بعد پنجم چیست؟ نظریه بعد پنجم در متافیزیک

نظریه ها
۳۰ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله اقتباسی از کتاب متافیزیک ۶۰ (نوشته خودم) میخواهم شما را با بعد پنجم در متافیزیک که یکی از اصلی ترین ابعاد متافیزیک میباشد آشنا کنم. از شما دعوت میکنم با این مقاله نیز مانند سایر مقالات علی لند همراه باشید و در صورت داشتن هر گونه سوال نظر خود را زیر همین پُست برایمان کامنت کنید. با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
هیپنوتیزم چیست و چگونه انجام میشود؟ حتما بخوانید!

بعد پنجم بعدی است که به شما آنچنان آزادی عملی را در متافیزیک میدهد که شما به راحتی و بدون نیاز به داشتن واسطه ای قوی میتوانید عمل متافیزیکی ای را انجام دهید.دسترسی به این بعن نیازمند ذهنی پاک است چرا که شخصی که بتواند وارد این بعد از متافیزیک شود د صورتی که انسانی ناصالح باشد میتواند از این توانایی در انجام شوم ترین و مخرب تری اعمال نیز استفاده کرده و بدون نگرانی و با راحتی خیال تمام به تخریب جهان و ذهن و حتی خود متافیزیک بپردازد.کسی که بتواند وارد این بعد شود بی شک از ذهنی بسیار بسیار و باز هم بسیار قوی و قدرتمند برخوردار است چرا که شما برای ورود به بعد پنجم میبایستی با موفقیت و به صورت کاملا هوشیار از هر سه لایه زمانی عبور کرده و وارد بعد پنجم متافیزیکی شوید.

بیشتر بخوانید:
ایموشن کد چیست؟ کاربردهای ایموشن کد در زندگی

همان طور که در بخش های اولیه این کتاب ذکر کردم و متافیزیک بعد پنجم است و شاید با خود بگویید پس این بعد پنجم چیست؟ این بعد پنجم دقیقا خود متافیزیک است با این تفاوت شکه دیگر این شما هستید که ساختار درونی متافیزیک را میسازید و نه اینکه متافیزی ساختار قانونمند خود را بسازد. شما با ورود به این بعد میتوانید تمامی قوانین متافیزیک را در دست گرفته و آن را به آن گونه که میخواهید تغییر دهید! در این بعد شما دقیقا همانند زبان برنامه نویسی متغیری را تعریف کرده و آن را به گونه ای که میخواهید و در هر کجا که میخواهید تغییر داده و به نفع خود در قوانین متافیزیک به کار میگیرید. دیگر متافیزیک مفهوم خاصی نداشته و این شما هستید که به متافیزیک معانی ای را که میخواهید را میدهید. تا اینجا اینها همه مقدمه ای از بعد پنجم بودند و حال میخواهم این بعد را به صورت کامل برایتان توضیح دهم.

بیشتر بخوانید:
قانون جذب چیست؟ قانون جذب چگونه باید انجام شود؟

برای ورود به بعد پنجم شما میبایستی آن چنان ذهنی قوی را داشته باشید که به صورت کاملا آگاهانه و دی عین حال به خلسه ای عمیق رفته و خود را وارد لایه دوم زمانی کنید. سپس پس از گذراندن این مرحله با موفقیت مانع دیگری پیش و رویتان است که میبایستی از آن نیز عبود کنید و آن عبور از لایه دوم زمانی و ورود به لایه سوم زمانی میباشد. این کار امری ساده نیست چرا که با و رود به لایه دوم زمانی انسان از حالت هشیاری فیزیکی خارج شده و به هشیاری متافیزیکی میرسد چه برسد به اینکه بتواند با هشیاری کامل وارد لایه زمانی سوم شود! حال در صورتی که او ذهنی بسیار قوی و قدرتمند داشته باشد میتواند این مرحله را نیز با موفقیت سپری کرده و در این حالت است که وارد بعد پنجم خواهد شد. در حقیقت بعد پنجم را میتوان بودن و قرار گیری در لایه زمانی سوم در حالت هوشیاری کامل نیز نامید. اما با فرض محال و ناممکن اینکه شخصی بتواند این پروسه را با موفقیت طی کند, چگونه او میتواند تمامی قوانین متافیزیکی را در دست گرفته و آنچه را که خود دوست دارد و میخواهد بدان اعمال نماید؟ ابتدا مثالی را برایتان میاورم و بعد از بررسی آن مثال این مبحث را برایتان روشن خواهم کرد.

حتما بخوانید:
نظریه بازه حقیقت (توسط علی بیک میرزایی)

همه شما نه بهتر است بگویم بخشی از شما به جادو و جادوگر و در کل به جادوگری اعتقاد دارید. جادوگری و سحر چیزی است که در تمامی کتاب های مقدس آمده و وجود آنان تایید شده میباشد. همه جادوگران همواره کتاب های جادو داشته و از نماد ها و اشکال خاصی استفاده میکرده اند اما همان گونه که در بخش های قبل نیز گفته شد تمامی این نماد ها چیزهای بی ارزشی بیش نبوده و صرفا برای عمل خود هیپنوتیزمی و القاء مورد استفاده قرار میگیرند. آنان توانسته اند با این اشیاء خود را در حالت هوشیاری چنان هیپنوتیزم کنند که حتی توانسته اند از تمامی لایه های زمانی در حالت هوشیاری عبور کرده و با بعد پنجم برخورد نمایند. چنان چه در صورتی که مثلا شما آب جادوی آنان را به کار ببرید هیچ اثری نداشته اما در صورتی که آنان این کار را انجام دهند اثری قطعی خواهد داشت. اما این عمل چگونه ممکن است؟ این امر به این دلیل است که زیرا آن اسباب و آب جادو, آبی ساده و اشیا و سابابی بی فایده بیش نیستند! آنان همان طور که قبلا هم گفته شد از این اسباب برای عاملی برای ارتباط ذهن خود با نیروهای متافیزیکی استفاده میکنند و بدین سان خود را هیپنوتیزم میکنند و از آنجا که آنان توانسته اند از تمامی لایه های زمانی به صورت کاملا هوشیارانه و آگاهانه عبور کنند بدین سان توانسته اند از نیرو های متافیزیکی خود در راستای اعمال فیزیکی استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید:
الهام از آینده توسط متافیزیک – پیشگویی با متافیزیک

اما این عمل چگونه ممکن است؟ چگونه انسان با ورود به بعد پنجم میتواند چنین اعمالی را انجام داده و کنترل چنین اموری را در دستان خود بگیرد؟ انسان با ورود به بعد پنجم چون کاملا هوشیار بوده میتواند هم زمان با محیط پیرامون خود هم به صورت فیزیکی و هم به صورت متافیزیکی برخورد و رفتار نماید. بدین ترتیب که او یک قاشق را نه تنها به صورت فیزیکی مشاهده کرده که میتواند تمامی جنبه های متافیزیکی موجود در آن قاشق را که میتوانند مورد استفاده قرار گیرند را نیز دیده و در مواقعی خاص حتی آنان را به کار گیرد. چنین شخصی به راحتی میتواند به صورتی آگاهانه و هوشیارانه با توجه به گفته های بخش های قبل به ذهن شما نفوذ کند و حتی اعمالتان را نیز در دست بگیرد. چنین شخصی به راحتی میتواند ذهن شما را نیز با خود به لایه های زمانی برده و گذشته شما را با حال آورده و همواره شما را به دور از زمان حال قرار دهد! این بدین معنا میباشد که شما هر عملی را که انجام میدهید میبایستی دوباره انجام داده و این درجازنی میتواند منجربه دیوانگی نیز گردد! چرا که شما هر تصمیمی که میگیرید به هنگام انجام آن ذهنتان باز به زمانی که آن تصمیم را هنوز نگرفته اید باز میگردد و شما میبایستی آن تصمیم را مجددا اتخاذ نمایید و این پروسه قطعا شما ررا دیوانه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:
رشته دانشگاهی متافیزیک | اطلاعات کامل درباره رشته تحصیلی متافیزیک

این تنها یکی از هزاران مثال هایی بود که شخصی که توانسته است وارد بعد پنجم شود میتواند انجام دهد. در چنین حالتی فرد ( کسی که توانسته است با بعد پنجم ارتباط برثرار نماید ) به راحتی میتواند در صورتی که با مشکلی متافیزیکی برخورد کند به راحتی قانون حاکم بر آن را تغییر داده و آن مشکل را حل کند. مثلا در صورتی که از کسی بخواهد مادر خودش را بکشد تمامی قوانین متافیزیکی حاکم مانع از انجام این عمل توسط فرد مورد خطاب قرار گرفته خواهند شد و فرد وارد شده به بعد پنجم برای مجبور کردن طرف مقابل به انجام این قتل تمامی قوانین متافیزیکی حاکم را در ذهن طرف مقابل تغییر داده و آن گونه که خود میخواهد آن را برای فرد مورد نظر تعریف میکند و از آنجا که او همزمان در تمامی لایه های زمانی و فیزیک ماده به صورت هوشیارانه قرار دارد میتواند از زمان متافیزیکی استفاده کرده و این قرآیند را در مدت زمانی بسیار کم حتی شاید صفر! به طرق مقابل القا کرده و آن شخص با رضایت تمام مادر خود را خواهد کشت! چرا که دیگر آن شخص احساس میکند که این عمل درست بوده و هیچ گونه عذاب وجدانی نیز نخواهد داشت!

بیشتر بخوانید:
آیا همه چیز از قبل تعیین شده است؟ بررسی قضا و قدر از بعد متافیزیک

این بود معنی و مفهوم بعد پنجم متافیزیکی که آنچنان که خواندید دیدید که چقدر این امر میتواند خطرناک باشد و در عین حال نیز میتواند مفیر و موثر باشد! شاید بسیاری از شما با خواندن این بخش از کتاب بگویید خوب جادوگران زمادی نیز هستند در این دوره همانند رمال ها و … که ازمردم پول گرفته و بخت گشایی و … میکنند پس این امری است آسان ( ورود به بعد پنجم متافیزیک )! اما سخت در اشتباهید چراکه در کل این کره خاکی بگردیم شاید حتی نتوانیم ۱ نفر را پیدا کنیم که بتواند از عهده این عمل بر آید ( برخورد با بعد پنجم ).

بیشتر بخوانید:
پاکسازی و فعال سازی چاکراها – چگونگی پاکسازی چاکراها

هیچ دقت کرده اید که چرا وقتی میگوییم خوب جادوگران و رمالان مکان های گنج را پیشبینی کرده و بروند و کشف کنند و پولدار شوند و محتاج پول ما نشوند آنان مگویند ما جادوگران نمیتوانیم خودمان را جادو کنیم؟ علت این است که آنان کلاهبردارانی بیش نیستند و قدرتی نیز ندارند زیرا شخصی که وارد بعد پنجم شده است میتواند این اعمال را روی خود نیز انجام دهد. پس چرا در بعضی موارد مثلا بخت گشایی جادوی آنان موثر واقع شده و عملی است؟!!! فکر کنم کتاب را خوب نخوانده اید! چون علت همان خود هیپنوتیزمی است و او با این عمل ( خواندن ورد های عجیب و غریب و پوچ و بیهوده! ) تنها باعث شده است که شما خودتان را هیپنوتیزک کرده و انرژی های مثبت را به سوی خود کشانده و در نهایت مثلا بختتان باز میشود! بخاطر داشته باشید که در صورت ورود به بعد پنجم هیچ گاه خود را گم نکرده و فقط و فقط از این قدرت تنها در موارد مثبت استفاده نمایید.

موفق و پیروز باشید…

منبع: فصل هفدهم کتاب متافیزیک ۶۰ (نوشته علی بیک میرزایی)

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۳۰ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

14 − 7 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: