نفوذ به خواب دیگران از طریق قدرت ذهن و متافیزیک

به روز رسانی شده در: ۹۹/۱۰/۲۴ – با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در مقاله ای اقتباس گرفته از کتاب متافیزیک ۶۰ (نوشته خودم) تصمیم دارم در رابطه با نفوذ به خواب دیگران از طریق قدرت ذهن و متافیزیک مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار دهم. لازم به ذکر است که در به روز رسانی این مقاله در تاریخ ۹۹/۱۰/۲۴ دستور العمل های جدیدی نیز برای نفوذ به خواب افراد در این مقاله اضافه شده است که خواندن این دستور العمل ها خالی از لطف نیست. با علی لند همراه باشید…

پیشنهاد ویژه:
دوره آموزشی نفوذ به خواب دیگران! برای اولین بار در ایران!

هیچ عمل و چیزی برای متافیزیک ناممکن نیست. به عبارتی متافیزیک میتواند ناممکن ترین چیزها را ممکن سازد. برای متافیزیک هیچ گونه حد و مرز و محدودیتی وجود ندارد و در واقع هر آنچه که در ذهنتان میگذرد دقیقا همانی است که متافیزیک میتواند انجام دهد. یکی از همین ناممکن هایی که برای متافیزیک ممکن است همین نفوذ به خواب دیگران است! هیچ تا به حال با خود فکر کرده اید که چقدر میتواند لذت بخش باشد که به خواب افراد نفوذ کنید و همانی باشید که دلتان میخواهد و در خواب دیگران نقشی را که دلتان میخواهد بازی کنید. البته توجه داشته باشید که نفوذ به خواب دیگران نیازمند یک پروسه نه چندان سخت و در عین حال منظم میباشد که در صورتی که شما بتوانید این پروسه را با موفقیت بگذرانید قطعا خواهید توانست با استفاده از قدرت ذهن خود وارد خواب افراد شوید و آنها را مجاب کنید خوابی را ببیند که شما میخواهید!

بیشتر بخوانید:
زمان در متافیزیک – بررسی علمی مبحث زمان در متافیزیک

من اصلا از وانمودی به بعضی کارها و یا ژست های پاک دامنی و … خوشم نمی آید و به صراحت میگویم که نفوذ به خواب دیگران یکی از لذت بخش ترین اتفاقاتی است که میتواند رخ دهد و خود من نیز در طول این چند سال چند باری این کار را انجام داده ام و واقعا هم از این کار راضی هستم. این عمل همیشه اتفاق نمیافتد و در این پروسه چندین عامل با یکدیگر در ارتباط هستند و تنها در صورت ارتباط درست این عوامل انجام این عمل ممکن است. اما این عوامل چیستند و برای رسیدن به این اقدام چه کارهایی را میبایستی انجام دهیم و چه کارهایی را هرگز نمیبایستی انجام دهیم؟ حال میرویم به سراغ این عوامل: (توجه داشته باشید که پس از ذکر این عوامل با توجه به بروزرسانی این مقاله راهکارهای بهتری را نیز برایتان ارائه کرده ایم)

  • تمرکز ذهن قوی.
  • خود باوری.
  • قوه تجسم فوق الاده قوی.
  • آشنایی با اخلاقیات طرف مقابل.
  • تاثیر گذای شما بر روی طرف مقابل.

پیشنهاد ویژه:
دوره آموزشی نفوذ به خواب دیگران! برای اولین بار در ایران!

مواردی که در رابطه با نفوذ به خواب افراد در بالا خواندید برگرفته از کتاب متافیزیک ۶۰ میباشد که بیش از ۱۰ سال پیش توسط من نوشته شده است و حال آنکه در رابطه با توانایی نفوذ به خواب افراد متدهای نوینی را نیز کشف کرده ایم که با استفاده از دوره آموزشی نفوذ به خواب افراد قطعا در صورتی که تمرینات را درست انجام دهید خواهید توانست به خواب هر شخصی وارد شوید! در پروسه نفوذ به خواب در دوره آمنوزشی مورد نظر ما ترتیب زیر را برای شما لحاظ کرده ایم تا بتوانید با استفاده از قدرت ذهن خود وارد خواب افراد شوید:

  • ایجاد پل ارتباطی بین شما و شخص مقابل
  • نزدیک سازی هدف
  • نفوذ به محیط خواب
  • کنترل خواب و اعمال تغییر در خواب شخص
  • تسلط بر خواب و اعمال دستور به شخص در خواب

موارد بالا اصلی ترین مواردی هستند که میبایست به صورت دقیق آموزش ببینید تا بتوانید فرایند نفوذ به خواب دیگران را به درستی انجام دهید. همچنین لازم به ذکر است که در متد نوین ابداعی توسط ما, شما تنها کافی است که چهره شخص مورد نظر را به خاطر داشته باشید تا بتوانید فرایند نفوذ به خواب را در رابطه با او انجام دهید! برخی از کاربران از من پرسیده بودند که آیا در نفوذ به خواب میتوانیم به صورت لحظه ای خواب شخص را کنترل کنیم و از او سوالاتی مانند رمز تلفن همراهش را بپرسیم و او جواب بدهد؟! در پاسخ به شاگردانم همواره گفته ام خیر! در نفوذ به خواب شما تنها میتوانید خوابی را ترتیب دهید و سپس آن را به ذهن شخض مقابل در خوابش ارسال کنید و شخص مورد نظر رویایی که برایش سایخته اید را در خواب ببیند.

پیشنهاد رایگان:
سابلیمینال مسیج های صوتی رایگان (اولین بار در ایران)

موارد کاربرد نفوذ به خواب دیگران:

در خصوص کاربردهای نفوذ به خواب دیگران باید بگویم با استفاده از نفوذ به خواب افراد میتوان اهداف بسیاری را پیش برد. تصور کنید که شما با شخصی رابطه ای عاشقانه دارید که این رابطه به شدت آسیب دیده است و یا حتی از بین رفته است و شما و شخص مقابل از هم جدا شده اید. حال تصور کنید که شما هر شب به خواب او بروید و به او بگویید دوستش دارید و یا مثلا آن شخص هر شب رویای جدیدی در رابطه با شما ببیند و لحظه های عاشقانه بسیاری را در کنار شما ببیند… قطعا استمرار این خواب ها موجب دلتنگی شخص مقابل شده و باعث خواهند شد که آن شخص به سمت شما بازگردد! این تنها یکی از کاربردهای نفوذ به خواب میباشد, کما اینکه من با استفاده از نفوذ به خواب توانسته ام حتی از اساتید خود در دانشگاه نمره هم بگیرم!

پیشنهاد ویژه:
دوره آموزشی نفوذ به خواب دیگران! برای اولین بار در ایران!

بیشتر بخوانید:
نظریه دایره زمانی و لایه های زمانی (توسط علی بیک میرزایی)

تمرکز ذهن یکی از موثرترین عوامل برای نفوذ به خواب دیگران است چرا که تنها با تمرکز ذهن است که انسان میتواند مدیتیشنی درست را داشته باشد. پس از این موضوع میرسیم به خود باوری, خود باوری در انسان نوعی تلقین را به عمل میاورد که با این تلقین انسان قادر به انجام هر کاری میباشد. پس از خود باوری نوبت به قوه تجسم فوق الاده میرسد که انسان با داشتن این قدرت میبایستی بتواند در ذهن خود تجسم کند که فرد مورد نظر به چه چیزی فکر میکند و تمامی شرایط و محیط را در ذهن خود تجسم کند.

عامل دیگر آشنایی با اخلاقیات طرف مقابلتان است که میبایستی ذهن خود را بیشتر بر باورها و جنبه هایی که با خصوصیات اخلاقی طرف مقابل در ارتباط است متمرکز کنید و بلاخره آخرین عامل تاثیر گذاری شما بر روی طرف مقابل است که شما میبایستی آنچنان بر روی طرف مقابلتان تاثیر داشته باشید که او خواسته یا ناخواسته ذهن خود را معطوف شما نماید. حال این روند کلی چگونه شکل میگیرد و اینکه چگونه میتوان از این عوامل برای نفوذ به خواب دیگران استفاده کرد؟ به راستی در این میان چه اتفاقاتی دست در دست هم میدهند که شما بتوانید وارد خواب شخصی شده و حتی خواب او را کنترل نمایید؟ شما در واقع به هنگام خواب و با فرض اینکه تمامی شرایط فوق مهیا هستند ذهن خود را معطوف فرد مورد نظر میکنید. شما در واقع با این کار خود را به خلسه ای نسبتا عمیق برده و شاید حتی بی آنکه خود بدانید وارد لایه دوم زمانی میشوید.

بیشتر بخوانید:
نظریه قانون نیاز در متافیزیک (توسط علی بیک میرزایی)

حال شما در این مرحله حالتی را تجسم کرده و میخواهید این همان خوابی باشد که شخص مورد نظر میبایستی ببیند. در این مرحله شما میبایستی این توانایی را داشته باشید که وارد مرحله سوم زمانی شده و سپس کنترل کامل را نسبت به شخص مورد نظر بدست بگیرید. برای این کار تنها به یک عامل خارجی نیاز است که نقش یک لینک را بازی کرده و ذهن شما را به ذهن شخص مورد نظر متصل کند. بله و این لینک همان تمرکز ذهن طرف نسبت به شماست. با این اقدام شخص مورد نظر, شما که در لایه سوم زمانی قرار دارید برتری ای کامل نسبت به شخص مورد نظر خواهید داشت و بدین ترتیب به راحتی میتوانید منظر و یا خواب مورد نظر را به ذهن طرف مقابل فرستاده و کنترل خواب وی را به کلی در دست بگیرید. برای اثبات این موضوع خاطره ای را از یکی از همین کارهایم برایتان میاورم که بدانید چقدر راحت و تنها با ذهنی قوی میتوانید به ذهن افراد نفوذ کرده و خواب آنان را تغییر دهید. البته این عمل در همه موارد عملی نیست.

پیشنهاد ویژه:
دوره آموزشی نفوذ به خواب دیگران! برای اولین بار در ایران!

خواهر من همیشه نسبت به کارهای من کنجکاو بوده و همیشه یکی از منتقدان اصلی نظریه های متافیزیک من بوده و همچنان نیز هست. یک روز به من گفت اگه میتونی خواب منو بدست بگیر و برام ثابت کن! من هم با اعتماد بنفس کامل به او گفتم امشب ترسناکترین خواب عمرت را خواهی دید! در آن شب به هنگام خواب آنچنان ذهن خود را متمرکز کردم و سپس خودم را وارد لایه های زمانی کرده و اسکلتی را تجسم کردم و آن را با تمام جزئیات به خواب خواهرم فرستادم, صبح آن روز خواهرم کلی بهم گفت که دیگر حق ندارم این کار را با اوبکنم و گفت تا صبح مدام با کابوس یک اسکلت بسیار ترسناک که مدام مرا فرا میخواند بیدار میشدم! البته من این موفقیت را مدیون ذهنیت قوی خواهرم نیز نسبت به خودم هستم. حتی یک بار نیز به خواب استادم نفوذ کرده و با سر و هم کردن سناریو ای از پیش تعیین شده توسط خودم که در ذهنم ساخته بودم کاری کردم که به اجبار مرا در آن واحد درسی قبول کند و نمره مورد نظرم را بدهد!!!

بیشتر بخوانید:
آلفای ذهنی چیست؟ معرفی امواج مغزی

استفاده از این قدرت نیازمند انصاف نیز میباشد و همیشه به یاد داشته باشید که در صورتی که توانستید خود را به این حذ از قدرت برسانید این کار را فقط تنها در صورت لزوم انجام دهید که البته توصیه میکنم که هرگز این کار را انجام ندهید. شما در صورتی که بتوانید خودتان را وارد هر سه لایه زمانی کنید قادر به انجام اعمالی خواهید بود که بس میتوانند خطرناک باشند, از اداره و کنترل کردن ذهن افراد گرفته تا آنکه تصورش را هم نمیتوانید بکنید. اگر از من بپرسید گه چکونه میتوانیم به خواب افراد بی آنگه ذهنیتی نسبت به ما داشته باشد نفوذ کنیم در جواب خواهم گفت: پس میبایستی حتما حتما بتوانید لایه سوم زمانی را نیز رد کرده و به بعد پنجم وارد شوید!

موفق و پیروز باشید…

منبع: کتاب متافیزیک ۶۰

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۲۷۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام،من دیشب اینکارو کردم ولی شبش فقط کالبوس دیدم،یعنی میتونم توی دفعه های بعدی موفق بشم؟

    پاسخ
  • سلام من چند ماهی هست که مدام خواب یک نفر که میشناسمش رو میبینم با موضوع ها و مکان های مختلف میخوام بدونم که ایا امکانش هست که به خوابم نفوذ کرده باشه؟
    اون شخص کسیه که یک سال قبل بهم ابراز احساسات کرد و من جواب رد بهش دادم و نسبت فامیلی داریم

    پاسخ
  • سلام استاد ممنون بابت کمک های شما برای بیداری ما
    آیا در نفوذ به خواب افراد میشه یه صوت یا اهنگ هم در خواب شخص
    بزاریم که خوابش یکم رمانتیک تر بشه ؟
    البته اهنگی که خودمون اونو چندین بار گوش دادیم
    و برای جذاب تر کردن خواب ، همون اهنگ رو تو خوابش بذاریم
    همچین چیزی میشه ؟

    پاسخ
  • Avatar
    حسن رمضانی
    ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۰۵

    ببخشید من میخواستم به خواب شخصی بروم که اصلا منو نمیشناسه این عملی میشه؟

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر استاد
    آیا شخص بعد از بیدار شدن از خواب لحظاتی که ما در کنارش بودیم رو به خاطر میاره؟

    پاسخ
  • میخوام برم تو خواب یکی که خیلی وقت پیش دیدمش شاید الان یادش نیاد من
    چی کار کنم؟؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    میگم ممکنه به خاطر استفاده از همه این قوانین و.. از طرف موجودات ماورایی مورد آزار و اذیت قرار بگیریم ؟

    پاسخ
  • سلام میشه خواهش کنم رضایت از دوره رو بذارید تا ببینیم چقدر موفق شدن یعنی نظر دوستانی که در دوره شرکت کردن
    بعد خلسه درسته یا خلصه؟

    پاسخ
    • سلام. ما یه کانال تلگرامی با یه ادمین ۱۷ – ۱۸ ساله نیستیم که دوست و رفیقامونو جمع کنیم در قالب نتایج مشتریا ازمون تعریف کنن. ما بزرگترین و تنها سایت متافیزیک رسمی ایران هستیم و هرچی لازم باشه تو کامنتا و انجمن ها (تازه راه افتاده) موجوده.
      با احترام

      پاسخ
  • سلام استاد وقتتون بخیر🌹
    شما در پاسخ به سوالات کاربران گفتید که میشه وارد خواب شخصی که فقط قیافش رو میشناسیم بشیم حتی اگر اون شخص در کشور دیگه ای باشه و ما تابحال اون شخص رو ندیده باشیم!
    چطور برونفکنی فقط حاصل تصویر سازی ذهن هست اما ورود به خواب دیگران با این شرایط واقعیه؟ یعنی من اگه عکس خودم رو برای شما ارسال کنم شما میتونید وارد خواب من بشید؟

    پاسخ
  • سلام من یه مدته که مداوم ساعت ۱۱:۱۱ دقیقه رو میبینم. حتی دیروز که از خاب بیدار شدم دقیقا سر ساعت ۱۱:۱۱ پاشدم . آیا این نشونه است ؟

    پاسخ
  • سلام ممنون میشم جواب بدین ، ولی اگه طرف تا حالا مارو ندیده باشه امکان پذیره؟ یعنی خود مارو نشناسه ؟ مثلا من می خوام به خواب خواننده مورد علاقم برم ولی اون تا به حال منو ندیده پس نمی تونه بهم فکر کنه اما ممکنه یاد فن هاش بیوفته که منم شاملش میشم این می تونه پل ارتباطی باشه یا باید شخصا فکر کنه ؟

    پاسخ
  • علی امشب بیا بخوابم تا بهت ایمان بیارم

    پاسخ
  • من از شما سوالی پرسیدم ولی جواب ندادید اولیش اینه که میشه توی خواب با کسی که زبانش با شما متفاوته هم به همین شکل ارتباط برقرار کرد؟ مثلا یه عرب زبان با یه ترک زبان برای مثال و سوال بعدیم که خیلی مهم تره اینه که من چند وقت پیش یه خواب عجیبی دیدم که اصلا شبیه خواب نبود و کاملا مثل واقعیت بود انگار که با جسم و ذهن و فکرم اونجا حضور داشتم برای مثال کنار دریا بودم و شن های زیر پام یا موجهای ساحل رو. کاملا عینی و با حس لامسه احساس می‌کردم خنکیش، خیسیش همه و همش واقعی بودن یا حتی آفتابی که می‌تابید واقعا چشمم رو اذیت می‌کرد این چیه؟ من خیلی در گیر اون خوابم و برام اهمیت داره در ضمن من توی اون خواب کسی که خیلی برام مهمه رو دیدم باهاش صحبت کردم وحتی دستش رو گرفتم و خیلی واقعی بود همه چی و با اینکه منو ندیده گفت که منو میشناسم میخوام بدونم واقعا ممکنه تو رویا هم. دیده باشیم و اونم خواب منو دیده باشه؟
    شرمنده استاد طولانی شد😅

    پاسخ
    • سوال اولتونو که کاملا واضح جواب دادم.
      سوال دومتون فقط یه خواب بوده همین. احتمالا آفتاب تابیده رو صورتتون وقتی خواب بودین و ذهنتون اونطور تصویرسازی کرده و یا هر چیزی. خواب ها رو کلا زیاد جدی نگیرین.

      پاسخ
  • سلام استاد،من وقتی می‌خوام تمرکز کنم و بعد یه مدتی که تمرکزم بالا می‌ره و احساس میکنم یه چیزیو مثلا می‌خوام خلق کنم و به وجود بیارم یه همچین حسی بهم دست میده و بعد بدم میلرزه دلیل این چیه احساس میکنم یه چیزی توی وجودم هست که میخواد بیاد بیرون یه چیزی مثل خلق کردن و بعد بدنم خیلی کم کم میلرزه دلیل این چیه لطفا جواب بدید

    پاسخ
  • سلام ببخشید چقدر احتمال وجود دارع با اینکه توی دوره اموزشتون شرکت کنم باز هم نتونم وارد خواب دیگران بشم؟

    پاسخ
    • سلام. احتمال شکست خیلی پایینه تاحالا که کسی نگفته نتونسته🌹

      پاسخ
    • سلام من چند ماهی هست که مدام خواب یک نفر که میشناسمش رو میبینم با موضوع ها و مکان های مختلف میخوام بدونم که ایا امکانش هست که به خوابم نفوذ کرده باشه؟
      اون شخص کسیه که یک سال قبل بهم ابراز احساسات کرد و من جواب رد بهش دادم و نسبت فامیلی داریم

      پاسخ
  • سلام،ببخشید میشه از این قدرت سواستفاده کرد؟مثلا بریم تو خواب کسی،رویایی رو براش بسازیم که اونو مجبور به کاری کنه که به ضرره اون شخصه؟

    پاسخ
  • سلام من یه شب با خوندن یه دعا میخواستم امتحان کنم ببینم میتونم به خواب مادرم برم دعا رو خوندم و بعد خوابیدم صبح بلند شدم از مادرم پرسیدم خواب منو دیدی گفت ن ولی اون شب خیلی از خواب می‌پرید اصلا نمی‌دونست میخواستم بدونم اون پریدنش از خواب ربطی من خوابی ک من میخواستم براش ببرم داشته؟ یا من توانیشو دارم؟

    پاسخ
  • سلام استاد وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم اگه یه نفر ما رو تا حالا ندیده و نمیشناسه و در کشور دیگه ای زندگی میکنه ، امکانش هست به خوابش نفوذ پیدا کنیم؟

    پاسخ
    • سلام بله. قیافشو بدونین کاقیه

      پاسخ
      • اگه شخص مورد نظر زبانش با ما فرق داشته باشه چی؟حرفایی که بهش میزنیم رو متوجه میشه؟

        پاسخ
      • خودتون هم میدونید که این کار ( نفوذ در خواب کسی ) کارمای سنگینی داره ولی بازم دارید به دیگران آموزش میدین!
        { ما حق دخالت در زندگی دیگران رو نداریم }
        واقعا جای تاسفه ……

        پاسخ
        • چرا از بعد منفی نگاه میکنین؟ یه چاقو هم میتونه بکشه هم میتونه زنده کنه! چه روابطی که با این متد درست شدن و حتی به ازدواج ختم شدن! از این بعد هم نگاه کنین بد نیست.

          پاسخ
          • فقط میخوای مشتری جمع کنی نه؟ آقای با احترام
            من نمی دونم چی بگم فقط یه چیزی برام سؤاله ک چرا کامل توضیح نمیدید فقط میگین در دوره های ما شرکت کنید من خیلی دوست دارم باور کنم اما بنظرم الکیه مگه میشه رفت توی خواب یکی دیگه اینا همش الکیه فقط انرژی مارو میگیره خب ثابت کن ک میشه با حرف زدن و تعریف کردن از انجمنتون که نمیشه اصلا بهترین در کشور باید نشون بدی حضرت موسی ک موسی بود ثابت کرد ک از طرف خدا اومده حالا ای شما ک برترینی!،، تو هم ثابت کن درضمن شما ک میای میگی ادمین ۱۷_۱۸ ساله نیستی لابد ۲۰ سالته 😂 واقعا اگه خیلی راست میگی و ترسو نیستین این دیدگاه منو بذارید و پاسخ بدین حرف بدی هم نزدم 😂😐فقط حقیقتو بیان کردم اونم به زبان ساده

          • از انتشار دیدگاهتون ترسی نداریم. اونایی که ۴ سال سابقه فعالیت ما رو میشناسن به اندازه کافی اعتبار ما هستن که نگرانی از چند دیدگاه انتقادی مثل شما نداشته باشیم.
            موفق و پیروز باشید.

  • اگر جنگ جهانی دوباره اتفاق بیفته متافیزیک هم به این جنگ اضافه میشه؟

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: نفوذ به خواب دیگ&#1585… […]

    پاسخ
  • سلام ببخشید میشه رفت داخل خواب شخص مورد نظر وبا او حرف زد هم اون منو ببینه هم من اونو

    پاسخ
    • سلام. فقط سناریوی خواب رو میشه ساخت. مثلا یه خوابی رو بفرستین طرف همونو تو خواب ببینه.

      پاسخ
      • دوباره سلام آقای با احترام من همون نازنین گستاخ هستم 😂یه چیزی برام سؤال شد دوباره واقعا ببخشید

        من قبل دونستن این مطالب و خوندنشون چند بار این کارو کردم یه تصویر مثل فیلم توی ذهنم ساختم با دقت خیلی بالایی بعدش برای طرفی ک مد نظرم بود ارسال کردم نمیخواستم به خوابش تسلط پیدا کنم فقط میخواستم یه پیام ویدئویی براش بفرستم بعد اون پیامو با قدرت ذهنم براش ارسال کردم مثلا اون پیام عین نور از اتاقم بعد از خونه بعد از منطقه خونمون و بعد هم مسیری ک باید میرفت رو با سرعت خیلی بالا طی کرد البته همه اینا توی ذهنم بود و داشتم هم بهش دستور میدادم و هم تصورش میکردم بعد وارد ذهن اون شخص کردم حالا دیگه نمی دونم دیدش یا نه 🍷ولی توی این کار با اینکه تجربه ای نداشتم خوب عمل کردم نیاز به همکار ندارید؟ 😂
        این دقیقا همون کاره نه؟ من امتحانش کردم چندبار برای همینم مقالاتتون رو خوندم و واکنش نشون دادم امیدوارم از برخورد اولم دلخور نشده باشید 😂🍾

        پاسخ
  • سلام استاد چه طور میشه هم زمانم به خواب چند نفر وارد شد

    پاسخ
    • امکانش نیست

      پاسخ
      • استاد ایا میشه به طور مثال چهره دو نفر رو مجسم کرد و مراحل رو همزمان پیاده سازی کنیم یا اینکه به نوبت ارسال کنیم

        پاسخ
        • خیر

          پاسخ
        • خیلی خوبه ک از انتشار دیدگاه من ترسی ندارین ولی چرا برای هر دیدگاه ک پاسخ میدین نسبت بهش باز اونم میتونه برای پاسخ شما پاسخ ارسال کنه اما برای من همچین امکانی وجود نداشت 😑فازامازا؟
          واقعا پشیمون شدم حتی فکرشم نمی‌کنید یه دختر باهوش شاید شما رو امتحان کنه واقعا خنگید
          من اون پیام اولمو ارسال کردم ک واکنش شما رو ببینم همین
          بیخیال و خدانگهدار

          با احترام 😑

          پاسخ
          • شما با خودتون درگیر هستین. لطفا قبل از هر اقدامی مشکلی که با خودتون دارین رو حل کنین.
            با احترام

  • سلام استاد این درسته که برای مجاب کردن شخصی در خواب باید کاری کنیم که او فکر کند خودش میخواهد و این فکر مال خودش است؟

    پاسخ
  • سلام من سنم زیاد نیست که بتونم پکیج های اموزشی شما رو بخرم نمیشه برای کسایی مثل من که هنوز زیاد بزرگ نشدن هم یه نقطه امید باقی بذارین؟🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    پاسخ
  • سلام ببخشید من میخواستم وارد خواب یکی از دوستام بشم چون توسط یه اتفاقی دیگه زیاد باهام صمیمی نبود همون شب که تصمیم گرفتم فرداش بیام این سایت تا بتونم وارد خوابش بشم همون فردا یهو اومد گفت اوفف حوصلم خیلی سر رفته و کلی هم باهام چت کرد😳
    میگم یعنی من چون از ته دل بدجوری میخواستم وارد خوابش بشم ناخوداگاه این اتفاق برام افتاده؟؟؟
    و اصلا یادم نمیومد اون شب خواب چی دیدم و از دوستم پرسیدم اونم گفت یادش نمیاد
    خواهش میکنم جواب بدینننننن🥺

    پاسخ
  • سلام مجدد استاد. میخواستم بدونم این درسته که برای اینکه کسی رو در ارسال خواب متقاعد انجام دادن کاری کنی باید یه کاری بشه که فکر کنه ایده و تمایل اینجام این کار از جانب خودش بوده نه کس دیگه

    پاسخ
  • سلام. استاد. شما تو کتابتون در مورد لایه های زمانی و بعد پنجم گفتین.
    لایه زمانی اول
    لایه زمانی دوم
    لایه زمانی سوم
    بعد پنجم.
    با این حساب یعنی یه لایه یا بعد دیگه بین لایه سوم زمانی و بعد پنجم هست اون لایه یا بعد چیه؟
    میشه توضیح بدین؟
    با تشکر.

    پاسخ
  • Avatar
    علیرضا راحلی
    ۵ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۰۳

    سلام لطفا بگید میشه از طریق خواب روشن برون فکنی کرد و اینکه سفر در زمان چه به آینده چه به گذشته در برون فکنی ممکنه؟

    پاسخ
  • سلام. من یکیو بیش از حد و اندازه دوست دارم طوری که وقتی بهش فکر میکنم حتی اگه تو بهترین حال هم باشم یا حس میکنم قلبم داره می ایسته یه فورا اشکم درمیاد. متاسفانه اون حتی یکبار هم منو ندیده و اصلا از وجودمم خبر ندارم. میشه با همین روش وارد خوابش بشم؟؟؟

    پاسخ
  • سلام من خودم ذهتیت قوی دارم مدیتیشن نیکنم و با فرشته ها در ارتباطم فک نکنم برام. کار سختی باشه میخواستم بدونم برای اینکار لازمه حتما اون طرف مارو بشناسه؟! اگه ما اونو بشناسیم و اون نشناسه نمیشه؟؟ یه قضیه حیاتی دارم باید دست به کار بشم

    پاسخ
  • سلام.وقت بخیر
    من چند سوال داشتم که مربوط به ورود به خواب دیگران نیست اما ممنون میشم جواب بدید
    یکی درمورد احساس درد جسمی در خواب هست، بعضیا میگن آدم در خواب درد رو حس نمیکنه اما من حس میکنم.
    اکثر اوقات وقتی دارم خواب میبینم ناخودآگاه حس میکنم دنیای اطرافم واقعی نیست و خوابم و گاهی میتونم ادامه خواب رو تغییر بدم.
    و مورد آخر درباره ی دیدن خود در خوابه . معمولا ما ظاهر و قیافه ی خودمون رو تو خواب نمیبینیم اما من چند باری صورتم رو دیدم و ظاهرم یا قیافه ی واقعیم فرق داشت و به طور کلی در خواب حس میکنم در بدن خودم نیستم و از منظر کسی دیگه ای دارم خواب میبینم
    میشه لطفاً توضیحاتی درباره ی این موارد بدید.خیلی ممنون🙏

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    من میخام با یه شخصی صحبت داشته باشم حالا ایشون در دسترس من نیستن و من امکانش رو ندارم بشینم جلوی اون فرد و یه سری کلمات رو به زبان بیارم و ایشون من رو میشماسن و به جرعت میتونم بگم بهم بعضی اوقات فکر میکنی من مدیتشن زیاد انجام میدم قوه تخیل فوق العاده دارم میتونم چشامو ببندم و خودمو بفرسم یه جای که میخام و به راحتی بتونم توصیف کنم من خیلی رو تمرکز و مرتب سازی افکارم کار کردم و من به قانون جذب و متافیزیک ایمان دا م و میدونم درسته بخاطر همین من بیشتر شرایطی که ذکر کردین رو دارم میخام برم تو خاب اون فرد و باهاش صحبت کنم میشه دقیق بگین چیکار کنم در ضمن من از تکنیک تله پاتی و فرکانس فرستادن زیاد استفاده کردم اگه میشه بهم تدضیح بدین ؟؟

    پاسخ
  • من عاشق یکی هستم ولی او منو فراموش کرده خیلی دوست دارم که دوباره برگرده میخواستم به خوابش نفوذ کنم و وادارش کنم که برگرده چجوری این کار رو انجام بدم؟

    پاسخ
  • سلام.من یه مشکلی دارم همسرم بدون هیچ دلیلی و با نامردی و خودخواهی رهام کرده و هر کار کردم نتونستم به زندگی برشگردونم ذهنش پر از فکرای منفیه وهر حرفی که میزنی داخل مغزش نمیره میخواستم بدونم شما روشی دارید که همسرم بیاد سمتم و ازم معذرت خواهی کنه به زندگی برگرده

    پاسخ
  • سلام، منظور از دوره چیه؟ میشه مطالب رو دانلود و مطالعه کرد؟

    پاسخ
  • سلام من یه پسری رو دوست دارم ولی اون منو نمیشناسه الانم ازاینجا رفتن میشه توخواب نفوذ کردو شماره تلفن چیزی تو خوابش نشون داده بشه و بهمون پیام بده.

    پاسخ
  • سلام
    من خیلی به این چیزا علاقه دارم ولی میترسم از موجودات دیگه اذیتم کنند مخصوصا وقتی کامنتارو خوندم😟
    واقعا احتمال داره که اذیت بشه آدم؟!

    پاسخ
  • باسلام خدمت آقای میرزایی من دو سه بار سعی کردم وارد خواب یکی از همکلاسی هام بشم و ازش خواستم منو ادمین یه گروهی بکنه همینطور که داشتم درخواستم رو می کردم سرم شروع به درد گرفتن کرد ولی من توجه نکردم همینطور که جلو می رفتم سرم بیشتر درد میگرفت که و حس کردم بین دو ابروم داره تکون می خوره که ناخوداگاه چشمام باز شدن میشه توضیح بدین چه اتفاقی افتاده؟

    پاسخ
  • سلام امکان این هست که بتونم وارد خواب دوست محازیم بشم؟ تاحالا از نزدیک همو ندیدیم،اما عکس و فیلم از هم دیدیم

    پاسخ
  • Avatar
    محمد کاظم نظری
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۷:۰۹

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم چطور مانع از نفوذ دیگران به خوابم بشوم؟
    با تشکر.

    پاسخ
  • ایا وارد شدن به خواب یکی دیگه بدون تمرین امکان پذیره؟چون من ۲بار تونستم بدون تمرین وارد خواب چند تا از بستگانم بشم و بار اول کار خاصی نتونستم انجام بدم اما یادمه وقتی به همون فامیلم که رفته بودم تو خوابش بهش خوابمو تعریف کردم اون خیلی تعجب کرد و گفت این دقیقا خوابی بود که من دیدم (مطمعنم چون تمام جزئیات خوابش یادمه )و اما بار دوم خیلی عجیب تر بود من وارد رویای یکی از دوستام شدم اما یادمه اون خواب نمیدید و من تسلط کامل روی ذهنش داشتم و کاری کردم که ذهنش رویا بسازه و من داشتم رویای اونو تماشا میکردم و نمیدونم چطور فهمیدم اون مدت ها میشه که خواب نمیبینه و حتی میتونستم توخوابش دخالت کنم و موضوع رو عوض کنم و فهمیدم اون نمیدونه خوابه 😮😯یعنی من واقعن تونستم وارد خواب کس دیگه ای بشم؟

    پاسخ
    • بله بعضی ها بدون آموزش به صورت خدادادی از این توانایی بهره مند هستن.

      پاسخ
      • ایا میشه کاری کرد که بشه زمان هایی که خواب شفاف میبینم رو تعیین کنم اخه نمیدونم چرا میتونم رویای شفاف ببینم اما نمیتونم زمان رویا دیدن روتنظیم کنم و همیشه رویای شفاف خیلی شانسی برام اتفاق میوفته 😕🙁

        پاسخ
      • سلام من دوتا سوال داشتم یکی اینکه میشه با فردی که زبانش با زبان ما فرق داره هم همچین ارتباطی برقرار کرد مثلا یه فارس زبان با یه ترک زبان
        دومین سوالمم پاسخش رو جایی پیدا نکردم من یه مدت پیش یه رویایی دیدم عجیب انگار که خوب نیس و با جسم و ذهن و روحم اونجا هستم مثلا اگه بخوام یه بخش کوچیک از اون حالت رو مثال بزنم میتونم بگم که کنار ساحل بودم و شن ریزه ها یه حتی موج های دریا رو احساس می‌کردم دقیقا با پوستم و احساس لامسه خیسی، خنکی و همه چی عینی بود خیلی درگیر اون خوابم برام خیلی مهم و البته گنگه لطفا راهنمایی کنید خواهش میکنم

        پاسخ
        • سلام. سوال اولتون باید بگم نمیتونین باهاش صحبت کنین باید زبانشونو بلد باشین ولی میتونین خواب بدون کلام واسش بفرستین. سوال دومتونم اصلا متوجه نشدم چیه. یه خواب تعریف کردین و بعد گفتین راهنماییتون کنم! چی رو دقیقا راهنمایی کنم؟؟؟!!!

          پاسخ
  • سلام من برای وارد شدن به بعد پنجم زمانی باید چه مراحلی رو طی کنم؟

    پاسخ
  • آیا واقعا من میتونم توی دوره موفق بشم؟؟ و برم به خواب کسی که میخوام. و وطوسه اش کنم و مجبورش کنم که برگرده پیشم؟؟؟؟ چون بخاطر مخالفت خانوادش رفت و من بلاک کرد.
    حالا میخوام بدونم چطور میتونم با نفوذ به خواب یا هر روشی ک شما پیشنهاد میکنید برگردونمش

    پاسخ
  • سلام
    ببخشید حالا ما اگر تونستیم و وارد خواب طرف مقابل شدیم آیا اون شخص وقتی بیدار بشه خوابی ک دیده رو یادش میمونه؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • با سلام .چگونه می توانیم وارد بعد پنجم زمانی شویم؟

    پاسخ
  • آقای میرزایی کارتون ۲۰،عالی ، واقعا من علاقه خاصی دارم به این چیزا نمیدونم دست خودمم نیست علاقم ولی یکم ترس هم دارم برا از بین بردن این ترس باید چیکار کنم

    پاسخ
  • سلام
    میخواستم بپرسم چقدر طول میکشه تا بتونم به خواب یک نفر نفوذ کنم
    یا اینکه اگه بخام روحم رو از بدنم جدا کنم خطرناکه؟
    فقط بخاطر دلتنگی برای یک نفر میخام اینکارو بکنم.میخام بدونم امکانش هست؟

    پاسخ
    • سلام.
      یادگیریش حدودا یک ماه طول میکشه البته دو هفته ای هم میتونین. فرایند نفوذ به خواب فوقش نیم ساعت طول میکشه. برای اطلاعات بیشتر لطفا تلگرام پیام بدین.

      پاسخ
  • سلام من یه دختری رو دوست دارم قبلا باهاش رل زده بودم ولی دختر خالش باعث جدایی ما دوتا شد (به خواطر حسودی) آیا با این روش میتوانم به ذهن دختر مورد علاقه ام بروم و اون رو دوباره برگردونم چون این عشق دو طرفه بود و از این اطفاق ۱ سال هم میگذرد آیا راهی هست؟؟؟

    پاسخ
    • دوست عزیز در مثالی که برای این دوره آوردیم دقیقا مشابه این مورد رو براتون مثال زدیم تحت عنوان کارآیی های این دوره!

      پاسخ
      • سلام آقای بیک میرزایی. من و دوستم نزدیک یک ماهه که قهریم. من روم نمیشه که برم و بگم آشتی کنیم چون هردو به یک اندازه مقصر بودیم ولی من قطع رابطه کردم. دیشب بدون اینکه خیلی تو فکرش باشم( در واقع اصلا تو فکرش نبودم) خوابیدم و نزدیکای صبح خواب دیدم که تو حیاط مدرسه دست هم روگرفتیم و من دارم از آشتیمون گریه میکنم. تو خواب گفتم که سارا من بیدارم؟ سارا گفت نه پریسا تو خوابی…من توی خواب تو ام و تو توی خواب من. بعد پرسیدم از کجا بدونم که واقعا اینطوره؟ گفت من دیروز یه اتفاقی برام افتاد که خیلی گریه کردم و به یادت بودم. گفتم خب فردا زنگم بزن آشتی کنیم.گفت من بیدار شم خوابمو یادم میره. بعد من گفتم خب من یه نخ به انگشتت میبندم که بیدار شدی یادت بمونه. و اون لحظه که نخو میبستم تو اتاقش بودم و دیدم خوابه و من یه نخ مشکی به دستش بستم. گفت که پریسا ساعت هشت صبحه گفتم از کجا میدونی گفت خدافظ. بیدار شدم دیدم ساعت هشته. این چطور امکان داره؟ چی شده؟ من از کجا بفهمم که برون فکنی یا تله پاتی بینمون شده یا نه؟جمجم

        پاسخ
  • ببخشید من جایی خوندم که اگه بریم تو خواب کسی شاید دیگه روحمون بر نگرده… درسته؟

    پاسخ
  • سلام این عمل حتی اگه طرف مقابل هم مارو نشناسه امکان پذیره؟؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشین من مدتی هست که باکسی دررابطه هستم اماایشون ازمن خیلی سردشدن ولی من واقعاایشون رودوست دارم امکان اینکه بتونم برش گردونم توی مدت کوتاه وجودداره؟!

    پاسخ
  • لایه های زمانی چیا هستن ؟؟؟

    پاسخ
  • سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما ، شما در مقاله فرمودید که ذهنیت در دو طرف نسبت به یک دیگر برای وارد در خواب دیگری مهمه می خواستم بدونم حداقل این ذهنیت چقدر هست؟با تشکر

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: نفوذ به خواب دیگران از طریق متافیزیک […]

    پاسخ
  • درود
    کسی را دوست دارم،ابتدا خوب بودند یدفعه دور شدند،اتفاقاتی افتاد الان درحد احترام است.رابطه بسیار قوی با مادرشان دارم .به خاطر شرایط از خانواده و مادرشون خواستم دوری کنم ولی نشد.هربار خواستم دوری کنم ی اتفاقی افتاد.مادرشان میگویند ی روز بین شما همه چی درست میشه.چندوقت قبل هم با خطی دیگر بصورت ناشناس تماس گرفتند.تصمیم گرفتم پا روی حسم بگذارم چون برادر ببینم تا احترام بین خانواده محفوظ بماند و حسی که پدر و مادرشون به من دارند قابل احترام.منم دوستشان دارم.واقعا اذیتم .چ دوره ای می تواند مرا کمک نماید

    پاسخ
    • سلام. نفوذ به خواب رو بهتون پیشنهاد میکنم

      پاسخ
      • سلام خسته نباشین
        من خیلی دنباله راهی میگردم که وارد خوابه یه نفر بشم ولی همش راهایی رو پیدا میکنم مثله دعا نویسی و… اینجور چیزا که نمیتونم قبولشون کنم یکی از دوستانم گفت از شما میتونم کمک بگیرم
        من شرایطش اینکه وارده خوابه کسی ادم بشه رو خوندم ولی اون کسی که من می خوام وارد خوابش بشم منو نمیشناسه مطمئنم نیستم اصلا منو دیده یا نه من فقط یه بار اونو توی فرودگاه دیدمش و فقط اسمشو میدونم و اسم برادر دوقلوشو توی اینستاگرام پیجشو دارم ولی غرورم بهم اجازه نمیده بهش پیام بدم
        بنظرتون میتونم وارد خوابش بشم و باهاش حرف بزنم؟!

        پاسخ
        • دوسن عزیز برای نفوذ به خواب فقط قیافه طرف رو دیده باشین کافیه و لازم نیست شما رو بشناسه. بهترین راه برای یادگیری نفوذ به خواب، شرکت در دوره آموزشی ماست🙏

          پاسخ
        • سلام استاد وقت بخیر، حدودا سه چهار ماهی میشه که وقتی خواب یکیو میبینم، یا بهش فکر میکنم، حتی برای لحظه ای هم که شده، چند ساعت بعدش یا فردای اون روز همون شخص بهم پی ام میده، خواستم بپرسم دلیلش چی می‌تونه باشه؟ ممنونم

          پاسخ
  • ببخشید علی آقا
    من دیشب دو تا خاطره که خداوکیلی راست هست از خودم و پدرم با نام “شهریار” براتون ارسال کردم
    چه موقع در قسمت خاطرات کاربران نمایش داده میشه؟
    امروز متوجه شدم که به خاطرات برتر پکیج ابر بمب متافیزیک هدیه داده میشه؟ واقعا؟ آیا هنوز هم هدیه میدین به خاطرات برتر؟
    امروز وقتی این موضوع رو فهمیدم خیلی ذوق کردم.
    از چه طریق خاطرات برتر رو انتخاب میکنید؟

    پاسخ
  • آیا روشی هم هست که باهاش بشه آینده رو دید؟

    پاسخ
  • سلام ببخشید آیا میشه به خواب کسی نفوذ کرد که ما رو به صورت کامل میشناسه ولی تقریبا شاید هر سال یه بار به فکر من بیفته و خلاصه یه فامیل دوره؟
    یا میشه به خواب کسی که کلا مارو نمیشناسه نفوذ کرد؟
    یا میشه به خواب کسی که در کشور های خارجه هست نفوذ کرد؟
    لطفا جواب هر کدوم رو جدا بهم بدین.
    ممنون

    پاسخ
  • سلام آقای میرزایی ببخشید من تلگرام ندارم
    باهاتون کار مهم دارم
    ایمو یا واتساپ یا اینستاگرام دارین بهتون پیام بدم؟
    راجع به همین موضوع نفوذ به خواب است و اینجا نمیشه گفت

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: نفوذ به خواب دیگران از طریق متافیزیک […]

    پاسخ
  • سلام احساس میکنم یه عده دنبال اینن که ذهنموبخونن ومیدونم نیتشون سواستفادس.چکارکنم که نتونن بخونن؟!!
    شایداین بدردخیلیاهم بخوره چون شایداطلاعاتیوبه یک سری دشمن بدن که جونشون درخطرقراربگیره و..

    پاسخ
    • سلام. اینقد مطمئن نباشین که یکی داره میخونه ذهنتونو. باز اگه از این بابت ترس دارین تلگرام پیام بدین راهنماییتون کنم

      پاسخ
    • سلام
      من شب وقتی میخوام بخوابم و سرم روی متکا میزارم احساس میکنم زیر سرم یه ارتعاش خیلی قوی ایجاد شده احساس میکنم از این ارتعاش سرم میپوکه همیشه اینطور نیست ….اما وقتی اینطور میشه من خواب های بسیار ترسناک میبینم در اون هنگام میدون خوابه چشامو محکم میبندم و بیدار میشم اما وقتی از دوباره بیدار بشم اون خواب ادامه پیدا میکنه ….گاهی وقتی اون ارتعاش قوی اصلا نمیزاره بخوابم سردرد نیست نه فقط زیر سرم با قدرت بالا تکون میخوره

      پاسخ
  • چند سال قبل میتونستم تا حدودی خواب خودم رو کنترل کنم، جریان از اونجا شروع شد که وقتی کابوس میدیدم متوجه میشدم خوابه و خودمو بیدار میکردم. اما یک بار با خودم گفتم به جای بیدار کردن از خواب خواب رو ادامه بدم اما باب میل خودم. بعد چند بار این اتفاق ممکن شد نه به صورت کامل اما بعضی کارها رو تونستم انجام بدم و لذت بخش بود. اما چند مدتی این کارو نکردم و بعد اون به محض اینکه تصمیم میگرفتم این کارو انجام بدم صدای وحشتناک و حس ترس وجودمو در خواب میگرفت و اجازه هیچ حرکت دلخواهی رو در خواب بهم نمیداد و ناچارا باید خودمو بیدار میکردم. میخوام بدونم راهی هست که دوباره به اون قدرت برگردم

    پاسخ
  • سلام فقط میخوام حس کسی وبفهمم چطور میتونم نمیخوام تو خواب برم

    پاسخ
  • سلام بر شما و با تشکر از مقالات شما، منظور از داشتن ذهنیت توسط یک فرد نسبت به ما چیه و آیا کسی بوده بتونه لایه ی ۵ زمانی رو باز کنه؟

    پاسخ
  • ۱۶ سالمه ۷ ماه پیش ی پسری وارد زندگیم شد گف دوسم دارع عاشقمه اولش بیتفاوت بودم ولی بعدش بش وابسته شدم عاشقش شدم بعد ۶ ماه بهونه اورد و رفت و تنهام گذاشت دو روز بعد رفتنش فهمیدم با دختر دیگه ای در ارتباطع بهش پیم دادم گف ارع دوسش دارم بعد چن ماه میخایم ازدواج کنیم الان ۱ ماهه هرکاری میکنم نمیتونم نسبت بهش بیتفاوت باشم نمیتونم ازش متنفر باشم میخام راهنماییم کنید یکاری کنم ک برگرده😔😔😔

    پاسخ
  • فکر نمیکنن خیلی زشته که از این قانون سو استفاده شه!و این که با قدرت تله پاتی و ذهن کسیو عاشق کنیم سو استفاده و تخطی از قانونه!!منو با این قانون جذب کردن و من خیلی‌ اذیتم!ولی خب بی جواب نمیمونه و تقاص پس میده چون تخطی کرده!شما هم با آموزش عاشق کردن و جذب کردن از طریق ذهن دارین از قانون تخطی میکنین و منتظر عواقبش باشین،خدانگهدار

    پاسخ
    • دوست عزیز متافیزیک مثل یه چاقو میمونه که هم میشه ازش استفاده صحیح کرد و هم اشتباه! از نظر من و خیلی ها از طریق متافیزیک برگردوندن کسی که قبلا باهاش بودی و حالا به دلایلی بهم خورده هیچ اشکالی نداره!

      پاسخ
      • سلام خسته نباشید قبلش اگه خبر داشته باشه طرف راحتر میتونی بری به خوابش مثلا قبلش بهش بگی دیشب خوابتو دیدم یا چند شب تو خواب منی آمادگی پیدا کنه برای ورد به خوابش

        پاسخ
  • سلام نظرات همه و سوال هارو خوندم
    منم عاشق شدم هرکاری میکنم نمیشه هیچ راهی ندارم و خسته شدم فقط تنها آرزویی که دارم یروزی مال من بشه همین

    پاسخ
  • سلام من میخواهم وارد بعد پنجم زمانی بشوم آیا دوره آموزشی شامل این کار هم میشود

    پاسخ
    • سلام. در دوره نفوذ به خواب ما یه جورایی از همین طریق وارد خواب میشین!

      پاسخ
      • سلام و درود پس ینی استاد جان ما از طریق لایه پنجم زمانی وارد خواب بقیه میشیم پس ینی درواقع ما تو این دوره وارد بعد پنجم میشیم این که خیلی عالیه و اینکه ما متوجه میشیم که مثلا الان وارد بعد پنجم شدیم یا نه درسته؟؟؟؟
        ببخشید ولی یه سوال دیگ شما گفتین ک هر تمرین رو بهتره که سه روز انجام بدیم ولی اگ مثلا ما هر تمرین رو دو روز انجام بدیم موفق میشیم؟؟
        حالا احتمالا میگین این دیگ اعتماد به نفس نیست اعتماد به سقفه نه؟!! 🤣🤣🤣

        پاسخ
  • سلام من میخوام به خواب شخصی برم که خیلی وقته دوسش دارم من فقط دورادور میشناسمش میخواستم بدونم ایا اینکار امکان داره اگه داره چه جوریه میشه بهم بگین

    پاسخ
  • سلام ببخشید الان من می خواهم به خواب یک فرد برم ،باید شب که می خواهم بخوابم چکار کنم یعنی یک چیزی در ذهنم درست کنم مانند یک فیلم تا آن شخص آنرا در خواب ببیند

    پاسخ
  • سلام
    ببخشید در مورد لایه های زمانی که فرمودید میشه لطف کنید توضیح بدین یا یه منبع معرفی کنید برا مطالعه ممنون

    پاسخ
  • سلام خودمون در لحظه تو خوابشون بازی میکنیم با ما فقت تصویر ذهنیمون رو که از قبل ساختیم به خوابشون میفرستیم؟

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: نفوذ به خواب دیگران از طریق متافیزیک […]

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: نفوذ به خواب دیگران از طریق متافیزیک […]

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: نفوذ به خواب دیگران از طریق متافیزیک […]

    پاسخ
    • سلام
      تمریناتش به چه شکله؟
      یعنی نیاز به جای خاصی داره
      و نحوه تدریس شما چگونه هستش ؟
      تلفنی تدریس میکنید؟

      پاسخ
  • سلام.یادگیری این روش چقدر طول می کشه؟و مدت زمان دوره آموزشی چقدره و اینکه همه موفق به یادگیری میشن؟

    پاسخ
    • سلام. این دوره ۸ جلسه هستش که ۲۴ روز میکشه. به عبارتی هر جلسه رو ۳ روز بهتره تمرین کنین. ۹۰ درصد شرکت کننده ها تونستن!

      پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: نفوذ به خواب دیگران از طریق متافیزیک […]

    پاسخ
  • بهترین مقاله

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید من هر وقت به هرکی فکر میکنم اون لحظه یا میبینمش یا بهم زنگ میزنه و شبا چند بار تونستم روحمو از بدنم جدا کنم جوری که بدنم خیلی سنگین میشد و ضربان قلبم خیلی بالا میرفت و چند سعی کردم وارد چند نفر از نزدیکانم بشم و فردای همون روز یا بهم زنگ میزدن یا پی ام میدادن یعنی من وارد خوابشون شدم یا نه بهم بگید ممنون میشم و از کجا متوجه بشم که تونستم وارد خواب کسی بشم؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز. احتمالا شما ذهنتون توانایی بالایی در تسخیر کردن ذهن افراد داره. شما نفوذ به خواب انجام ندادین. البته یک احتمال هم وجود داره که شما از وقایع مرتبط به شما به صورت ذهنی به محض تصمیم گیری شخص مقابل مطلع میشین. موضوع پیچیده ای هستش میتونین تلگرام پیام بدین تا به صورت کامل راهنماییتون کنم

      پاسخ
  • سلام استاد.

    منو دوستم واقعا به این افکار از نظر اسلامی عقیده داریم و واقعا میخوایم انجامش بدیم…و تو خواب یکدیگر بریم و هر کاری کنیم…فقط روشش همین چند مرحله است و نیازی به دیگر موارد نیست

    پاسخ
  • آیا وارد لایه های زمانی شدن حس خاصی بهم میده؟ یعنی میفهمم که وارد این لایه ها شدم؟؟

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: نفوذ به خواب دیگران از طریق متافیزیک […]

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: نفوذ به خواب دیگران از طریق متافیزیک […]

    پاسخ
  • Avatar
    یکی که سالهاست این اتفاق عذابش میده
    ۸ دی ۱۳۹۸ ۲۲:۰۹

    پیشنهاد میکنم هرگزززز دنبال یادگیری این کار نباشید!!! من خودم چندین ساله درگیر این مسئله هستم. اگرچه که کاملا اتفاقی شروع شد و دنبال یادگیری نبودم. به هرچی که فکر کنم اگه اون نفر هم در اون لحظه توی ذهنم باشه و در اون زمان خواب باشه ؛ کل افکار منو مو به مو خواب می بینه!!!!!!!!!! از طرفی من آدمی هستم که اصلا تمرکز خوبی ندارم و خیییلی فکری هستم!! واقعا از این اتفاق سالهاست که آسی شدم و نمی دونم چطوری مشکلم رو حل کنم. به هرکی میخواین برید توی خوابش زنگ بزنید ولی دنبال این کار نباشید…!!!

    پاسخ
  • سلام یه مدت پسری عاشق من بود و من چون برام مهم نبود همش بهش بی محلی میکردم و اونم یه ماهه ک ولم کرده و اگ بهش بگم برگرد برمیگرده ولی غرورم نمیزاره اینو بگم من میخاستم یکاری کنم تا دوبارع برگرده و ب خابش نفوذ کنم این کار جواب میده؟؟؟

    پاسخ
  • Avatar
    نورالدین فرجپور
    ۶ دی ۱۳۹۸ ۰۶:۵۷

    سلام استاد.بنده۴۰ساله هستم وازنوجوانی تاالان مشکلی دارم که شاید شخصیتی مثل شماتشخیصش بده.من هرشب که میخوابم به محض ورودم به اولین لحظه خواب موجی ازانرژی یااشعه واردمغزم میشه جلوی چشم من یک صفحه نمآیش میذاره.من بطورمجازی هرچی بخاطرنجاتم ازاون بن بست بخوام برام نمایش میدن.۲۰دقیقه تراکنش آزار مغزمن باشدت اذیت برق گرفتگی فقط در مغزم اجرامیشه.بعدکه موج رفت میبینم من توهم حرکت داشته ام.واون بکگراندفقط منو سرگرم کرده.فقط اینوبگم که جنس مهاجم ازنوع فرکانس ویا پارازیت هست.

    پاسخ
  • سلام ،وقت عالی بخیر،مطالب و پرسشهای دوستان وجواب سوالاتشونودیدم،میخواستم بدونم باروش متافیزیک،ذهن خوانی ام امکانپذیره؟

    پاسخ
  • مشکلی نیست حداقل تلاشمو میکنم
    بله ممنون میشم اگر بتونین یاد بدین

    پاسخ
    • باید تو کلاسای خصوصی تلفنی شرکت کنین

      پاسخ
      • سلام چنده چجوری این کلاسا

        پاسخ
        • سلام. کلاسا تو سایت برگزار میشن. محتوا تو سایته و بهشون دسترسی پیدا میکنین و به محض ثبت نام هر موقع که بخواین میتونین شروعشون کنین. محتوای دوره ها به صورت مادام العمر در اختیارتون قرار میگیرن. قیمتا الان ۵۰ درصد تخفیف خوردن و نفوذ به خواب شده ۷۲ تومن

          پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر. من برای حل یه مشکل خیلی بزرگ، باید به ذهن یک نفر رو کنترل کنم و مجابش کنم که یه کاری انجام بده. و نه این فرد رو تا الان از نزدیک دیده ام یا اون منو دیده، در واقع اصلا منو نمیشناسه. ولی واقعا بحث مرگ و زندگیه حاضرم هر کاری بکنم تا این انجام شه. مبالغه نمیکنم، اگه انجام نشه یه ادم بیگناه میمیره.
    شما راهی بلدین؟ هر چقدر هم تمرین و تمرکز نیاز داشته باشه مهم نیست.. فقط راهش چیه

    پاسخ
    • سلام. بله این کار امکانپذیره ولی خیلی خیلی خیلی سخته و اصلا کار آسونی نیست! اگه بخواین تو ۵ جلسه میتونم یادتون بدم روششو ولی بازم میگم خیلی خیلی کار سختیه و فکر نکنم بتونین از پسش بربیاین.

      پاسخ
  • عالی بود

    پاسخ
  • سلام اقای میرزایی من عاشق یک نفر شدم…اما اون نسبت به من احساسی نداره…میشه کمکم کنید تا از راه تله پاتی و متافیزیک اونا عاشق خودم کنم؟

    پاسخ
    • سلام.
      بله حتما ولی احتمال موفقیت قطعی نیست چون عشق چیزی بالاتر از ذهنه. ولی بعضا میشه تاثیراتی رو عشق گذاشت. لطفا تلگرام پیام بدین
      با احترام

      پاسخ
      • Avatar
        محمد حسین عظیمی
        ۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۱۹

        سلام استاد بنده می خوام به خواب کسی برم که اصلا منو نمی شناسه منم تا حالا از نزدیک ندیدمش میشه به خوابش بدم اگه تلگرام دارید میشه به اشتراک بگذارید بنده باید این کارو بکنم

        پاسخ
  • سلام من مدتهای زیادیه که یه نفری رو دوس دارم
    و خیلی هم دوسش دارم و اون هم همینطور
    چن وقت پیش بر سر یه ماجرایی دچار مشاجره شدیم و دعوایی بین ما رخ داد.و اون هم ازم رو برگردوند.بارها ازش معذرت خواهی کردم.اما حتی حاضر نیست جواب سلامم رو بده.میخوام به ذهنش نفوذ کنم.و بهش تلقین کنم تا منو ببخشه مثل فیلم اینسپشن نولان.میدونم حرفم چرته ولی بخدا دوسش دارم و حاضرم هر کاری براش بکنم شما رو به مقدساتتون من رو کمک کنید.دیگه هیچ امیدی به آینده ندارم

    پاسخ
    • سلام. این عمل امکانپذیره! ولی نه به اون سادگی که فکر میکنین و همچنین درصد خطا هم وجود داره! مسایلی که به ذهن مربوط میشن شدنی هستن و اونها رو میشه با ذهن حلشون کرد! من شاگردانی رو دارم که دارن باهام نفوذ در ذهن رو کار میکنن و شما هم اگه بخواین میتونین تلگرام پیام بدین و هماهنگی های لازم انجام بشه. اطلاعات تماسم بالای سایت اومده.
      با احترام.

      پاسخ
      • سلام من مرتب مورد آزار پسری هستم که بهش جواب منفی دادم و دوسش ندارم.هر شب سر یه ساعتی با کابوس بیدار می شم و خودش می گفت که می تونه اینکارو باهام بکنه. این‌کابوس ها محتوی ذهنی خودم هستن.خیلی آزار می بینم می تونید کمکم کنید؟من این‌پسر رو نمی خوام و نمی دونم چطور به محتویات ذهن‌من دسترسی پیدا می کنه..واقعا می ترسم و ارامش ازم سلب شده.

        پاسخ
        • مشخص نیست که این کابوسا از طرف ایشون باشه یا نه. میتونین تو دوره نفوذ به خوابمون شرکت کنین و مقابل به مثل کنین یا برین تو خوابشون و بهش بگین بس کنه. البته راه حل های دیگه ای هم هستن که میتونین تلگرام پیام بدین راهنماییتون کنم

          پاسخ
        • سلام
          آیا ممکن هست به ذهن شخصی نفوذ کرد که تا به حال نه چهره‌ی شما رو دیده نه با شما ملاقات داشته اما مواردی مانند⦅نام.نام خانوادگی.سن.خصوصیات اخلاقی ⦆رو بدونه و شما همه چیز اون رو بدونید و چهرش رو نیز دیده باشید نفوذ کرد؟؟؟

          پاسخ
      • این کارا چه خطراتی داره مثلا بی خوابی داره ؟اگه درست انجامش ندیم چی میشه

        پاسخ
      • سلام..چطور میتونم به خواب رییس شرکتم برم تا منو راحت استخدام کنه..

        پاسخ
      • سلام استاد منظورتون همون تسخیر ذهن هست؟

        پاسخ
      • ببخشید یه سوال اگه این کار هارو انجام بدیم مثلا توی جای تاریک و همه جیز رو تصور کنیم میشه بریم توی خواب کسی ک مارو ندیدع ولی ما می شناسیمش؟؟

        پاسخ
  • چگونه وارد خلسه زمانی شویم؟آیا این کار سخت است؟

    پاسخ
    • لطفا واضح سوالتونو بپرسین؟ منظوزتون دقیقا چیه؟
      اگه منظورتون حالت کلی خلصه هستش که باید بگم بستگی به ذهنتون و تواناییها و تمرین هاتون داره.

      پاسخ
      • سلام ببخشید من چند با امتحان کردم نشد چیکار کنم ؟

        پاسخ
        • باید تو دوره شرکت کنین دوست عزیز.

          پاسخ
          • چجوری باید شرکت کنم حضوریه؟

          • ابتدا یه حساب کاربری بسازین و بعد از بخش آموزش متافیزیک تو منوی سایتمون رو دوره های آموزشی ویژه حرفه ای کلیک کنید تا وارد بخش دوره ها بشین و بعد رو دوره نفوذ به خواب بزنین و در صفحه ای که باز میشه یکم برید پایین دکمه ثبت نام در دوره هست روش بزنین و ثبت نام کنین.

        • سلام من چندین بار خواب دیدم که یه پسر ۱۳ ساله دارم و میفته توی دریا غرق میشه . بعدش خواب های دیگه دیدم که همسره یه آقایی هستم که غریبه هست . چندین بار توی خواب دیدمش هر دفه تو همون خونه هستیم . ولی توی خواب انگار که یه آدم دیگه ام . یه بار از بین این خواب ها روی خوابم کنترل داشتم و بهش گفتم که برو بابا من دارم خواب میبینم ، که یهو گفت خب منم دارم خواب میبینم . چقد احتمال داره که یه نفر داره خودش خوابو کنترل میکنه و میاد تو خوابم؟

          پاسخ
          • سلام. دقیق نمیشه گفت ولی احتمال اینکه یکی داره خوابتونو کنترل میکنه خیلی بالاست. پیشنهاد میکنم تو دوره جلوگیری از نفوذ به خوابمون شرکت کنین.

        • سلام خسته نباشید
          وقتی گفتی که تو یه شب و به این راحتی به خواب خواهرتان رفتید و اون یادش مونده راستش گریه م گرفت شما اینو بار ها و بارها انجام دادید ولی من میخوام فقط یه بار به خواب کسی که میخوام برم میتونم تمام دارو ندارم بزارم فقط برا یبار ولی هر چند سعی میکنم نمیشه واقعا شما میتونید کمکم کنید؟؟؟؟

          پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سه × 2 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: