با آن می تواند ذهن ناخودآگاه خودش را دست کآری کند و تمرکز را بر چیزی زیاد یا کم کند این علم انسان علم کلی نیست که بخواهد دین را تعریف کند اما دین روشی کاملا علمی برای ایجاد هماهنگی بین روح و نفس و جسم است ا ل ه

        پاسخ
  • سلام نظرتون درباره مقوله فال گیری چی هستش؟ خودم چند بار گرفتم تا یه جاهایی درست بود و خیلیا رو تو این وادی میشناسم دوم درباره جن و موجودات نادیدنی چیه نظرشما

    پاسخ
    • سلام. لطفا به مقاله زیر سر بزنین:
      https://aliland.info/%d9%81%d8%a7%d9%84-%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d9%87/

      پاسخ
    • سلام من به قدرته ذهن ایمانه کامل دارم و فکر میکنم در راستایه تعالیم مذهبی ما به صورته کامل هست
      میدونم بدنه انسان و عصب ها با امواجه الکتریکی کار میکن ان و قرار دادن سر رویه زمین باره الکتریکی ساکن رو به علت منفی بودنه باره زمین تخلیه میکنه و نتیجه اش آرامش و مغزی متمرکز و آرامه
      به قدرته ارتباط با ضمیره نا خودآگاه . خود باوری . تلقین . تصوره اهداف و قانونه جاذبه هم ایمان دارم و تجربه کردم
      میدانم که معنویت یک علم است و فطری است و دست آورد هایش غیره قابله انتقال به دیگریست
      در ضمن نه سواد دانشگاهی دارم نه پیشه استادی چیزی یاد گرفتم
      نه از این مسیر ریالی کسب کردم و نه هزینه کردم
      همه چیز خوندم خوب و بد رو شنیدم و از فیلتر عقل و منطقم و در نهایت قلبم گذروندم
      به فرموده بگذارید کلمات بر قلب شما وارد شود آنچه حقیقت است بر دل مینشیند
      حرف هایه شما درسته محض است
      البته اینم بگم که قبول دارم به تعداد انسانها راه برایه رسیدن به خدا یا خود آ وجود داره
      من شما رو مثله یک کتاب مرجع میبینم و مدیتیشن و چاکراها و …. کتابهایه حاشیه ای
      که در نهایت هدفه همه به یک نقطه است
      نیازهایه انسانها هم یکسان نیست بعضی ها دنباله آرامش اند بعضی کمبود شادی و هیجان دارند و بعضی میخوان از یکنواختی در بیان بعضی هم …
      که بعضا جواب هم میگیرند
      به نظره من انسان اگر اعتقادی بدون شک به هر چیزی داشته باشید ذهنش او را به آن خواهد رساند
      اما کنجکاو و علاقه مند شدم به این که شما چه روشه گام به گامی را پیشنهاد میکنید
      قطعا محدودیتی برایه ذهن قایل نیستید
      برایه بعده مادی انسان چه راهکاری دارید
      و برای ارتباط با عالمه ماورا و چه تجربه ای دارید و پیشنهادتون چیه
      الان که اینا رو پرسیدم نصبت به شناخته شما کنجکاو تر شدم و دوست دارم بفهم ام شما قدرته ذهن رو چجوری دیدید شناختید و به دست آوردین
      ممنون میشم جوابه منو پوست کرده بدین

      پاسخ
  • با سلام.
    اینطور ک من داشتم دیدگاهارو میخوندم گفتید پرواز روح مزخرفه؟@! پس یعنی شما میگید چیزی ب عنوان طی العرض وجود نداره؟

    پاسخ
  • از ادمای متعصب دوری کنید فرفی نمی کند چه مذهبی
    چه علمی

    پاسخ
  • چاکرا = خرافات

    پاسخ
  • ۲۰

    پاسخ
  • سلام
    اقا ما یه دوستی داشتیم همش تو این وادیا بود، چاکراهو هاله‌و موکل‌و اینا، من که همش میخندیدم بهش‌و هیچ وقت این مسخره بازیارو باور نکردم، این بابا یه استاد هم داشت، عجیب اینجاس که هرکی که میرفت پیش این استادش تا بقول معروف براش سرکتاب بگیره و احصار کنه و ازینکارا با افکار و باورهای جدید برمیگشت و میگفت همش واقعیت داره!!!! حالا من که قسمت نشد برم ولی برام سوال شده که اینا چیکار میکنن که مردمو اینجوری منقلب میکنن، حتی از خیلیا شنیدم از توی یه سطل اب خالی طلسم میکشن بیرون، گاهی به بزرگی چند برابر خود سطل!!!!

    پاسخ
    • سطل! 🙂 حقه های سطل رو من بهتر از همین رمالا بلدم! بابا شعبده بازیه چقد مردم ما ساده هستن والا به بعضیا دیگه نباید گفت ساده باید گفت… بیخیال. یه بار در قالب یه مشتری برا تحقیق رفتم پیش یکی از همین سطل بازا… از داخل سطل واسم یه قفل در آورد قفلو نگاه کردم روش مارک ULTRA حک شده بود!!!!!!! خدایا چه ملت فهیمی داریم ما…

      پاسخ
  • سلام دوست عزیز. به نظر شما احترام میزارم .
    ولی حرف اول و اخر شما اینه که علم ثابت نکرد علم خیلی چیزا را ثابت نکرده دلیل نمیشه. علم حس شیشم را ثابت نکرده ولی این حس وجود داره. حتما روح هم وجود نداره چون علم ثابتش نکرده. چیزی که تو بهش میگی علم چیزیه که دیده میشه. موجوداتی هستند که دیده نمیشن و به راحتی میتونیم انها را حس کنیم پس چون علم ثابت نمی کنه دلیل نمیشه بگی‌ وجود نداره

    پاسخ
    • به غیر از چندتا کتاب هندی که نویسنده‌شونم سواد کافی هم ندارن چه سندی برای وجود چاکراها هست؟ چاکراهایی که حتی خودشونم تو تعدادشون اختلاف نظر دارن! یکی میشه ۶ تا یکی میگه ۷ تا و ماشالا تازگیا اومدن میگن ۸ تا…! خیلی جالبه عضوی که خودش تحت امر یه مرکز انرژی به نام ذهنه رو میان میگن مرکز انرژی! واقعا خنده داره، و ناراحت کننده جماعتی هستن که این مزخرفاتو باور میکنن!

      پاسخ
    • آقای میرزایی نظرتون در مورد دوربین کرلیان چیه؟

      پاسخ
  • واقعا دمت گرم خیلی حرفاتون منطقی بود من ۱۹ سالمه و شدیدا پیگیر اینجور مسائلم اگ بتونم حتما پکیج کاملتونو تهیه میکنم قطعا خیلی کمکم میکنه ممنون از زحماتتون

    پاسخ
  • کاش مردم بفهمن خرافات دیگه نقشی تو دنیای امروزی نداره

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: پاکسازی و فعال سازی چاکراها – چگونگی پاکسازی چاکراها […]

    پاسخ
  • سلام آقای بیک میرزایی من برنامه شمارو کاملا خواندم من خودم هم ترک هستم اونوقت ۱۵سالم بود و کاملا عاقل نشده بودم الان ۱۷سالمه و از اون موقع یکمی بالغ تر شدم اگه امکانش هست کمکم کنید

    پاسخ
  • فقط اقای میرزایی میتونم بگم که خیلی ازتون ممنونم که ما رو از هاله ای از خرافات بیرون میارین ممنون
    در ضمن من ۱۷ سالمه همه اینا رو باور داشتم تا اینکه با سایت شما اشنا شدم
    ممنون به امید موفقیت روز افزونتون

    پاسخ
    • ممنون خواهش میکنم. خداروشکر امیدوارم هرچه بیشتر مردم رو از بند خرافات و متافیزیک دروغین خلاص کنیم و با متافیزیک واقعی آشناشون کنیم.

      پاسخ
      • سلام علی آقا شما دارید علمی که پیشنه چند هزار ساله داره رو زیر سوال میبرید آقای آ*** که دکترای متا فیزیک داره وآقای ش****** که نیم قرن استاد متافیزیکه و تحقییقات که دانشمندهای علوم مختلف مثل دانشمندهای آمریکایی وهندی وچینی عکسبرداریها از چاکراها ومریدینها اینها رو واقعن نمیدونید یا انکار این چیزها هدفی دارید یا ازش نفعی میبرید.

        پاسخ
        • دوست عزیز به دلیل اینکه والدینت ئرست تربیتت نکرده بودن بخش توهینای کامنتتو حذف کردم و اینو هم یادت باشه من خیلی خوش اخلاقم ولی کسی توهین کنه دهنش صافه! هر کاربری که توهین کنه به بدترین شکل ممکن جواب میگیره! یادت باشه هر چیزی جوابی داره! حالا بریم سراغ بخش بدون فوش کامنتت که گفتی فلانی دکترای متافیزیک داره! دانشمند یکم اون مخ پوکتو به کار بنداز تو کل کره زمین تنها دانشگاه معتبر متافیزیک دانشگاه University of Metaphysics آمریکا هستش! این دانشگاهم تنها تا مقطع کارشناسی (لیسانس) متافیزیک تدریس داره! حالا این وسط این حضرات دکترای متافیزیک از کجا گرفتن خدا میدونه! شایدم دکترای این حضرات یه چیزی تو مایه های دکترای آقای “کردان” هستش! 🙂 ضمنا همین آقای “آ***” که میگین دکترای متافیزیک داره شاگرداشو فرستاده یود سراغ من که تبلیغش کنم!!! آخه عکسبرداری چاکرا چیه؟!!!! ابله کم چرندیاتی که تو اینترنت نشون میدنو باور کن! خودتو حتما به یه دیوونه خونه معرفی کن. اینم در جواب توهینایی که کردی و مجبور شدم سانسورشون کنم!

          پاسخ
          • سلام جناب بیک میرزایی …
            امیدوارم هرجای ایران که هستین خوش و خرم باشین

            در مورد اینکه میگین چاکراها ساخته ذهن بشر هستن و وجود خارجی ندارن میخواستم یه سوالی بپرسم …
            الان تو بعضی مراکز درمانی بامطالعه هاله‌هایی که از بدن ساطع میشه تشخیص میدن که فرد در اینده مشکوک به مبتلا به چه بیماری‌هایی هس …
            و اینکه من چندسایت معتبر دیدم و حتی از چندین استاد شنیدم که این هاله‌ها از مراکز انرژی درونی توی بدن ساطع میشن …
            راجب این موضوع توضیحاتی دارین !؟
            اگر که این هاله‌ها منبعشون چاکراها نیستن، پس چی هست !؟

          • دوست عزیز برای تمامی این مواردی که گفتین هیچ منبع موثقی وجود نداره! کلیپایی که تو اینترنت میبینینو باور نکنین.

  • عالی بود آقای میرزایی

    پاسخ
  • سایت شما کاملا در حاشیه قرار داره و هیچ منبع مورد تاییدی در ان نیست.
    به گونه ای که حتی عکس نظر دهندگان هم به طور تمسخر امیزی نمایان میشه و عکس ادمین سایت عادیه.واقعا هر موردی نیازمند جنبه است و نه جو و اغراق.

    پاسخ
    • دوست عزیز درست میفرمایید هر موردی نیازمند جنبه هستش! مثل شما که جنبه یه آواتار (عکس پروفایل) رو ندارین! این عکس پروفایلا پیش فرض سیستمی هستن و کاربرا با عضویت و ورود به پروفایلشون میتونن تغییرش بدن!
      یکم مطالعه تونو بالا ببرین زشته بخدا

      پاسخ
  • شیرم تو هر چی چاکراهه

    پاسخ
  • چاکرا دیگه چیه آخه اوسکول بازیه بابا

    پاسخ
  • سلام
    عاقا من تازه وارد این مباحث میخوام بشم و کمی گیج شدم.جناب میرزایی شما کلا وجود چاکرا رو نقض میکنید و همه چیز رو ب ذهن ارجاع میدید؟
    یا فقط حرکات یوگا در پاکسازی چاکرا رو نقض میکنید؟؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز من وجود چاکراها رو نقض میکنم و با قطعیت میگم چیزی به نام چاکرا وجود نداره و ساخته و پرداخته توهمات فانتزی هندوهاست❤

      پاسخ
      • سلام خوبید
        چنتا سوال چرا وجود چاکراها رو به هند ربط میدید؟
        روح جاوید انسان منبع انرژی تمام و کمال هست یا نه؟
        ایا ارسال هر انرژی مغناطیسی که فقط از طریق یک دستگاه (در علم الکتریک) انجام میشود هدف یکسانی دارد؟
        البته موافق این هستم که تمام انرژی تحت تملک روح انسان هست اما اجزای متفاوتی دارد
        مرسی از ایجاد این بستر خیلی خوبه

        پاسخ
        • ممنون لطفا دارین.
          برای اینکه چاکراها رو اولین بار هندوها مطرح کردن. تلفظ اضلیش “شاکرا” هستش. هیچ منبعی هم برای تایید چاکرا جز چندتا کتاب زمان دایناسوها که نوشته خود همین هندوهاست وجود نداره! بقیه کتابا هم کورکورانه از همین هندوها تبعیت کردن و نوشتن!

          پاسخ
  • چاکرا = مزخرف

    پاسخ
    • Avatar
      ناصر آزادپور
      ۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۴۸

      سلام پس به نظر شما هیپنو تیزم و طی الارض و غیب و … وجود نداره
      ولی اینو بگم انسان خلقت ناشناخته ای داره و خیلی نیروهایی که هنوز بهش دست نیافتن
      اینکه خدا انسانو اشرف مخلوقات حساب کرده
      همانگونه که خدا در قران میفرمایند در سوره بقره الذین یومنون بالغیب و یوقیمون الصلاه یعنی کسانی که به غیب ایمان اوردند و نماز بپا میدارن و نماز هم خودش یه نوع مدتیشن هست که خیلی نیروها درش نهفته هست
      روزها فکر من این است و همه شب سخنم
      که چرا غافل از احوال دل خویشتنم
      ممنونم . یا حق

      پاسخ
      • این مواردی که گفتین چه ربطی به موضوع این مقاله داشت! چرا گفته های خدا رو قاطی گفته های هندوهای دیوانه میکنین؟ این کار شما کفر گویی نیست که خدا رو با دیوانه های هندو مقایسه میکنین؟؟؟

        پاسخ
        • چاکرا وجود نداره؟:/ ببخشید پس توی بعد روحی انسان چی وجود داره؟ شما اصن میدونید غده پینه آل چیه؟ شما حتی مدیتیشن و مراقبه رو زیر سوال میبرید؟ باورم نمیشه

          پاسخ
          • یکم مطالعاتتونو بیشتر کنین و سوادتونو بالا ببرید! حتی محتویات این سایت رو هم کامل نمیخونین و نظر میدین! با کیا شدیم ۸۰ میلیون! یه مشت…

          • نظرات همرو خوندم اول که خوشحالم کسایی هستند در مسیر تکامل حرکت میکنن
            دوم اگر نکته ای از گفته ها در کامنتها مشاهده میکنید که بنظرتون مردود میاد اول از نویسنده دلیل بخواهید نه مدرک
            سوم قبل از هر چیز کتاب مصاحبه با بیگانه اثر ماتیلدارو بخونید
            چهارم دیدتون رو نصبت به انرژی الکترومغناطیس تغییر بدید
            و بدونید برای استفاده از چاکراها شما از پل جسم بیولوژیکی رد میشید و صد البته مقصد روح جاویدان شماست
            پس همانگونه که در ایین های مختلف از تعداد نامعلومی از چاکراها نامبرده شده پس میتوان راه های زیاد و نامعلومی وجود داشته باشه
            پس با انتقاد کور کورانه انگیزه را از دوستتون نگیرید
            در مورد طی الارض و زمان هم بیشتر بخونید
            حرکت اجسام با نیروی درون کاملا صحت دارد مثال معلق ماندن مرتاز در هوا
            فک کنم خلاصه بود که همه بتونن استفاده کنن

        • خدا فقط خدا شما یا من نیست خدای هندوها هم هست چه هندوها بخوان چه نخوان پس دفاعیات بدون فرافکنی باشه علی اقا لطفا البته ببخشیدا یهو نظر دادم از این بستر خوشم اومده دارم دور دور میکنم

          پاسخ
  • و چیزی دیگه ای که برام سوال شده اینکه که..نمیدونم کائنات و انرژی های کیهانی و از دسته حرفارو نمیتونم باور کنم…شما منطقی براش دارین؟؟

    پاسخ
  • با سلام درباره ی این سایت چه مطلبی دارین ***.com

    پاسخ
  • من تمام صحبتهای شما رو قبول دارم، اما به عنوان یک محقق باید با احترام بیشتری با منتقدین خودتون صحبت کنید، ممنونم

    پاسخ
    • ممنون لطف دارین. ولی یکی بیاد به شما به شما فوش بده و بگه گربه قابلیت پرواز کردن داره آیا به همچین کسی نمیگین احمق؟؟؟!

      پاسخ
      • سلام علی اقا…ممنون بابت وقتی که میذارین..ی سوال شما که متافیزیک خونده و میخونید..ایا قانون جذب چرته یا واقعی؟؟من به شخصه نمیتونم باورش کنم اما تلقینو چرا…چون از تلقین و پشتکار نتیجه گرفتم ولی حس نمیکنم جذب کاری بکنه؟؟؟؟

        پاسخ
        • سلام من رشته تحصیلیم متافیزیک نیست.
          دوست عزیز قانون جذب حقیقت داره ولی جذب بدون عمل در حقیقت یک جوکه! ما وقتی جذب کار میکنیم در حقیقت با تلقین کاری میکنیم که اشتیاقمون در رابطه با چیزی بالا بره و در جهت رسیدن بهش گام های درست رو برداریم.

          پاسخ
  • عالی

    پاسخ
  • سلام علی جان..
    اول از همه یه سوال ؟!
    شما میگی‌ چشم سوم وجود نداره !
    پس اینایی که پیشگویی‌ میکنن از چی استفاده میکنن ؟
    یا اینایی که تله کینزی‌ انجام میدن چطور اجسام رو تکون میدن ؟
    بعد یه سوال دیگه میشه شما که همه ی چاکرا ها رو نقض کردید و خرافات دونستید بگید که چجوری ما باید از مغزمون استفاده کنیم واسه اینکارا !

    پاسخ
  • واقعا مزخرف تر از چاکراها وجود نداره. موندم کدوم دیوانه ای چاکرا رو قبول داره!

    پاسخ
  • سلام داداش منبع اصلی انرژی بی شک ذهن هست

    پاسخ
  • ممنون از مطالبتون من کاملا به ذات مطالبی که میگین ایمان دارم

    پاسخ
  • درضمن برای من واقعا این بحث انرژی درمانی و چاکرادرمانی و پاکسازیو غیره جدیده. و خیلیا میگن درسته. خیلیا هم میگن دروغه. برای خود منم سواله واقعا.
    ولی کلا هدفم این بود بگم هرچی منجر به ایجاد یه باور مثبت درجهت انجام هدفمون بشه. همون اوکیه.

    پاسخ
  • Avatar
    اتروپاتگانلی
    ۱۱ دی ۱۳۹۸ ۲۰:۰۶

    بسیار عالی و پر محتوا

    پاسخ
  • سلام خسته نباشین مطالبتون مفید واقع شد بر مبحث قدرت ذهن و انرژی درمانی واقفم میدونم ک با قدرت ذهن و تسلط بر ان خیلی کارا رو میشه کرد و با مبحث چاکرا تازه اشنا شدم و اینکه با تلقین بر ضمیر ناخوداگاه خیلی مریضیارو میشه درمان کردم اگاهی دارم ولی تازگی با کسانی اشناشدم ک بدون تلقین و با همین حرکات مضحک خیلی دردای لاعلاجو درمان میکنن جای قضاوت نیست ک شما دروغ میگین یا چاکرایی وجود داره یا نه ولی کمی هم از حالت تئوری بیرون بیایدو با انجام و تجربه ثابت کنین عدم وجود مسائل مطرح شده رو با تشکر

    پاسخ
    • دوست عزیز همون حرکات مضحکی که انجام میدن تلقینه ها…!

      پاسخ
      • این تلقین باعث اشتباه خیلی یا شده یه بار به دکتر گفتم خوردن پیاز باعث آراماش میشه گفت این تلقینه
        تلقین یعنی سعی در باور کردن داشتن چیزی داشتن ولی اون حرکات خودش دارای مفهوم هستد مثل گوینده که هنگام حرف زدن دستاش و تکون میده آیا این تکان دادن دست هم تلقین نه روشی برای ارسال پیام به ظمیرناخودآگاه و گفتگو روشی برای ارسال پیام به ظمیرخوداگاه

        پاسخ
    • چاکرا به فیزیک کوانتمی مربوط میشه نه متافیزیک
      نشسته هم میتوان جهان را گشت ‌به چند تا فورمول دونستن زبان نیست که اگع با صوفیسم آشنایی داری مثنوی معنوی مولوی رو میخوندی و میفهمیدی مولوی نشسته جهان را گشته است.هندستان کشور عجایبه‌
      و یادتون باشه بودا همون پادشاهی که دل از تخت سلطنت کَند و دنبال آگاهی رفت و برای اینکه جهان فراتر از زمان رو به بقیه به اندازه درکشون توضیح بده چاکرا هارو ابداع کرد که متاسفانه بعد مرگ بودا تمام رفتار ها و گفتار هایش به نماد و سمبل و نشانه تبدیل شده
      در پناه خرد

      پاسخ
      • کاش الان ورنر کارل هایزنبرگ زنده بود میدید چه دری وری هایی به کوانتوم دارن اضافه میکنن…..شرط میبندم تو کوانتوم به شکل “کوانطوم” تو اینترنت سرچ کردی بعد گوگل اشتباهتو گرفته😃

        پاسخ
  • Avatar
    Arash Mohammadi
    ۷ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۴۹

    علی آقا شما که میگید حرکات دست و از فلان زاویه و چرخش و…در از بین بردن انرژی منفی تاثیری نداره و هیچ فرمولی نداره.برو چهار رکعت نماز بخون. فکر کن.ببین چرا وقتی نیت میکنی دستات رو میبری بغل گوشات یا چرا رکوع میری چرا سجده میکنی و از همه مهم تر فکر کن ببین چرا نماز خوندنی به یک نقطه یعنی مهر متمرکز میشی؟؟؟؟ اگه تاثیری در ما نداشتن خدا میگفت برید بشینید یه جا حمد و سوره رو بخونید صلوات بفرستید و خلاص .فکر میکنی چرا وضو میگیری؟ چرا حضرت علی (ع) گفتند که در روز در انجام بیشتر کار هاتون وضو بگیرید نه فقط نماز بلکه حتی قبل خوابیدن هم وضو بگیرید؟؟؟همه ی اینها ریشه در علم بیکران و گنجینه ی دانش الهی داره ولی هنوز برخی از انسان ها قادر به درکش نیستند داداش من .اول از همه خودت برو یه کم فکر کن هیچ میدونی چرا بهترین وقت برای بیدار شدن از خواب وقت طلوع آفتاب یا همون اذان صبح هستش؟ اگه انسان بخواد همه ی این دانش هارو بدونه مغزش میترکه بره همون دلایلی برای خرافی بودنشون میارن که انسان ها بهشون فکر نکن برادر من

    پاسخ
    • واو تحسین بر انگیز بود! فقط یکم داری اشتباه میزنی! نماز چه ربطی به مبحث چاکرا ماکرا داره؟! شما داری نماز رو که دستور خداست با مزخرفات ساخته ذهن هندو ها یکی میگیری؟!!! حرکات نماز رو دانشمندا هم تایید کردن که برا سلامتی خوبه! ضمنا من کی گفتم حرکات برا از بین بردن انرژی منفی تاثیری نداره؟! کلا هر چیزی که شما رو در جهت حالات واحساس خوب از بین بردن انرژی منفی شرطی کنه “برای از بین بردن انرژی منفی” اثر داره! من گفتم این حرکات برای مزخرفاتی مثل چاکراها مضحک هستن! مقاله رو قشنگ بخون! من نمیدونم نادان جماعت چرا کم آوردنی پای مسایل دینی رو میکشن وسط و جالب اینکه هیچ معلوماتی هم در این باره ندارن! در حال حاضر بحث ما مزخرف بودن چاکراهاست!

      پاسخ
      • Avatar
        Arash Mohammadi
        ۸ دی ۱۳۹۸ ۲۲:۰۶

        اصلا میدونی با این مدیتیشن چند نفر که مبتلا سه سرطان بودن شفا پیدا کردن؟ هیچ چیز غیر ممکن نیست گفتم که بعضیا هنوز به اون درجه نرسیدن که درک کنن زمان میبره انگار که بری قرون وسطی به یکی بگی اتم از سه بخش الکترون پروتون و نوترون تشکیل شده. همه بهت میخندن اون وقت تمام. خسته نباشی. یا علی

        پاسخ
        • شما قدرت ذهن که اصل کاریه رو ول کردی و فرعی ها رو چسبیدی! ضمنا با مدیتیشن سرطان درمان نمیشه! شاید با تلقین بشه درمانی انجام داد ولی نه با مدیتیشن! ضمنا این پست ربطی به مدیتیشن نداره!

          پاسخ
          • Avatar
            Arash Mohammadi
            ۹ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۳۴

            Words are opinion, not fact. Action is the only truth
            حرف ها فقط عقیده ان . عمل تنها حقیقته . باید عمل کنی تا بفهمی علم و قانون رو بزار کنار فرمول رو بزار کنار عقیده ی دانشمندارو بزار کنار فقط برو عمل کن تا بفهمی . دیگه حرفی ندارم. خداحافظ

          • عبارات رو خیلی خوب یاد گرفتین ولی کاش کاربردشونم به همین خوبی یاد میگرفتین! یا علی

    • موافقم باهات اما این علم را روح شما در خود دارد و بنا به دلایلی شما انرا فراموش کردید پس شما فقط یاد اوری میکنی به خودت تا چیزیو به یاد بیاری
      منبع هم میتونم بهت قران رو معرفی کنم

      پاسخ
  • بسیار عالی

    پاسخ
  • عالی بود

    پاسخ
  • با کمی پیشرفت در زمینه مدیتیشن و پاکسازی و فعال سازی جاوراها واقعا حتی این جریان انرژی قابل حس کردنه و نکته دیگه این که بررخلاف ادعاتون مدرکی مبنی بر خرافه بودن چاکرا ها ارائه نکردین و مطلبتون فقط جنبه ی تخلیه ی غضب و عصبانیت داشت!

    پاسخ
    • اینجا مکتب عاقلان هستش! شما دوست دارین تو خرافات و جهل و نادانی به صورت ابدی بمونین مشکل شماست نه ما😊
      هر کسی یه نمه عقل داشته باشه با خوندن این مقاله متوجه دلایل منطقی و علمی بر پایه نبود چاکراها میشه! وظیفه ما گفتن حقایقه نه تحمیلشون! حالا هرکی خواست قبول میکنه و هرکی نخواست نمیکنه! ما مسئول حماقت بعضیا نیستیم!🌹
      کاملا مشخصه از کاسبان خرافات چاکراها هستین!😊

      پاسخ
  • ب نظر میاد شما آدم بی فکر و تعقل هستید هر کسی با کمی توجه و مطالعه و حتی آزمایش و خطا صحت و نادرستی موضوعی رو متوجه میشه شما هم بیشتر رو خودتون کار کنید بهتره تا اینکه مطلبی رو بنویسید ک هیچ شناخت و تجربه ای ندارید. و نمیخاین داشته باشین من ازین روش پولی در نمیارم اما از روش آزمون و خطا استفاده میکنم تا خودم نتیجه بگیرم. افکار شما هم مهم نیس چون پشتوانه ای نداره. اینو هم بگم شما دلسوز کسی نیستی فقط واسه خودت تبلیغات میکنی

    پاسخ
    • اصلا هم مشخص نیست که از این راه پول در میارین!!! اصلا همین توهینایی که میکنین همه چی رو مشخص میکنه! ضمنا اینجا محفل عاقلان هستش! فکر نکنم اینجا جایی برا شما باشه, چون علم و آگاهی برای شما و امثال شما حکم شکنجه رو داره!

      پاسخ
    • سلام. برای منی که تمرکز هیچی رو ندارم و نمی تونم روی یک کار ذهنمو متمرکز کنم این کارها سخت بنظر میاد. . تمرکز رها شدن از محیط ندیدن و نشنیدن هیچ و مطلبی چیز الا یک مطلب. شده برای من آرزویی دست نیافتنی .ذهن من پر از آشغاله که که اجازه نمیده توی هیچ کاری موفق باشم .‌اینها سوال نبود درد دل بود . اگر توان کمک در این موارد که عرض کردم رو دارید ممنون میشوم کمکم کنید . من هنوز استعدادها و علاقمندیهامو نشناخته ام بخاطر همین مثل آدمی هستم که توی یک بیابون وسیع گم شده و انقدر تشنه است فقط بفکر نوشیدن آب است وآبی پیدا نمیکند . دیگه بسه . مرسی موفقباشید .

      پاسخ
      • سلام اقا کنعان. نماز بخونید و همیشه وضو داشته باشید . و قران بخونید کم کم معجزه ی بزرگی رو تجربه میکنید

        پاسخ
        • در یک صفحه دو نقطه بکشید حالا این دو نقطه را بهم وصل کنید
          هر کسی مدل خودش وصل میکند و اینکه هزاران هزار مسیر میشه وصل کرد
          هر کسی به آرامش میرسد اما از راه خودش و شایدم از چندین راه برسد
          این بحث و حتی هر بحث دیگری هیچوقت به نتیجه نمیرسد پس خودتون را کوچیک نکنید
          صلاح خویش خسروان دانند
          و هر کس عقل دارد و شعور و بهترین ها را برای شرایط خود انتخاب میکند راهی که با رو حیاتش سازگار باشد.

          پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: پاکسازی و فعال سازی چاکراها – چگونگی پاکسازی چاکراها […]

    پاسخ
  • جناب آقای بیک میرزایی عزیز
    از این که به مطلب مهمی مثل چاکرا و پاکسازی آن مرداخته اید،بسیار خوشحالم.کاش منابع مطالبتون رو ذکر می کردین که ما هم با استناد با آنها استفاده ببریم.حالا که علاقه به نوشتن مطلب دارین،کاش لحن کلامتون رو هم بازبین بفرمایین.
    در صورت تمایل و تجربه عملی همان مزخرفاتی که می فرمایین،می توانید به سالن ورزشی ماتشریف بیاورین . بسیار علاقه مندم پس از اولین جلسه تمرین عملی و یا حداقل یا یک جلسه یوگانیدرا نظرتون رو بشنوم.
    موفق باشید.
    متشکرم

    پاسخ
    • دوست عزیز تنها چیزی که برای من مهم نیست اینه که دیگران راجبم چی فکر میکنن! من راه خودمو ادامه میدم هرکی هرچی میخواد بگه بگه! خودشو خسته میکنه فقط! شما با توجه به تبلیغی که تو کامنتتون کردین مشخصه که خودتون دارین نون همین مزخرفات چاکرا رو میخورین! ما هم اصلا متوجه نشدیم که این کامنت انتقادیتون کاملا در جهت تبلیغ کردن بساط مزخرفات کاراتون بود! مخصوصا اون آخرش که اسمتونو آوردین خیلی جالب بود (با تشکر: خانم…) که مثلا کاربرا برن سرچ کنن و پیداتون کنن! مجازاتی که من براتون در نظر گرفتم اینه که اسمتونو از تو کامنتتون به کل پاک کردم! حالا دیگه یه آدم ناشناس هستین هیشکی هم نمیتونه آدرستونو پیدا کنه! در واقع با کامنتتون فقط خودتونو خسته کردین! کلاهبردارایی مثل شما از وجود من وحشت دارن! چون من کسی هستم که با آگاه کردن مردم قراره همتونو نقره داغ کنم! دوران گول زدن مردم به پایان رسیده. موفق و پیروز باشین

      پاسخ
      • Avatar
        محمد ودادی
        ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۸:۱۱

        سلام
        جناب متافیزیسین شما چند سالته؟نهایتا بیستو شش یا هفت سال.از چند سالگی شروع به آموختن دانش متافیزیک نموده اید و با توجه به اینکه مقالات،تحقیقات و کتب افراد داخلی و خارجی در این حوزه توهم و دروغ میدانید پس از چه منابعی دانش لازم را بدست آورده اید؟بچه جون من تغریبا به اندازه سنت مطالعه و اندوخته علمی در این حوزه داشته و در کنارش با تجارب خود تا حدودی آگاهی مورد نیاز این مسائل را دارم.من نظرات دیگر عزیزان رو که میخوندم متاسفانه پی به بی ادبی و گستاخی شما بردم.بخاطر همین باید عنوان کنم شما همان مثلا نویسنده کتاب متافیزیک ۶۰ میباشی که آنرا در فروشگاه اینترنتی به صورت پولی عرضه کرده اید.این به کنار فهرست عناوین کتابتان بیشتر شبیه داستان های هری پاتر و خیالی است.جناب استاد من از همینجا اعلام میکنم آمادگی کامل دارم تا تمام ادعاها و دروغهایتان در مبحث متافیزیک را به چالشی جدی بکشم.اگه مرد میدونی بسم الله

        پاسخ
        • Avatar
          محمد ودادی
          ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۸:۳۶

          آقای میرزایی ببخشید راستش والدینم به من تربیت درست و حسابی ندادن واسه همین تو کامنت قبلیم کلی توهین کردم! خوب کاری کردم توهین کردم چون شعور ندارم

          پاسخ
        • دوست عزیز از ادبیاتی که به کار بردین کاملا مشخصه که متاسفانه والدینتون و بخصوص مادر گرامیتون زیاد واستون وقت نذاشته و گویا سرش جای دیگه ای گرم بوده (خدا میدونه کجا). جدا از این مورد باید بهتون بگم بنده ۳۲ سالمه نه ۲۶ ۲۷ سال! علاوه بر اینها باید بهتون بگم متاسفانه اندازه سن من در جهت اشتباه مطالعه کردین! اشتباه شما اینه که مطالعه کردین نه تحقیق! و دلیلش هم سواد فوق العاده پایینتونه! شرط میبندم هیچ تحصیلات دانشگاهی ای هم ندارین!
          چالشتون رو با کمال میل قبول میکنم. مشخصات تماس من در بالای سایت موجوده. ببخشید اینو میگم ولی شرف ندارین اگه چالش رو انجام ندین! برای شروع از چالش پرواز روح شروع میکنیم! من همواره گفته ام پرواز روح یه عملیات ذهنیه ولی احمقایی مثل شما همواره گفتن نه روحه که پرواز میکنه! از این رو من ۳ ماهه که یه چالش ترتیب دادم و یه نوشته ای رو روی میز کارم تو دفترم گذاشتم و از مدعیان پرواز وح خواسته ام که پرواز روح کنن و بخ ننش! و در این سه ماه هیچ کسی عرضه خوندنشو با پرواز روح نداشته! حالا شما باید بیاین و این نوشته رو بخونین! اگه تونستین بخونین که هیچ اگه نتونستین باید بهتون بگم متاسفانه مردونگی ندارین و به عبارتی عمل جراحی کردین!😉
          امیدوارم ناراحت نشده باشین ا این ادبیاتی که واستون به کار بردم چون من آینه اعمال خود شما هستم!
          راستی یادم رفت بگم من مجازات خدا برای شما شیادان کلاهبردار هستم! اگه بخاطر وجود من در عذابین بدونین گناهی مرتکب شدین و دارین توسط من مجازات میشین!😎

          پاسخ
          • Avatar
            محمد ودادی
            ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ۲۰:۳۰

            آقای میرزایی من غلط کردم گوه کل اردبیلو خوردم دیگه چالش نمیذارم الان تازه فهمیدم شما کی هستین

          • لطف کن و دیگه تو سایتم پیدات نشه

          • Avatar
            محمد ودادی
            ۱ دی ۱۳۹۸ ۰۱:۲۱

            آقای میرزایی راستش سر همین قضیه چاکراها یکی بود که وقتی ۱۷ سالم بود منو گول زد و تو خونشون بهم تجاوز کرد. بهم گفته بود چاکراهات باز میشه الان میفهمم چقد احمق بودم

          • واقعا متاسفم ولی آقای ودادی عزیز زندگی ادامه داره شما باید قوی باشین. بعضی چیزها رو تو کامنت مطرح نکنین بهتره.

          • متشکر از توضیحات فراوان و مفیدتون. سوالی داشتم.
            خوندن این رشته به علاقه نیاز داره. اما به نظرتون قابل موفق شدن هست؟
            ببخشید وقتتون رو می‌گیرم

          • قطعا اگه چیزی که بهش علاقه دارین رو ادامه بدین به موفقیت میرسین❤

          • سلام وقت همگی به خیر اتفاقی اومدم این سایت نظر چندنفرو خوندم و خواستم بگم همه چیز به باور و تفکر ادمها بستگی داره حالا یکی با مدیتشین به این باور میرسه که مثلا ….فلان اتفاق میافته یکی با چاکرادرمانی یا…
            فرض کنیم طبق نظر شما این موارد برای فریب مردمه .. ولی همون چاکرا درمانی یا مدیتیشن یاهرچی کاری میکنه که طرف واقعا فکر کنه مثلا درمان میشه. و درواقع این مسایل سبب ایجاد یه فکر مثبت در جهت کاری میشه. بنظرمن همون کافیه.
            بنظرمن فقط رسیدن به اون باور قطعی مهمه
            حالا هرکی از هرطریق میخاد برسه.

          • در واقع کار اصلی ذهنتونه! ولی اینکه میان میگن نمیدونم چاکرای فلان یا چشم سوم و از اینوچرندیات همه‌ش مزخرفات و کلاهبرداریه! ما باید سواد مردممونو بالا ببریم تا آگاه بشن از حقایق قدرت ذهن

          • و برای خوبان هم فرشته.😎..همین رسوایی دروغ چاکرا ها کلی بار دروغ از رو دوش ما برداشت ممنون

        • Avatar
          خدای مهربانم
          ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ۲۲:۳۶

          اگه چاکرا ها فعال باشن،زندگی حقیقی و بهشت رو روی زمین تجربه میکنین،توصیه میکنم تجربه اش کنین و گرنه زندگی نکردین،ذهن هم قدرتمنده ولی چاکرا که باشه ذهن ساکت میشه و یه آرامش عمیق و زندگی واقعی رو تجربه میکنین.

          پاسخ
        • سلام آقای میرزایی حالتون خوبه
          من چجوری می تونم با شما ارتباط داشته باشم ؟
          من از متا فیزیک خیلی خوشم میاد و می خوام تحقیق کنم در این موضوع
          خوشحال میشم اگه راهنمایی بفرمایید
          متشکرم از لطفتون

          پاسخ
      • سلام. قدرتهای ماورایی و چاکراهها واقعیه

        پاسخ
      • Avatar
        امیرعباس
        ۱ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۵۹

        آیا شما با کتاب آن سوی مرگ موافقید؟

        پاسخ
    • با سلام .من به عقاید شما احترام می زارم ولی این که وجود چاکرا ها علمی نیست بنا به وجود نداشتنشون نیست .خیلی از حقایق عالم رو با این که وجود دارن با این حال نمیشه با عقل و منطق درک شون کرد .پرواز روح هم چیزی نیست که با چند بار تمرین بشه انجامش داد.بلکه باید تمرین های مکرر کرد و همچنین از خدا کمک خواست.دوباره می گم این که کمتر کسی می تونه این کار رو انجام بده و یا کسی اطراف شما نیست که این کار رو انجام بده مبنی بر نشدنش نیست. در هر صورت امیدوارم موفق و پیروز باشید.

      پاسخ
      • دوست عزیز ممنون بابت کامنتتون. ما حقایقو میگیم ولی شما میخواین حقیقتو ول کنین و سرتونو گرم دروغ و اراجیف کنین دیگه مشکل ما نیست. خدا به ما عقل داده که راهمونو خودمون انتخاب کنیم.
        با احترام

        پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

4 × 5 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: