بایگانی آکاشیک چیست؟ دسترسی به اطلاعات گذشته و آینده افراد

مقالات
۲۴ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله می خواهم به شما همراهان گرامی در رابطه با بایگانی آکاشیک مطالب مفیدی را ارائه کنم و به شما توضیح بدهم که این بایگانی چیست و چه فایده‌ای دارد! در پایان نیز همانند معمول از شما می خواهم که نظر خود را در رابطه با این مقاله در بخش کامنت ها مطرح کرده و با در تعامل بودن با علی ندارد این سایت را در پیشبرد هرچه بهتر متافیزیک یاری نمایید. با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
قانون کارما چیست؟ حقایق کارما که در هیچ کجا نخوانده اید!

بایگانی آکاشیک چیست؟

آکاشیک همان گونه که از نامش پیداست واژه‌های دارای ریشه سانسکریتی می باشد. در صورتیکه کتاب من را خوانده باشید چرا موقع که من آن کتاب را می نوشتم به صورت تعریف وار به بایگانی کاشیک تحت عنوان “بازه حقیقت” در یک نظریه توسط خودم اشاره کردم. بایگانی آکاشیک در واقع آرشیوی است که در آن کلیه اعمال و کردار کلیه مخلوقات خدا بایگانی شده اند و این بایگانی قابل دسترس می باشد. به طوری که هر شخصی که دارای توانایی های خاص ذهنی باشد می تواند به اطلاعات کامل این آرشیو دسترسی داشته و در بین اطلاعات موجود در آرشیو آکاشیک به گشت و گذار بپردازد.

بیشتر بخوانید:
الهام از آینده توسط متافیزیک – پیشگویی با متافیزیک

عملکرد بایگانی آکاشیک چگونه است؟

در صورتی که بخواهیم از ابعاد علمی به بایگانی آکاشیک نگاه کنیم و آن را بررسی کنیم به این نتیجه می رسیم که بایگانی آکاشیک ریشه علمی داشته و کاملا حقیقت دارد چرا که سیستم عملکرد پایگانی آکاشیک دقیقاً قدرت گرفته از ارتعاشات اعمال و خود افراد و تمامی مخلوقات خدا می باشد. ما هر عملی که انجام بدهیم دارای ارتعاشات خاصی بوده و این ارتعاشات تا ابد باقی می مانند و به هیچ وجه از بین نمی روند. بسیاری از پیشگویی ها و گذشته بینی ها از طریق دسترسی به آرشیو آکاشیک انجام می‌شوند. بدین ترتیب که شخصی که دارای توانایی ذهنی بسیار بالایی است با دسترسی به آرشیو آکاشیک یا به عبارتی دست یافتن به ارتعاشات موجود اعمال افراد می تواند به گذشته این افراد دسترسی داشته و پی به اعمال این افراد در گذشته ببرد. حال چگونه با دسترسی به بایگانی آکاشیک می توان از آینده خبر داد؟!

بیشتر بخوانید:
آیا فرازمینی ها در گذشته به کره زمین آمده اند؟!

پیشگویی و خبر از آینده از طریق دسترسی به بایگانی آکاشیک:

دوستان و همراهان عزیز همانگونه که قبلاً در مقالات دیگر نیز به آن اشاره کرده بودم پیشگویی و خبر از آینده منوط به وجود نشانه ها یا به عبارتی نشان بینی و یا به عبارتی دسترسی به ارتعاشات مستمر در حال حاضر بانی اتفاقی که می خواهد بیفتد می باشد. تصور کنید که شخصی می خواهد به شما تلفن بزند وقتی شخص تصمیم به زنگ زدن به شما می گیرد در این لحظه تصمیمی که گرفته است در بایگانی آکاشیک ذخیره شده و شما با دسترسی به این بایگانی در زمان حال مستمر وی به این موضوع می برید که تلفنتان قرار است زنگ بخورد و یا فلان دوستتان قرار است به شما زنگ بزند. می بینید که با دسترسی به بایگانی آکاشیک میتوان حتی خبر از آینده به شرط وجود نشانه‌ها آورد.

بیشتر بخوانید:
شیفتینگ چیست؟ بررسی سفر به جهان های ماورایی

فرایند ذخیره سازی اطلاعات در آرشیو آکاشیک چگونه است؟

در رابطه با فرایند ذخیره سازی اطلاعات در بایگانی آکاشیک باید بگویم که در این بایگانی اطلاعات به صورت لحظه‌ای ثبت می شوند. به طوری که حتی فکر کردن به یک موضوعی منجر به ثبت شدن همین فکر کردن شما در آرشیو آکاشیک میشود. فرایند ذخیره سازی اطلاعات در بایگانی آکاشیک بدون کوچکترین فاصله زمانی می باشد چرا که یک فرآیند کوانتومی بوده و در کوانتوم نیز زمان به نوعی معنای خاصی ندارد و یک اتفاق به صورت همزمان در دو جا می تواند رخ دهد. در اینجا نیز فرآیند ذخیره سازی اطلاعات در بایگانی آکاشیک همزمان با اعمال مخلوقات خدا می باشد.

بیشتر بخوانید:
کالبد اختری چیست؟ حقایق باور نکردنی پرواز روح!

سخن پایانی:

در پایان باید بگویم بایگانی آکاشیک موجودیت علمی داشته و بر پایه سیستم ارتعاشات موجود شکل گرفته است. ادیان مختلف نیز به شکل ها و گونه های مختلف به بایگانی آکاشیک اشاره کرده اند. در حقیقت در کلیه موارد ممکن است به شکلها و عناوین مختلف در رابطه با بایگانی آکاشیک پرداخته باشند ولی در حالت کلی تمامی این آورده ها در رابطه با آرشیو آکاشیک دارای یک وجه اشتراک بود و آن ذخیره سازی اطلاعات کلیه اعمال و پندار و غیره کلیه مخلوقات خدا می باشد.

بیشتر بخوانید:
نفوذ به خواب دیگران از طریق قدرت ذهن با یک متد شگفت انگیز

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۲۴ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام استاد جان خوبی تولدت مبارک استاد ی سوال داشتم استاد میگم این اموزش بایگانی اکاشیک رو که قبلا گفتین در اینده برای همه میزارین رو کی میزارین؟من خیلی دوست دارم تو این اموزش مثل بقیه اموزش ها شرکت کنم و یادبگیرم میشه لطف کنید یاد بدید و اموزشش رو قرار بدید

    پاسخ
  • Avatar
    amirmohamadtavakole
    ۳ بهمن ۱۴۰۱ ۰۲:۲۱

    سلام خیلی سایت خوبی دارید لطفا اموزشش رو هم بزارید

    پاسخ
  • استاد آموزش بایگانی آکاشیک رو نمیذارید؟ و اینکه میگید همه مخلوقات خدا یعنی موجودات فضایی هم شامل میشه ؟

    پاسخ
  • استاد ی سوال داشتم آیا امکان داره که این دنیا تموم شده باشه و ما دوباره در این جهان داریم زندگی می‌کنیم ارتعاشات آینده باشه مثلا خیلی از افراد بودند که تونستن سیل . زلزله و اتفاقات بزرگ رو تو آینده پیش بینی کنند بدونه هیچ اشتباهی.

    پاسخ
  • استاد مقاله عالی،فقط از چه طریق میشه دسترسی پیدا کرد،فعال کردن قدرت ماورایی ذهن،بعد پنجم و…؟
    ایا این همین بازه حقیقت در نظریه شما هست؟یا به نوعی ربط داشته باشه؟

    پاسخ
  • سلام. ممنون از مقاله خوبتون.

    یه سوال
    این ارتعاشات متافیزیکی هستن؟
    یعنی فیزیکی نیستن،درسته؟

    پاسخ
  • تشکر بابت مقاله
    بسیار جالب بود .

    پاسخ
  • چجوری به آکاشیک دسترسی پیدا کنیم اموزشی چیزی نمیزارید؟

    پاسخ
  • ممنون بابت مقاله تقریبا کامله با این تفاوت و اضافات نظر که بایگانی آکاشیک پس از مرگ به کریستال های گایا رفته و در زندگی بعد مجدد به سلول های ما بازگشت میابد و میتوان به آن دسترسی داشت در ارتباط با آینده وقتی پتاسنل انجام کاری بالای ۷۰ درصد باشد میتوان گفت که اتفاق میفتد. دلیل اتفاق نیافتادن برخی پیش بینی ها هم این بود که به ۷۰ درصد نرسیده بودند.

    پاسخ
    • ممنون سلامت باشید. ما از بعد علمی نگاه کردیم. ولی اینکه کریستال و این چیزا که گفتین کاملا مشخصه خرافاتی بیش نیستند. هدف سایت ما بررسی از بعد علمیه و با خرافات کاری نداریم. مثلا همین پتانسیل بالای ۷۰ درصدی که گفتین توش نسبت اومده پس از بعد آینده نگری خارجه و مربوط به احتمالات میشه.
      موفق و پیروز باشید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

14 − 8 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: