افراد موفق چه خصوصیاتی دارند؟ روشهای موفقیت در زندگی

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) به عنوان اولین مقاله در بخش “موفقیت” علی لند میخواهم برای شما عزیزان مقاله ای را ترتیب بدهم تا در این مقاله با خصوصیات افراد موفق بیشتر آشنا شوید. چرا که اطلاع از خصوصیات افراد موفق میتواند تاثیرات مثبت زیادی بر زندگی شما داشته باشد . این اثرات مثبت میتوانند شما را چه در زندگی خصوصی تان و چه در زندگی کاری و شغلی تان به موفقیت های چشمگیری برسانند. همانطور که میدانید موفقیت شغلی یکی از اساسی ترین پایه های داشتن یک زندگی خوب و مرفه است. از شما دعوت میکنم این مقاله را تا انتها خوانده و با الهام گرفتن از زندگی افراد موفق گام های مثبت زیادی را در جهت پیشبرد زندگیتان به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. در پایان در صورتی که فکر میکنید موردی از قلم افتاده است خوشحال میشویم که نظر خود را در انتهای این مقاله برایمان بنویسید تا سایر کاربران نیز از نظرات شما بهره ببرند. با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
چگونه خودمان را بدبخت کنیم؟! انکار حقایق

خصوصیات افراد موفق:

دوستان ابتدا بگذارید ببینیم تعریف ما از یک شخص موفق چیست؟ شخص موفق در حقیقت صرفا شخصی که پولدار و ثروتمند است نیست! شاید بسیاری از افراد وقتی صحبت از موفقیت به میان می آید اولین چیزی که به ذهنشان خطور میکند کلی پول و ثروت و ماشین مدل بالا و پنت هاوس و… میباشد! ولی در حقیقت اصلا اینطور نیست! بوده اند و هستند کسانی که میلیاردها ثروت دارند ولی در آرزوی یک ثانیه خوشی و آرامش هستند! حتی در میان شاگردان خود من افرادی هستند که ثروتی بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان دارند ولی چه فایده که در حسرت تنها یک ساعت آرامش هستند! من شاگردانی دارم که حاضر هستند ۵۰۰ میلیون تومان بدهند تا فقط یک ساعت آرامش داشته باشند! دوستان موفقیت به ثروت و شغل مناسب نیست! برای بررسی خصوصیات افراد موفق میبایست فاکتورهای خاصی را مد نظر بگیریم:

بیشتر بخوانید:
آموزش رسیدن به آرامش ذهنی – چگونه ذهنی آرام داشته باشیم؟

  1. هدف
  2. طریقه رسیدن به هدف
  3. روحیات فردی
  4. وضعیت روابط اجتماعی و خانوادگی
  5. جایگاه اجتماعی
  6. وضعیت شغلی
  7. وضعیت جسمی
هدف افراد موفق:

در مبحث هدف در رابطه با افراد موفق باید گفت که اصولا شخصی که به هدف خود در زندگی اش برسد را میتوان به عنوان شخصی موفق قلمداد کرد! بله درست است او یک شخص موفق است! ما در زندگی خود بدون داشتن هدف در حقیقت موجودی پوچ و بیهوده هستیم. انسان همواره میبایست در زندگی خود اهدافی را برای خود مشخص کند و در راستای این اهداف زندگی خود را پیش ببرد. اینکه میگوییم شخصی که به هدف خود برسد شخصی موفق است درست است ولی در این میان استثنایی هم وجود دارد! اهداف در زندگی میتوانند اهداف مثبت و یا منفی باشند… در رابطه با دو نوع اهداف مثبت و منفی میتوان بدین گونه این دو را دسته بندی کرد:

بیشتر بخوانید:
دژاوو یا آشناپنداری چیست؟ انواع آشناپنداری و دلایل علمی آن

  1. اهداف مثبت در زندگی:
    این اهداف در حقیقت پس از برآورده شدن هیچ گونه اختلال و آسیبی به خود شخص, اطرافیان و در کل به کل جامعه نمیرساند و تنها وجهه مثبت داشته و حتی در برخی موارد این اهداف میتوانند کاملا خنثی باشند. یعنی نه دارای منفعت به کسی باشند و نه دارای مضرات! ولی از آنجا که این اهداف خسارت و زیان و ضرری به هیچ عامل خارجی و حتی خود شخص وارد نمیکنند پس میتوانیم آنها را در زمره اهداف مثبت قرار دهیم.
  2. اهداف منفی در زندگی:
    اهداف منفی در زندگی دقیقا حالت عکس اهداف مثبت میباشد. به عبارتی هدفی که تحقق آن حتی کوچکترین آسیبی را به عضوی از جامعه و خود شخص برساند (مانند خودکشی و…) در زمره اهداف منفی قرار میگیرد.

توجه داشته باشید که انسانی موفق است که به اهداف مثبت خود برسد.

بیشتر بخوانید:
نیروی کیهانی چیست؟ حقایق شگفت انگیز نیروهای کیهانی

طریقه رسیدن به هدف:

طریقه رسیدن به هدف یکی از اصلی ترین خصوصیات افراد موفق میباشد. توجه داشته باشید که طریقه رسیدن به هدف نقش اساسی ای در موفقیت دارد. هدف میتواند مثبت باشد ولی در صورتی که طریقه رسیدن به آن ناصحیح باشد این هدف مثبت دیگر مثبت نبوده و جنبه منفی به خود خواهد گرفت! پس توجه داشته باشید که افراد موفق همواره در جهت رسیدن به اهداف خود از راهها و روش های صحیح و درست استفاده میکنند. این افراد در رقابت زندگی صادق بوده و دست به انجام هیچ عملی که مخل آسایش و مغایر با اصول انسانی باشد نمیزنند!

افراد موفق در زندگی خود هرگز شکست را قبول نمیکنند بلکه شکست را پلی برای پیروزی خود میدانند! از این جهت است که این افراد هرگز در جهت پیشرفت و رسیدن به اهداف خود از راههای منفی استفاده نمیکنند بلکه از شکست هایی که خورده اند درس گرفته و با آن شکست ها نقات منفی خود را شناسایی میکنند و سپس اقدام به برطرف کردن نقاط ضعف خود میکنند و با تجربه ای که از گذشته شکست خورده خود داشته اند نقات ضعف خود را تبدیل به نقاط قوت میکنند و بدین ترتیب به موفقیت و هدف خود میرسند.

به آرامش برسید:
سری اول آهنگ های آرامش بخش مدیتیشن و ریلکسیشن

روحیات فردی افراد موفق:

افراد موفق دارای روحیات فردی خاصی هستند. این افراد هرگز اجازه نمیدهند که ناراحتی و غم و اندوه و نا امیدی به دلشان خطور کند! این افراد از روش های صحیح در جهت جلوگیری از خصوصیات فردی منفی مانند افسردگی و نا امیدی و یا تفکرات منفی و حتی وسوسه های نابود کننده استفاده میکنند. افراد موفق از روحیات فردی شادی برخوردار هستند و به مشکلات فکر خود را مشغول نمیکنند و برعکس علاوه بر اینکه در برابر مشکلات ایستادگی میکنند و در جهت حل مشکلات بر می آیند بلکه در شرایط بحرانی نیز روحیه خود را از دست نمیدهند. افراد موفق همچنین همواره سعی دارند روز به روز در تمامی زمینه ها بهتر و بهتر شوند و همیشه آرامش دارند.

پیشنهاد به زوجین:
فایل صوتی سابلیمینال مسیج افزایش توان جنسی

وضعیت روابط اجتماعی و خانوادگی افراد موفق:

افراد موفق در زمینه روابط اجتماعی و خانوادگی نیز دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند. این افراد در اجتماعی افرادی خوش رو و با ظاهری آراسته هستند و از توانایی بالایی در برقرار کردنت ارتباط با سایرین دارند. این افراد تقریبا آداب معاشرت با اقشار مختلف جامعه ای که در آن زندگی میکنند را دارا میباشند. این افراد همواره به دنبال کسب معلومات بیشتر و استفاده از تجربیات افراد هم تراز خود و یا بالاتر از خود هستند و از ارتباط برقرار کردن با افراد واهمه ای ندارند. این افراد پرسش را کسر شان ندانسته و همواره درحال پرس و جو در زمینه هدفشان و رسیدن به موفقیت مد نظرشان هستند. این افراد در خانواده نیز دارای همین خصوصیات هستند. افراد موفق هرگز مشکلات بیرون از خانه را به داخل خانه نکشانده و همواره به اعضای خانواده خود عشق میورزند و به دنبال کمک به اعضای خانواده خود و همچنین به دوستان و آشنایان خود هستند. این کمک ها میتواند مالی و حتی فکر و در برخی موارد عاطفی نیز باشد. این افراد از احساس مسئولیت پذیری بالایی برخوردار هستند و همچنین توانایی مدیریت یک خانواده را به بهترین شکل ممکن دارند. این افراد همچنین از توانایی رهبری بالایی در امور برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید:
قانون جذب چیست؟ قانون جذب چگونه باید انجام شود؟

جایگاه اجتماعی افراد موفق:

افراد موفق معمولا از جایگاه اجتماعی بالایی برخوردار هستند. این بدین معنی نیست که افرادی که از جایگاه اجتماعی پایینتری برخوردار هستند افراد موفقی نیتسند! بلکه بدین معنی است که افراد موفق همواره با سعی و تلاش جایگاه اجتماعی مناسبی را برای خود ترتیب میدهند. این جایگاه اجتماعی حاصل تلاش و برنامه ریزی خودشان میباشد. این افراد همچنین همواره سعی دارند با خوش پوشی ظاهر خود را در شان و منزلت جایگاه اجتماعی ای که دارند قرار دهند. افراد موفق بعضا میتوانند دارای تحصیلات غیرآکادمیک باشند و حتی روی دانشگاه را ندیده باشند ولی بسته به تجربیات و سعی و تلاشی که داشته اند توانسته اند جایگاه اجتماعی خاصی را برای خود بسازند. معمولا شغل یک فرد بالاترین جایگاه اجتماعی آن شخص میباشد و یا حد اقل زمینه ساز یک جایگاه اجتماعی عالی برای او میباشد.

بیشتر بخوانید:
نظریه بازه حقیقت | حقایق در متافیزیک کجا پنهان میشوند؟!

وضعیت شغلی افراد موفق:

بسیاری از افراد موفق با توجه به اینکه هدفشان کسب درامد بیشتر از راه صحیح است اکثرا دارای جایگاه شغلی بالایی میباشند. این افراد دارای هر شغلی که باشند آن را به بهترین شکل ممکن انجام میدهند. توجه داشته باشید که تمامی شغل ها برای یک جامعه لازم هستند و میزان درامد شغل ملاک عالی بودن آن شغل نیست! پس در صورتی که شما دارای یک شغل ساده هم باشید اگر در کار خود منظم و دقیق باشید و امور شغلی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید پس یک فرد موفق هستید!

پیشنهاد ویژه:
فایل صوتی سابلیمینال مسیج پاک کردن افکار منفی از ذهن

وضعیت جسمی افراد موفق:

افراد موفق از آنجا که همواره به سلامتی خود بسیار اهمیت میدهند معمولا دارای وضعیت جسمانی عالی ای هستند و در بازه های زمانی مشخصی به چک آپ وضعیت سلامت بدنی خود میپردازند. این افراد حتی به سلامت وضعیت روانی خود نیز اهمیت ویژه ای میدهند و حتی در صورتی که مشکلی ندارند هم به روانشناس مراجعه میکنند تا همواره از وضعیت روحی مطلوبی برخوردار باشند. (دقیقا برعکس ایران که همه فکر میکنند دیوانه ها به روانشناس مراجعه میکنند!) این افراد همچنین از ورزش و تغذیه مناسب در جهت بهتر کردن روز افزون وضعیت جسمانیشان نیز بهره میگیرند. همچنین افراد موفق همواره به بهداشت فردی اهمیت بسیار زیادی میدهند.

پیشنهاد ویژه:
فایل صوتی سابلیمینال مسیج افزایش انرژی مثبت

جمع بندی کلی:

اگر بخواهیم خصوصیات افراد موفق را در یک پاراگراف به صورت کلی بیان کنیم باید بگویم این افراد کسانی هستند که همواره سخت کوش بوده و در عین حال قابلیت حل مساله بالایی دارند و در امور تفکر کرده و در اکثر مواقع در جهت پیشبرد کاری با صاحب نظران مشورت میکنند. افراد موفق همواره با خانواده خود و سایرین رفتار مناسبی دارند و همواره از دست سایرین میگیرند. این افراد عشق و هم نوع دوستی را سرلوحه زندگی خود قرار میدهند. در کل آن شخصی موفق است که به هدف اصلی خود رسیده باشد و این هدف هر چیزی میتواند باشد ولی توجه داشته باشید که این هدف میبایست هدفی مثبت بوده و در راه رسیدن به این هدف از هیچ راه و روش منفی ای استفاده نشود.

بیشتر بخوانید:
ایموشن کد چیست؟ کاربردهای ایموشن کد در زندگی

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۵ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • […] بیشتر بخوانید: افراد موفق چه خص&#1608… […]

    پاسخ
  • با سلام من این مقاله را خواندم یاد خاطره ای افتادم که جالبه برای دوستان تعریف کنم من از بچگی خب مثل بقیعه افراد مسلمان بودم ولی مفهوم خدا را نمی فهمیدم دوست داشتم از یکی کمک بخواهم در مورد چیزهای که تو ذهنم بود ولی از آنجایی که یک سری خرافاتی و جود داشت و بزرگ شدم این خرافات انقدر اذیتم میکرد همش ناامید بود و تمایل به خودکشی داشتم خلاصه با خواندن و کتابها علمی توانستم خودم را نجات بدهم الان هر لحظه به لحظه ذهنم را بکار میگیرم و کارهای بزرگ را از خدا درخواست میکنم

    خلاصه این که با فعال کردن ذهنم توانستم قدرت عجیبی دست پیدا کنم ارتباط خودم را با خدا نزدیک میکنم که احساس هیچ پوچی به خودم ندارم

    دوستان علم متافیزیک اگر درست و صحیح بکار گرفته شود این طور که من تا حدودی مقاله خوندم خدا را در وجود خودت میبینی و این یعنی از انسانیت بالاتر این یعنی اشرف مخلوقات یعنی خود نور حقیقی

    پاسخ
  • با سپاس از مطلبتون…کسی که سالها دچار افسردگی شده و قبلا افسرده نبوده مطمئنا باید اول افسردگی و منفی باشی اش رو برطرف کنه درسته؟ پیشنهادتون چیه؟ ممنون از تعقل گرایی در تمام مطالب سایت…و صراحت …مدتها نمیپذیرفتم که مشکلم از خودمه تنها خبر خوبم برای خودم اینه که حداقل الان به این درک رسیدم که خودم باید تغییر کنم چون بخاطر روحیه ام پشتکارمو از دست دادم و مدام در تلاشم ولی نتیجه ایی نمیگیرم و تمرکز روی موضوع ندارم

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: افراد موفق چه خصوصیاتی دارند؟ روشهای موفقیت در زندگی […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیست − دو =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: