نقدی قابل تامل بر طلسم و جادو در عصر حاضر

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله می خواهم به شما دوستان و عزیزان در رابطه با مستنداتی بگویم که عملاً اثبات می‌کنند که طلسم چیزی جز ساخته و پرداخته ذهن اشخاص نیست یا بهتر است بگویم طلسم در زمان حاضر آنطور که میبینیم و نزد رمالان مشاهده می کنیم تنها ساخته و پرداخته ذهن رمالان می باشد. محتویات این مقاله در عین سادگی جای بس تامل دارد!

بیشتر بخوانید:
طلسم چیست؟ آیا طلسم حقیقت دارد؟

همانطور که می‌دانید دانشنامه متافیزیک علی لند اولین و تنها دانشنامه متافیزیک در ایران می باشد که تنها بر پایه و اساس موازین علمی پیش می رود. از این رو از شما درخواست می کنیم که محتوای این مقاله را ابتدا مطالعه کرده و سپس در رابطه با آن کمی تامل کرده و بعد اقدام به تحلیل آن در ذهنتان کنید. و در نهایت در صورت تمایل نظر خود را در زیر همین مقاله برای ما کامنت بگذارید هم چنین درخواستی از آن دسته از افراد دادم که با مشاهده حقایق در عوض تحقیق و پذیرفتن آن شروع به فحاشی و خالی کردن عقده هایشان می کنند که این کارشان عملاً ناشی از ضعف و ناتوانی آنها در فکر صحیح می باشد. درخواستی که از این افراد دارم این است که بهتر است خرافات خود را برای خودتان نگه داشته و از فحاشی دوری کنید چرا که فحاشی های شما تنها تربیت ناصحیح والدین تان را نشان می دهد. دوستان و عزیزان در این مقاله و تمامی مقالات ما، ما منظورمان از طلسم و جادو و اعمال علوم غریبه، طلسم ها و جادو هایی هستند که در عصر حاضر توسط رمالان و جادوگران و ساحرین ترتیب داده می‌شوند. از شما دعوت می کنم با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
دعا نویسی – آیا دعا نویسی حقیقت دارد؟

دوستان و همراهان عزیز، عده زیادی تا به حال با استناد به قرآن به ما حمله کرده و گفتن که در قران طلسم و جادو آمده است و توسط قرآن طلسم و جادو تایید شده اند. حال من سوالی از این افراد دادند و سوال من این است آیا در قرآن که ذکر شده است طلسم و جادو وجود دارد آیات در همان قرآن طریقه انجام این طلسم و جادو آمده است؟! آیا در قرآن آمده است که برای انجام سحر و جادو باید خروسی سر سیاه را سر برید یا باید مدفوع سگ را سوزانده و خاکستر آن را به سینه مان بمالیم تا طلسم باطل شود؟ و یا موارد و چرندیاتی که امروزه تحت عنوان طلسم و جادو از آنها یاد میشود اصلا اشاره ای به آنها در قرآن شده است؟!!! در کجای قرآن دستورالعمل هایی برای انجام جادو و سحر آمده است که شما می‌گویید رمالان و جادوگران در عصر حاضر اعمال جادوگری که انجام می دهند و طلسم هایشان از دم درست است؟ آیا تا به حال شده است که با خود فکر میکنید که جادو ها و طلسم هایی که در قرآن ذکر شده اند و در زمان پیامبران انجام می شدند تنها اعمال ناشی از قدرت ذهن بوده اند؟ چه بسا منظور قرآن از سفر و جادو و طلسم همین اعمال ذهن نیست منظور اعمالی است که برگرفته از قدرت ذهن می باشد نحوه اعمال مزخرفی که رمالان و جادوگران عصر حاضر انجام می دهند!

بیشتر بخوانید:
آینه بینی چیست؟ همه چیز درباره آینه بینی

چه دلیل و چه سندی مبنی بر واقعی بودن جادوهایی که در عصر حاضر انجام می شوند وجود دارد؟ جادوها و رمالی های انجام شده در عصر حاضر بر پایه و اساس و مبنای چه چیزی انجام می‌شوند؟ چه دلیل بچه سند قطعی در رابطه با این موضوع وجود دارد؟ آخر خون یک خروس سر سیاه سر بریده چه توانایی ای می‌تواند داشته باشد که بخواهیم با آن شخصی و یا چیزی را جادو و طلسم کنیم؟ مدفوع سوزانده شده یک سگ چه توانایی می‌تواند داشته باشد که توسط آن بخواهیم یک طلسم را باطل کنیم؟ بهتر نیست در این باره کمی فکر و تامل کنید؟ تا کی میخواهید ذهن خود را همچون مردابی گنداب و راکد نگه دارید؟

بیشتر بخوانید:
چگونه در دام خرافات نیفتیم؟! عوامل رواج خرافات

در پایان باید بگویم خداوند به ما عقل داده است خداوند این عقل را به ما داده است تا ما در رابطه با مسایل گوناگون فکر کنیم. در صورتی که ما از عقلمان استفاده نکنیم به ناچار محکوم به فنا و نابودی خواهیم بود. دوستان و عزیزان عده‌ای در حال منفعت بردن از سادگی و نادانی و ناآگاهی شما هستند اجازه ندهید این افراد از نادانی تان سوء استفاده کنند. به عقل و شعور خود توهین نکنید و اجازه ندهید اشخاصی شما را احمق به پندارند. به عنوان مثال مدفوع سگ دفع شده های غذاهایی است که آن سگ خورده است! آخر این چه نیروی ماورایی می تواند داشته باشد؟ کمی فکر کنید و با خود بگویید چرا باید این مزخرفات را باور کنم؟ طلسم کجا بود؟ جادو کجا بود؟ این مزخرفات چیست؟ مردم به خودتان بیایید! به خودتان بیایید که حماقت شما سرمایه عده زیادی است!

بیشتر بخوانید:
رسومات چندش آور رمالان, دعا نویسان و جادوگران – لطفا بالا نیاورید!

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۱۳ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • […] بیشتر بخوانید: نقدی قابل تامل ب&#1585… […]

    پاسخ
  • احتمالا در زمان حضرت سلیمان که اجنه توی دنیای انسان ها بیشتر بودن اینا رو از اجنه یاد گرفتن
    همین نیرو های جادویی هم از همون زمان رواج یافت
    بهتره اینو هم در نظر بگیرید 👆🏻

    پاسخ
  • سلام لطفا توضیح بدین علوم ذهنی درقران یعنی چی؟واینکه درعصر حاصر جن وطلسم وجادو از طریق اثر گزاری برذهن ادمها عمل میکنه ونمیتونین منکرش بشین کمااینکه شمااصلا هیچ دلیل وتوضیحی براش میاوردین وهمش بازی باکلمات بود

    پاسخ
    • یه نمه فکر کنین متوجه میشین که جواب تک تک سوالاتتون اومده تو همین مقاله! منتها شما یه چشمتون تو تلگرامه یه چشمتون تو سایت بایدم اینشکلی بخونین!

      پاسخ
  • با سلام من هم قبول دارم افراد شیاد ومنعفت طلب زیادی هستند که با این گونه خرافات مردم را فریب داده وکلاهبرداری میکنند اما در طول تاریخ افراد بزرگ وبلند مرتبه ای بودند که توانستند به رموزی دست یابند که دیگران ازدستیابی به آن عاجز بودند بعنوان نمونه شیخ بهایی که خود فرد مومن ودینداربود وخدمات زیادی مثل ساخت مسجد وغیره انجام داد از بچگی تااواخر حیات خود رموز بسیاری از علوم غریبه را کشف کرد بنابراین اصل قضیه یعنی وجود علوم غربیه مورد تردید نیست ولی کسانی تحت عنوان دعانویس ورمال وساحر وغیره که بهره ای از این علوم نبرده اند باخرافه و شیادی از بی اطلاعی مردم سو استفاده مینمایند.

    پاسخ
    • دوست عزیز اگه عنوان این مقاله رو دقت کنین نوشتیم “در عصر حاضر” که منظور علوم غریبه ای هستش که در عصر حاضر انجام میشه که از دم مزخرفاته. از طرفی هم در این مقاله گفته های قرآن در رابطه با موارد مربوط به علوم غریبه رو تایید کردیم و گفتیم که چه بسا این علوم ذهنی بوده اند. چون هیچ سندی وجود نداره که این علوم به چه شکل انجام میشدن و چیزی که علم در این باره میتونه تایید کنه اینه که این علوم میتونن ذهنی بوده باشن.

      پاسخ
  • سلام وعرض ادب من حاضر به مناظره و گفتمان با شما هستم موافقتون اعلام کنید جناب میرزایی

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: نقدی قابل تامل بر طلسم و جادو در عصر حاضر […]

    پاسخ
  • سلام و درود
    در رابطه با سحر و جادو میخوام مطلبی عنوان کنم امیدوارم مفید باشد،،، شاید در ظاهر منطقی به نظر نیاد، منتها بعداز آگاهی و تجربه تبدیل به یک حقیقتی که تا حال برای ما ناپیدا بوده است میشود،،، من به همراه استادانی بزرگ باجن ها که در دنیا غیب زندگی میکنند چندباری صحبت کردیم و من به عینه دیدم که اینها خرافه نیستن،،، چرا که طلسم و جادو یاری گرفتن از همین جن ها است که به دستور ابلیس اینها انجام می‌شوند،،، خون خروس سیاه و یا گربه سیاه و یا مدفوعات سگ و خر و خیلی چیزهای دیگر در سحر و جادو مورد استفاده قرار میگیره،،، جن ها که از بو تغذیه می‌کنند اغلب که تحت فرمان ابلیس هستند به بوهای بد و کثیف علاقه نشون میدن،،، ساحر های زیادی قبل از اینکه وارد کار بشند بایستی مدتی کثیف بماند و از حالت پاکی دربیان تا ابلیس جنهایی را در اختیار آنها بزارد تا اهداف شوم خود را با آنها پیاده کنند،،، و شخص ساحر در عوض خودرا بنده ابلیس میخواند و به او هروز در توالت و یا حمام سجده میکند، تاابلیس مداوم این امکانات رو مجددا در اختیار او بزارد،،، در ترکیه hasan karabacak با کمک گرفتن از خداوند و جن های مومن به درمان اشخاصی که طلسم میشوند میپردازند،،، و همان جان در ملع عام با جن ها صحبت می‌کند و پاسخ جن ها هم کاملا شنیده میشود،، در ایران نیز استادانی زیادی سراغ دارم،،، یک شخصی که در ارومیه درمان میشد که سواد نداشت و جز زبان مادری زبان دیگری بلد نبود، جنی که در بدن او بود به انگلیسی صحبت می‌کرد و ناچارا شخصی که درمان می‌کرد یک مترجم کنار خود آورد تا بتواند او را دعوت به راه درست کند تا از بدن شخص مصحور خارج شود،،، دوست بنده در منزل ما هفت جن از بدن او خارج کردیم که با سه تا از جن هایی که در بدن او بود صحبت کردیم و همه هفت نفر بعداز ایمان از دست راست و انگشت اشاره خارج شدند

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سه + یک =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: