موکل چیست؟ آیا موکل حقیقت دارد؟ بررسی انواع موکل ها

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله میخواهم به شما دوستان و عزیزان مطالب مفیدی را در رابطه با موکل, موضوعی که اخیرا به شدت در فضای مجازی ترِند شده است مطالب مفیدی را ارائه کنم که امیدوارم مورد پسندتان واقع شود. همانطور که میدانید موکل موضوعی است که متاسفانه امروزه وسیله ای شده است برای انواع کلاهبرداری ها توسط افراد به ظاهر دارای تواناییهای ماورایی همچون رمالان و دعانویسان و… از این رو بر این شدیم که این مقاله ارزشمند را در این باره بنویسیم تا شاید افراد زیادی را بتوانیم از شر این شیادان در امان داریم. با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
کاریزما چیست؟ بررسی شخصیت کاریزماتیک از بعد متافیزیک

موکل چیست؟

در حقیقت موکل به کسی یا شخصی میگویند که انجام کاری یا عملی به او سپرده شده باشد. در علوم ماورایی و علوم غریبه موکل در حقیقت به جن یا فرشته ای گفته میشود که توسط شخصی جهت انجام اموری که به او ملحق شده است تسخیر شده باشد! این امور میتوانند امور خیر و یا امور شر باشند (بر اساس گفته های عالمان علوم غریبه!). در صورتی که از آن دسته افراد گمراه هستید که به دعانویس و رمال زیاد مراجعه میکنید و پول هایتان زیادی برایتان سنگینی میکند میبایست بدانید که موکل چیست! البته امیدوارم پس از دانستن این مهم که موکل چیست به عوض به باد فحش و ناسزا گویی گرفتن ما کمی فکر کنید و سپس ببینید معقول است سخنان گوهربار به کار ببرید یا خیر! البته باید بدانید که ما در این بخش تنها به معنی موکل در اصطلاح علوم غریبه اشاره کردیم و این پاراگراف به معنی تایید وجود موکل نیست! توجه داشته باشید که ما در این پاراگراف تعریف موکل را تنها با توجه به نقل قول های شنیده شده از علوم غریبه کاران و رمالان گفته ایم. در ادامه میخواهیم به شما دوستان و عزیزان در رابطه با انواع موکل ها مطالبی را ارائه کنیم تا با انواع موکل ها بیشتر آشنا شوید. البته لازم به ذکر است که در بخش های پایانی این مقاله به صحت و سقم موکل نیز خواهیم پرداخت!

موکلبیشتر بخوانید:
پیشگویی چیست و چگونه انجام میشود – مقاله ای متفاوت!

انواع موکل ها:

با توجه به گفته های رمالان و دعا نویسان و علوم غریبه کاران اگر بخواهیم از نظر طینت موکل ها را تقسیم بندی کنیم میتوانیم موکل ها را به دو گروه موکل روحانی و موکل شیطانی تقسیم بندی کنیم! شگفت انگیز است حال و روز مردمی که علم را رد کرده و خرافات را چهار دست و پا میچسبند آن هم در قرن ۲۱ که عصر تکنولوژی و دانش و آگاهی است! در عجبم که اگر این مقاله در رابطه با دانش پزشکی بود آیا همچنان با چنین اشتیاقی آن را میخواندید؟! از ماست که بر ماست…

بیشتر بخوانید:
افراد موفق چه خصوصیاتی دارند؟ روشهای موفقیت در زندگی

موکل رحمانی یا روحانی:

بر اساس باور خرافاتی جماعت و آنان که با تفکر به شدت سر جنگ دارند برخی اجنه وجود دارند که به دلیل عبادت بسیار زیاد مقامی همچون فرشته ها را دریافت میکنند! این اجنه به عنوان موکل خوب مورد استفاده قرار میگیرند و موارد استفاده از این نوع موکل ها انجام و به ثمر رساندن امور خیر و نیک است! باور عده ای این است که این اجنه قدرت بسیاری در پیشبرد امور خیر دارند! به باور آنان این نوع اجنه حالا حالاها با انسان ها خو نگرفته و تنها در اطراف افراد باتقوا میپَلَکَند! این اجنه بزرگوار در حسرتند که با افراد خردمند و باتقوا اونس گرفته و دوستی کنند و در تلگرام باهم به چت های I LOVE YOU مانند بپردازند!

بیشتر بخوانید:
جن و باورهای اشتباه در رابطه با اجنه – مقاله آپدیت شده

موکل گنج یاب:

لازم به ذکر است که مدتی است نوعی موکل نیز پا به میدان گذاشته است به نام موکل گنج یاب که نقش فلزیاب را ایفا میکند. موکل گنج یاب وظیفه اشت به دو شکل است: ۱) پیدا کردن گنج های پنهان و ۲) حفظ و حراست از گنج ها. باور عام بر این است که موکل گنج یاب هم میتواند موکل شیطانی باشد و هم میتواند موکل رحمانی باشد و این بستگی به خود شخص جن گیر دارد که چه نوع موکلی را برای هدف خود در رابطه با گنج ها استخدام کند!

بیشتر بخوانید:
مانیه تیزم چیست؟ معلومات کلی در رابطه با مانیه تیزم

شرایط و ملزومات ارتباط با موکل رحمانی یا روحانی:

در خصوص شرایط و ملزومات تائید صلاحیت شدن در امر ارتباط با اجنه روحانی یا همان موکل روحانی باور بر این است که شما خوب باش اینا خودشون میان پابوسی! باور بر این است که افراد مومن به هنگام خواندن قرآن این اجنه به کنار آنها می آیند! میگویند با بردن نام این اجنه از آنجا که این اجنه نوکر و حمال شما هستند بلافاصله بله قربان گفته و هر کار نیکی که بخواهید انجام دهید در انجام امور آن شما را یاری میکنند! (مانده ام برخی مردم ساده لوح سرزمینم چرا باید خداوند متعال را فراموش کرده و در تخیلات بیمارگونه شان از اجنه در انجام امورشان کمک بطلبند؟!!!)

بیشتر بخوانید:
دژاوو یا آشناپنداری چیست؟ انواع آشناپنداری و دلایل علمی آن

موکل شیطانی:

این نوع موکل (اجنه ای که نوکر شما هستند) همان گونه که از نامش مشخص است برای انجام امور شیطانی و پلید بهترین گزینه میباشند که اخیرا آپدیت ۲۰۲۰ آن نیز به بازار آمده است! باور این استکه افراد حقیر و پست برای خودنمایی و یا پیشبرد امور شیطانی و پلید خود مانند ضربه زدن به دیگران و اعمال بیماری و مشکلات به کسانی که از آنها خوششان نمی آید از این نوع موکل استفاده میکنند!

بیشتر بخوانید:
ایموشن کد چیست؟ کاربردهای ایموشن کد در زندگی

شرایط و ملزومات ارتباط با موکل شیطانی:

به باور افراد دارای آیکیوی زیر ۵۰ و بخصوص افراد دارای مغز تکسلولی روش ازتباط برقرار کردن با اجنه شیطانی یا همان موکل شیطانی دقیقا برعکس ارتباط با اجنه روحانی میباشد! بیشتر از این توضیحی نمیدهم چرا که خودتان بهتر میدانید…

بیشتر بخوانید:
چاکرا چیست؟ آیا چاکراها واقعا وجود دارند؟

آیا موکل حقیقت دارد؟

در پاسخ به این سوال که آیا موکل حقیقت دارد با قاطعیت میگویم خیر! در صورتی که به وجود موکل اعتقاد دارید باید بگویم عمیقا برایتان متاسفم! ممکن است از این بخش از سخنانم خوشتان نیاید و یا حتی مرا به باد فحش و ناسزا ببندید ولی این فحاشی ها نیز ناشی از نادانی و کندی ذهنی دشنام دهندگان است! سوی سخنم با معتقدین وجود موکل است که میلیونها تومان پول نثار این مزخرفات میکنند! میتوانید به عوض فحاشی کمی فکر کنید همین! آخر مگر جن بیکار است که بخواهد نوکری شما را بکند؟!!! سر همین مسایل است که به خیال کمک گرفتن از ماورا الطبیعه دست از تلاش و پشتکار برمیدارید! سر همین مسایل است که به خیال رسیدن به جایی به صورت مفت و مجانی و بدون تلاش میلیونها تومان سرتان کلاه میگذارند! ناراحت شدید؟ حقتان است! باید هم ناراحت شوید! شاید با خودتان بگویید چرا من معتقدین وجود موکل را افرادی بسیار کند ذهن میدانم؟! دلیل این است که اگر این افراد کند ذهن نبودند سر همین موکل بازی میلیونها تومان خسارت نمیدیدند! تا کی باید از این جماعت به دروغ تعریف کنیم وقتی هیچ چیزی برای تعریف کردن ندارند؟! لطفا به تصویر زیر توجه کنید:

سنگ به ظاهر موکل دار
سنگ به ظاهر موکل دار

بیشتر بخوانید:
دایره زمانی و لایه های زمانی در متافیزیک چیست؟

سنگ موکل دار چیست؟

سنگ موکل دار سنگی است که عده ای بر این باور هستند که داخلش جن وجود دارد و این جن در مسایل روزمره و اهدافشان کارشان را راه می اندازد! (زرشک!) به این سنگ ها اصطلاحا سنگ موکل دار میگویند! شاید برایتان عجیب باشدکه هستند کسانی که به این قطعه سنگ های بی ارزش به خیال اینکه داخلشان موکل است از ۳ میلیون تا ۴۵ میلیون تومان پول میدهند! آیا جایز نیست که این افراد را کند ذهن خطاب کنیم؟! چرا باید دو رویی کنم و به این جماعت نادان صفت واقعیشان که کند ذهن بودن است را گوشزد نکنم؟! یک دلیل بیاورید که به این اشخاص کند ذهن نگویم!!! شمایی که می آیید به یک تکه سنگ ۳ میلیون تومان پول میدهید یک بار با خودتان نمیگویید که اگر این سنگ واقعا موکل دارد فروشنده اش آن را چرا به من میدهد؟!!! کمی عقل!

بیشتر بخوانید:
آیا همه چیز از قبل تعیین شده است؟ بررسی قضا و قدر از بعد متافیزیک

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۳۶۹ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام دوست عزیز. من هم اصلا به این چیزا باور نداشتم ولی متاسفانه بر اثر اقدامی از طرف یک آدم مونث ضعیف که فامیل بنده هم بود و به ما بشدت حسادت داشت طلسم شدم. مدت ها برام مسخره بود این چیزا ولی کم کم با شواهدی در طول چند سال بهم ثابت شد که با اجنه منو خانوادمو کامل بدبخت و مریض کرده. هر کجا رفتم گفتن اونه. من باوری به اون مجازی ها ندارم چون اکثرا خودشونو به اجنه فروختن نه اینکه اجنه براشون حمالی کنه…به عین دیدم که این چیزا رو و حتی وقتی با رمال و دعا نویس که اکثرا خودشونو برترین و بهترین معرفی میکنن که استاد علوم غریبه هستن باز هم کامل حس کردم و دیدم و اطلاعاتی دادن که آدم خودش میمونه…خیلی برام عجیبه چجوری شعبده بازیه…چجوری آدمو مریض میکنن و کارهای فوق العاده عجیب…به نظرم با پیشرفت علم در الان که چه قرن ۲۱ باشه چه قرن ۵۰ باز این چیزا هستن و وجود دارن… حتی دستگاه هایی برای اینکار هست..‌. خدا لعنت کنه کسی که بی دلیل میره یکی رو بدبخت میکنه…در دین یهود به موکل دینوک میگن که بیشتر یک جن هست که وسیله ی سوم برای ارتباط با ارواحه… اما مردم ما واقعا چرا اینقد ضعیف و بدبختن که هر کاری میکنن زندگی دیگران رو خراب کنن آخرشم به گه خوردن بیوفتن؟ یه خدا بی خبر ما رو اینجوری کرد باورت نمیشه…

    پاسخ
  • سلام. ریدم به مغز هر کسی که این مقاله را نوشته است .

    پاسخ
  • چرا وقتی چیزی رو که ندیدی رو میگی دروغه؟ یا بچه سال هستی تازه وارد ۲۰ سالگی شدی یا هر چی تو مغز مریضت هست رو نوشتی از خودت.

    موکل وجود داره خودمون با چشم خودمون دیدیم . با دوستام رفته بودیم پیش یه زن جنگیر که تو کار موکل و جن بود دیدیم سینی چای رو هوا پرواز میکرد

    وقتی وارد خانه اش شدیم در کمال وحشت و ناباوری دیدیم لامپ ها خودش روشن شد و کفش هامون رو دیدیم که رفت رو هوا و نشست و جفت شد

    از زن جنگیر پرسیدیم گفت موکل داره واینا موکل های من هستن. تا وقتی چیزی رو با چشمات ندیدی نگو دروغ هستن اینا. حاضرم قسم بخورم تمام این موکل و اجنه واقعیت دارن با چشم خودمون دیدیم

    پاسخ
    • دوست عزیز اون موقع که من داشتم رو مطالعات متافیزیکی کار میکردم شما یه بچه ۱۰ ساله بودی که در هفته ۳ روز توسط رمالای موکل دار مورد عنایت قرار میگرفتی! اول بفهم طرفت کیه بعد بیا مزخرفاتتو بنویس خرافاتی بدبخت.

      پاسخ
  • کائنات بینهایت رمزوراز داره احمق کسی هست که به ایده خودش یقین داره مثل داعشی ها که یقین دارن سرمیبرن ومیرن بهشت..
    موجودات هستی جامد ومایع وگاز وموجودات زنده ازکم تراکم تاپرتراکم مثلا فاصله بین مولوکول های تشکیل دهنده هوا ازاب بیشترهست ما هوا رو نمی بینیم ولی وجود داره امواج رادیویی و..وجودداره ما قادربه دیدن وشنیدنش نیستیم انیشتن هم گفته حیطه های مرئی ونامرئی قابل تبدیل ومعاوضه هستن مثلا یه گوینده تلویزیون تصویروصداش به صورت سیگنال نامرئی میشه وبعدتوسط گیرنده قبال مشاهده خب حالا قران چندبارتکرارکرده که هرکس ادعاش میادکتاب مثل قران بیاره یه مثال ازقران که گفته مازمین رابرستونهایی نامرئی استوارکردیم که نمیبینید حالا اقای دانشمندمداروستون زمین چون قابل رویت نیست وجودنداره؟؟؟؟

    پاسخ
  • موکل وجود داره البته به نظرت احترام شدیدی میزارم چون تا موقعی که ادم به چشم نبینه باور نمیکنه ، ولی البته این توضیحاتی که از موکل نوشتی نظر دعانویساست و کلا نهایتا بیست درصدش درسته و کلا متفاوته ولی اینو بهت قول میدم که اگه ببینیشون یا باهاشون ارتباط بگیری عاشقشون میشی ، به عنوان کسی که موکل داره اینو بهت میگم

    پاسخ
  • 😂😂😂من تو تویتر خوندم موکل خواستم بیام ببینم جی چیه
    ولی با طرز مقاله نوشتنت خوشم اومد کلی خندیدم😂🤌🏻
    گشنگ بود کمتر حرص بخور

    پاسخ
  • ببین آقای محترم من ب کسی توهین نمیکنم اما شمایی ک خودتون و عاقل حساب میکنید و بقیه رو کند ذهن و سس مغز میبینی اگه من با قاطعیت تماام بهت ثابت کنم ک جن و موکل همه این چیزها وجود داره و تو خودت داری اشتباه میکنی چی؟من حاضرم بهت ثابت کنم طوری ک نتونی دیگه هیچ چیزی و انکار کنی چی؟

    پاسخ
  • Avatar
    زرقاط ابلیس
    ۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۵۶

    سلام و عرض ادب
    جناب ادمین خودتون بسیار ادم کمعقل و فاسقی هستید و در نظر داشته باش که موکلان و جن و پری و دیو ها وجود داره و انسان اشرف مخلوقات هست و موجودات ماورا که رحمانی هستند به اشرف مخلوقات خدمت میکنند و این کار عبادت به خدا هست. سوره بقره رو اگه بخونی خداوند فرمود ما دو فرشته به نام های هاروت و ماروت به زمین فرستادیم و انها علم علوم غریبه را به انسانها یاد دادند. ادمی که باور های دیگران را مورد تمسخر قرار میدهد خود ان کس حقیر ترین شخص میباشد.
    موکل و جن و عمار مکان وجود دارد شکی در ان نیست و کار هر کسی نیست که انها را بخدمت بگیرد.

    پاسخ
    • اگه عاقل شمایی اوکی ما عقل نداریم! میدونی به آدمایی مثل تو چی میگن؟ سس‌مغز!

      پاسخ
    • Avatar
      محمد صادقی
      ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۶:۳۰

      سلام آقا ی علی من تمام نظر هایی که دادید رو خوندم و خندم گرفت ولی شما هم خیلی همه رو زایع میکنید لطفا یواش تر زایع کنید. بده بعد لطفا چه گونه من ازتون آموزش میخوام

      پاسخ
  • متاسفانه موکل وجود داره
    من با یه پسری دوست شدم مثل هر پسر دیگه رابطه خاست من ج رد دادم و گفتم رابطه حرام و گناه هرگز…گذشت تا اینکه گفت کاری باهات میکنم که بیای به پام بیفتی و خودت رابطه بخای و از فکر شبانه روری بمن دیونه بشی! هههه بهش خندیدم گفتم چطوری؟ گفت با موکل… گفتم برو بابا… گفت ببین حالا…چند روز گذشت و بعد چند روز مثل سایه تصویرش مدام میاد جلو چشمم همش صداش تو گوش و سرم میپیچه! اینا به کنار…
    چند شب پیش
    یکی انگار توی تخت خوابم کنارم خوابیده بود
    نمیدیدمش ولی صداش میشنیدم
    و احساسش میکردم…تو گوشم همینطور ک نفس میزد گفت امشب امدم باهات سکس کنم
    من زبونم بند امده بود اصلا نمیتونستم جیغ بزنم یا هرچی
    نمیدیدم کسی رو … ولی کسی بود
    دستاش برد زیر بلیزم و دوتا سینه هام گرفت تو مشتش
    یکیش شروع کرد محکم فشار دادن
    اون یکی می مالوند…
    و من از درد ناله میکردم میگفتم سفت فشار نده داره دردم میاد
    میگفت منم دارم میکنم ک دردت بیاد… حال بیای
    بعد یه جسم رو بدنم حس کردم در عین اینکه کسی نمیدیدم
    دستش بره توی شورتم حس کردم
    من پاهام میکشیدم به پتو فقط برا اینکه کنده بشم
    درست مثل فیلم پورن که طرف زیر یه نفر پاهاش کش و قوس میده…
    در حد نیم ساعت تا سه ربع زمان برد و تموم شد
    و تو گوشم زمزمه میکرد عاشقتم دوست دارم
    رفت…و بعد اون بیهوش خواب شدم
    انگار یه چیزی از بدنم خارج شد که کلی انرژی گرفته بود
    فرداش که بیدار شدم لباس زیرم خیس بود
    و هنوز سینه م درد میکرد

    متاسفانه موکل هست
    به بدترین نوعش هم هست

    پاسخ
    • داستان مهیجی بود.
      برگرفته از تمایلات درونی.

      پاسخ
    • عزیزم خودتو به روانپزشک نشون بده برات نگرانم😂😂😂

      پاسخ
    • 😂😂😂 وای خودت خودتو لو دادی… از اول اونی که حال میخواسته تو بودی پسره هم محل سگ بت نداده بعد اومدی یه خودمالی کردی تو فازه پسره فکر کردی واقعیه😂 موکل بیاد حرف بزنه اومدم بکنمت لخت کن😂 چند بار کرده تو رو😂

      خدایا این نظرات چه سمی هستن

      پاسخ
  • موندم تو عصر تکنولوژی که کره زمین داره به مریخ فکر میکنه چطور آدما به فکر موکل و این چرت و پرتان خواهر من قدیما خیلی به این چیزا اعتقاد داشت تا اینکه یه بار رماله وقتی داشت رو پاهاش دعا مینوشت یه کارای دیگه هم کرد و از اون موقع خواهرم دیگه نرفت پیش رمال برا موکل و این چیزا.

    پاسخ
  • با سلام و درود
    هر کسی نظر شخصی خودش را دارد و من دخالت نمی کنم .
    ولی ممنون میشم یکم با احترام صحبت کنی .
    شما میگی وجود نداره باشه ما مشکلی نداریم نظر خودته ولی دلیل بر این نمیشه که به دیگران توهین کنی .
    و اگر هم میخواستی برای ما مطلبی بزاری و از نظر خودت ما را راهنمایی کنی بهتر بود فقط بگویی وجود ندارد و به ما نگی که مغز هامون پوچ هستش نا سلامتی ما همه بنده خدا هستیم و حق بی احترامی به همدیگه را نداریم .
    به طور مثال الان شما خوشحال میشدین که من بیام بگم که موکل موجود داره وکسایی که مین وجود نداره مغز هاشون پوچه ؟
    بله شما میگید وجود داره ولی برای ما کار نمیکنه .
    من به انگشتری که گفته میشه که موکل داره اعتقاد ندارم . ولی به همزاد و جن ، موکل اعتقاد دارم .

    پاسخ
    • دوست عزیز هر چیزی اسمی داره و بردن اسم چیزی توهین نیست. وسیله نقلیه رو بهش میگن ماشین. چیزی که تمیز میکنه رو بهش میگن جارو. آدمی که عقل نداره و دوست هم نداره از مغزش استفاده کنه رو هم بهش میگن احمق.
      با احترام

      پاسخ
  • با سلام و احترام برای تمامی افراد .
    و با احترام تکمیل به قاعده و باور های تک تک شما برادران و خواهرانم
    هر کسی یک باوری دارد چه غلت و چه دردست به خودش مربوط هست و ما نمی‌توانیم دخالت کنیم .
    و نویسنده عزیزم شما دردست میفرمایید ولی کمی اطلاعات تان را بالا ببرید .شما با چه دلیل و مدرکی میفرمایید که اجنه و ملاعک و چنین چیزی وجود ندارد ؟ ولی من می‌گویم وجود دارد و دلیل بر این که اگر اجنه وجود نداشته باشد یعنی همه دروغ می‌گویند که ملک ها وجود دارد حطا قرعان (استغفرالله ) عزیزان این ها وجود دارند دلیل بر اینکه اگه اطلاعات داشته باشید از حروفات ابجد حطما تفسیر کلمه ابجد را می‌فهمید ولی بازم لازم هست برایتان بگویم تفسیر ابجد این است که خداوند اجنه و بشر را در دنیا آفرید حضرت سلیمان را فرمانروای تمامی اجنه ها کرد .آخر کلام این را هم بگویم برادرانم موکل خریدنی نیست موکل باور و ایمان هست و تلاش برای رسیدن به موکل و بقیه چیز های ماورایی که این علم تمام نشدنی هست هر چقد بدانی باز ۱در میلیارد ها هم نمیدانی .و کمتر کسی می‌تواند در این راه موفق شود و یک استاد شود دنبال استاد نگردید عزیزان استاد خود شما هستید زنتان بدنتان فقط به خودتان باور داشته باشید و به خدا ایمان داشته باشید در این علم خود شناسی و خدا شناسی مهم است تمام .
    مراقب خودتان باشید و قدرت پنهان خود را پیدا کنید یاعلی خداوند یارویاورتان باشد.❤️🖤

    پاسخ
    • سلام. ممنون بابت نظتون. لطفا مقاله رو درست و با دقت بخونین ما هیچوقت نگفتیم اجنه وجود ندارن.
      با احترام

      پاسخ
  • دوستان عزیز اگر علاقه مند هستید هرگونه موکلی رو احضار تسخیر یا استخدام کنید یا دوستدارین بازیگر بشین بهشتی بشین فوتبالیست بشین خواستگار خوب و پولدار پیدا کنین در خدمتتون هستم میتونین ب شماره *********** تماس بگیرین در۲۴ ساعت شبانه روز در خدمتتون هستم چون میخام خودمو خانوادمو بهشتی کنم گفتم ی کارم برا علاقه مندان انجام بدم درکل هرکاری ک داشته باشین انجام میشه هرکاری حتی بدست آوردن پول از عالم غیب

    پاسخ
    • چرا با اینهمه توانایی برا خودت کاری نمیکنی؟ تو که میتونی دیگرانو بهشتی کنی چرا برا بهشتی کردن خودت میخوای به دیگران مثلا خدمت کنی؟😐

      پاسخ
  • موکل وجود داره صاحب سایت قلم نوشتنت کاملا بچه گانه و گستاخانه بود .اول ادب نوشتن را حتی در قالب یک منتقد یاد بگیر بعد از علوم غریبه و متافیزیک صحبت کنید . در ضمن برای اگاهی از جهان هستی پیشنهاد میکنم پیچ استاد ****** را دنبال کنید.

    پاسخ
    • من ترجیح میدم یه آگاهی دهنده گستاخ باشم تا یه شیاد گمراه کننده مهربان! یکی از شیادا هم همون شخصیه که پیجشو معرفی کردین و ما سانسور کردیم اسمشو. عقل و خرد دیگه داره جای خرافاتو میگیره و شما کاسبان حرامزاده خرافات موکل و… باید قبول کنین که دیگه وقتشه که بار و بندیلو جمع کنین و برین پی یه کسب و کار جدید!

      پاسخ
  • سلام
    آقا من به اعتقاد کسی کاری ندارما ولی بعضی آدما دیگه خیلی جدی میگیرن 😂💔
    من چند سال پیش با داداش بزرگم چاه کنی کار میکردیم یه روز یه یارو بهمون گفت بیاید بریم سمت همدان یه جایی هست زیرخاکی و اینجور چیزا داره ۸ متر بیشتر نیست سریع تموم میشه
    ما هم که جوون بی تجربه گفتیم باشه بریم عیبی نداره فقط ما سهم نمیخوایم به ما پول روز مزدی مون رو بده در اومد هم یه شیرینی بده ما سهم و این جور چیزا نمیخوایم 😂
    خلاصه بگم رفتیم همدان
    یه یارویی بود اسمشو نمیدونستیم همه بهش میگفتن دکتر 😂
    اینطوری بگم که این دکتره سر دسته ما بود یعنی لیدر ما بود که خودش میگفت من موکل دارم ک فلان و من تا حالا ۱۰۰ جا زیرخاکی در آوردم و بار اول نیستو اراده کنم همین الان به زور موکل هام هم که شده درش میارم 😂😂😐🤣
    منم فقط یه سری تکون میدادم و جلو خندم رو میگرفتم 😂 خلاصه این دکتره گفت ۸ متر بکنید رسیدیم رد خور نداره
    ما هم که گفتیم باشه و اینا ، ۸ متر کندیم هیچی نرسیدیم
    گفت ۲۰ متر دیگه بکنید رسیدیم
    ۲۸ متر کندیم هیچی نرسیدیم 😂
    باورت میشه ما ۵۰ متر کندیم هیچی نرسیدیم
    ولی میدونی کجاش برام عجیب بود ؟ اینجا این دکتره توی این ۲۰ روزی که ما همدان بودیم نزدیک به ۷۰ میلیون خرج کرده پول بالابر و پول دست مزد مارو و پول غذا و جامون رو هم دیگه نزدیک ۷۰ میلیون شده بود
    یه لحظه پیش خودم حساب کردم گفتم بابا این یارو دیوونه است
    چرا انقدر خرج کرده
    آخرم هیچی در نیاوردیم
    همش کشک بود ولی هنوز که هنوز میگم خدایا این یارو چطور انقدر احمق بود که اومده بود این همه خرج کرد
    خلاصه بگم تو ایران همچین آدمایی هم پیدا میشه که هم دعا نویس باشه هم میلیونی خرج کنه هم به هیچی نرسه هم بازم به موکلش اعتقاد داشته باشه 😂😂😂

    پاسخ
    • حالا نگاش کنین یه دعا نویس بهش نقشه گنجو داده بوده😂😂🤣🤣🤣

      پاسخ
      • نه بابا خودش استاد داشگاهه خیلی آدم فهمیده ای بود تو دانشگاه رشته زمین شناسی تدریس می‌کرد در مورد زمین سوال میکردی ازش خیلی قشنگ توضیح می‌داد، نمیدونم گول چیرو خورده بود که انقدر اصرار داشت حتما اینجا هست 😂

        پاسخ
  • سلام تشکر

    پاسخ
  • Avatar
    حسبی الله
    ۸ دی ۱۴۰۱ ۰۹:۲۰

    کسانی ک میگن جن وجودنداره یاحتی میگن جن وجود داره ولی نمیشه موکل گرفت تشریف ببریدقرآن رومطالعه کنید ک درقسمتی ازقرآن(سوره جن)خداوندگفته:مردانی ازانس ب مردانی ازجن پناه میبردند ک ب سختی هایشان می افزودند.اکثرکسانی ک درموردموکل گرفتن میگن دروغگوهستن و میخوان سواستفاده کنن موکل کافرزودمیاد،موکل مسلمان داشتن کارهرکسی نیست بایدخیلی مومن باشی وهرگزگناه نکنی شرایط خاص داره.

    پاسخ
  • من حرفهای شما را خواندم. دریغ از استدلال! شما فقط گفتید موکل وجود ندارد آن هم در اصل مطلب که آغازگر بودید کسانی را که معتقد به آن بودند مغزفندوقی توصیف کردید، اما
    هرگز توضیح ندادید چرا موکل وجود ندارد؟ راستی می توانید برهان بیاورید که چرا موکل وجود ندارد؟ وجود ندارد، چون شما نمی بینید؟ البته درک میکنم اینجا ایران است و مدعی زیاد. شما اگر زیاد ادعای پایبندی به متافیزیک داشتید از امانوئل کانت و پیشتر دیوید هیوم می آموختید که “لا ادری” بمانید: یعنی نمی دانم که هست یا نیست و چون نمی دانم درباره چیزی که نمی دانم سکوت می کنم. نه اینکه با قطعیت بگویم نیست. بسیار خب! شک دارید؟ من می گویم جهان به لحاظ کمی بی نهایت است، و شما می گویید جهان به لحاظ کمی بی نهایت نیست. هرکدام از این شقوق را بپذیرید من خلاف آن را ثابت می کنم. پس چون می توان در هر دو مورد جدل کرد می گویم نمی دانم. این حجم از قاطعیت شما برای من شگفت انگیز بود. راستی موکل وجود دارد یا وجود ندارد؟ نمی دانم. این بهترین درسی است که باید یاد بگیرید. بدرو

    پاسخ
    • از کامنت کپی ای که نوشتین ممنونم ولی وقتی شما با اینهمه استدلال همچنان تعطیل باقی موندین باید بگم شما خودتونو زدین به خواب که ۲ حالت داره: یا واقعا ذهنی تهی دارید یا اینکه منفعتی در این خواب هست!
      موفق و پیروز باشید.

      پاسخ
  • باسلام عزیزان من جای که خداوند هست هیچ کسی وهیچ عهدی تو هر صمتی وتو هر جایگاهی باشه نمی تونه بگه نیستو نمی شه من می گم خداوند بخواد هر کاری رو خودش می کنه اگر به دعا نوشتن باشه اول به خودش یه دعا بنویسه که از اون مهلکه واز اون مشکلی که خودش داره راحت بشه بعدشم تا جای که قرآن است هیچ کتابی وهیچ داستانی نمی تونه عوضش کنه چرا چون خداوند از جانب پیامبران خودش حرفهای را در قرآن گفته که ما رو به بهترین جاهای زندگیمون هدایت می کنه ولی متاسفانه آدمهای ابلح به جای اینکه قرآن بخوانند می روند دنبال دعا نویسو از این جور چیزا دعا فقط در قبال خداوند پسندیده است ولاغیر.

    پاسخ
  • سلام علیکم
    موکل یعنی اینکه کسی رو کمک بگیرید خواه جن یا فرشته کلیه ی اسما الهی و ایات و سورها دارای موکل هستند رموز علمها که هرکسی نداره چون از اسمش معلوم هست خوا متافیزیکی یا علم رمل و غیره‌‌…مطمن باشید هرچیزی به آسانی بدست نمی یاد هرکس به آسانی بدست بیاره یا دروغ یا خودش گرفتار می کنه و کسانیکه دارند نیاز به تبلیغ دکان داری ندارند
    موکل گرفتن با اذن خدا سخته چه برسه موکل های شیطانی
    بعضی از جمادات خداوند درون انها قدرت های نهاده هست علمی ثابت شده اما باید بدانیم همه چیز از ذات اقدس اللهی است حالا یک سنگ یا مهره مار و غیر انرژیها دارند حالا بعضی می گویند موکل داره یعنی فرشته یا جن و یا نیرویی درون اینها هستن که اینم مردان اللهی و استادهای

    پاسخ
    • شما فقط یک دلیل برا درست بودن حرفاتون بیارین من سایتو ببندم! ولی من تو همین حرفاتون میتونم بیش از ۱۰ دلیل برا مزخرف بودنشون بیارم!

      پاسخ
      • شما اسم خداوند اوردین و گفتین موکل وجود نداره، خب در قرآن کریم، خداوند میگه ما دو فرشته در میان شما فرستادیم که رموزی را برای خیر بین شما به برخی از شما یاد دهند، ولی بعضی ها از آن برای جدایی بین زن و شوهر انجام دادند، خداوند در سوره ناس می‌فرماید بگو پناه میبرم به خداوند از آن شیطان که چون وسوسه کند در دل مردمان، چه آن شیطان انسان باشد چه جن، یعنی جن قدرت انتخاب داره و قدرت اینو داره کارهایی رو بر علیه یا به نفع انسان انجام بده، در آیه ای دیگر می‌فرماید که ما همه چیز را جفت آفریدیم چه از نباتات و چه از نفوس بشر و دیگر مخلوقات که شما از ان اگه نیستید، یعنی چیزهایی که شاید قدرتی شبیه انسان داشته باشند، که در سال‌های اخیر اسنادی معتبر از فرازمینی ها با قدرت‌های زیاد و ناشناخته بیرون آمده پس چگونه ما میگیم انرژی از بین نمیره یا از شکلی به شکل دگر درمیاد پس انرژی هم میتونه تغیراتی در جهان هستی شکل بده، هر چیزی قدرتی داره به شرط آنکه علم دست گرفتنشون رو داشته باشیم من بعضی از دعانویس ها رو دیدم که کارهایی انجام می‌دهند که آدم تعجب میکنه، پس وجود داره

        پاسخ
  • واقعا جای تعجب داره… اون سر دنیا دارن آدم میفرستن به مریخ بعد تو ایران یه سری گاو دنبال موکل توهمی هستن و بابتش پولم میدن!!!

    پاسخ
  • بالاخره یه مقاله خوب یافتم
    دم نویسنده گرم

    پاسخ
  • با سلام خدمت همه دوستان عزیز :
    بنده در خانه که خودم ساختم که گفته میشد که روی خانه ای که تقریبا بیش از ۱۰۰سال پیش ساخته شده بود و بعد مدت تخریب شد و من روی همان خانه خانه ساختم این مقدمه :
    و مدتی بود که یه سری به صورت سایه وار و به سرعت از جلوی چشمام رد میش و تا اینکه چند وقت پیش دیدم که جلوی چشمم ملحفه شرو کرد به بالا آمدن که موجب وحشتم شده و به شکلی اون شب به روز رسوندم والبته تنها بودم و بعد اصل مطلب اینکه با یه شخص بزرگی در میان گذاشتم که فرمودن موکل هست در خانه من و مراقب گنجیست که زیر فندانسیون خانه هست و این که شما رو یه جورای تو فکروتون انداخته که روش خونه بسازین برای محافظت بیشتر و من یه امتحانی انجام دادم که گفتم اگر میتونی این گلدان حرکت بده و این کار انجام داده البته فعلا در این مرحله هستم و قسط ندارم ادامه بدم چون بلد کار نیستم
    با تشکر

    پاسخ
  • درود به شما.ولی چه میشه کرد با اینهمه نادانی.در حقیقت اگر این افراد نادان و احمق نباشند که کاسبیه خیلیها دارای رکود میشه.متاسفم برای انسانهایی که بجای کار و تلاش و پشتکار و همت و در کل خداشناس بودن روی میارن به این خرافات تازه یه عده احمق دیگه هستند که میخان این مزخرفات را بما ثابت کنند.واقعا تا این افراد نادان در این کشور زندگی میکنند،وضع کشور ما هر روز بدتر از دیروز میشود.التماس اندکی تفکر

    پاسخ
  • من ک کلا اعتقاد نداشتم.یکی از رفیقامون ما رو برد قزوین پیش دعانویس کار داشت.منم نشستم فقط میخندیدم ک چقدر پلشتن اینا.یارو دعانویسه صدام کرد من ب بهونه اینکه برم گند بزنم بهش رفتم جلو خداشاهده حضرت عباسی خصوصی ترین چیزامو گفت تهشم گفت جای دیگه این امور رو مسخره نکن طلسم برات میزنن تا اخر عمرت از بدبختی زمینو گاز میگیری.اصلا اونجا یجوری سنگین بود ادم احساس کوه کندن داشت برگشتیم تهران تا چند روز خسته و بی حال بودم

    پاسخ
    • تموم شد؟ خیلی تاثیرگذار بود!

      پاسخ
      • خیلی خیلی ببخشید
        اما شمایی که ادعای دانایی میکنید باید اینو هم بدونید که هیچ چیزی تو این جهان غیر ممکن نیست و و و شما که این بلا سرت نیومده که
        هر وقت اومد اونموقع حق داری بری بالای منبر و نطق بفرمایی
        یکی از سرمایه هایی که از خدا به انسان ها رسیده قدرت تفکر و تعقل هست
        حالا خدا خودش تو قرآن سحر و جادو و امثالشو گفته که البته این ی اشاره ی قرآنی که ما اینو درک کنیم و ی جور هشداره متوجه اید؟
        ما هم تفکر میکنیم و برای خود چاره میکنیم
        قدرت خدا صد البته بالاتر از جادوگراس اما هست و موکل هم هست وجود داره
        و همیناس که هستی و دنیای انسان ها رو شکل میده

        پاسخ
        • ممنون بابت نظرتون. اتفاقا با نظرتون موافقم خدا به ما قدرت تفکر و تعقل داده واسه همینه که میگم موکل وجود نداره! و صد البته اونایی که میگن وجود داره متاسفانه از این نعمت خدا بی بهره هستن! البته نعمتو خدا بهشون داده ها ولی خودشون این نعمتو آکبند نگه داشتن! یکیش خود شما

          پاسخ
          • اینکه نظر شخصی شماست. ولی بدانید طبق نظر صریح قرآن کریم و روایات اسلامی و عارفان معتبر هم فرشته وجود دارد هم جن و هم موکل در ضمن در علوم غریبه تسخیر و گرفتن موکل هم هست که کار هر کسی نیست.

          • دوست عزیز ما هیچوقت منکر وجود جن و فرشته نشدیم! مساله اینه که ما میگیم موکل خرافاته! جن نمیاد واستون کاری بکنه! انگشتر سنگ و… موکل دار از دم مزخرفاتی در جهت کلاهبرداری بیش نیستن!

          • چرا همش مسخره میکنی و با ادعا حرف میزنی ؟
            خب تو که بلدی و میگی نیست
            کمی توضیح بده چطور نیست ؟؟
            اگه نیست پس حرف های این دعا نویس ها چیه؟
            چه جور و با چه وسیله ای این کار ها رو میکنن؟؟

          • خدا جمیع احمقا رو شفا بده

        • داداش این که موکل ننداختن سرش سر ما انداختن دهنمون صاف شده
          هرکی باور نداره یه مدت کوتا به اجنه ناسزا بگه خودش میبینه چطور زندگیش رو نابود میکنن

          پاسخ
          • دیگه چقدر دلیلی و منطق بیاریم بگویم نیستن پولتون رو دور نریزین.
            تا ابد احمق بمونین میلیون ها هم خرج کنین.
            اکسیژن داره صرف چی میشه؟

        • اگه جن وجود داره موکل هم یعنی جن تسخیر شده به هر حال علم هم با پلاسما حضور جن رو ثابت کرده همه ادیان اگه دروغ بگن الان مراکز معتبری هستن پنهانی در ایران واشکارا در خارج ایران ایشون میتونن برن ببینن راسته یادروغ اونوقت با مدرک دروغ روثابت کنند که ماهم میشیم طرفدارشون اما با حرف تنها نمیشه و امیدوارم که براشون اتفاق هم نیفته چون میببنیم طرف سابقه جنون نداشته وبا یکشب رفتن بیابون حرفها وغیب گویی و حتی چیزایی که پنهون کردی رو میگه منم اعتقاد نداشتم توشکم اخه پنهون من وشما رو وفقط خودمون میدونیم

          پاسخ
  • من مطمئنم ک وجود داره.خودم پیشه یه بنده خدا رفتم ک کل ایندمو گذاشت جلو روم بعد خندیدم فک کردم دروغه همین ک میرفتم جلو تر برام روشن‌تر میشد که هرچی گفته راسته.تا اینکه رفتم پیداش کردم ازش خواستم کمکم کنه برا بیشتر چیزا زندگیم موکلم برام گرفت ک من نمیبینم ولی کارایی ک برام انجام میده اون موکل همشو احساس میکنم خیلی ازش راضیم.هرکی خواست شما شونو بدم شاید مشکل شماهم حل شه.

    پاسخ
  • نویسنده محترم،تاجایی حرفهایتان درست و تاجایی اشتباس،اول اینکه موکل رو رد میکنید چرا چیزی که ازش اطلاعای نداری با ادبیات خودت که فکر میکنی اوج باکلاسی و باسوادیت هست و البته برای اثر پذیری روی مخاطب،رو میگی وبعدم سریع منتشر میکنی ،اول یکم مطالعه کن بعد سخن رانی ایراد کن،اول اینکه موکل وجود داره و هستن انسان هایی که برای رسیدن به اهدافشون سراغ جن میرن،بعدم وجود جن برمیگرده به آفرینش قبل انسان،در قرآن بش اشاره شده خلق من مارج نار،واینکه درقرن حاضر هم هستن،اونها هم مثل انسان عاشق میشن زندگی میکنن زاد ولد میکنن اما خوب به شکل دیگر،دوم اینکه موکل وجود داره که حتی در قرآن هم به اون اشازه شده سوره جن،که خداگفته گروهی از مردم به انهاپناه میبردن،یامثلاگفته شده که گروهی از انهابا انسانها درحشر ونشرند که باز این اشاره شده به جادوگرا که البته خدا این کار نهی کرده،چون شرک برای خداقائل شدن هست، دراسلام هم این علوم که جزو علو متافیزیک هست و جزو علوم یهودی که حرام اعلام شده و نهی شده ،اما اون مورد که گفتی انگشتر موکل وجود نداره درسته چیری به اسم انگشتر موکل زنده وجود نداره، بهتر به جای اینکه این مسائل رو انکار بکنی چیزی که وجود داره رو،عوارض این کارو به دیگران گوشزد میکردی ، ای کسانیکه سراغ این کارها میرید اول اینکه بهتون بگم این کار گنااس،درهرکارومشکلی اگربه غیر خداپناه ببرید شرک قراردادن برای خداهست،شاید درکوتاهترین زمان به اهداف و خواسته هایتان برسید ولی بعدش باید با زندگی کردن بع شکل عادی خدافظی کنید،چون وقتی پای جن رو به زندگی خودتون بازکردید اونها دیگربیرون برو نیستن،بعدم اینکه همه جن ها موجودات خطرناک و بی رحمی هستن ولو اینکه مسلمان باشند یا نباشندهمگی بی رحم هستن وانسان رو اذیت میکنن، فکرنکنید جن مسلمان برتری دارد ودیگر کسی را ازار نمیدهد،ماهم مسلمانیم ایا کسی را ازار نمیدهیم ؟!!!!!!درهمه کارها به خداتوکل کنید که خدا برای هرکس کافی است،موفق باشید

    پاسخ
    • ممنون بابت نظرتون. یکم سرتونو بالا بگیرین و یکم اون طرف تر رو نگاه کنین اینقد جلو پاتونو نگاه نکنین! تو عصری هستیم که دارن انسان به مریخ میفرستن اونوقت مردمی داریم که میگن موکل وجود داره! متاسفم براتون.
      با احترام

      پاسخ
      • سلام ادمین محترم در هر کاری رعایت ادب شرط اساسی هستس وقتی شما انقدر بی ادب هستی که بجای نقد کردن بی احترامی میکنی مطمعن باش حرفت خریدار ندارر

        پاسخ
  • Avatar
    حمزه قربانی فارسانی
    ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ۱۳:۲۵

    سلام
    ممنون بابت اطلاعات خوبت.
    من آدم مذهبی نیستم ولی مطالعاتی که داشتم با حرف شما مطابقت داره.
    شاید دوستان حرف شما رو متوجه نشدن درست آخه شما اجنه و فرشتگان رو نفی نکردین و شاید دوستان فرق بین اجنه و موکل رو نمیدانند در قرآن هم اشاره به اجنه شده و در سیرت پیامبر اسلام حتی حضرت محمد رو طلسم کردن از طریق دعا نوشتن که جبرئیل به حضرت محمد جای اون دعا رو نشون داد و طلسم باطل شد.
    این رمالها و دعا نویسها با اجنه در ارتباط هستن که این کار و رفتن پیش این افراد شرک بستن به خدا هستش و حرامه.

    پاسخ
  • سرکتاب
    ابطال سحر
    گشایش بخت
    رزق و روزی
    جلب محبت
    رفع گرفتاری و بستگی
    گشایش در کسب وکار
    احضار
    جلب معشوق
    گشایش کار
    فروش ملک
    رفع گرفتاری
    دعای رفع بیماری سرع
    مشتریان عزیز کسانی که طلسم شده اند یا دعا برایشان نوشته اند اول باید سرکتاب باز شود تا مشخص شود.
    کسانی که از احضار اشنایی ندارند احضار برایه دعاها و طلسماتی به کار میرود که دعا یا طلسماتشان را دفن کرده اند احضار میشود تا دعا و طلسم شخص مورد نظر را بیاورند.
    به ایدی تلگرام پیام بدهید **********
    **********

    پاسخ
  • به جن گیری اعتقاد دارید؟ خب همونا موکلن دیگه.
    بیکار نیستن ولی بنده تو میشن و باید اطاعت کنن

    پاسخ
  • اره مثلا من موکل دارم، تو حل مسائل فیزیک کمکم میکنه جوابارو میرسونه😉فقط کسی موکل کمکی سراغ نداره برا کنکور میخوام واجبه؟😂

    پاسخ
    • خخخخخ

      پاسخ
    • از صب تا شب حدود ۱۰۰نفر زنگ میزنن که اقا. ما یجارو داریم. میگن دفینه طلسم من در زمینه علوم غریبه چیزی نمیدونم ولی اینو میدونم موکل در گنج با شما برخورد فیزیکی یا درگیری. یا …. ندارن فقط روی افکار شما کار میکنن اونم زمانی که شما به‌اون فکر کنید شمارو پشیمون میکنن میترسونن
      شخصی زنگ زد گفت اقا من رفتم دراوردم بدنم انگار سودا گرفته دکترم برام کاری نکرده گفتن برم پیش دعا گر و رمال. شما اشنا ندارید. توجه کنید در دفینه بدلیل ۱بعضی گاز های سمی. ۲سم و … در زمان دفن جنازه
      ۳سیانور و اهک قاطی کنید. با کمی خاک و اب. یک رو بزارید بعد خشک که شد خاک شو ۳ساعت بزارید رو دستششون انگار دستتون سوخته موهاش میریزه و ….اینا بخاطر سم دفینه و …. همونطور بخورید تا۱۵ساعت میمیرید
      تورو خدا به حرفای. این رمالا و …..گوش ندید حداقل درزمینه گنج. زنگ بزنید. کارتونو میدم انجام بدن
      خدا شاهده یکی از مردم یچی‌بمن گفت ۲۴ساعت ناراحتش بودم میگفت گنجم زیر خاک حرکت میکنه اخه اقای رمال. چرا دروغ میگی برای اینکه خودت بری بکنی

      متشکرم از. شخص مقالع نویس که این افکار غلط داره پاک میکنن

      پاسخ
      • ممنون بابت نظرتون. دقیقا روی ذهن افراد کار میکنن و میترسوننشون و به توهم و تلقین میرسوننشون و بعد میگن موکل!
        توضیحاتتون در تمامی موارد و رو کردن ترفند ها و سیستم کار کامل و عالی بود ممنون🌹

        پاسخ
  • Avatar
    محمد رضا نوری
    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۷:۵۵

    هر کسی کاری داشت اینستا نام *** بنویسه شکل آبی داره هر کاری میتونیم

    پاسخ
  • Avatar
    Www.mahdirahnamaei@yahoo.com
    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۲:۲۲

    ی چیزی میگم ناراحت نشی جانم. اصلا بتوچه ارتباطی که وجود داره یا ندارع یا ما پولمونو چطوری خرج میکنیم .یا سنگینی می‌کنه تو جیبمون یا نمیکنه .پول واسه خرج کردنه

    پاسخ
    • بررسی و تحقیق و نقد متافیزیک شغل اصلی منه! شما خوشت نمیاد میتونی سایتو ترک کنی کسی فرش قرمز جلوت پهن نکرده! همینکه وجود من باعث شده اساتید تله کینزی کلاهبردار ورشکست بشن و افرادی مثل تورو بفرستن کامنت بذاره خودش عالیه! 🙂

      پاسخ
  • باور کنین جدی گفتم شما الگوی زندگی من هستین.

    پاسخ
  • واقعا بهتون افتخار میکنم آقای میرزایی بابت روشنگریهاتون

    پاسخ
  • طلسم و جن وجود داره در قران هم درمورد اومده هر طلسمی موکلی داره که اون رو مامور به انجام کاری میکنه شما هم بهتره درمورد این موضوع بیشتر تحقیق کنید و الکی نظر ندید

    پاسخ
  • شما از کجا میدانید کسانی که معتقدند موکل وجود دارد کند ذهنند؟

    پاسخ
    • چون فقط یه شخصی که مغزش اندازه مغزه فندقه (شایدم کوچیکتر) میتونه فکر کنه که موکل وجود داره. یکی اگه یه نمه فقط و فقط و فقط یه نمه شعور داشته باشه متوجه میشه مسخره بازی و خرافاته.

      پاسخ
  • Avatar
    میرعلی مردان
    ۷ آذر ۱۴۰۰ ۰۱:۰۸

    بخدا موکل وجود داره یه چیزی هست که نمیدونم بگم یا نگم

    پاسخ
  • چقده بیمار روحی داریم اینجا!!!

    پاسخ
  • بچه قرتی تو متافیزیک باید به اندازه سنت حرف بزنی یک مشت آدم جاهل و ابله و بی سواد ریختند این وادی را بگند کشوندند البته این سیاست کشور های سلطه طلبه که خودشون مخفیانه در سازمان های جاسوسی شون از این وادی استفاده می کنند و یک مشت آدم های جاهل و بی سواد را مامور کردند که تو اینترنت این علم برخواسته از مبدا را به گند بکشونند و یک مشت بچه قرتی مثل تو از اون ور بوم افتادند با تبلیغ اینکه اینها همش خرافه هست پول به جیب می زنند واقعا برای مردم متاسفم که از یک طرف به با مراجعه به کلاهبرداران علوم غریبه بی سواد و جاهل پولشان را هدر می دهند و یک عده هم با کلاهبردارانی مثل تو که برای خودشون بازار ضد علوم غریبه باز کردند پولشون را می ریزند دور !! تو واقعی اگه گوهی بودی کلی در خواست برات میومد که در دانشگاه های مخفی علوم متافیزیک کشور های سلطه طلب درس بدی !! افتادی تو اینترنت با کلاهبرداری یه چیزی چرت و پرت میگی و برای خودت با بازار کلاهبرداری از مردم باز کردی برو چند تا کتاب بخون اطلاعاتتو ببر بالا اون ذهنی و خود هیپنوتیزمی که در باره او شعر میگی مال علم روانشناسیه نه متافیزیک !! آخه بچه قرطی تو که صد میلیون میدی که کسی چیزی را از را دور تکان بده خود یا اون ابله هایی که شاگردت شدند ! چرا از قدرت ذهن کنجشکیون استفاده نمی کنید چیزی را از را دور تو سیرک تکون بدید ! مطمئن باش اونجا پول بهتری گیرت میاد با این ادا و اطوار تو طنز و سیرک موفق تر هستی !

    پاسخ
    • نمونه بارز یک الاغ سخنگو رو در این کامنت مشاهده کردیم. یکم رو سوادتون کار کنین اینهمه غلط املایی؟!!! راستی من هیچوقت غذای تورو نمیخورم پس راحت باش تعارف نزن و نوش جان کن. راستی کمی به اعصابت مسلط باش شیرت خشک میشه حیفی. میدونم کاسبیتو به فنا دادم ولی سلامتیت از همه چیز مهمتره پس اینقد حرص نخور.

      پاسخ
  • استیو جابز یه مدت رفته بود هند و با مرتاض ها بود و رسومات هندو و ریاضت رو یاد گرفته بود تو داستان هاش هست ولی اون به کمک موکلاش افکار قدرتمندی بدست اورد که تونست اختراعات زیادی کنه ولی راجع به این موضوع اصلا صحبت نکرد ولی در زندگی نامش هست که بعد از بازگشت از هند زندگیش کلا متحول شد

    پاسخ
  • موکل هست و در قران هم اومده و هرانسان از بدو تولد دو موکل که اسمشون قرین هست همیشه همراه انسان هستن و اعمال انسان ثبت می کنن جادو هست و بکمک موکل صورت می گیره و در قران ۶۵ ایه راجع به جادو زده شده و موکل رحمانی و شیطانی هست که کسایی اهل و استاد غریبه هستن دارن و می توانن دیگران در حصار خود که موکلانشان هست قرار دهند و این علم متا فیزیک و فرکانس و این چرت و پرتا که جدیدا اختراع شده دارن تو کله مردم می کنن چون می خوان خدا رو که کنترل کننده جهان هستی رو حذف کنن و به جاش انرژی کیهانی جایی گزین کنن همراه خداوند از بندگانش خواسته مرابخوانید تا اجابت کنم و این قانون جاذبه که مزخرف ترین قانون هاست اخه این همه مردم دارن از قانون جذب برای رسیدن به ارزوهاشون استفاده می کنن اخرشم چیزی بدست نمی ارن و بیخیال می شن انسان فقط با تلاش و کوشش به هدفش میرسه و استفاده از موقعیت ها باعث افزایش میزان شانس میشه و در کنار این امداد های الهی کمک کننده هستن
    یکم به خودتون بیایید و دست از خرافاتی مثل قانون کارما و جذب و متا فیزیک بردارید و به خدا توکل کنید و تلاش و امدادهای الهی به کمکتون میان بعد از هر سختی اسانی هست و کسی با این خرافات به جایی نرسیده

    پاسخ
  • باسلام به علمای محترم…قابل توجه بچه مسلموناش….سوره فلق و چندتاسوره دیگه به صراحت و به وضوح در مورد طلسم و جادو و اثرش روی پیامبر ص و بیمار شدنش و باطل کردنش توضیح داده….و اینکه علم و دانش و آگاهی نباید لجاجت و یکدندگی بیاره بلکه برعکس باید قابلیت شنیدن و تحقیق و پذیرفتن و انعطاف در مورد ناشناخته ها و آگاهی بیشترو بده و اینکه پذیرفتن این حقیقت که فهم و درک بشر در مورد ابعاد وجود خودش و در مورد دنیای درون وبیرونش و این کره خاکی و کل کیهان و موجوداتش پشیزی بیش نیست و چیزها و حقایق بی انتهای بیشتری درحال کشف و منتظره کشف شدنه … واینکه چندین نوع علم داریم که یکیش شهودیه و یکیشم تجربی و… که با منطق و بحث و جدل نمیشه اثبات یا انکارش کرد چون یه تجربه شخصی و خصوصیه و اینکه لزوما چیزی که برای من قابل فهم نیست یا قبولش ندارم یا بامنطق وعقل من و دانش من سازگار نیست یا من ندیدم و تجربش نکردم معنیش این نیست که اون چیز وجود نداره یا وجود داره و کاربردش رو انکار کنم فقط چون من قبولش ندارم و ندیدمش وباورش ندارم…اینا فقط اظهار نظر شخصیه و چیزی رو اثبات یا انکار نمیکنه ملاک وجود یا عدم وجود موضوع بحث نمیتونه باشه…ولی خب هستن افراد سواستفاده گروکلاهبرداری که از این راه عده ساده لوحی رو اغفال میکنن و تیغ میزنن ولی این هم رو درستی و نادرستی موضوع بحث تآثیری نداره…نتیجه گیری نهایی باشخص شماست ولی کسی که تجربه حسی یا مخصوصا واقعی داشته باشه انکار و تکذیب این موَضوع تقریبا تا آخر عمر براش غیر ممکن میشه…من سراغ دارم کسی که تجربه شخصی داره…الله اعلم!!!😏

    پاسخ
    • ممنون بابت نظرتون ولی باید بگم موکل و طلسم و این چیزا در عصر حاضر وجود ندارن.

      پاسخ
      • سلام بنده از این اصطلاحات سر در نمیارم.موکل و ‌‌… ولی به تازگی اثراتی از انرژی ماورایی رو درک کردم که در حال تحقیق هستم.به یقین رسیدم که انرژیهای فرا تر از زندگی ما هست.و میشه اونها رو جذب یا دفع کرد.نیروی ذهن بسیار قوی هست ولی نمیشه گفت همه چیزه.هر کسی فکر کنه عاقلترین هست در واقع عقل خودشو محدود کرده.اگر منبع هر مطلبی که همه عزیزان گفتن به منبع علمی معتبر وصل بشه حرفشش صحیح هست.معتبر ترین منبع قرآن و اهل بیت هستند(طبق حدیث معروف پیامبر)اگه عزیزی تونست از این دو منبع مطالب بفرسته خدا خیرش بده ماهم استفاده میکنیم.وگرنه جز به حیرانی و ناراحتی و غرور جمع اذافه نمیشه

        پاسخ
  • لطفا اونایی که میگید حضوری بیا موکل نشونت بدیم حضوری هزارتا کلک میشه سوار کرد خب😕
    اگه اثباتش انقدر واستون مهمه و میتونید خب غیر حضوری بگید دزد طلاهامون کیه😂😂

    پاسخ
    • آها حضوری غیر حضوری همه جوره قبول داریم فقط جرات داشته باشن و بیان جلو خخخخ

      پاسخ
    • Avatar
      یکی مثه خودت
      ۸ مرداد ۱۴۰۰ ۰۳:۴۴

      کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد اما کسیکه خودشو به خواب زده هرگز…
      این آقا فکرکرده بچه بازیه که با چندتا جفنگ مسخره مثلا موکلارو سیخ کنه که برن پیشش باهاش یه قل دو قل بازی کنه…
      هرچند در راستای روشنگریی که میکنه و کرده برای عدم اعتماد به مدعیان دروغین کارش قابل تحسینه…
      اما یک جمله میگم امیدوارم هم این جوان و هم بقیه ی افرادی که این متنو خواهند خوند آویزه ی گوششون بشه:
      موکل وجود داره ولی نقل و نبات نیس که یکی بگه دارم و یکی بگه میخام…
      داشتن موکل سرّه و اگر هر کسی این رازشو برملا کنه از دستش خواهد داد؛
      پس بدونید کسی که از موکلش گفت و ادعاهای موازی داشت،حتما و حتما بدونید دروغ محضه…
      امیدوارم واقعی زندگی کنید و موفق باشید؛
      بدرود

      پاسخ
  • پست جدید این همه کامنت یهویی داشته؟ چه موکل مخبری داشتین ک تیمی خبرتون کرده که بهویی همزمان عین مور و ملخ بریزین .خوبه ک تو کشورمون اعتقادات هست هنوز و به موجود زیبایی به نام موکل اعتقاد دارین و کارایی ک خدا میکنه براتون میگین موکل کرده . به نوعی بت پرست بودنتون اینان دارین ‌ بابا خودتون تو ذهنتون موکل میسازین

    پاسخ
  • موکلمووو بدین برم …میخام به قربونشش برممم….موکلمه میخامش…هرچی دارم تو دنیااا…میخام بشه بنامش… علی لند موکل منو بده برم ☹️☹️

    پاسخ
  • و همه‌ش به لطف ذهن بود و هست و خواهد بود!

    پاسخ
  • چه باحالین آقای میرزایی کسی که رو حرفتون حرف بزنه
    میگین بره پیش روانپزشک .اگر نمیتونین بحث کنید خب مقاله نذارید هر کسی حرفی میزنه نظری میده .شما ظرفیتتون خیلی پایینه میگید برو پیش روانپزشک 😁😁😁😁

    پاسخ
  • من دوست صمیمی ام موکل داره و اتفاقا هر کسی هم بخواد میتونه نشونش بده بهش
    کمی ترس داره ….
    هر کی منکر است میتونم بهش ثابت کنم

    پاسخ
  • عالی بود علی لند عااااشقتممممممممممممممممم

    پاسخ
  • سلام
    سوال من اینه که اگر چندین نفر همزمان تجربه یک صدا یا تصویر ماورایی مثلا از جن رو داشته باشند همه با هم دچار تصویر سازی ذهنی یا توهم هستند سپاسگذارم

    پاسخ
  • من موافقم دنبال. حرف‌های چرته موکل راه نیافتین. قدرت ذهن. و فقط ایمان ب خدا. بیشتر مقالات شمارو خوندم تایید میکنم چون خودم نیروی ماورایی ب صورت خدا دادی دارم تایید میکنم من از اول به چاکراها اعتقاد نداشتم میگفتم دروغه تنها جاییکه ک تایید کرده ممنون ازاینکه سایتتون عاری از هرگونه دروغ وریاست

    پاسخ
  • اقای میرزای باید بگم منبرای شما متاسفم که فکر کردید با چهارتا کتاب خوندن سر از کار خدا در اوردید اینهای که گفتید هستند و وجود دارند ما دیدیم و اونها هم مخلوق خداوند هستند و بله به اختیار گرفتن وو انها به نظر من گناه هست بعد حالا به نظر من کسی که میگه مادام عمری در اختیار میگیرم نمیدونم شاید واقعیت داشته باشه چیزی نمیگم ….. چون اطلاعاتی ندارم اما بایقین کامل میگم هستن ….

    پاسخ
  • سلام” من خودم موکل دارم،چرا نسنجیده حرف میزنی برادر؟

    پاسخ
  • استاد علی لند عشق است

    پاسخ
  • بچه ها من با دختر جوونی اشنا شدم دعانویس و یجورایی خیلی چیزارو میدونه حتی خونمون چشکلی و …
    ولی بشدت من اعتقاد ندارم و حرف از موکل میزنه خودشو اذیت میکنه و خیلی خیلی درگیره … دوسش دارم ولی نمیتونم باور کنم به این چیزا چون مگه خدا ظالمه که چنین کاریو اوکی کنه موکل بیاد به این اینده و زمان مرگ بگه …
    همه چیش درست بودباحال میحرفه ولی وقتی گفت من قبلا گفتم فلانی چند وقت دگ میمیره سریع اومدم اینجا سوال مطرح کنم مکه جز خدا کسی زمان مرگو میدونه

    دوستان یچی من بهتون بگم تا حالا دیدین چنین اشخاصی زندگی سالم بی دقدقه و پولدار داشته باشن؟ طرفو من دوسش دارم ولی حاضرم از عشقم بزنم و اینم بهتون بگم لطفا باور نکنید… ادم ضعیف سمت دعا میره .. مگه زمان اهل بوقیم تو فاز جن باشیم.. زندگیتونو‌ کنید و هرکی هم سرراهتون قرار گرفت پس بزنید و بخدا تکیه کنید

    پاسخ
  • میشه پیچ اینستاتون روبزارید اقای جمال

    پاسخ
  • سلام من یه سئوالی داشتم میشه از واتساپ به شما پیام بدم؟؟

    پاسخ
    • بله حتما

      پاسخ
      • سالیان سال هست که موکل هست سحر و جادو هست تو قران هم هست حتی آیه های قران موکل دارند الان تو یه الف بچه اومدی چرت میگی
        انسان قدرت نامحدوی در فریب دادن خود داره
        خودت و گول بزن بگو موکل نیست سحر نیست جادو نیست اصلا خدا هم نیست (نعوذوبالله)هر غلطی دوست داری بکن سوره یس هر کلمه اش موکل داره خواهشا زیاد تو اعتقادات مردم نرو

        پاسخ
        • تقصیر خودت نیست… اونی که باید تربیتت میکرد کوتاهی کرده. اونی که باید تو مغزت علم میریخت متاسفانه حماقت ریخته. باید قبول کرد والدینت کوتاهی کردن در حق فرزندشون. خجالت نمیکشی آیات قرآن کریمو قاطی این مسخره بازی های موکل و… میکنی؟

          پاسخ
          • با عرض سلام خدمت دوستان خودم بارها یه چیزایی دیدم که باعقل جور در نمی اومد ولی لحظه ای که میتوان گفت زایده ذهن باشه تا وجود فیزیکی اجنه وجود داره ولی ما نمیتوانیم ببینیم حالا بعضی داستانها هست که تسخیر میکنن و در کارها ازشون استفاده میکنن که برا ما وفامیل ما اتفاق نیوفتاده

  • چقدر تو سر و کله هم میزنین ؟ چرا هی سعی میکنین همو قانع کنید ؟ :))
    هم اجنه وجود دارن هم تخیلات و تصویرسازی ذهنی
    دنیا اونقدرا که شما فکر میکنید کوچیک نیست … محدودیتی وجود نداره دوستان. علم بشر خیلی خیلی خیلی خیلی ناقصه و هیچ وقت با این همه اطمینان چیزی رو قبول و رد نکنید. کسی که علمش ناقصه پس خیلی چیزها رو نمی دونه خیلی از ارتباطات و خیلی از واقعیت ها ، خیلی از قدرت ها و …. که وجود دارن و ما نمی دونیم. یا کامل نمی دونیم و یا یه چیزایی ازشون دیدیم و شنیدیم و هر کس بنا به تجربه خودش محیط اطرافش و دیدگاهش میتونه بعضی چیزها رو ببینه یا نبینه. پس همدیگه رو نزنید :))
    هم اجنه هست هم موکل هست هم روح هست هم ذهن و قدرت اشرف مخلوقات هست همه اینا وجود داره و البته خیییییییییییییلی موجودات دیگه ای که ما حتی روحمونم خبر نداره ازشون و خیلی قدرت های دیگه … خیلی چیزها روی زندگی ما تفکر ما دیدگاه ما دنیای اطراف ما تاثیر میذارن و هیچ دو نفری از زندگی هم خبر ندارن از پشت پرده ها …. دنیای موازی هست انرژی هست ذهن هست مادیات هست شیطان هست روح و اجنه هست … برآورد همه اینا کنار هم میتونه هزاران امکان رو در دنیای هر شخصی ایجاد کنه محقق کنه و ما حتی نمی تونیم محاسبه شون کنیم!
    هر کدوم از ما زندگی منحصر به فرد خودمون رو داریم و باور ما ، ذهن ما ، دنیای موازی اطراف ما ، هاله و انرژی ما، تک تک اینها منحصر به شخص خود ماست و با شخص بغل دستیمون فرق داره و هر یه تفاوت میتونه کاملا یه دنیای متفاوت برای ما نسبت به دنیای فرد بغل دستیمون بسازه… پس بیاین دنیاهای همو قضاوت نکنیم 🙂
    فقط توی دنیای خودتون دنبال بهتر شدن و کشف راز و رمزهای دنیای خودمون باشیم تا بتونیم بهتر از قدرتها و انرژی هایی که چه مادی چه معنوی در اختیارمون هست به پیشبرد اهدافمون و آرزوهامون کمک کنیم.
    تو دنیای خودت تفکر کن تا بیشتر و بیشتر برات موضوعات اطرافت شفاف بشه
    به درون خودت رجوع کن در سکوت و مراقبه و بعد تفکر … اینها خیلی مسائل رو برامون روشن میکنن.

    پاسخ
  • من با خواندن چنتا از مطالب شما متوجه شدم که هیچ درک درستی از ماورا ندارید . فقط انکار میکنید و دلیلی براش ندارید. شما تا حالا ریاضت برای تسخیر کشیدین؟ یه بار امتحان کنید حداقل بعد در مورد موکل و تسخیر و غیره مطلب منتشر کنید که حداقل خودتون به حرفاتون ایمان داشته باشید . امیدوارم این کامنتو دیگه مثل بقیه کامنت ها پاک نکنید و منتشر کنید . البته روی سخن من با شما بود همین کافی که شما بخونید . ضمنا بنده حقیر ۱۵ ساله در زمینه علوم غریبه فعالیت میکنم و زیر نظر دو استاد برجسته طی طریق کردم. اطلاعات شما بشدت ناقصه برادر . یاعلی

    پاسخ
    • حاجی متاسفم که ۱۵ سال عمرتونو عملا صرف چیزی کردین که وجود نداره! مورد بعدی اینه که عزیزم وقتی یکی ریاضت بکشه و چیزی نخوره و… خوب طبیعتا مخش تاب برمیداره و باید اجنه ببینه چون عملا عقل از سرش پریده! چیزی که مشخصه اینه که اونقد سواد پایینی دارین که هنوز درک نکردین تصویرسازی ذهن چیه! یکم سوادتونو بالا ببرین و عمرتونو به بطالت نگذرونین

      پاسخ
  • من کار به روال و دعا نویس و اینا ندارم اما دنیای ماورا طبیعه خیلی جاها به انسان کمک می‌کنه و خیلی جاها جونش و تهدید می‌کنه موکل ها نه نوکرم ک بیست و چهار ساعت در اختیارت باشن و نه میتونیم بگیم وجود ندارن به شخصه وقتی سن خیلی کمی داشتم با یکی از اون ها ملاقات کوتاهی داشتم یا به طور دیگ میشن گفت اون جونم و نجات داد .
    وقتی گم شده بودم و دو تا مرد با اسلحه توی کوچه ی تاریک راه می رفتن درست از کنارم رد شدن و تا جایی دنبالم کرده بودن با اینکه حرف زدم اصلا متوجه حضورم نشدن و وقتی سرم و چرخوندم شخصی و دیدم که لباس مشکی بلندی داشت ولی سر نداشت نه سمتم اومد نه باهام حرف زد دو متر از من فاصله داشت و دقیقه ای بعد با دستش به سمتی اشاره داد و دیدم که مامانم دنبالم میگرده
    وقتی از یه حاج آقا پرسیدم گفت اون تورو از اون دوتا مرد پنهون کرد یه جورایی ازت محافظت کرد که نه تورو ببین و نه صدات و بشنون
    خیلی اتفاقات هست که اثباتشون سخت یا ناممکنه اما وجود دارن 🤗

    پاسخ
  • هرکی به موکل اعتقاد داره یه احمقه

    پاسخ
    • سلام دوستان ؛ اگر هرکدوم از شما اهل قرآن باشه می‌تونه با مراجعه به قرآن و خواندن آیه ۱۰۲سوره بقره به همراه معنا و تفسیر و همچنین سوره ناس و فلق متوجه بشه که طلسم و موکل حقیقت داره ولی عزیزان من روی صحبتم با اون دسته از شماست که برای رفع مشکل دنبال اینجور چیزها میرید اولا به قول آقای بیگ اکثر اینها کلاهبر هستند و اصلا سررشته ای ندارن بعد هم اگر شما سراغ کسی برید که واقعا بلد باشه تا حالا با خودتون فکر کردید وقتی اجنه که مرتبه ش خیلی پایینتر از اشرف مخلوقات هست چنین قدرتی داره حتی بالاتر اجنه وقتی فرشتگان الهی یاهمون موکل روحانی چنین قدرتی داره ما انسانها که فرشتگان به ما سجده کردند واز جنس خداییم بسیار قویتر و بالاتر از اونهاییم انسان می‌تونه با تذهیب نفس و خالص شدن برای خدا به قدرتی دست پیدا کنه که بی حد و حساب باشه از طرفی هم چرا ما خواسته هامون رو از منبع اصلی قدرت نخواهیم و از این طریق خودمون روبزرگتر نکنیم بدون هیچ چشم داشتی از طرف خداعوض اینکه خواسته هامون رو از آفریدگان خداطلب کنیم و خودمون رو کوچیک کنیم و بنده شیطان باشیم مگه نه اینکه هر کدوم از ما هروقت از ته دل با اعتقاد کامل و حضورقلب چیزی از خدا خواسته باشیم بدون شک جواب گرفتیم درضمن اجنه یا موکل یا هرچیز دیگه دربراوردن خواسته هیچوقت خیر و صلاح انسان رو درنظر نمیگیرند اما خدا گاهی از روی خیر و صلاح خواسته های مارو قبول نمیکنه و این رو ما هرگز درنظر نمیگیریم درپناه حق باشید

      پاسخ
  • سلام ایا بعد از مرگ روح وجود داره

    پاسخ
  • واقعا مرسی من از این چیزا خیلی میترسیدم اما اینجور که شما توضیح دادین هم کامل دوزاریم افتاد هم بدون ترس از مطالب پیچیده و ترسناک داستانو فهمیدم🙂

    پاسخ
  • وقتی وجود موکل به شما اثبات بشه شمام به این باور می رسید
    منم قبلا مثل شما بودم
    در کل ما با همین موکل یا جن یا هر چیز دیگه ای مردمو داریم درمان میکنیم حتی بیماران سرطانی و …. (چیزی که با چشمای خودم دیدم)
    منم اولم مسخره میکردم و میگفتم اینا چرت و پرته بعد دیدم نه داستان یجور دیگست

    پاسخ
    • 😐

      پاسخ
      • سلام برادر عزیز از اینکه راهنمایی فرمودین که مردم پولشون رو برای این مسائل حیف و میل نکنند واقعا درست فرمودین یه عده کلاهبردار چرت و پرت میگن و مزخرف میبافن و مردم رو سر کیسه میکنند ولی ارتباط با اجنه و احضار آنان یک امر واقعیست (هرکسی هم توانایی درک اون رو نداره ومتاسفانه در علم روانشناسی که رشته بنده هم هست، اگر کسی جن رو ببینه یا صداشون رو بشنوه بهش میگن دچار اختلالات شده و قرصهای آرامبخش براش تجویز میکنن و هرکاری میخواد کنه که ثابت کنه بابا من میبینمشون چون علم مادی هیچ پاسخی برای مسائل متافیزیک نداره همه رو از موهومات ذهن میدونه و مجبور میشه اسمش رو اختلالات بگذاره .. اگر به دین و روایت وآیات قرآن باور داشته باشید و داستان هاروت و ماروت دو فرشته الهی و تعلیم آنان به مردم جهت خنثی کردن سحرو جادو وطلسمات و همچنین حضرت سلیمان و روایات امام علی در این خصوص را مطالعه میفرمودین ، به راحتی این قضایا را منکر نمیشدین علاوه برجن و موکل واین مباحث ، باید به عرضتان برسانم که ۱۲فرشته از جلو وعقب و اطراف هر انسانی مامور به حفظ و مراقبت از او هستند از کاتبان تا محافظین و… خدا نکنه یه روزی دچار جن گرفتگی شوید البته این را بگویم که جن ها محدودیت دارند و نمیتوانند وارد زندگی انسانها شوند همانطور که ما انسانها نمیتوانیم وارد زندگی آنان شویم مگر از یک طریق (که آن هم طلسم است که متاسفانه وقتی پیش این دعا نویسها میروید و پول هزینه میکنید ساعات دعا و طلسمها را رعایت نمیکنندو موجب میشوند که اجنه به زندگی افراد راه باز کنند پس اینگونه است که وقتی شما جنی را دیدین بدانید که طلسم شده اید یعنی طلسم تنها راه برداشتن حائل بین اجنه وانسانهاست ودیگر قادر خواهید بود که آنها را ببینید و البته راه دیگر که عاملش خودمان هستیم احضار است . (قل اعوذ برب الناس ملک الناس اله الناس من شر الوسواس الخناس الذی یوسوس فی صدور الناس *من الجنه والناس*)

        پاسخ
    • درود.
      لطفا به ایمیل بنده جواب بدین. خواهش میکنم. یه سوال دارم. ممنون میشم برادر

      *************

      پاسخ
    • سلام آقا امیر،
      لطفا به جیمیل بنده ( ********** ) یه پیام بفرستید ، خیلی ضروریه. تمنا میکنم

      پاسخ
    • درود. امیر خان لطفا به بنده پیام بدید.
      خواهش میکنم جواب بدید.
      *********

      پاسخ
    • درود
      لطفا برام پیام بدید.
      تلگرام @******

      پاسخ
  • با تشکر عالی بود بنده کاملا موافقم.

    پاسخ
  • منم موکل دارم آقای میرزایی با موکل شوخی نکنید اگر در زندگیتون بیفته نابودتون می‌کنه دیگه آرام و قرار نخواهید داشت من موکلم خیلی کمکم می‌کنه هر چیزی کاری ازش میخوام برام انجام میده اگر وسیله ای گم کنم هدایتم می‌کنه به سمت وسیله و بهم میگه کجاست تا اینکه تصمیم گرفتم دعا بنویسم الآنم دعا مینویسم و در شهری که هستم همه میشناسنم و نود درصد دعاهام همه جواب گرفتند

    پاسخ
    • حتما به روان‌پزشک مراجعه کنین🙏

      پاسخ
    • موکل فقط خداست این حرفا چیه اونی که هواتو داره همه کار برات میکنه خداست که داره کمکت میکنه ببین با کیا شدیم ۷۰ میلیون نفر وقتی به خدا و خاندان اهل بیت ایمان داری میتونی به همه چیز غلبه کنی موکل کیلو چنده یه مشت مزخرف تحویل مردم میدین اهای اونی که میگی دعا مینویسم دعا رو از کجا اوردی اون دعایی که تو مینویسی آیه قران قبله اینکه تو به کسی بدی همه اینارو خداوند تو قران نوشته متاسفم به اون کسی که این چیزا رو باور داره

      پاسخ
    • می تونم شماره شمارو داشته باشم
      منم بدونه موکل رحمانی دارم

      پاسخ
    • میتونی شمارموداشته باشی تاباهم مشورتی بکنیم اگه موکل داری میتونی ذهن منو بخونی پس یه پیام بهم بده پشیمون نمیشی

      پاسخ
  • اقای بیگی. من این مقاله رو اتفاقی خوندم. و خیلی خوشحالم که خداوند بعضی از اسرارش رو برای هر کسی نمایان نمیکنه. من شخصا موکل دارم. و برای ثابت کردن حرفم فقط فقط به خاطر اینکه شما با قدرت کاعنات اشنایی پیدا کنید از فردا مورخه۹۹/۳/۳۱ موکلم را برای شما مامور خواهم کرد گه گاهی به خدمتتون برسه تا خیلی مسایل برای شما ثابت بشه. لا حوله و لا قوه الله به الله.

    پاسخ
    • ۹۹/۴/۲ – همچنان منتظر حضور گرم و صمیمی موکل شما هستیم…

      پاسخ
    • سلام
      موکل رو از کجا آوردین .با ذکر با دعا چطوری ؟؟تو کارهای منفی یا مثبت همراهتونه؟؟؟

      پاسخ
    • ۹۹/۴/۱۹ – و همچنان منتظر حضور گرم و صمیمی موکل شما هستیم…

      پاسخ
      • سلام هنوز خبری نشد؟ چندین ماه گذشته😂
        من دیشب تو یه جمعی بودم که یه آقایی با خانومشون داشتن عکس سلفی میگرفتن داداش آقاهه یه کفش پرت کرد سمتشون که مثلا تو عکس بیوفته فان شه، دقیقا چن ثانیه بعد داشتن عکسارو نگا میکردن که آخرین عکسشون ک برا همون صحنه ی لنگه کفش بود یه صفحه ی تاریک بود با یه موجود عجیب غرییییییب که یه سر شبیه لاکپشت داشت و یه دم شبیه عقرب، که بعدا برا من توضیح دادن که موکل آقا هستن و چون لنگه کفش رو تهدیدی برا آقا دونستن به اون شکل وحشتناک ظاهر شدن وگرنه به چشم خود آقا که دیده میشن یه مرد خوش چهره و مهربون هستن.. من اعتقاد ندارم واقعا ولی با عکسی که جلو چشمم گرفته شده و خودم با چشمای خودم اون موجوده واضح رو تو عکس دیدم چیکار کنم؟!
        و اینکه گفتن به چشم هرکسی دیده نمیشن ولی تو عکس دیده میشن!

        پاسخ
    • میشه بگید چجوریه ؟؟ اذیتتون نمیکنه؟ به من گفتن باید موکل بگیری

      پاسخ
    • ۱۴۰۰/۱۰/۰۳ – و همچنان منتظر حضور گرم و صمیمی موکل شما هستیم…

      پاسخ
  • باشد که روزی مردم سرزمینم آگاه شوند
    ممنون از شما که با مقالتون باعث شدین یه عده سرشون (شاید) به سنگ بخوره..
    موفق باشید.

    پاسخ
  • اتفاقا موکل وجود داره.حضرت سلیمان هم به این علم ها آگاه بوده . همین طور حضرت علی و حضرت محمد(ص)

    پاسخ
  • دوستان عزیز من هم با اطمینان به شما میگم که موکل وجود داره موکل ها مثل جن نیست حتی فرشته اونا یه نوع موجوداتی هستن که از طرف خدا به یه کسی که از طرف خدا بهشون واگزار میشه خدمت میکنند …

    پاسخ
  • سلام و عرض ادب و تشکربابت مطالب پرمحتوا.
    یه سئوال داشتم از محضرتون
    کسی که طلسم موکل دار گرفته باشه، چطورمیتونه باطلش کنه، واینکه خیلی ازدعانویسها اسم پدر ومادر کسی که میخواد دعابنویسه رو میگیرن، آیا میتونن واسش مشکل ایجادکنن؟ راهکاردفع این مشکلات چیه؟
    فکرکنم سئوال خیلیا باشه.
    ممنون

    پاسخ
  • چطوری میشه یه روح یا یک جن خوب احضار کرد؟؟؟

    پاسخ
  • سلام ببخشید من به شخص با چشم خودم دیدم که کسی فکر قند می افتاد یا هرکاری بلا فاصله انجام میشد مثلا گفت قند نیاوردم از خونه بعد تو کمدش یک کیلک قند می امد یعنی می اورد و خیلی چهره زیبایی هم داشته این دوست ما در مورد این چی میگید…
    چه توضیع داریداین دیگه خرافات نمیشه که

    پاسخ
  • من هم با شما هم عقیده هستم .یک واژه هست که از کلمات اسما خداوند که به تعداد اگه گفته بشه بعد یک مدت معیین میشه موکل رو ملاقات کردن که من به شدت میترسیدم و فک میکردم موکل هم ممکنه جن باشه ولی الان خیالم راحت شد و با خیال راحت میتونم ذکر رو بگم در هر صورت چه موکل باشه چه نباشه من ثواب ذکر رو میبرم .خیلی متشکر از اطلاعاتتون .و با تشکر از جناب میرزای

    پاسخ
  • سلام خواهش میکنم جواب منم بدین.من با یه اقای دوست بودم که موکل داشت سر یه موضوعاتی موکلش ازیتم میکرد بهم گفت برات از اون کسی که موکل براش گرفته دعا میگیرم تا ازت فاصله بگیره.چون موکلم نمیزاره ازدواج کنی و تا پای مرگ ازیتت میکنه.اومد برام خوند بعدشم گفت دارم ازدواج میکنم دلتو باهام صاف کن منم بعدش خوابشو دیدم دعاش کردم که خوشبخت بشه.حالا میترسم اسمی که ازش بردم برای دعا کردنش موکلش باز داره ازیتم میکنه انگار.همش دستام میسوزه انگار که زخم شده باشه از این میترسم که نتونم ازدواج کنم.بهش پیام دادم که دوباره اون دعارو برام بخونه ولی جوابمو نداده

    پاسخ
    • سلام. نگران نباشین همه ش تلقین خودتونه. موکلم چرت و پرته

      پاسخ
      • سلام
        درمورد اینکه خدا علم کافی داره و امتحان کردن ما مسخره و با عقل جور در نمیاد بگم
        خدا میدونه ولی میخواد به خود ما امتحان ثابت بشه تا فردای قیامت نگیم اگه میزاشتی من این گناه و نمیکردم مثل معلم در کلس میمونه که معلمه میدونه کی درس خونه ولی امتحان میگیره تا خود دانش اموز بفهمه چقد تو امتحانش موفقه یا علی

        پاسخ
      • اقای میرزایی اگه شما ندیدین و نشنیدین و حسش نکردین دلیل بر این نیست که نباشه و زاییده فکر ما.. دوست داشتید حضوراً بهتون بودن و تحت فرمان انسان بودن و اطاعت از اشرف مخلوقات که انسان باشه رو بهتون ثابت میکنم.. پس توهین نکنید.. تحقیقاتتون رو از کتاب و تحقیقات پوچ به دنیای واقعی بیارید و ببینید و حس کنید بعد دیگرانرو احمق خطاب کنید..

        پاسخ
        • اوکی مگه نمیگین وجود دارن؟ یکیشونو سمت من بفرستین جای حرف زدن! در غیر این صورت به روان‌پزشک مراجعه کنین. من که میدونم روزیتون از همین خرافات موکل و گول زدن مردمه. اینقدم حرص نخور پوستت چروک میشه😊

          پاسخ
    • سلام. من خودم موکل دارم. بخاطر اینکه شوهرم دوست نداره اینکارو. خیلی وقته احضارش نمیکنم. قبلا که احضار میکردمش. میدیدمش. این آقایی هم که مطلب گذاشتن موکل وجود نداره دراشتباهن. موکل وجود داره. فقط هرکسی که توی اینستا یا تلگرام تبلیغ موکل میکنه رو نباید باور داشت. چون کار هرکسی نیست که به آدم موکل بده. ولی من شخصی رو میشناسم که اینکارو انجام میده.فقط اینکه موکل مسلمان نمیده. موکلایی که میده مسلمان نیستن. هر موکلی باهم فرق میکنه. یکی آروم تره. یکی جور دیگ. مثلا موکل من از موکل دوستم اروم تره. موکل من با نماز خوندنم .روزه گرفتنم مشکلی نداره. ولی موکل دوستم با نماز و قرآن و مسجد مشکل داره. نمیزاره زیاد سمت این چیزا بره. حتی وقتی فال میگیره.اگه کسی همراهش قرآن داشته باشه بهش میگه قرآن داری موکلم سمتم نمیاد .قرآنو بزار بیرون تا موکلم سمتم بیاد و بتونم فالتو بگیرم. اگر شما هم مشکلی دارین به این آیدی پیام بدین. من به استادم میگم که مشکلتونو بررسی کنه. من خودم تو کار دعا نیستم. موکلم هم بخاطر فالگیری داشتم. که اونم بخاطر اینکه همسرم راضی به این کار نیست. نمیتونم درست بگیرم .باید دوباره چند وقت کارمو شروع کنم .تا دوباره مثل قبل قوی شم. دوست داشتین پی ام بدین. به هرکسی اعتماد نکنین .فقط قصد پول گرفتن دارن. ایدی تلگرامم
      @*********

      پاسخ
    • خواهر من شما حتما یه آزمایش خون بده.اگر منظورت از سوختن دستهات داغ شدن و مور مور شدن باشه ممکنه علتش غلظت خون یا کبد چرب باشه که به هر روی با آزمایش مشخص میشه.اگر منظورت از سوختن دستات،پوسته پوسته شدن،خشکی پوست دست و ترک خوردن و جز جز کردن هستش،شما به احتمال زیاد به یه ماده ای در مایع ظرفشویی یا مایع دستشویی خونتون حساسیت دارید.با عوض کردن این مایع خوب میشید.اگرم منظورتون اینه که مدام دستت و با آب جوش میسوزونی دلیلش اینه که عزیزم سربه هوایی و عاشق.مشکلت و حل کن

      پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: موکل چیست؟ آیا موکل حقیقت دارد؟ بررسی انواع موکل ها […]

    پاسخ
  • آقای بیگی از مقالتون ممنون منم مثل شما یک تحصیل کرده دانشگاهی هستم و میدونم خیلی تفکرات سنتی و قدیمی ممکنه خرافه و احمقانه باشه ولی به کسی یا چیزی توهین نمیکنم در مورد موکل مقالتون کامل نیست بیشتر مطالعه کنین و این که موکل وجود دارد ولی نه به شکلی که شما گفتین به طور خلاصه خداوند بعد از آفرینش انسان و اتفاقات بعد از آفرینش مارو محکوم به زندگی مادی در کره زمین کرد بدون دخالت خودش… ما رها شده نیستیم در حال امتحانیم و این امتحان با حضور دو موجود دیگر در کره زمین ایجاد شد … ما که بشریم … اولی کاعنات یا همون فرشتگان الهی .. و دومی اجنه و در قرآن هم به وجود این موجودات تأکید داره تقریبأ در تمام کتب آسمانی بر موجودیت فرشتگان و اجنه تأکید شده اونا قبل از به وجود آمدن ما در عالم بودند و خیلی پیش از ما حضور داشتند ولی یک اشکال دارن از خودشون اختیاری ندارن …. خدا تو تمام آفریده هاش فقط به بشر قدرت اراده و اختیار داده به قول شما متافیزیکا کاملأ آپدیتیم و ورژنمون بالاست ولی تست نشدیم پس برای تست به کره زمین اومدیم تا امتحان پس بدیم … میبخشی من سعی میکنم خلاصه و کامل و قابل فهم توضیح بدم که حوصله سر بر نباشه
    خلاصه موکلها که به فرمان پروردگار مسخر ما انسانها هستند همین موجوداتند که قابل رویت با چشم نیستند موکل خوب فرشتگانن و موکلین بد اجنه… حالا یه سئوال پیش میاد که چرا اجنه ها بدن؟ برای این که اونها با نفس آفرینش بشر مشکل داشتند و قبولش نکردند یک نبرد پنهان و مداوم میان بشر و جن و در زندگی زمینی باید هم انسان و هم جن خودشونو ثابت کنن جن خوب نداریم ولی جن بی آزار داریم بیطرف از انسان خوششون نمیاد ولی بر علهش کاری هم نمیکنن ولی فرشتگانی که بعد آفرینش انسان طبق کتب آسمانی سجده کردند همواره با ما هستند و به عنوان موکل خوب کنارمون میمونن … البته برای ارتباط با این فرشتگان نیاز به کلید واژه داریم که اکثرشون تو قرآن هست فقط باید پیداشون کرد … آقای بیگی من مطمئنم شما هم با من هم عقیده هستین که همه چیز با علم تعریف نمیشه چون علم بشر محدود به دیواره ای به نام جمجمه هستش و از اون فراتر نمیره چون مادی و بعد مرگمون میپوسه خیلی جیزا نیاز به فهم روحی داره چون روح ما خدایییه بی انتهاست و لایتناهی …. با تشکر

    پاسخ
    • دوست عزیز لطفا درست مطالعه کنین ما هیچوقت نگفتیم جن وجود نداره! از طرفی هم توهینی نکردیم حقایق رو گفتیم و متاسفانه افرادی وجود دارن که آنقدر کوتاه فکرن که واژه ای جز “احمق” گفتن براشون راست نمیاد چون حقیقت وجودشون همین واژه هستش و در حقیقت توهین نکردیم و چیزی که هستنو گفتیم! از طرفی شما میگین خدا ما رو امتحان میکنه! اوکی پس اینجا یه مساله هستش که قابل تامله:
      شما میگین آزمایش! پس باید بدونین آزمایش به صرف چه موضوعی انجام میشه! آزمایش زمانی انجام میشه که از صحت چیزی مطمئن نیستیم و تردید هم وجود داشته باشه! پس درحقیقت اگه بخوایم بگیم خدا داره ما رو آزمایش میکنه پس این یعنی دانش خدا و اینکه از همه چیز خبر داره رو زیر سوال بردیم! حرف شما یعنی خدا به چیزی که خودش خلق کرده دانش کافی نداره و بهش شک داره و از این رو میخواد آزمایشش کنه! اصلا این با عقل جور در میاد؟! خدایی که از همه چیز آگاه و عالِمه نیازی به آزمایش بنده هاش نداره دوست عزیز! (قابل توجه اونایی که میگن خدا بنده هاشو آزمایش میکنه)
      لطفا دانشتونو به مطالعه چندتا کتاب محدود نکنین! دانشتون زمانی ارتقا پیدا میکنه که مطالبی که میخونین رو خودتونم تحلیلش کنین نه اینکه تکرارش کنین!
      برقرار باشید.

      پاسخ
      • من باید به شما بگم در مورد چیزی که واقعا نمیدونی زود قضاوت نکن چون جن ارواح یاموکل وجود داره اگر هم نداشت این مقالات در اینترنت پخش نمیشد این واضحه که وجود داره

        پاسخ
        • الان این دلیل علمیتون مبنی بر وجود موکل بود؟ 😐

          پاسخ
          • شما منظورتون اینه جن وجود داره ولی بیکار نیست و نوکر ما هم نیست که همیشه حرف مارو گوش کنه درست گفتم اقای میرزایی؟🤔ولی روح ما از روح خداس و جز شیطان همه یه فرشته ها سر خم کردن برای ما و جانشین خدا هم یکی از انسان هاست خوب دلیل خوبی نیست که جنیان حرف مارو گوش کنن. منظور از ما ادم با تقوا و با ایمان

          • هی خدا…

          • درود بر شما آقا علی گل و بقیه دوستان
            جن وجود داره ودر موازات انسان داره زندیگشو میکنه کاری با ماهم نداره وجود داره چون قرآن میگه و برا اکثریتمون هم اتفاقاتی افتاده که خارج از تصوراتم.ن بوده که احتمالا میشه گفت زایده ذهن ماست به چیزی که فکر کنیم ذهن تصویر سازیش میکنه و واسه یک احظه فکر میکنیم دیدیمش اما من از یکی از علما شنیدم که جن هست ولی کاری با کار ماندارن منفی فکر کنی اثرات منفی میلینی مثبت فکر کنی اثرات مثبت اینم نظر من با تشکر از شما دوستان

          • علما😂😂😂منظورتون همونا هستن که اعتقاد دارن با پای راست باید بریم دستشویی یا اونایی که میگن فلان مبلغ بمن بده تا بجای اون چند سالی که فلان وظیفه ی شریعی را بجا نیاوردی من برات بجا میارم؟دقیقا واضح بگو منظورت از علما کیا هستند.از دید من علما کسایی مثل حکیم ابن سینا،زکریای رازی،فخر تبریزی،قیاث الدین کاشانی که اعداد اعشاری را برای اولین بار در دنیا اختراع کرد و تا ۱۸ رقم بعد از اعشار کلیه محاسباتش و تکمیل کرد،یا ابوالقاسم فردوسی یا … ما به اینا میگیم علما.حالا شما منظورت از علما کی بود دقیقا؟؟؟؟؟؟؟

          • به منم متافیزیک یاد بدید😕

          • چشم :/

          • به هر آن چیزی که انسان به اون فکر میکند
            یا وجود داشته یا وجود دارد یا به وجود میاد.

          • با همین فرمان برو ته دره جهل و خرافات

          • شما از قدرت ذهن کلا بی خبری پیشنهاد میکنم
            لطفا در مورد ذهن انسان مطالعه بیشتری داشته باش

          • حتما به روانشناس مراجعه کنین🌹

      • دوست عزیز من به عین به چشم خودم بدون هیچ شامپورتی بازی احضار موکل رو دیدم ،،چرا میگی وجود نداره اگه ندیده بودم امکان نداشت اینجوری محکم بگم هست ،شما کاملا دراشتباهی

        پاسخ
        • به روانشناس یا روانپزشک مراجعه کنین.
          با احترام

          پاسخ
          • همه موکل دارن پس موکل من کو 😂

          • فکر کنم با موکل من متواری شده 🙂

          • خب پشمک جان اصلا آدم مهمی نیستی که با بقیه افراد اینطوری برخورد می‌کنی توعه چلکس وقتی درباره چیزی مطالعات و تجربه های کامل نداری حق نداری برای بقیه دربارش توضیح بدی این حقیقته شخصیت منه کسی که اگر تو خیابون با امثال تو مواجه شم حتما جمجمتو خورد میکنم به تمام حضار نش میدم که مغزت چقدر بیرگه

          • آخرین کسی که مثل تو اینشکلی جلوم قلدری کرد دست راستش از آرنج کاملا اتفاقی شکست! خوشال میشم بیاین و رو در رو باهام اینشکلی صحبت کنین. دوست عزیزی که حتی روی دانشگاه رو هم ندیدی به نظرم سکوت اختیار کنی و از احمق بودنت لذت ببری برات بهتر باشه.
            با احترام

        • خونه تکونی زمین

          پاسخ
      • سلام اقای میرزایی.. لطفا شما کمی تحقیقاتتون رو به جای کتاب به دنیایی فانی برسونید و تو این دنیا بگردید..دوست داشتید حضوراً موکل جن و رحمانیرو نشونتون میدم که با فرمان انسان که اشرف مخلوقات تو اسمون معلقتون کنه تا واقعا هم حسش کنید هم تجربه هم ببینیدشون تا به عالم و افریده و قدرت اشرف مخلقات یعنی انسان توهین نکنید.. کسی احمق نیست.. شاید کم دانش یا بی اطلاع باشه.. احمق اونی که دنیای ساخت خدا رو دست کم میگیره و باور نداره..

        پاسخ
        • احمق اونیه که با دوتا اسم مختلف یه کامنت میذاره و نمیدونه آیپیش ثابته و ما متوجه میشیم که یه نفره😀😂 اینم آدرس آیپیت: ۵.۵۲.۱۵۵.۴۰
          حالا برو صفا کن. راستی این شمارمه: ۰۹۹۰۹۳۸۴۶۱۶ حتما پیام بده یا تماس بگیر هماهنگ شیم برا دیدن موکلت😂😂😂😂😂 #بی_سواد_کودن

          پاسخ
      • نوکرتم اگه قرآن رو قبول داری که خود خدا در کتابش میگه من بندگانم رو آزمایش می کنم.
        ما از انگیزه های خدا آگاه نیستیم، هرچند بیان شما هم بسیار ناقص بود! آزمایش میتونه برای این باشه که خود شما متوجه بشی در شرایط گوناگون چه تصمیماتی گرفتی و حجت بر شما تمام بشه.

        پاسخ
        • به زور سعی نکنین دلیل بیارین

          پاسخ
          • سلام اقای علی
            من در موذد این مساعل موکل بسیار تحقیق کردم این مساله مث خیلی از موضوعات دیگه دلیل علمی قاطعی نداره درسته شاید نباشه و جزیی از اعتقادات دیگران باشه گرچه خودم در رد یا قبولش تردید دارم و دارم تحقیق میکنم اما اصلا از شما و طرز برخوردتون با افراد سایت چه بد چ رمال چ فالگیر چه کلاهبردار خوشم نیومدمنش هر انسانی به اخلاقیات اوست
            احترام به عقیده مردم گرچه اشتباه باشه یه نفس اخلاقی محسوب میشه یادتون باشه با توهین و تحقیر دیگران چیزی به اثبات نمیرسه

          • دوست عزیز کسی که توهین میکنه اگه خورد و خمیرش نکنم درس عبرت برا بقیه نمیشه و همه عادت میکنن به توهین کردن. مورد بعدی اینه که بهتره از عباراتی که فقط تو متن قشنگ هستن استفاده نکنین یا قبلش یکم فکر کنین و بعد به کار بگیرینشون. آیا شخصیت شما واقعا اینیه که مینویسین؟ قطعا خیر! پس دو رو نباشین! واقعیت باید گفته بشه و اگه کسی اعتقادش اشتباه باشه باید سر عقل آوردش. اگه قرار باشه جلوی خرافات وانستاد دنیا تبدیل به گنداب میشه. تحقیری که من اینجا میکنم جای دیگه ای جلوی دهها کلاهبرداری و تجاوز جنسی رو میگیره. پس افتخار میکنم به کاری که انجام میدم

          • عالی هستین بخدا

          • سلامت باشین

      • سلام به همه من نمیخام‌طرف هیچ کسی بگیرم فقط راجب آزمایشی که گفتین خدا بنده هاشو آزمایش میکنه و برای اینکارم دلیل داره برای اینکه وقتی توی روز محشر به یکی گفت برو بهشت و به اون یکی گفت راهی جهنمش کنید نگه اخه چرامن ک کاری نکردم اگ اینجوری بود ک شما دارین میگین اصلا نیازی هم نبود که ما رو روی زمین بزاره خدا از همه‌چی باخبره و میدونه چی به چیه ولی اینکارو کرد تا بنده هاش بدونن ک فردای محشر کدوم طرف میررن و دلیلش چیه و اینکه خدا همیشه به بنده های کمک میکنه و بنظر من نیازی نیست ک از هیچ چیزی کمک گرفته بشه تا خدا خدایی میکنه خودشم مشکل گشایی میکنه پس حتی اگ موکل وجود داشته باشه ک من نمیدونم بهتر نیست ک از خود خدا بخوایم ک کمکمون کنه نه خلق خدا بیاین راه و رسم درست زندگی کردنو یاد بکیریم یاد بگیریم ک به هم توهین نکنیم تحت هیج شرایطی من نیازی ندارن ک شما حرفامو قبول کنید یا نکنید من در واقع چیزی رو گفتم که بهش ایمان دارم.

        پاسخ
    • اینستا دارین شما

      پاسخ
    • من فقط یه جمله دیگه میگم و میرم چون وقتی برای تلف کردن برای مسائل به درد نخور ندارم.هر کسی که خیلی به *** و *** و *** و *** و *** و *** و موکل و این داستانها اعتقاد داره اگه شرف داره و ناموس پرسته،به ناموسش قسمش میدم،برید به یکی از بهترین انسانهایی که میشناسین که خیلی خیلی با *** و با *** هستند و بقول احمقها *** *** در صورتش چشم و میزنه یا یکی از همین احمقهایی که موکل خوب داره و کلی پول بی زبون داده بالای یه سنگ یا یه انگشتر،بگه که در جلوی چشم شما از یه ساختمان ۱۰ طبقه بپره پایین و از *** یا *** یا *** یا موکل خوبش کمک بگیره و نمیره.اگه احمقی پیدا شد که بپره و نمیره بمنم بگید تا همین جا نوکر همتون بشم.جمع کنین بابا دیوونه ها.برین دنبال کار و زندگیتون.چقدر شماها بیکارین.عه عه عه.یه مشت بدبخت و دربه در.بخدا تو شماها یه وضع خوب نیست.همتون دربه در هستین.همتون یکتون گرو دوتونه.برین با عقلتون کار کنین و تلاش کنین موفق میشین.همین دوزاری که دارین نرین بدین به یه مشت بی ناموس که براتون موکل بیاره.آخه بابا شماها در مقابل عقلی که دارین مسؤولیت دارین.چقدر حماقت آخه.

      پاسخ
  • باسلام بنده قبلاً اعتقادضعیفی درتینمورد داشتم اما این اواخراتفاقاتی بوجود آمد که خودم درس حضور داشتم وبنوعی مسایل. و درک کردم وحس واقعی بود

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: موکل چیست؟ آیا موکل حقیقت دارد؟ بررسی انواع موکل ها […]

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: آیا شفادهی و دعا درمانی گروهی حقیقت دارد؟ […]

    پاسخ
  • اگر شما میگید موکل وجود نداره پس اینکه شیاطین قصر حضرت سلیمان را طراحی کرده بودند چی دارین بگین

    پاسخ
    • هی خدا…

      پاسخ
      • خخخخ

        پاسخ
        • میدونم اینی که میگم هیچ‌ربطی ب مقالتون نداره اما من یه مدت درگیر اموزش‌متافیزیک بودم الان تو‌خواب یه اتفاقایی برام می افته که خیلی میترسم واقعیت داشته باشه چیکار کنم؟

          پاسخ
          • لطفا تلگرام یا واتس پیام بدین

          • Avatar
            محمد ابراهیم
            ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۱۹

            بابا این حرفا را ولللش برید دنبال پول پول همه چیز هست جن کیه موکل چیه اصلا دنبال چی هستید فقط پول همه چیز را میشه باهاش احصار کرد یا تسخیر کرد یا علی مدد

          • سعی کن زود شوهر کنی و از راه درست به خواسته هات برسی که نخای شبها اتفاقاتی برای خودت رقم بزنی.البته برای کسانیکه موقعیت ازدواج ندارند شبی یبار موردی نداره ولی نکنی بهتره

      • سلام اقای میرزایی من ایکیوم بالاهست ادم منطقی هستم هیچ اعتقادیم به خرافات ندارم ولی شما یه چیزی رو اصلاااا متوجه نشدید علوم ماوراء هییبچ نیازی به اثبات نداره چون اگه واست پیش بیادوسرراهت قراربگیره باتماااام وجود حسش میکنی واز سنگینی حضورش دیوانه میشی ووحشت میکنی .منم اعتاد نداشتم ولی برام پیش اومد….

        پاسخ
        • چیزی که شما به کل متوجه نشدین و گویا نخواهید هم شد توانایی تصویرسازی ذهنه!!!

          پاسخ
          • بنده هم اصلا اعتقادی نداشتم..ارشد مکانیک خوندم..اما طی سالهای متوالی بلاهایی سرم امد که مجبور شدم برم مطالعه کنم..ما در ایران کسیکه علم دعانویسی داشته باشه رو نداریم..اما زالوهای پستی وجود دارند که طلسم میکنند..و کار اسانی هم هست…اساس کار طلسم بطور خلاصه اینه که یک جن کافر رو طرف تسخیر میکنه و کار کثیفشو به جن میگه و از انجا که مغز ما خانه ی اصلیه شیطانه…جن درون مغز نفوذ میکنه…حالا چشمان شما همسرتون رو میبینه و بوسیله ی عصبها پیغام رو به مغز میفرسته…اما اونجا پیغام عوض میشه و شما همسرتون رو به یک شکله زننده میبینید و همسرتون از چشمتون میافته..اما اینکه انسان احمق وجود داره شکی در ان نیست..طرف وقتی احمقه که سواد نداره..منظورم سواد دانشگاهی یا خواندن و نوشتن نیست..منظورم تمامیه سوادهاست…اگه دوست داشتید بیاد اینستای من و شما از علمتون به من انتقال بدید و منهم از علمم..از اینکه با کشف کدهای ریاضی تونستم بجای همین موکل وارد مغز بشم و طلسم رو باطل کنم..چون هیچ راهی برای باطل کردن طلسم وجود نداشت بجز مراجعه به همون کسیکه طلسم کرده..و این یعنی غیر ممکن.

          • 😐🤦‍♂️

          • اگر شما راست میگفتید جناب پیج اینستاتون رو مینوشتید

          • اقای علی بیک عالم دانا موکل وجود داره به وضوح دیدم بدون اینکه حتی بهش فکر کنم و اینم بدون که یکی از اعضای اینجا موکل شیطانی داشته باشه و این چرندیاتت رو بخونه باعث یه اتفاقات عجیب در زندگیت میشه و تو راه به فنا رفتن قرار بگیری داداچ من😈😠

          • تا وقتی الاغایی لنگه تو تو ایران هست نباید انتظار پیشرفت تو این کشور داشت

          • دوستان عزیز زندگی خودتونو بکنید بذارید طبیعت چرخه خودشو داشته باشه.
            اگه توانایی ماورایی ندارید خودتونو درگیر نکنید این چیزا شوخی بردار نیست. مثل اینکه یکی بیاد تو زندگیت مزاحمت بشه چقدر اذیت میشی پس توی زندگی موجودات ماورایی هم ایجاد مزاحمت نکنید. درسته گفته شده انسان اشرف مخلوقات اما این انسانی که ما توی این زمونه میبینیم در مقابل موجودات ماورایی واقعا ….
            نکنید نکنید نکنید تجربه را تجربه کردن خطاس

          • 🤣😅🤣

          • والا😅

          • ی دختره ۱۵ماهه دارم ی مدته شبا خیلی بی قراره و گریه میکنه با چشم بسته تو خواب اشک میریزه… بهم گفتن موکل داره و چون من داشتم بهش منتقل شده دارم دیوونه میشم نمیدونم چیکار کنم…

          • سلام. موکل خرافاته قصد دارن ازتون کلاهبرداری کنن. ایمیل info[at]aliland.info

          • باور کن کسایی هستن که میتونن وجود موجودات متافیزیکی رو ثابت کنن ولی متاسفانه چون شیاد زیاد شده حق داری همرو ب یک چشم ببینی.و البته حتی اگه ثابت کنن بهت و اعمال غیر طبیعی رو با چشم ببینی نمیخوای باور کنی و اسمشو قدرت ذهن میذاری.خب بازم نمیشه گفت کدوم اسم درسته.مهم وجود به انرژی و نیرو هست ک میشه ازش استفاده کرد و البته جدای کلاهبرداری و شیادی

        • میشه بیشتر توضیح بدین؟؟؟؟

          پاسخ
        • چی پیش اومد

          پاسخ
    • موکل سحر جادو یا هر چیز دیگه ای وجود داره اینا رو میدونم چون دیدم

      پاسخ
      • شما شب شام سنگین و چرب بخور،یا اصلا نخور و گرسنه بخواب،یا در حالتی که استرس و تنش داری به رختخواب برو یا از عصر تا موقع خواب در منزل تنهایی فیلمهای ترسناک ببین،مطمعن باش موقع خواب صداهایی به مغزت میخوره که عمرت نشنیدی.پس تمام این اتفاقات در ذهن شما میفته.خواهشا به این راحتی چیزی نگین.هزاران دانشمند و محقق سالیان متمادی است که با پیشرفته ترین ابزارها و صرف طولانی ترین زمانها و در مکانهایی مخوف که خیلیا اظهار کردند که روح یا جن دیدند منتظر شدند و از ابزارهای کشف کمترین گرما یا سرمای لحظه ای و اشعه ی ایکس و ماورای بنفش استفاده کردند ولی هنوز نتونستند وجود هیچ چیزی را اثبات کنند.خواهشا علمی حرف بزنین

        پاسخ
    • حالا تو از کجا میدونی داستانهایی که برای *** نقل شده سندیت داشته؟اول صحیح بودن ادعاهای *** را اثبات کن بعد بگو *** کاخش و طراحی کرده.*** چیه؟؟؟*** هیچی غیر از افکار منفی تو و من نیست.*** چیه؟؟؟ *** هم از دید من همون ندای خوبیهایی است که در وجود ما باعث کارهای خوب میشود. هر کس خیلی به *** اعتقاد داره پس باید حداقل سه تا از صفات *** رو اثبات کنه. آیا کسی هست که بتونه از بین هزاران صفت، سه تاش و ثابت کنه؟؟؟

      پاسخ
  • ببخشید اقای علی بیک میدونم به این مقالتون ربطی نداره ولی اخه واسه تله کینزی که با حرکت انرژی توسط مغز هست بالاخره این انرژی باید از یک چیز نیرو بگیره که حرکت کن اون چیز چیست؟

    پاسخ
    • مولد این انرژی ذهنتونه

      پاسخ
      • دوست خوب
        چه حقیقت داشته باشه و چه حقیقت نداشته باشه ؛ به هر حال و در نهایت شما زندگی خودت رو خلق میکنی . این فرکانسهای شماست که باعث میشه اتفاقات رو به وجود بیاری حتی اگر باور داشته باشی که جن هست . جن رو می بینی و اگر باور داشته باشی که جن نیست هیچ وقت نمی بینی
        پس این باور شماست که تعیین کننده است
        هیچ واقعیتی وجود نداره مگر در ذهن شما
        کمک خواستن از چیزی غیر خدا شرک محسوب میشه
        شما می تونی درخواست کنی اما نمی تونی روی کمک هیچ انس و جن و حیوانی حساب کنی
        توصیه میکنم یک بار دیگه قانون رو مرور کنید و اون رو درجهت منافع خودتون به کار ببرید نه در جهت تخریب زندگی تون……………

        پاسخ
    • دوست عزیز متافیزیک با اجنه و موکل متفاوت هستش.غلبه ذهن بر انرژی توسط خود شما اتفاق میفته و همه ی انسانها قادرند فقط نیاز به تمرین دارد ربطی به جن و موکل نداره.مطالعه کنین به همه ی سوالاتون پی میبرید.

      پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: موکل چیست؟ آیا موکل حقیقت دارد؟ بررسی انواع موکل ها […]

    پاسخ
    • سلام
      داداشی حرفهاتو نوشتی ما هم خوندیم تو توی علم و دانسته های خودت ایول…اگر بهت ثابت کردم که موکل وجود داره چی کار میکنی …با چشم خودت ببینی و حس کنی ….بیشتر تو علوم غریبه تحقیق کن …یا حق

      پاسخ
  • واقعا سایت پرمحتوایی دارین

    پاسخ
    • چند چندی با خودت ؟؟!! 😂😂
      بادست پس میزنی با پا پیش میکشی ! 😁😁😁😁

      پاسخ
      • عالی

        پاسخ
        • موکل وجود داره ، فقط تحقیق شما در مورد موکل اشتباه هست.
          موکل نوکر ما نیست همونطور که خودتون هم اول سر گفتید موظفه ، موکل ها موظفند از ما محافظت کنند و هر چه ما اعمال خوبی داشته باشیم موکل های ما بزرگتر و کم کم تبدیل به ملک میشن. یک سری ملک های بد هم وجود دارن که اینهم بر میگرده به خود طرف. من اصلا اعتقادی به اینکه آدم باید سنگ موکل دار و رمالی و اینجور کارها رو کنه برای رسیدن به اهدافش ندارم ، چون معتقدم که خداوند بر اساس تلاشت نتیجه اتو بهت میده. اما به وجود موکل اعتقاد دارم.
          درضمن شما خودتون میگید فحاشی نکنید بعد خودتون به کامنت های مخالف عقیدتون و همچنین داخل خود متنتون میگید مغز فندقی و یا غیره؟

          پاسخ
          • ممنون بابت کامنتتون. من با هر کسی شکل خودش رفتار میکنم. شما یه نفر رو نشون بدین که درست حرف زده باشه و توهین شنیده باشه؟ هرکی بهش توهین شده درواقع جواب رفتار زشتشو گرفته که لایقشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

5 + دوازده =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: