آیا تاثیر بر ارتعاشات ماده امکان پذیر است؟ کوانتوم تاثیر پذیری ارتعاشات

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله می خواهم به شما دوستان و همراهان گرامی در رابطه با کوانتوم تاثیر بر ارتعاشات ماده مقاله مفیدی را ارائه کنم که هرچند میدانم مقاله ای بسیار پیچیده است و ممکن است بسیاری از افراد قادر به درک محتوای این مقاله نباشند، امیدوارم مورد پسندتان واقع شده و در پایان در صورتی که صلاح می دانید نظر خود را در بخش کامنت های مربوط به این مقاله مطرح کنید. با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
علایم وجود ارتعاشات ارواح – لطفا وحشت نکنید!

ارتعاشات ماده چیست؟

همه ما می دانیم که ما در جهانی فیزیکی زندگی می کنیم که قوانین حاکم بر فیزیک ماده در آن حکومت می کند و حال آنکه هر ماده‌ای دارای ارتعاشات خاص خود بوده و این ارتعاشات همانند اثر انگشت منحصر به فرد می باشند که به آن اصطلاحاً ارتعاشات ماده میگویند. البته لازم به ذکر است که بدانید ارتعاشات ماده دارای دو خصوصیت میباشند به نام های خاصیت عام ارتعاشات ماده و خاصیت خاص ارتعاشات ماده.

بیشتر بخوانید:
کوانتوم انرژی های ذهنی و محیطی

خاصیت عام ارتعاشات ماده چیست؟

خاصیت عام ارتعاشات ماده در حقیقت متشکل از مجموع خواص خاص ماده بوده و خاصیت عام ماده انتظام کلی جمع این خواص میباشد. به زبان ساده تر خاصیت ارتعاشات ماده به شکل کلی ارتعاشات یک چیز میگویند. به عنوان مثال یک ماشین ارتعاشات خاص خود را دارد که در حالت عام شکل کلی یک ماشین را به خود گرفته است، خواه این ماشین یک پراید باشد خواه یک لامبورگینی! این ماشین هرچه که باشد یک ماشین است و ارتعاشات عام آن نشان از یک ماشین دارند!

بیشتر بخوانید:
چه چیزی موجب بروز فعالیت های متافیزیکی مغز میشود؟

خاصیت خاص ارتعاشات ماده چیست؟

خاصیت خاص ارتعاشات ماده در حقیقت نوع منحصر به فرد ارتعاشات ماده مورد نظر می باشد. به عنوان مثال یک ماشین را تصور کنید… رنگ آن ارتعاش مربوط به خود را دارد، فلز به کار رفته در آن ارتعاش مربوط به خود را دارد، حالت و شکل درب و پنجره های خودرو ارتعاش منحصر به فرد خود را دارد و غیره… که همانطور که در خاصیت ارتعاشات عام خواندید مجموع این ارتعاشات یک انتظام خاصی را تشکیل داده اند به نام خودرو!

بیشتر بخوانید:
متافیزیک چیست؟ حتما بخوانید!

ارتعاشات وزنی:

حال در این بین ارتعاشی نیز وجود دارد که شامل هر دو نوع ارتعاش خاص و ارتعاش عام ماده میشود. در حقیقت ارتعاش وزنی بار و وزن و حسی است که ماده مورد نظر ساطع می کند که این ارتعاش نیز نیازمند کوانتوم دریافت و پردازش ارتعاش توسط ذهن می باشد که در حقیقت این نوع ارتعاش از نوع معلول و علت می باشد که در آن معلول قبل از علت رخ می دهد. چرا که علیت این ارتعاش وابسته به معلولیت ذهن در مواجهه موازی با این ارتعاش می باشد. در حقیقت در اینجا منظور این است که این ارتعاش در نقش علت حاضر شده و در عین حال علیت خود را از معلول خود دریافت می کند! در این نوع ارتعاش وزن ارتعاش توسط معلول تعیین می شود! به عبارتی معلول قبل از علت رخ می دهد و تعیین کننده سرنوشت علت خود میباشد! نمیدانم توانستم منظورم را به شما برسانم یا خیر!!!

بیشتر بخوانید:
قانون جذب چگونه عمل میکند؟ نکات شگفت انگیز قانون جذب

کوانتوم تاثیر بر ارتعاشات ماده:

حال نوبت می رسد به تحلیل کوانتوم تاثیر بر ارتعاشات ماده. به عبارتی در این بخش می خواهیم بررسی کنیم که آیا این امکان وجود دارد که ارتعاشات ساطع شده از ماده را دستکاری کنیم خیر؟! در پاسخ به این سوال باید بگویم که دستکاری ارتعاشات ساطع شده از ماده امکان پذیر می باشد. درست است که ذهن نمی تواند تاثیر فیزیکی بر ماده بگذارد اما این پرواضح است که ارتعاشات ساطع شده وزنی از ماده مبحثی متافیزیکی بوده و بدین ترتیب تاثیرگذاری بر ارتعاشات ماده از منظر وزنی امکان پذیر می باشد. این تاثیر گذاری بر ارتعاشات ماده هم به واسطه کلیت فیزیکی (همراه با بار متافیزیکی) امکان پذیر می باشد و هم به واسطه کلیت تنها متافیزیکی امکان پذیر می باشد.

بیشتر بخوانید:
آیا تداخل جهان ماورا و جهان فیزیک امکان پذیر است؟

تاثیر گذاری بر ارتعاشات ماده با کلیت فیزیکی و بهره گیری از بار متافیزیکی:

این نوع تاثیرگذاری بر ارتعاشات ماده با استفاده از ابزار فیزیکی صورت می‌گیرد که در آن با بهره‌گیری از بار متافیزیکی موجود در ابزار فیزیکی این کار انجام می شود. به عنوان مثال وقتی من با شما صحبت می‌کنم صوتی که ایجاد می‌شود فیزیک بوده و مفهومی که در این صوت وجود دارد متافیزیک می‌باشد. حال میخواهیم با بهره گیری از بار متافیزیکی این ابزار فیزیکی بر ارتعاشات یک محیط اثر بگذاریم. تصور کنید که شما یک ماشین خریده اید و این ماشین بار متافیزیکی خیلی خوبی را اصطلاحا به شما منتقل می کند و شما از داشتن این ماشین حس بسیار خوبی دارید. حال عده‌ای جمع می شوند و به شما در رابطه با این ماشین بدگویی های بسیاری را انجام می‌دهند و اصطلاحا تو سر مال میزنند! بدین ترتیب این افراد نظر شما را نسبت به این ماشین عوض کرده و شما دیگر به این ماشین حس خوبی ندارید. در این مثال این افراد با بهره گیری از بار متافیزیکی موجود (مفهوم) در ابزار فیزیک ماده (صوت) توانسته اند ارتعاشات ماده در رابطه با ماشین مورد نظر را دستکاری کنند که این دست کاری نیز با توجه به اصل کوانتوم ارتعاشات وزنی می باشد.

بیشتر بخوانید:
موکل چیست؟ آیا موکل حقیقت دارد؟ بررسی انواع موکل ها

تاثیر گذاری بر ارتعاشات ماده با بهره‌گیری از ابزار متافیزیک (ذهن):

این نوع تاثیرگذاری بر ارتعاشات ماده بدون استفاده از ابزار فیزیکی بوده و تنها توسط توانایی های متافیزیکی ذهن انجام میشود. به عبارتی در این نوع تاثیرگذاری بر ارتعاشات ماده شخص مورد نظر با استفاده از توانایی های ذهنی خود سیگنال هایی را ساطع کرده و این سیگنال ها در کوانتوم مبادله‌ای ارتعاشات اختلالاتی را ایجاد کرده و هدف کلی از تبادل کوانتومی ارتعاشات را تحت تاثیر قرار میدهند.

بیشتر بخوانید:
طلسم چیست؟ آیا طلسم حقیقت دارد؟

سخن پایانی:

متافیزیک جهانی بی پایان و پر از رمز و راز است که نیازمند مکاشفه می باشد. جهان متافیزیک نیز همانند جهان فیزیک دارای قوانین خاص خود بوده و اینکه بگوییم در متافیزیک قانونی وجود ندارد و متافیزیک برای به چالش کشیدن علم آمده است امری به شدت اشتباه و مضحک است. متاسفانه افراد زیادی بی پایان بودن متافیزیک را دلیلی بر یاوه گویی و نسبت دادن خرافات به این علم دانسته و هر مزخرفی که دلشان میخواهد را به آن اضافه می کنند! حال اینکه همان طور که به مرور زمان علم بر خرافات غلبه کرد و مزخرفاتی که به فیزیک ماده نسبت داده بودند با استفاده از علم در هم کوبیده شدند آن روزی را متصور هستم که علم خرافاتی که قاطی متافیزیک شده است را نیز در هم خواهد کوبید. چرا که علم همواره پیروز میدان بوده و خواهد بود. هر چند در این راه با مانع بزرگی به نام جهل و خرافات جماعت بی فکر رو به رو هستیم ولی در پایان علم مسیر را به روی همه هموار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:
بیوکینزی چیست؟ تغییر ساختار DNA توسط قدرت ذهن!

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۷ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • جالب و مفید

    پاسخ
  • Avatar
    میلاد پروینی
    ۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۰۱

    آقای بیک میرزایی سلام. مقاله تون رو خواندم و نکات جالبی برای من داره. وقتی اسم واژه *کوانتوم* رو میارید من یاد *فیزیک کوانتومی* می افتم که با کار ماکس پلانک در سال ۱۹۰۰ آغاز شد و با کارهای اینشتین، بوهر، بورن، شرودینگر، پائولی، دیراک، هایزنبرگ و…. ادامه یافت و هرکدام از این ها جنبه ایی از مکانیک کوانتومی را *به لحاظ ریاضی* فرمول بندی کردن. کوانتوم تاثیر بر ماده و ارتعاشات وزنی، دقیقا در کدام قسمت از مکانیک کوانتومی قرار می گیرن؟
    با تشکر

    پاسخ
    • ممنون بابت نظرتون. از اونجا که مبحث ارتعاشات وزنی هستش و درک کوانتوم به حد نساب نرسیده و خیلی راه داریم تا درک قطعی و صحیح و تعیین فرمول و سایر موارد بنابر این دقیقا نمیشه گفت🌹

      پاسخ
  • خسته نباشید. 🌹
    واقعا برای انتقال این مفاهیم انرژی زیادی مصرف میشه. ❤️

    پاسخ
  • مقاله عالی.جالبه همین حضرات متافیزیک علمو به چالش میکشه برای واقعی کردن مطالبشون از مطالب علمی استفاده میکنن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

18 + ده =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: