الهام از آینده توسط متافیزیک – پیشگویی با متافیزیک

مقالات
۱۹ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله میخواهم در رابطه با الهام از آینده مطالب مفیدی را برایتان ارائه کنم! این مقاله برگرفته از کتاب متافیزیک ۶۰ (نوشته خودم) میباشد. از شما دعوت میکنم با علی لند همراه باشید…

دوستان همانطور که میدانید بارها و بارها در کتاب ۶۰ آمده است که چگونه میتوان از آینده الهام گرفت. اما مسئله اصلی این است که این اتفاق دقیقا چگونه و کی و به چه هنگامی رخ میدهد. همه شما با خواندن کتاب ۶۰ دیگر میدانید که الهام از آینده و بازیابی اطلاعات گذشته تنها با ورود و سیر در لایه های زمانی و ملاقات بازه حقیقت امکان پذیر میباشد. اما در این بخش میخواهیم به بررسی کامل این موضوع بپردازیم و این که چگونه اتفاقی همچون الهام از آینده میتواند حتی بدون خود هیپنوتیزمی آگاهانه نیز رخ دهد! مطابق معمول با یک مثال آغاز میکنم. این مثال دقیقا همانی است که برای خود من اتفاق افتاد و رویدادی را قبل از وقوع پیش بینی کرده و همان رویداد همه را بهت زده کرد.

بیشتر بخوانید:
مانیه تیزم چیست؟ معلومات کلی در رابطه با مانیه تیزم

حدودا چند سال پیش بود که در خانه نشسته بودیم و مشغول صحبت کردن و تعریف کردن خاطرات خنده دار بودیم و چنان بلند میخندیدیم که من هیچ حواسم به خود هیپنوتیزمی و یا مسائل متافیزیکی نبود, ناگهان صدای تلفن را شنیدم که دارد زنگ میزند و گفتم بچه ها تلفن! وقتی این را گفتم خواهرم به من خندید و گفت تلفن که زنگ نمیزند! هنوز حرفش تمام نشده بود که تلفن به یکباره شروع کرد به زنگ زدن! آن لحظه خودم هم کمی شوکه شدم چون معمولا من تنها وقتی آرامش کامل ذهنی دارم پیش بینی هایی را انجام میدهم اما این بار اصلا حتی ذره ای به ماورهء طبیعی فکر هم نمیکردم اما چطور ممکن بود که چنین پیش بینی ای کاملا به حقیقت مبدل شود؟

بیشتر بخوانید:
مانترا چیست؟ انواع مانتراها با توجه به سن شما

از آن موقع چند هفته ای را مشغول فکر کردن و آوردن استنباط هایی در این باره بودم که بلاخره منطقی ترین دلیل ممکن را یافتم. از نظر من تنها دلیلی که میتوانست منجر به این پیش بینی کاملا صحیح شود ذهن دوقطبی است! آن موقع که به این نتیجه رسیدم با خود گفتم که چرا در این مدت این نظریه ای که خود ارائه داده ام به ذهنم نرسید؟ آیا دلیلی منطقی تر از این وجود دارد که ذهن دو قطبی باعث و بانی این پیش بینی شده است؟ ذهن انسان از نظر متافیزیکی به دو بخش تقسیم شده است که یکی اعمال فعلی را آنالیز کرده و دیگری عملی خودجوش بسته به عقاید فردی را همواره در حال انجام دادن است که این نظریه را نظریه ذهن دو قطبی نامیده ام. آن موقع فهمیدم که در هنگامی که من مشغول تعریف خاطره و… بودم بخشی از ذهنم متمرکز به این موضوع بوده و بخش دیگر آن معطوف متافیزیک بوده است و بدین ترتیب بوده که این بخش از ذهن من توانسته مرا به خلسه ای آگاه ( خلسه ای که در آن کاملا هشیار هستیم ) برده و چند ثانیه بعد را توانسته با استفاده از بازه های زمانی به من نشان دهد.

بیشتر بخوانید:
یوگا چیست؟ نکات مهم و اساسی در رابطه با یوگا

با این تعریف و به خصوص ذهن دوقطبی است که انسان معمولا در حین انجام کاری وسوسه شده و کاری را خارج از روال معمول و معقول انجام میدهد. این بدین ترتیب است که مثلا شما در حال درس خواندن و یا حل مساله ریاضی هستید و در عین حال بی آنکه بدانید ذهنتان در حال حفظ کردن لغات انگلیسی است. این بدین معنی است که شما ذهنتان علاوه بر اینکه مشغول ریاضیات هستید معطوف زبان است. ذهن دوقطبی به راحتی میتواند انسان را گول زند! گول زند؟ چگونه؟ در اینجا منظور از گول زدن این است که شما فکر میکنید که در حال حل مساله ریاضیات هستید این در حالی است که در حقیقت شما در حال خواندن زبان انگلیسی هستید! هیچ تابحال شده است که درسی را مدام میخوانید اما چیزی نمیفهمید نمیدانید علت از چیست چرا که حتی معنی ساده ترین لغات بکار رفته در متن آن درس را نمیدانید! این دقیقا به دلیل ذهن دو قطبی است که بخش دوم آن در حال خواندن و مرور موضوعی دیگر است!

بیشتر بخوانید:
درمان بیماری ها از طریق متافیزیک!

شما همواره میتوانید با تقویت ذهن خود حتی گیتی را نیز در دستان خود گرفته و در هر زمان و مکانی قرار گیرید و خبر از آینده و گذشته بیاورید. شما به تنها چیزی که نیاز دارید ذهنی باز و دور اندیش است که با تفکراتی عمیق و درونی خود را اشباع کرده باشد. سپس شما در هر حالتی میتوانید عمل خودهیپنوتیزمی را انجام دهید. شما میتوانید این عمل را به صورت آگاهانه و در مواقعی که حتی نسبت به آن هشیار نیستید نیز ذهن شما خود را هیپنوتیزم کرده و در لایه های زمانی میتواند سیر کرده و شما را از وقایع چه بسا بد و ناخوشاید قبل از وقوع آگاه سازد.

موفق و پیروز باشید.

منبع: کتاب متافیزیک ۶۰ (نوشته علی بیک میرزایی)

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۱۹ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

ده − هفت =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: